ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce.
ehrana cover

ehrana Live prihaja v Ljubljano. (Vir slike: ehrana.si)

Projekti in storitve, ki delujejo po principu ekonomije na poziv, so v tujini že dalj časa pravi hit, v kratkem pa jih lahko pričakujemo tudi pri nas. Če se je še pred kratkim zdelo, da v Sloveniji še vsaj nekaj časa ne bo na spregled storitev, kot so Uber eats, Deliveroo ali Foodora, danes ni več tako. Mlado slovensko podjetje ehrana.si je namreč razvilo algoritem za dostavo hrane na dom, primerljiv z naštetimi storitvami.

Podjetje ehrana.si je v Sloveniji oralo ledino spletnega naročanja dostave hrane na dom, do danes pa se je študentska ideja z izmenjave razvila v največji spletni portal za naročanje hrane na dom v Sloveniji.

Podjetje bo v kratkem razširilo svoje storitve. »Odslej restavracijam ne bomo več ponujali le spletnega mehanizma za naročanje hrane na dom, temveč tudi lastne dostavljavce pojasnjuje direktor portala ehrana.si Borut Markelj in dodaja, da jih je do tovrstne odločitve pripeljalo povpraševanje na trgu.

Napredna tehnologija za kakovosten obrok

»Naš novi algoritem spremlja naročila iz različnih restavracij, nadzoruje promet, točno lokacijo voznikov ter predvideva morebitna nadaljnja naročila,« pojasnjuje Markelj. Algoritem naposled na podlagi zbranih informacij razporeja dostavljavce znotraj določenega območja.

Avtorji aplikacije in algoritma so imeli pri razvoju v mislih številne dejavnike, kot so hitrost in točnost dostave ter radij območja dostavljavcev, ki lahko pomembno vplivajo na kakovost dostavljene hrane. »Prav na tem mestu ključno vlogo odigra aplikacija, ki poskrbi za optimalno razporejanje dostavljavcev,« pove Markelj.

Maksimalen čas prevoza obroka od kuhinje do stranke bo tako po trditvah predstavnikov podjetja znašal le 15 minut, kar pomeni, da bo hrana ostala topla in okusna ter posledično ohranila visoko kvaliteto. To bodo mladi podjetniki dosegli z majhnimi razdaljami dostave od restavracij do strank, ki ne bodo presegali dveh kilometrov in pol.

Za kakovost obrokov bodo v podjetju poskrbeli tudi s skrbno izbiro restavracij, ki jih bodo vključili v storitev. Trenutna pogoja za priključitev sta lokacija restavracije oziroma kuhinje v središču Ljubljane in zanesljiv gostinski obrat, ki je na trgu prisoten vsaj eno leto.

ehrana ekipa

Ekipa podjetja ehrana.si. (Vir slike: ehrana.si)

Prednosti tako za stranke kot za restavracije

Takšen način dostave hrane na dom je prinaša prednosti tako za stranke, ki jim bo pri naročanju hrane na dom odslej na voljo večja ponudba obrokov iz kakovostnih restavracij, kot tudi za restavracije, saj te pridobijo nov prodajni kanal, svojim zvestim strankam pa lahko ponudijo dodano vrednost.

»Z izbiro zunanjega dostavljavca hrane se lahko restavracije osredotočijo na svojo osnovno dejavnost – pripravo okusnih obrokov –, hkrati pa jim ni več treba vlagati denarja v dostavna vozila,« je prepričan Markelj.

Po mnenju predstavnikov podjetja bo storitev ehrana Live zanimiva predvsem za zaposlene v času kosil, ki s trenutno ponudbo dostave hrane niso zadovoljni oziroma se ne morejo zanesti na dostavne čase. Poleg tega bodo vsaj na začetku stranke pridobivali z določenimi ugodnostmi.

Aplikacija bo uporabnikom omogočala plačilo obroka kar prek spleta, tako da bodo ob dostavi hrano le prevzeli. Prav tako bodo lahko prek aplikacije na zemljevidu spremljali točno lokacijo svojega obroka in predvideni čas dostave, ki bo, kot rečeno, znašal največ 15 minut.

Poskrbeli bodo tudi za okolje

Ker se v podjetju ehrana.si zavzemajo tudi za skrb za okolje, bodo njihovi dostavljavci obroke dostavljali kar na kolesih. Dostava s kolesi namreč nima negativnega vpliva na okolje, prav tako pa kolo predstavlja najhitrejše prevozno sredstvo v Ljubljani, še posebej v času prometnih konic.

ehrana kolo

Dostava prek storitve ehrana Live bo potekala s kolesi. (Vir slike: ehrana.si)

Storitev so nekaj mesecev testirali, s tem tednom pa je v celoti zaživela. V začetku bo storitev ponujala obroke iz 10 izbranih restavracij, sprva pa bo na voljo le v središču Ljubljane. V ekipi načrtujejo tudi širitev na področje celotne prestolnice.

30 restavracij in 50 novih delovnih mest

Na ehrana.si si želijo do konca letošnjega leta pridobiti vsaj 30 restavracij, ki bi svoje obroke ponujale prek njihove nove storitve, do konca leta 2020 pa želijo s tem zagotoviti vsaj 50 novih delovnih mest.

»Ko bo storitev zaživela pri nas, jo bomo razširili tudi na Balkan, nato pa še na vzhodnoevropske trge,« predstavlja dolgoročno vizijo Markelj in dodaja, da mehanizem, ki se skriva v ozadju storitve, ni zanimiv le na področju dostave hrane, temveč tudi za uporabo pri ostalih kurirskih storitvah. Prav na tem področju vidijo v podjetju še neizkoriščen potencial tehnologije.

Razvoj storitve so mladim podjetnikom sicer omogočila sredstva produkta P2 Slovenskega podjetniškega sklada, ki mladim visokotehnološkim podjetjem s potencialom rasti in kreiranja novih delovnih mest omogoči pridobitev zagonskega kapitala v vrednosti do 54 tisoč evrov.

Podjetje načrtuje, da bo nova storitev dosegla profitabilnost pri 70 opravljenih dnevnih dostavah – po njihovih predvidevanjih bodo to številko dosegli do konca oktobra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje