Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra.
IstraTerra cover

Doživite istrsko naravno in kulturno dediščino z agencijo IstraTerra. (Vir slike: IstraTerra)

Turistična ponudba štirih obalnih občin v Sloveniji večinoma še vedno temelji na klasični turistični ponudbi, ki vključuje nočitve, morje in suhoparne oglede s konvencionalnim obrokom.

Neizkoriščen potencial zaledja slovenske Istre

Tudi zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja. Vendar se majhnost in razdrobljenost ponudnikov ter slaba oziroma povprečna kakovost ponudbe odražata v slabo razviti turistični ponudbi. Pojavlja se tudi problematika razdrobljenosti. V Istri tako ne obstaja regionalna destinacijska organizacija, zaradi česar se turizem razvija le na ravni in območju posameznih občin.

Omenjeni družbeni izziv naslavlja družbeno odgovorna lokalna turistična agencija IstraTerra. Agencija skozi doživetja istrske naravne in kulturne dediščine povezuje lokalne ponudnike.

IstraTerra občuti

Z agencijo IstraTerra lahko občutite, okusite in doživite slovensko Istro. (Vir slike: IstraTerra)

Priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja

V agenciji, ki jo vodi etnologinja in kulturna antropologinja Urška Križman Vižintin, skupaj s ponudniki razvijajo visoke standarde kakovosti, ki jih morajo izpolnjevati vsi sodelujoči. Na ta način gostom zagotavljajo varen nakup ter priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja.

Kot socialno podjetje s ponudniki dolgoročno soustvarjajo model pravične delitve na trgu in dvigujejo kakovost turistične ponudbe na področju slovenske Istre.

IstraTerra Urška Križman Vižintin

Urška Križman Vižintin. (Vir slike: Goodbiz)

Individualizirana ponudba za zahtevnejše goste

IstraTerra družbeno odgovornim gostom omogoča doživetje avtentičnega okolja Istre. Zanje v agenciji pripravljajo individualizirane turistične produkte, polne zgodb, aktivnega sodelovanja, snovne in nesnovne kulturne ter naravne dediščine.

S ponudniki tako gradijo skupnost, ki želi živeti in delovati v zeleni, trajnostni ter družbeno odgovorni Istri. »Verjamemo v nujnost družbeno odgovornega preobrata v družbi, saj smo v Istri doma in jo dihamo s polnimi pljuči,« pravijo.

Rast prepoznavnosti

V agenciji so ponosni na svoj uspeh: »Največji dosežki za nas so prvo tesno sodelovanje s tujo agencijo, rast prepoznavnosti v letu 2017 doma in v tujini ter uvrstitev med zmagovalce turističnega hackatona na Dnevih slovenskega turizma.«

Rast prepoznavnosti tako med domačimi kot med tujimi kupci pripisujejo novi spletni strani, intenzivni digitalni komunikaciji in načrtnemu grajenju odnosov z upravljavci destinacije, ki agencijo IstraTerra prepoznavajo kot ponudnika drugačnih, posebnih storitev.

IstraTerra okusi

Z agencijo IstraTerra lahko občutite, okusite in doživite slovensko Istro. (Vir slike: IstraTerra)

Pogled v prihodnost

V družbeno odgovorni turistični agenciji IstraTerra želijo v prihodnosti s pomočjo investicij okrepiti promocijske dejavnosti, predvsem na tujih trgih, in razširiti ekipo s posamezniki, bodo skrbeli za stik z uporabniki in pripravo ponudb, kakovostno izvedbo doživetij ter grajenje in krepitev odnosov s turističnimi ponudniki.

Poleg tega bodo še naprej razvijali turistično ponudbo v slovenski Istri in prek izobraževanj, mentorstev in svetovanja dvigali kakovost ponudbe lokalnih turističnih ponudnikov. Tako ostajajo zvesti svojemu sloganu: »Občuti. Okusi. Doživi.«

Program Goodbiz in supermoč

Socialno podjetje IstraTerra je vključeno v program Goodbiz, namenjen izboljšanju pripravljenosti na investicije ter povezovanju s ponudniki financ.

Ali vas zanima, s katero supermočjo se lahko pohvalijo v agenciji IstraTerra? Oglejte si predstavitev podjetja, ki je nastala v okviru programa Goodbiz.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende. Preberite več >>

Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovensko podjetje Mimateam d.o.o. je na trgu predstavilo praktičen nastavek za zobno ščetko Vitta Smile, ki uporabnikom sporoča, kdaj so njihovi zobje primerno umiti. Inovacija je plod slovenskega znanja in ustvarjalnosti, s spletno prodajo pa bo dostopna celotnemu svetu. Preberite več >>

Vlada naj končno ugotovi, kakšna je prava pot za državo

Vlada naj končno ugotovi, kakšna je prava pot za državo

Čeprav ima Slovenija trenutno eno izmed najvišjih gospodarskih rasti v Evropi, urejene javne finance ter najnižjo brezposelnost v zadnjih desetih letih, se bo morala prihodnja vlada Marjana Šarca spopasti s številnimi izzivi. Kakšne so želje uspešnih podjetnikov? Preberite več >>

Se uspešni vodje rodijo ali jih lahko ustvarimo?

Se uspešni vodje rodijo ali jih lahko ustvarimo?

Spletni velikan Google je porabil več kot desetletje za raziskavo navad in lastnosti uspešnih vodij. Z večnimi dilemami o pravem načinju vodenja svojih zaposlenih se spopadajo tudi v uspešnem slovenskem podjetju D·Labs. Preberite več >>

“Ko stranka pride v Slovenijo, se vse zgodi samo od sebe”

“Ko stranka pride v Slovenijo, se vse zgodi samo od sebe”

Slovensko podjetje D·Labs sodi med najuspešnejša svetovalno razvojna podjetja za start-upe. Uspešno so osvojili zahteven britanski trg ter pomagali številnim tako tamkajšnjim kot tudi start-upom iz celotne Evrope, v začetnih pa tudi v kasnejših fazah poslovanja. Preberite več >>

Z veganskim čokoladnim moussom v Pariz!

Z veganskim čokoladnim moussom v Pariz!

Štirje študentje Univerze v Ljubljani so ustanovili podjetje Z žlico na pot in serijo izdelkov Mousse-have. S svojim veganskim čokoladnim moussom so pred kratkim zmagali na tekmovanju Ecotrophelia Slovenija 2018. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje