Ekipa Popolne Postave bo navduševala tudi Nemce

Le kdo ne pozna mladeniča, ki nam na YouTubu predstavlja treninge in deli nasvete, kako svoje telo spremeniti v popolno postavo? To je Miha Geršič, ki skupaj z Matejem Beštrom in Jako Žukovcem in štirimi drugimi navdušenci nad zdravim življenjem ustvarja Popolno Postavo.
Ekipa Popolne Postave bo navduševala tudi Nemce

Ko opazim izraz na obrazu, ko se posameznik v svojem telesu počuti odlično in se zave, da je s pravim delom in pravi energijo vse mogoče … to je zame največja zmaga oziroma uspe, pravi Miha Geršič, ki skupaj z Matejem Beštrom in Jako Žukovcem in štirimi drugimi navdušenci nad zdravim življenjem ustvarja Popolno Postavo (Vir slike: Popolna Postava).

Ekipa Popolne Postave točnega podatka o številu Slovencev, ki so jim pomagali na poti do bolj zdravega življenja, nima, pravzaprav ga tudi ni mogoče pridobiti, pojasnjujejo, saj večji del vsebine delijo brezplačno na svojem blogu. Zato pa številki mesečnih uporabnikov – teh je več kot 200 tisoč – in sledilcev na družabnih omrežjih – več kot 100 tisoč – povesta precej več. Tudi to, da Popolna Postava po obisku zlahka prehiti marsikateri slovenski medij.

Popolna Postava pa ni le spletna stran, na kateri si lahko ogledamo vaje za določene predele telesa in recepte. V svojo ponudbo je ekipa umestila tudi dopolnila k prehrani, ponuja pa tudi program mentorstva. »Gre za pristop, s katerim poskrbimo za čisto vsa področja preobrazbe. Od dopolnil, motivacije, razlag, prehrane, treningov in podobno. Zdi se nam, da prek fizičnega stika vezi, ki smo jih zgradili prek spleta, še dodatno učvrstimo in oplemenitimo,« pojasnjuje Miha Geršič, eden od treh ustanoviteljev Popolne Postave.

Ekipa Popolne Postave med vsakim izzivom daruje en evro za vsak njihov izgubljen kilogram dobrodelni organizaciji Anina zvezdica (Vir slike: Popolna postava).

Nov izziv: nemško govoreči trg

Na začetku so delali zgolj »trije mušketirji«, od katerih je Geršič najbolj prepoznaven član, saj prav njega večinoma vidimo na posnetkih (ekipa ima namreč tudi svoj YouTube kanal, na katerem objavlja treninge in nasvete). Danes pa ekipa šteje že sedem članov, ki jih povezujejo podobne želje in prava energija. V naslednjih mesecih se bodo gotovo še širili, predvsem na račun vstopa na nemško govoreči trg. Matej Bešter, prav tako član ekipe, potrjuje, da so v pripravah, najverjetneje bo do lansiranja spletne strani prišlo maja ali junija. »Glede na podatek, da je nemško govoreči trg v Evropski uniji vsaj od 40 do 50-krat večji od slovenskega, si obetamo najmanj 10 do 20-krat več uporabnikov in prihodkov,« razkriva.

Letos si obetajo milijon evrov prihodkov

Ta širitev ne bo njihova prva – prisotni so že na hrvaškem trgu, kjer si letos obetajo še boljše rezultate. Lani so jih tam ustvarili 10 odstotkov (skupno so lanski prihodki znašali 350 tisoč evrov), letos naj bi se povečali na 25 odstotkov. Medtem pa naj bi jim novi trg že letos prinesel 10 odstotkov prihodkov – skupno pa naj bi se letošnji prihodki vrteli okoli milijona evrov.

Kako prehiteti konkurenco?

Konkurenca je na vseh trgih huda, a to oviro je zlahka prebroditi, če so trdo delo, strast in predanost sestavni del delavnika. »Zdi se mi, da je poleg marketinga, ki je na področju Slovenije drugačen od ostalih, podpora uporabnikom odigrala prav tako pomembno vlogo,« saj, kot pravi Geršič, slovijo po tem, da odgovorijo prav na vsako vprašanje, s posamezniki pa ostanejo do konca preobrazbe. »To je tisto, na kar večina (preostala konkurenca, op.a.) pozabi.«

Njihov povprečni uporabnik v Sloveniji je ženska, stara od 35 do 45 let. »Gre za posameznike, ki se odločijo, da je čas, da si povrnejo samozavest, oblikuje fit postavo in zaživijo življenje, ki si ga zaslužijo,« pravi 27-letni Geršič (na sliki desno z eno od svojih varovank med treningom, vir slike: Popolna Postava), ki je sicer študiral na Fakulteti za varnostne vede. Zanj in njegovo ekipo je največji uspeh skupek izgube kilogramov in sprememba načina življenja: »Treba se je zavedati, da se tekom preobrazbe ne spreminja samo telo, ampak tudi posameznik kot celota. Opažamo, da poleg nižje številke na tehtnici, bolj zdravega telesa in lepše postave, ljudje spremenijo način razmišljanja in na splošno vidijo več dobrega.«

Z vsakim izgubljenim kilogramom darujejo en evro

»Ko opazim izraz na obrazu, ko se posameznik v svojem telesu počuti odlično in se zave, da je s pravim delom in pravi energijo vse mogoče … to je zame največja zmaga oziroma uspeh.« Da bi svoje varovance spodbudili k beleženju in poročanju rezultatov, so se odločili, da med vsakim izzivom (letno pripravijo tri večje izzive) darujejo en evro za vsak njihov izgubljen kilogram dobrodelni organizaciji Anina zvezdica.

Telo je eno samo, ne zanemarimo ga!

»Čeprav vem, da je časa malo, napor pa hud,« Geršič spregovori o tistih, ki večino dneva preživijo za pisalnimi mizami medtem ko razvijajo nove ideje in postavljajo svoj posel, »vsem svetujem, da ne pozabijo nase in si ne glede na vse vzamejo pol ure zase in naredijo tisto, kar čutijo, da je prav. Lahko je to sprehod, meditacija, svež obrok, skratka karkoli, s čimer lahko nagradimo telo. Ne smemo pozabiti, da je eno samo in če ga zanemarimo, nam ne bo služijo tako, kot si želimo

Na izbor Mladi podjetnik leta se lahko prijavite vse do 31. maja letos (do polnoči). Šestega junija bodo člani komisije izbrali deset polfinalistov, tri dni pozneje pa bodo potekali javni pitchi, ki se jih lahko udeleži vsakdo. Trinajstega junija bo komisija izbrala pet finalistov, končna odločitev pa bo padla 16. junija. Zelo pomemben del ocene predstavlja tudi javni pitch na dan razglasitve zmagovalca.
Na izbor se lahko prijavite sami, v kolikor pa poznate osebo, ki bi lahko osvojila letošnji naziv, pa jo lahko tudi nominirate (oseba mora ustrezati pogojem za prijavo) in nam tako pomagate najti domače podjetniške talente! Zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta čaka medijska izpostavljenost in nagradni sklad v vrednosti kar 20 tisoč evrov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, je pred kratkim zagnal kampanjo »Lifting like nuts«, v kateri zbira sredstva za nakup viličarja, ki bo zaposlenim v podjetju Rok's pomembno olajšal vsakodnevno delo s paketi surovin in izdelkov. Kampanjo lahko podprete do konca maja s spletnim nakupom izdelkov iz njihove ponudbe. Preberite več >>

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Minilo je devet mesecev, odkar je Rok Starič z blagovno znamko »Rok's nut butter« zmagal na izboru Mladi podjetnik leta 2018. Kaj mu je prinesla zmaga? Katere tuje trge že osvaja maslo iz oreščkov? S kakšnimi pristopi podjetje poskrbi za veselje svojih strank? Preberite več >>

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Oznake: