Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra.
IstraTerra cover

Doživite istrsko naravno in kulturno dediščino z agencijo IstraTerra. (Vir slike: IstraTerra)

Turistična ponudba štirih obalnih občin v Sloveniji večinoma še vedno temelji na klasični turistični ponudbi, ki vključuje nočitve, morje in suhoparne oglede s konvencionalnim obrokom.

Neizkoriščen potencial zaledja slovenske Istre

Tudi zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja. Vendar se majhnost in razdrobljenost ponudnikov ter slaba oziroma povprečna kakovost ponudbe odražata v slabo razviti turistični ponudbi. Pojavlja se tudi problematika razdrobljenosti. V Istri tako ne obstaja regionalna destinacijska organizacija, zaradi česar se turizem razvija le na ravni in območju posameznih občin.

Omenjeni družbeni izziv naslavlja družbeno odgovorna lokalna turistična agencija IstraTerra. Agencija skozi doživetja istrske naravne in kulturne dediščine povezuje lokalne ponudnike.

IstraTerra občuti

Z agencijo IstraTerra lahko občutite, okusite in doživite slovensko Istro. (Vir slike: IstraTerra)

Priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja

V agenciji, ki jo vodi etnologinja in kulturna antropologinja Urška Križman Vižintin, skupaj s ponudniki razvijajo visoke standarde kakovosti, ki jih morajo izpolnjevati vsi sodelujoči. Na ta način gostom zagotavljajo varen nakup ter priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja.

Kot socialno podjetje s ponudniki dolgoročno soustvarjajo model pravične delitve na trgu in dvigujejo kakovost turistične ponudbe na področju slovenske Istre.

IstraTerra Urška Križman Vižintin

Urška Križman Vižintin. (Vir slike: Goodbiz)

Individualizirana ponudba za zahtevnejše goste

IstraTerra družbeno odgovornim gostom omogoča doživetje avtentičnega okolja Istre. Zanje v agenciji pripravljajo individualizirane turistične produkte, polne zgodb, aktivnega sodelovanja, snovne in nesnovne kulturne ter naravne dediščine.

S ponudniki tako gradijo skupnost, ki želi živeti in delovati v zeleni, trajnostni ter družbeno odgovorni Istri. »Verjamemo v nujnost družbeno odgovornega preobrata v družbi, saj smo v Istri doma in jo dihamo s polnimi pljuči,« pravijo.

Rast prepoznavnosti

V agenciji so ponosni na svoj uspeh: »Največji dosežki za nas so prvo tesno sodelovanje s tujo agencijo, rast prepoznavnosti v letu 2017 doma in v tujini ter uvrstitev med zmagovalce turističnega hackatona na Dnevih slovenskega turizma.«

Rast prepoznavnosti tako med domačimi kot med tujimi kupci pripisujejo novi spletni strani, intenzivni digitalni komunikaciji in načrtnemu grajenju odnosov z upravljavci destinacije, ki agencijo IstraTerra prepoznavajo kot ponudnika drugačnih, posebnih storitev.

IstraTerra okusi

Z agencijo IstraTerra lahko občutite, okusite in doživite slovensko Istro. (Vir slike: IstraTerra)

Pogled v prihodnost

V družbeno odgovorni turistični agenciji IstraTerra želijo v prihodnosti s pomočjo investicij okrepiti promocijske dejavnosti, predvsem na tujih trgih, in razširiti ekipo s posamezniki, bodo skrbeli za stik z uporabniki in pripravo ponudb, kakovostno izvedbo doživetij ter grajenje in krepitev odnosov s turističnimi ponudniki.

Poleg tega bodo še naprej razvijali turistično ponudbo v slovenski Istri in prek izobraževanj, mentorstev in svetovanja dvigali kakovost ponudbe lokalnih turističnih ponudnikov. Tako ostajajo zvesti svojemu sloganu: »Občuti. Okusi. Doživi.«

Program Goodbiz in supermoč

Socialno podjetje IstraTerra je vključeno v program Goodbiz, namenjen izboljšanju pripravljenosti na investicije ter povezovanju s ponudniki financ.

Ali vas zanima, s katero supermočjo se lahko pohvalijo v agenciji IstraTerra? Oglejte si predstavitev podjetja, ki je nastala v okviru programa Goodbiz.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje