Elvis Beganović: “V poslu štejejo iskrenost, poštenost in odzivnost”

Elvis Beganović je nogometaš, ki je sanjal, da bo imel nekoč nepremičnine. Čeprav mu v nogometu ni uspelo, je razmišljal, kako lahko še vedno doseže svoj cilj in prišel do zaključka, da bo svojo kariero zasnoval na gradbeništvu ali nepremičninskem posredovanju. Njegov stric, ki je imel veliko gradbeno podjetje, ga je usmeril k nepremičninskemu posredovanju. In tako se je začelo. Pridobil je licenco za posredovanje, delal v manjši nepremičninski agenciji in nato dobil priložnost, da se pridruži programu Zavoda mladi podjetnik za razvoj podjetniških idej. 
Elvis Beganović, Elars1

Odločil se je odpreti svojo agencijo in gradbeno podjetje. Agencija bi zagotavljala kapital za gradnjo nepremičnin, ki bi jih nato agencija prodala. “Vedno sem imel željo za svoje podjetje, me je pa Zavod mladi podjetnik ‘brcnil’ v rit, da sem se res podal na to pot,” pravi. Samostojno podjetništvo je preraslo v podjetje Elars, ki šteje ekipo sedmih ljudi.

“Dobil sem 5000 evrov subvencije in sem si rekel, da je zadnji čas, da to izkoristim. Rekel sem si, da imam za eno leto prispevkov, in začel delati,” pravi. “Potem pa so prišli vse sorte izzivi in epidemija,” pripoveduje nasmejan in zgovoren mladi podjetnik, ki je danes hvaležen Borutu Borštniku, direktorju Zavoda mladi podjetnik, za spodbujanje in podporo na začetku podjetniške poti in kasneje, predvsem pa družini, ki mu ves čas stojijo ob strani. “Za uspeh podjetja je izjemno pomembna podpora družine, v mojem primeru predvsem soproge, ki je tudi del ekipe Elarsa,” poudarja. 

Stavi na priporočila zadovoljnih strank

Epidemijo so sicer uspešno prestali, vendar je v tem času usahnila želja po gradbenem podjetju.

Zato so zdaj osredotočeni na posredovanje nepremičnin, močna je tudi še ideja o investiranju v novogradnje. V planu je čez kakšno leto, dodaja Beganović, ki je v poslu vedno strmel k temu, da delajo na priporočilih, ker mu to pomeni največ tudi osebno. “Če rabiš mizarja, boš najprej vprašal ljudi, s kom so bili zadovoljni. Podobno je tudi v poslu z nepremičninami. Zato vedno pravim svoji ekipi, da moramo biti prva asociacija ljudem, ko se pogovarjajo o nepremičninah. Če to dosežemo, smo zmagali,” pravi.

Ob tem stavijo na iskrenost, poštenost in odzivnost. “Vedno smo na voljo strankam, ne bežimo od težav, ampak jih rešujemo, tudi tiste, za katere drugi pravijo, da jih je nemogoče rešiti. Ne spim, dokler ni rešeno,” se nasmeje.

A čeprav se tovrstnih izzivov ne ustraši, obenem poudari, da nikoli ne rine z glavo skozi zid. “Če vidim, da z nepremičnino nekaj ni v redu, postopke takoj ustavim – stranki odsvetujem nakup oziroma odstopim od posredništva. Ne želim, da imajo stranke občutek, da delamo samo zaradi denarja. Seveda vsi delamo za denar, pa vendar je treba delati s strastjo. Nepremičnina je življenjski nakup in nismo na lovu za provizijo. Tudi ta izraz mi ni všeč. Provizija je v resnici nagrada za vse, kar naredimo, da je posel speljan tako, da so na koncu vsi zadovoljni. Pogosto se to delo in trud na zunaj sploh ne opazi,” pripoveduje o svojem pristopu pri posedovanju nepremičnin. 

“Kupcev ne prepričujemo, le posredujemo informacije o nepremičnini”

Pri svojem delu si namreč prizadevajo, da vsakemu kupcu najdejo primerno nepremičnino, ki ustreza njihovim željam in potrebam. Zato si vzamejo čas, da spoznajo svoje stranke in jih dobro izprašajo o njihovih željah. Niso zgolj prodajalci nepremičnin, ampak so iskalci rešitev za svoje stranke.

“Imel sem denimo stranko, ki me je klicala, da želi imeti stanovanje, ni pomembno kakšno in kje. Bil sem presenečen, zame je to najhuje. Kaj narediti? Vedel sem samo, da želi stanovanje veliko 40 kvadratnih metrov. Pa je bilo ravno eno stanovanje na voljo v Tržiču in se je strinjala, da ga greva pogledat.

Slika je simbolična.

Stanovanje je bilo temno in ji ni bilo všeč. Vajena je bila, da v takšnih primerih odide, jaz pa sem jo zadržal. Zelo mi je pomembno, da stranko čimbolj izprašam o njenih željah, potrebah in pričakovanjih – da na koncu oba ne izgubljava časa z iskanjem in ogledom neprimernih nepremičnin,” pojasni. 

Omenjeni stranki je tako obljubil, da jo pokliče, ko bo našel primerno stanovanje, čeprav bo morda trajalo tudi več mesecev. Našlo se je čez dva meseca in takoj ji je bilo všeč, saj je imelo stanovanje vse, kar si je želela, pripoveduje Beganović o tem, zakaj je Elars drugačen od konkurence.

“Zavedamo se, da vplivamo na življenjski nakup in to je velika odgovornost. Odločitve ne vsiljujemo, ampak kupcem le predajamo informacije o nepremičnini,” poudarja in dodaja, da poskrbijo za vse, od pravnega svetovanja in priprave pogodbe do davčnih obveznosti do Fursa. 

Na krizo so dobro pripravljeni

Kako pa v Elarsu spremljajo trenutno stanje na trgu nepremičnin, ki so ga po pravem “cvetenju” doletele vse višje obrestne mere kreditov? “Da je trg cvetel, pravijo drugi, jaz pa pravim, da smo imeli v tem obdobju zelo velik pritisk kupcev. Obrestne mere so bile izjemno nizke, vsi so imeli občutek, da morajo kupiti nepremičnino. Tako smo imeli tudi po 15 ogledov dnevno in ni bila redkost, da je kdo dal višjo ponudbo od prodajne cene. Ni pošteno, da o tem ne bi obvestil prodajalca, hkrati pa je bilo težko poklicati druge stranke in jim povedati, da imamo 15.000 evrov višjo ponudbo od prodajne cene. Na koncu morajo biti vsi zadovoljni,” pokomentira zadnje obdobje dogajanja na trgu. 

Stanje se je zdaj sicer obrnilo, ogledov je manj, a so kupci resni in zato nepremičnine še vedno prodajo. In dokler bo tako, se tudi cene nepremičnin ne bodo spustile, je prepričan. Vse je namreč stvar ponudbe in povpraševanja.

Se pa kljub vsemu v podjetju Elars pripravljajo na morebitno krizo. “Če pride do tega, se bomo bolj fokusirali na najemniški trg in ta model smo zastavili tako, da bomo krizo preživeli,” pojasnjuje Beganović, ki je prepričan da človek, ki je pripravljen delati, lahko uspeva tudi med krizo.

Tako tudi mladim podjetnikom polaga na srce, naj ne obupajo v izzivih in krizah, naj jim ne bo glavni cilj v poslu denar, pač pa strast do dela in da želijo biti na nekem področju uspešni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je potekal finalni izbor Mladi podjetnik leta 2023. Pet finalistov je predstavilo svoje zgodbe in se potegovalo za naziv Mladi podjetnik leta, ob tem pa smo lahko poslušali tudi panelno razpravo na temo podjetništva z zanimivimi gosti. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

»Izbor Mladi podjetnik leta spremljam že leta in sem si od nekdaj želela sodelovati pri tem projektu,« nam je zaupala Petja Škufca, ki stoji za podjetjem Clariteca in je ena izmed petih kandidatov, uvrščenih v finale. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Predstavljamo še enega izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2023, ki se nam bodo pridružili na osrednjem dogodku v petek, 24. novembra. Tokrat beseda teče o podjetju Deltahub. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

»Podati se v podjetniške vode ni zgolj samo ideja, ampak se za njo skriva tudi vizija, realizacija, analiza, kakovost končnega izdelka in pa seveda povratna informacija končnih kupcev,« sporočajo iz podjetja Autotech d.o.o., ki deluje na področju avtomatizacije in robotike. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

»Želimo si kompetentne družbe, ki bo dohajala hiter razvoj, za to pa so najbolj pomembni posamezniki, mladi, ki prihajajo na trg dela,« nam je svoje poslanstvo opisal Luka Vončina iz Wise Up d.o.o.. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Mladi podjetnik Leon Panjtar iz podjetja SaleSqueze d.o.o. je eden izmed petih finalistov, ki je uspel prepričati komisijo in tako nadaljuje boj za naziv Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Strokovna komisija je izbrala 5 podjetnikov oziroma podjetniških ekip, ki se bodo v petek, 24. novembra, v okviru brezplačnega dogodka Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! udeležili finalnega dela izbora Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Pogovarjali smo se z Rokom Staričem, prejemnikom laskavega naziva Mladi podjetnik leta 2018. Govorili smo o njegovi zmagi, napredku v zadnjih petih letih in njegovih trenutnih aktualnih podjetniških podvigih. Preberite več >>

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Podjetje Tiko Pro, specializirano za pomoč podjetjem pri pridobivanju sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, je konec minulega leta uvedlo inovativen sistem solastništva zaposlenih. Ta korak sledi podobnemu modelu, ki ga je nedavno na HardwareSTART meetupu predstavil soustanovitelj in direktor podjetja Dewesoft Jure Knez.  Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje