ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce.
ehrana cover

ehrana Live prihaja v Ljubljano. (Vir slike: ehrana.si)

Projekti in storitve, ki delujejo po principu ekonomije na poziv, so v tujini že dalj časa pravi hit, v kratkem pa jih lahko pričakujemo tudi pri nas. Če se je še pred kratkim zdelo, da v Sloveniji še vsaj nekaj časa ne bo na spregled storitev, kot so Uber eats, Deliveroo ali Foodora, danes ni več tako. Mlado slovensko podjetje ehrana.si je namreč razvilo algoritem za dostavo hrane na dom, primerljiv z naštetimi storitvami.

Podjetje ehrana.si je v Sloveniji oralo ledino spletnega naročanja dostave hrane na dom, do danes pa se je študentska ideja z izmenjave razvila v največji spletni portal za naročanje hrane na dom v Sloveniji.

Podjetje bo v kratkem razširilo svoje storitve. »Odslej restavracijam ne bomo več ponujali le spletnega mehanizma za naročanje hrane na dom, temveč tudi lastne dostavljavce pojasnjuje direktor portala ehrana.si Borut Markelj in dodaja, da jih je do tovrstne odločitve pripeljalo povpraševanje na trgu.

Napredna tehnologija za kakovosten obrok

»Naš novi algoritem spremlja naročila iz različnih restavracij, nadzoruje promet, točno lokacijo voznikov ter predvideva morebitna nadaljnja naročila,« pojasnjuje Markelj. Algoritem naposled na podlagi zbranih informacij razporeja dostavljavce znotraj določenega območja.

Avtorji aplikacije in algoritma so imeli pri razvoju v mislih številne dejavnike, kot so hitrost in točnost dostave ter radij območja dostavljavcev, ki lahko pomembno vplivajo na kakovost dostavljene hrane. »Prav na tem mestu ključno vlogo odigra aplikacija, ki poskrbi za optimalno razporejanje dostavljavcev,« pove Markelj.

Maksimalen čas prevoza obroka od kuhinje do stranke bo tako po trditvah predstavnikov podjetja znašal le 15 minut, kar pomeni, da bo hrana ostala topla in okusna ter posledično ohranila visoko kvaliteto. To bodo mladi podjetniki dosegli z majhnimi razdaljami dostave od restavracij do strank, ki ne bodo presegali dveh kilometrov in pol.

Za kakovost obrokov bodo v podjetju poskrbeli tudi s skrbno izbiro restavracij, ki jih bodo vključili v storitev. Trenutna pogoja za priključitev sta lokacija restavracije oziroma kuhinje v središču Ljubljane in zanesljiv gostinski obrat, ki je na trgu prisoten vsaj eno leto.

ehrana ekipa

Ekipa podjetja ehrana.si. (Vir slike: ehrana.si)

Prednosti tako za stranke kot za restavracije

Takšen način dostave hrane na dom je prinaša prednosti tako za stranke, ki jim bo pri naročanju hrane na dom odslej na voljo večja ponudba obrokov iz kakovostnih restavracij, kot tudi za restavracije, saj te pridobijo nov prodajni kanal, svojim zvestim strankam pa lahko ponudijo dodano vrednost.

»Z izbiro zunanjega dostavljavca hrane se lahko restavracije osredotočijo na svojo osnovno dejavnost – pripravo okusnih obrokov –, hkrati pa jim ni več treba vlagati denarja v dostavna vozila,« je prepričan Markelj.

Po mnenju predstavnikov podjetja bo storitev ehrana Live zanimiva predvsem za zaposlene v času kosil, ki s trenutno ponudbo dostave hrane niso zadovoljni oziroma se ne morejo zanesti na dostavne čase. Poleg tega bodo vsaj na začetku stranke pridobivali z določenimi ugodnostmi.

Aplikacija bo uporabnikom omogočala plačilo obroka kar prek spleta, tako da bodo ob dostavi hrano le prevzeli. Prav tako bodo lahko prek aplikacije na zemljevidu spremljali točno lokacijo svojega obroka in predvideni čas dostave, ki bo, kot rečeno, znašal največ 15 minut.

Poskrbeli bodo tudi za okolje

Ker se v podjetju ehrana.si zavzemajo tudi za skrb za okolje, bodo njihovi dostavljavci obroke dostavljali kar na kolesih. Dostava s kolesi namreč nima negativnega vpliva na okolje, prav tako pa kolo predstavlja najhitrejše prevozno sredstvo v Ljubljani, še posebej v času prometnih konic.

ehrana kolo

Dostava prek storitve ehrana Live bo potekala s kolesi. (Vir slike: ehrana.si)

Storitev so nekaj mesecev testirali, s tem tednom pa je v celoti zaživela. V začetku bo storitev ponujala obroke iz 10 izbranih restavracij, sprva pa bo na voljo le v središču Ljubljane. V ekipi načrtujejo tudi širitev na področje celotne prestolnice.

30 restavracij in 50 novih delovnih mest

Na ehrana.si si želijo do konca letošnjega leta pridobiti vsaj 30 restavracij, ki bi svoje obroke ponujale prek njihove nove storitve, do konca leta 2020 pa želijo s tem zagotoviti vsaj 50 novih delovnih mest.

»Ko bo storitev zaživela pri nas, jo bomo razširili tudi na Balkan, nato pa še na vzhodnoevropske trge,« predstavlja dolgoročno vizijo Markelj in dodaja, da mehanizem, ki se skriva v ozadju storitve, ni zanimiv le na področju dostave hrane, temveč tudi za uporabo pri ostalih kurirskih storitvah. Prav na tem področju vidijo v podjetju še neizkoriščen potencial tehnologije.

Razvoj storitve so mladim podjetnikom sicer omogočila sredstva produkta P2 Slovenskega podjetniškega sklada, ki mladim visokotehnološkim podjetjem s potencialom rasti in kreiranja novih delovnih mest omogoči pridobitev zagonskega kapitala v vrednosti do 54 tisoč evrov.

Podjetje načrtuje, da bo nova storitev dosegla profitabilnost pri 70 opravljenih dnevnih dostavah – po njihovih predvidevanjih bodo to številko dosegli do konca oktobra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Po uspešni pevski in bančniški karieri se je Hajdi Korošec Jazbinšek odločila, da se preizkusi še v svetu podjetništva. Z odprtjem otroške trgovine Hajdi.si je nadaljevala svojo uspešno kariero. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje