Ekipa podjetja Evitas (Vir: osebni arhiv)

Ekipa podjetja Evitas (Vir: osebni arhiv)

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Evitas je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2016. Gre za spletno trgovino, v kateri so v ponudbi kakovostni izdelki za novorojenčke, otroke in mamice.
Ekipa podjetja Evitas (Vir: osebni arhiv)

Ekipa podjetja Evitas (Vir: osebni arhiv)

V podjetju so zaposleni Eva Birsa, ki je prevzela področje snovanja novih idej in marketing, Jure Kodrič, ki je odgovoren za strateški razvoj podjetja ter za finančni in pravni vidik poslovanja, ter Mark Kodrič, ki se ukvarja z organizacijo in načrtovanjem.

Pri odločitvi glede tega, kateri izdelki se bodo znašli v ponudbi, daje ekipa prednost kakovosti, varni uporabi, designu in sledenju svetovnim trendom. Eva Birsa nam je razložila, kako so izgledali poslovni začetki, na katerih vrednotah sloni podjetje, v kolikšni meri je podajanje na samostojno pot zadovoljijo njena pričakovanja in kateri so največji izzivi pri poslovanju prek spletne trgovine.

Od študija arhitekture do odprtja spletne trgovine

Nekaj izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini (Vir: osebni arhiv)

Nekaj izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini (Vir: osebni arhiv)

»Že med študijem arhitekture so se moja zanimanja bolj nagibala h grafičnem oblikovanju. Se je pa vse skupaj začelo precej spontano. Med porodniško sem imela več časa in sem prek spleta iskala izdelke za svojega otroka.«

Eva Birsa je povedala, da v času, ko sta se s partnerjem odločila za odprtje spletne trgovine, spletna prodaja še ni bila tako razširjena, kot je danes. V njej sta želela ponuditi izdelke, ki jih v Sloveniji takrat še ni bilo možno kupiti.

»Želja po ustvarjalnosti me je privedla do tega, da sem začela oblikovati napise za otroška oblačila. Večino naše začetne ponudbe je tako predstavljal tekstil. Kmalu pa smo v ponudbo dodali tudi otroške izdelke drugih blagovnih znamk.«

Finančna sredstva za zagon podjetja

Podjetje je bilo sprva ustanovljeno kot s.p. Ker je bila prodaja uspešna, pa je kmalu prišlo do preoblikovanja v d.o.o., prehoda na novo platformo za spletno trgovino, prodaja pa se je razširila na Italijo in kasneje na Hrvaško.

»S partnerjem sva v začetku poslovanja vse prihranke in sproten zaslužek vložila v razvoj podjetja.«

Vrednote podjetja Evitas

Vrednote, ki jih zasleduje podjetje Evitas, so po Evinih besedah prijaznost, ustrežljivost in zanesljivost.

»Zavedamo se potreb in želj mamic, zato nenehno stremimo k izboljšanju storitev in nudenju najmodernejših, privlačnih in kakovostnih izdelkov za novorojenčke, otroke in mamice. Namen spletne trgovine Evitas je mamicam olajšati nakupovanje, saj lahko na enem mestu izbirajo med več tisoč različnimi izdelki. Odlično opravljena storitev in izjemno zadovoljstvo strank sta vodilo in cilj našega poslovanja.«

Eva Birsa, soustanoviteljica podjetja Evitas (Vir: osebni arhiv)

Eva Birsa, soustanoviteljica podjetja Evitas (Vir: osebni arhiv)

Kako poteka izbor izdelkov v ponudbi spletne trgovine?

Eva se iskanja zanimivih blagovnih znamk in izdelkov loteva prek socialnih omrežij Instagram in Facebook. Poleg tega ekipa spremlja konkurenčna podjetja in se udeležuje večjih otroških sejmov po Evropi.

»Pri izbiri izdelkov smo precej kritični, saj želimo ponuditi kakovostne izdelke, ki so hkrati drugačni in moderni. Poleg tega na pobudo naših strank v ponudbo vključujemo nekatere izdelke, ki so na trgu že uveljavljeni in priljubljeni.«

Največji hit je blagovna znamka Twistshake

»Naš največji uspeh je blagovna znamka Twistshake, ki je tudi prva znamka, s katero smo začeli z ekskluzivno distribucijo za Slovenijo in Hrvaško. Twistshake ponuja inovativne izdelke za hranjenje otrok; zajema vse od stekleničk, dud, pribora, krožnikov do kuhinjskega aparata za pripravo hrane.«

Izzivi, s katerimi se ekipa spopada na področju spletne prodaje

Eva je tekom poslovanja ugotovila, da proces delovanja spletne trgovine ni tako enostaven, kot izgleda na prvi pogled. Kje se pojavljajo največji izzivi?

»Spekter poslovanja v ozadju je zelo širok; od oglaševanje, same platforme spletne trgovine, sinhronizacije delovnih procesov do ekipe, ki stoji v ozadju. Ko nastane določena težava, običajno skupaj ugotavljamo, zakaj in kje je nastala, ter jo poskušamo čim prej rešiti.«

Kako družinske povezave v podjetju vplivajo na njegovo poslovanje?

Eva je podjetje Evitas ustanovila skupaj s partnerjem. Ker pa ima njen partner še eno podjetje, je bilo zanj težko biti prisoten na obeh koncih hkrati, zato je njegovo mesto naknadno zasedel njegov brat. Kako Eva vidi poslovno sodelovanje z družinskimi člani?

»Do sedaj se je vse skupaj izkazalo kot odlična odločitev, saj super sodelujemo in se razumemo. Slabih situacij zaenkrat še nismo imeli in upam, da tako tudi ostane.«

Evitas, prejemnik naziva naj razstavljalec na Otroškem bazarju (Vir: osebni arhiv)

Evitas, prejemnik naziva naj razstavljalec na Otroškem bazarju (Vir: osebni arhiv)

Podjetnik mora biti samozavesten, pogumen in predan svojemu delu

Eva je povedala, katere so po njenem mnenju tiste lastnosti, ki bi jih moral imeti podjetnik, da je lahko uspešen na svoji poti.

»Pri podjetnikih oziroma osebah na vodilnih položajih občudujem samozavest, pogum, predanost, zagnanost in organiziranost. Hkrati morajo biti podjetniki prilagodljivi in morajo znati uspešno usmerjati svoje ekipe.«

V kolikšni meri je delovanje v podjetništvu izpolnilo Evina pričakovanja?

»Na to pot sem se podala brez posebnih pričakovanj. Ta so se oblikovala kasneje, ko sem ugotovila, da ima spletna prodaja ogromno potenciala. Trenutno uživam v svojem delu, ki je raznoliko, zanimivo, polno izzivov in novosti. Včasih se moram zaradi nujnih zadev odreči prostemu času, po drugi strani pa si delovni čas večinoma lahko prilagajam in razporejam glede na svoje želje. Pridejo tudi obdobja s polno glavo skrbi in opravil, vendar so izzivi tisti, ki me naredijo močnejšo in mi dajo izkušnje, ki jih najverjetneje potrebujem.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki