BLOG MARKETING DELAVNICA

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce.
ehrana cover

ehrana Live prihaja v Ljubljano. (Vir slike: ehrana.si)

Projekti in storitve, ki delujejo po principu ekonomije na poziv, so v tujini že dalj časa pravi hit, v kratkem pa jih lahko pričakujemo tudi pri nas. Če se je še pred kratkim zdelo, da v Sloveniji še vsaj nekaj časa ne bo na spregled storitev, kot so Uber eats, Deliveroo ali Foodora, danes ni več tako. Mlado slovensko podjetje ehrana.si je namreč razvilo algoritem za dostavo hrane na dom, primerljiv z naštetimi storitvami.

Podjetje ehrana.si je v Sloveniji oralo ledino spletnega naročanja dostave hrane na dom, do danes pa se je študentska ideja z izmenjave razvila v največji spletni portal za naročanje hrane na dom v Sloveniji.

Podjetje bo v kratkem razširilo svoje storitve. »Odslej restavracijam ne bomo več ponujali le spletnega mehanizma za naročanje hrane na dom, temveč tudi lastne dostavljavce pojasnjuje direktor portala ehrana.si Borut Markelj in dodaja, da jih je do tovrstne odločitve pripeljalo povpraševanje na trgu.

Napredna tehnologija za kakovosten obrok

»Naš novi algoritem spremlja naročila iz različnih restavracij, nadzoruje promet, točno lokacijo voznikov ter predvideva morebitna nadaljnja naročila,« pojasnjuje Markelj. Algoritem naposled na podlagi zbranih informacij razporeja dostavljavce znotraj določenega območja.

Avtorji aplikacije in algoritma so imeli pri razvoju v mislih številne dejavnike, kot so hitrost in točnost dostave ter radij območja dostavljavcev, ki lahko pomembno vplivajo na kakovost dostavljene hrane. »Prav na tem mestu ključno vlogo odigra aplikacija, ki poskrbi za optimalno razporejanje dostavljavcev,« pove Markelj.

Maksimalen čas prevoza obroka od kuhinje do stranke bo tako po trditvah predstavnikov podjetja znašal le 15 minut, kar pomeni, da bo hrana ostala topla in okusna ter posledično ohranila visoko kvaliteto. To bodo mladi podjetniki dosegli z majhnimi razdaljami dostave od restavracij do strank, ki ne bodo presegali dveh kilometrov in pol.

Za kakovost obrokov bodo v podjetju poskrbeli tudi s skrbno izbiro restavracij, ki jih bodo vključili v storitev. Trenutna pogoja za priključitev sta lokacija restavracije oziroma kuhinje v središču Ljubljane in zanesljiv gostinski obrat, ki je na trgu prisoten vsaj eno leto.

ehrana ekipa

Ekipa podjetja ehrana.si. (Vir slike: ehrana.si)

Prednosti tako za stranke kot za restavracije

Takšen način dostave hrane na dom je prinaša prednosti tako za stranke, ki jim bo pri naročanju hrane na dom odslej na voljo večja ponudba obrokov iz kakovostnih restavracij, kot tudi za restavracije, saj te pridobijo nov prodajni kanal, svojim zvestim strankam pa lahko ponudijo dodano vrednost.

»Z izbiro zunanjega dostavljavca hrane se lahko restavracije osredotočijo na svojo osnovno dejavnost – pripravo okusnih obrokov –, hkrati pa jim ni več treba vlagati denarja v dostavna vozila,« je prepričan Markelj.

Po mnenju predstavnikov podjetja bo storitev ehrana Live zanimiva predvsem za zaposlene v času kosil, ki s trenutno ponudbo dostave hrane niso zadovoljni oziroma se ne morejo zanesti na dostavne čase. Poleg tega bodo vsaj na začetku stranke pridobivali z določenimi ugodnostmi.

Aplikacija bo uporabnikom omogočala plačilo obroka kar prek spleta, tako da bodo ob dostavi hrano le prevzeli. Prav tako bodo lahko prek aplikacije na zemljevidu spremljali točno lokacijo svojega obroka in predvideni čas dostave, ki bo, kot rečeno, znašal največ 15 minut.

Poskrbeli bodo tudi za okolje

Ker se v podjetju ehrana.si zavzemajo tudi za skrb za okolje, bodo njihovi dostavljavci obroke dostavljali kar na kolesih. Dostava s kolesi namreč nima negativnega vpliva na okolje, prav tako pa kolo predstavlja najhitrejše prevozno sredstvo v Ljubljani, še posebej v času prometnih konic.

ehrana kolo

Dostava prek storitve ehrana Live bo potekala s kolesi. (Vir slike: ehrana.si)

Storitev so nekaj mesecev testirali, s tem tednom pa je v celoti zaživela. V začetku bo storitev ponujala obroke iz 10 izbranih restavracij, sprva pa bo na voljo le v središču Ljubljane. V ekipi načrtujejo tudi širitev na področje celotne prestolnice.

30 restavracij in 50 novih delovnih mest

Na ehrana.si si želijo do konca letošnjega leta pridobiti vsaj 30 restavracij, ki bi svoje obroke ponujale prek njihove nove storitve, do konca leta 2020 pa želijo s tem zagotoviti vsaj 50 novih delovnih mest.

»Ko bo storitev zaživela pri nas, jo bomo razširili tudi na Balkan, nato pa še na vzhodnoevropske trge,« predstavlja dolgoročno vizijo Markelj in dodaja, da mehanizem, ki se skriva v ozadju storitve, ni zanimiv le na področju dostave hrane, temveč tudi za uporabo pri ostalih kurirskih storitvah. Prav na tem področju vidijo v podjetju še neizkoriščen potencial tehnologije.

Razvoj storitve so mladim podjetnikom sicer omogočila sredstva produkta P2 Slovenskega podjetniškega sklada, ki mladim visokotehnološkim podjetjem s potencialom rasti in kreiranja novih delovnih mest omogoči pridobitev zagonskega kapitala v vrednosti do 54 tisoč evrov.

Podjetje načrtuje, da bo nova storitev dosegla profitabilnost pri 70 opravljenih dnevnih dostavah – po njihovih predvidevanjih bodo to številko dosegli do konca oktobra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje