Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra.
IstraTerra cover

Doživite istrsko naravno in kulturno dediščino z agencijo IstraTerra. (Vir slike: IstraTerra)

Turistična ponudba štirih obalnih občin v Sloveniji večinoma še vedno temelji na klasični turistični ponudbi, ki vključuje nočitve, morje in suhoparne oglede s konvencionalnim obrokom.

Neizkoriščen potencial zaledja slovenske Istre

Tudi zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja. Vendar se majhnost in razdrobljenost ponudnikov ter slaba oziroma povprečna kakovost ponudbe odražata v slabo razviti turistični ponudbi. Pojavlja se tudi problematika razdrobljenosti. V Istri tako ne obstaja regionalna destinacijska organizacija, zaradi česar se turizem razvija le na ravni in območju posameznih občin.

Omenjeni družbeni izziv naslavlja družbeno odgovorna lokalna turistična agencija IstraTerra. Agencija skozi doživetja istrske naravne in kulturne dediščine povezuje lokalne ponudnike.

IstraTerra občuti

Z agencijo IstraTerra lahko občutite, okusite in doživite slovensko Istro. (Vir slike: IstraTerra)

Priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja

V agenciji, ki jo vodi etnologinja in kulturna antropologinja Urška Križman Vižintin, skupaj s ponudniki razvijajo visoke standarde kakovosti, ki jih morajo izpolnjevati vsi sodelujoči. Na ta način gostom zagotavljajo varen nakup ter priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja.

Kot socialno podjetje s ponudniki dolgoročno soustvarjajo model pravične delitve na trgu in dvigujejo kakovost turistične ponudbe na področju slovenske Istre.

IstraTerra Urška Križman Vižintin

Urška Križman Vižintin. (Vir slike: Goodbiz)

Individualizirana ponudba za zahtevnejše goste

IstraTerra družbeno odgovornim gostom omogoča doživetje avtentičnega okolja Istre. Zanje v agenciji pripravljajo individualizirane turistične produkte, polne zgodb, aktivnega sodelovanja, snovne in nesnovne kulturne ter naravne dediščine.

S ponudniki tako gradijo skupnost, ki želi živeti in delovati v zeleni, trajnostni ter družbeno odgovorni Istri. »Verjamemo v nujnost družbeno odgovornega preobrata v družbi, saj smo v Istri doma in jo dihamo s polnimi pljuči,« pravijo.

Rast prepoznavnosti

V agenciji so ponosni na svoj uspeh: »Največji dosežki za nas so prvo tesno sodelovanje s tujo agencijo, rast prepoznavnosti v letu 2017 doma in v tujini ter uvrstitev med zmagovalce turističnega hackatona na Dnevih slovenskega turizma.«

Rast prepoznavnosti tako med domačimi kot med tujimi kupci pripisujejo novi spletni strani, intenzivni digitalni komunikaciji in načrtnemu grajenju odnosov z upravljavci destinacije, ki agencijo IstraTerra prepoznavajo kot ponudnika drugačnih, posebnih storitev.

IstraTerra okusi

Z agencijo IstraTerra lahko občutite, okusite in doživite slovensko Istro. (Vir slike: IstraTerra)

Pogled v prihodnost

V družbeno odgovorni turistični agenciji IstraTerra želijo v prihodnosti s pomočjo investicij okrepiti promocijske dejavnosti, predvsem na tujih trgih, in razširiti ekipo s posamezniki, bodo skrbeli za stik z uporabniki in pripravo ponudb, kakovostno izvedbo doživetij ter grajenje in krepitev odnosov s turističnimi ponudniki.

Poleg tega bodo še naprej razvijali turistično ponudbo v slovenski Istri in prek izobraževanj, mentorstev in svetovanja dvigali kakovost ponudbe lokalnih turističnih ponudnikov. Tako ostajajo zvesti svojemu sloganu: »Občuti. Okusi. Doživi.«

Program Goodbiz in supermoč

Socialno podjetje IstraTerra je vključeno v program Goodbiz, namenjen izboljšanju pripravljenosti na investicije ter povezovanju s ponudniki financ.

Ali vas zanima, s katero supermočjo se lahko pohvalijo v agenciji IstraTerra? Oglejte si predstavitev podjetja, ki je nastala v okviru programa Goodbiz.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

Gonilna sila zmagovalnega projekta lanske sezone Štartaj Slovenija, Aljaž Fras iz podjetja Noela d.o.o., je na lastni koži izkusil tako pozitivne kot negativne strani podjetništva. Ključ do uspeha in reševanja iz primeža številnih preglavic je bilo pozitivno razmišljanje ter izbira pravega svetovalca. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Konec oktobra je skupina prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev predstavila prevajalsko platformo TAIA. Z uporabo umetne inteligence bo trajanje prevajanja prepolovljeno. Preberite več >>

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje