Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Mlado podjetje Evegreen iz Mislinje želi nadomestiti plastiko z biorazgradljivimi materiali, izdelanimi iz odpadne hrane. Za svoje delo so prejeli veliko pohval in številne nagrade, vse bolj prepoznavni pa so tudi v tujini.
evegreen-uziten-pribor

Eko pribor podjetja Evegreen je ekološki in celo užiten (foto: Evegreen)

“Živeti želimo v svetu, kjer so vsi materiali nadomestljivi z biorazgradljivimi alternativami. Ker se zavedamo vedno bolj pereče problematike plastičnih izdelkov, predvsem tistih za enkratno uporabo, želimo na trg ponuditi široko paleto alternativnih produktov, ki so v naravi povsem razgradljivi. Pomembno je, da pravočasno pričnemo razmišljati o alternativnih proizvodih. Kopičenje plastičnih izdelkov pušča za sabo katastrofalne posledice,” razmišljajo člani podjetja Evegreen Eva in Domen Štraser ter Roman Herlah.

Zrasli iz popoldanskega s.p.

Prvotno je bilo podjetje ustanovljeno maja 2017 kot popoldanski s.p. in sicer izključno za izobraževanje, ki sta ga Eva in Domen enkrat tedensko izvajala za pospeševalnik mladinskega podjetništva. “Tako so nastale EKO pravljice, ki so jih lansko leto uspešno uvedli v Knjižnico Ksaverja Meška Slovenj Gradec ter serija delavnic za OŠ, primerne za tehnične ter naravoslovne dneve,” je za portal Mladi podjetnik razkrila Eva Štraser in dodala, da je realizacija podjetja v šestih mesecih leta 2017 znašala 1800 evrov.

roman-herlah-eva-straser-evegreen

Roman Herlah in Eva Štraser sta skupaj z Domnom Štraserjem zaslužna za bogato linijo eko proizvodov (foto: Evegreen)

Evegreen prejemnik številnih nagrad

Vsi člani podjetja so ljubitelji narave in športa. Zavzemajo se za naravi prijazno in zeleno prihodnost. Ekipa Evegreen želi nadomestiti plastiko z biorazgradljivimi materiali, izdelanimi iz odpadne hrane.  V mesecu juniju so se predstavili na Podjetniškem trampolinu Savinjsko – saleškega inkubatorja in prejeli nagrado za naj Startup leta Savinjsko – saleške regije. V reviji Finance so bili izbrani kot naj podjetniška ideja po mnenju bralcev in spletnih obiskovalcev. Prejeli so tudi več priznanj iz raznih mednarodnih konferenc. Prepoznani so bili tudi s strani največjega obrtnega sejma v Sloveniji, saj so bili izbrani med TOP 3 MOS-ove podjetne talente.

“Presrečni smo, da je strokovna komisija prepoznala naš poslovni model kot enega najatraktivnejših. To je potrditev, da smo si začrtali pravo pot. Ker se zavedamo perečega problema, ki ga povzroča plastika v naravi, z optimizmom širimo ozaveščanje o dostopnosti biorazgradljivih izdelkov na trgu. Hkrati pa smo priča dejstvu, da po naših eko produktih posegajo predstavniki prav vseh generacij,” so po predstavitvi na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju povedali Evegreen-ovci.

Ekološki in užitni izdelki

Trenutno imajo v ponudbi eko plastenke, eko piknik program in eko biorazgradljive cvetlične lončke, ki po zasaditvi v zemljo postanejo gnojilo in idealna zaščita pred zajedavci. 
Eko piknik pribor je izdelan iz pšeničnih otrobov in je idealna alternativa priboru, izdelanemu iz plastike ali papirja. Izdelki so v naravi stoodstotno razgradljivi, brez slabe vesti pa jih lahko tudi pojemo.

eko-loncki-evegreen

Z eko lončki namerava Evegreen kmalu prodreti tudi v tujino (foto: Evegreen)

Letos so v podjetju nadgradili poslovni model in trenutno so v fazi pridobivanja investicij. Hkrati so se povezali z evropskim start up ekosistemom. Vzpostavili so dolgoročne naveze z dobavitelji eko piknik programa (krožnikov izdelanih iz pšeničnih otrobov) ter dobavitelji eko plastenk  (plastenk izdelanih iz koruze). Eko linijo nadalje širijo tudi na segment kozmetike, torej dobavo eko embalaže. V roku treh let želijo postati prepoznavni kot najmočnejši ponudnik alternativnih izdelkov iz bioplastike oz. neplastičnih alternativ.

Evegreen kot primer dobre prakse

Njihovo stojnico je v Celju obiskal tudi predsednik Republike Slovenije Borut Pahor in bil nad idejo izjemno navdušen. V prihodnosti si želijo tesnejšega sodelovanja, saj želi Slovenija po vzoru nekaterih evropskih držav omejiti uporabo plastične embalaže. Letos so se na povabilo evropskega poslanca Franca Bogoviča udeležili mednarodne konference Circular change. Tam so bili predstavljeni kot primer dobre prakse evropskega krožnega gospodarstva. V prihodnjem letu načrtujejo poslovne naveze tako z izbranimi inštituti, kot z nevladnimi organizacijami ter s tem več priložnosti do pridobitve omenjenih spodbud.

“Navdihuje nas dejstvo, da želi Evropska unija ukiniti vso plastiko za enkratno uporabo in jo nadomestiti z alternativnimi produkti. Lahko razkrijem, da se je v Avstriji že pojavil prvi resen interesent za nakup naših eko lončkov,”
 je zaključila Eva Štraser.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo o franšizingu govorili s predstavnicama podjetja Optiprint, ki se takega načina širitve poslovanja poslužuje že od leta 2012. Zanimalo nas je, katere so prednosti in slabosti tovrstnega modela in na kakšen način sodelujejo s franšizojemalci. Preberite več >>

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

V prejšnji sezoni Štartaj Slovenija sta se širši javnosti med drugim predstavila tudi Tina Berlec in Mark Kališnik z žitnim obrokom Mul'c. Ko sta svojim otrokom želela ponuditi zdrav in okusen zajtrk, sta ugotovila, da na trgu ni takega, kot sta si ga želela. Preberite več >>

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Pod okriljem blagovne znamke Odori se nahaja širok nabor izdelkov naravne kozmetike in okolju prijaznih čistil. Podjetje je postalo bolj prepoznavno z udeležbo na projektu Štartaj Slovenija 2017, ko se je na Sparovih policah pojavil njihov biološko razgradljiv pralni prašek. Preberite več >>

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen je podjetje, ki si prizadeva za reševanje čedalje bolj perečega okoljskega problema – kopičenje plastične embalaže v okolju. Ukvarja se z izdelavo bioplastike, ki predstavlja alternativo klasični plastiki. Njena prednost je v tem, da je narejena iz naravi prijaznih snovi, ki se v okolju hitro razgradijo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP