flashqua-kim-urbas

Mlada podjetnica Kim Urbas je zelo ponosna na svojo Flashquo (foto: Simon Maljevac)

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica.
flashqua-kim-urbas

Mlada podjetnica Kim Urbas je zelo ponosna na svojo Flashquo (foto: Simon Maljevac)

Ljubljančanka Kim Urbas, ki se z grafičnim oblikovanjem ukvarja že dlje časa, se je pred tremi leti odločila za samostojno podjetniško pot. Z delom v agencijah si je nabrala dovolj znanja in izkušenj za naslednji korak, s katerim se je osvobodila spon in dala svojim idejam prosto pot.

Zdelo se mi je, da sem začela stagnirati. Imam svojo vizijo, ki jo lahko udejanim z lastnim podjetjem. Ko sem začela sebe “živeti”, so tudi projekti zaživeli v povsem novi luči. Spoznala sem, da je to pravi način. Grafika zame ni samo oblikovanje nekega logotipa. Z vključevanjem vseh čutil želim dati ljudem posebno uporabniško izkušnjo. Grafično oblikovanje je samo majhen delček procesa, ki ga ustvarjam,” se je o ideji svoje podjetniške poti, ki jo utemeljuje s sloganom “Grafično oblikovanje z drugačno uporabniško izkušnjo”, razgovorila ambiciozna Kim Urbas.

flashqua

Trenutno je na trgu osem standardnih dizajnov Flashque v dveh velikostih (foto: FB Flashqua)

Po številnih projektih za naročnike, je po spletu naključij prišla do ideje za svoj prvi samostojen produkt. Enemu izmed prijateljev so po operaciji zdravniki naročili, da mora konzumirati precej več vode. K temu ga je želela spodbuditi s posebno flaško. Ker je na trgu ni našla, se je odločila, da jo kreira sama in nastala je Flashqua.

Steklenička s personaliziranim dizajnom

Gre za stekleničko iz borosilikatnega stekla, ki je obstojnejši od navadnega, zdravju prijazen in ne vsrka vonja in barve. Prav zaradi tega stekla je primerna tako za vrele kot ledene napitke. Po besedah kreatorke je Flashqua nastala v želji po drugačni uporabniški izkušnji pitja vode iz popolnoma ročno izdelane stekleničke, s personaliziranim dizajnom s peskanjem.

flashqua-rocno-delo

“Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno,” opozarja Kim Urbas (foto: FB Flashqua)

Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno. Na stekleničko iz pihanega stekla zrišem dizajn, jo ročno speskam, sperem, posušim in zapakiram. Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika,” je pojasnila Kim Urbas. Za prvo stekleničko je potrebovala zgolj dober mesec dni. “Ko se lotim neke zadeve, se ji popolnoma posvetim. V tistem obdobju so bili vsi drugi projekti na stranskem tiru.”

S Flashquo reklamirati čisto vodo

Flashqua je na trgu že dva meseca. Prvi odzivi so bili pozitivni, kar je dalo projektu dodaten zagon. Trenutno obstaja osem standardnih dizajnov v dveh velikostih, ki se jim po želji kupcev lahko dodaja ime, napis, grafika,… Primerna je za vsakogar, Kim Urbas pa v glavnem cilja na darilni program in poslovna darila ter prodajo turistom, saj meni, da v Sloveniji primanjkuje kakovostnih suvenirjev. S prodajo Flashque želi opozoriti, da imamo v Sloveniji čisto vodo, ki si jo lahko tako domačini kot turisti praktično na vsakem korako natočijo v njeno flaško.

flashqua-dodatki

Flashqua je lahlo tudi modni dodatek (foto: Simon Maljevac)

Nova spletna stran in spletna trgovina

Prodaja je dosedaj v glavnem potekala preko Facebook trgovine, ravno v teh dneh pa na socialnih omrežjih poteka promocija nove spletne strani in odprtja spletne trgovine, kar bo še dodatno olajšalo naročila potencialnim kupcem. Potekajo tudi pogovori o prodaji v fizičnih trgovinah v centru Ljubljane, kjer bi do nje lahko prišli tudi turisti.

“Šele z uporabo bodo kupci spoznali, da ne gre zgolj za navadno stekleničko za vodo. Lahko je tudi modni dodatek tako za ženske kot za moške, za kar lahko poskrbim s posebnimi okrasnimi rokavčki, ki se podajo k najljubši torbici ali čevljem. Vsak dan se pojavi kakšna nova ideja, za kaj bi lahko Flashquo uporabila. Eden izmed kupcev mi je sporočil, da jo uporablja za shranjevanje šampona, saj se je lepo zlila z dizajnom njegove kopalnice. Obenem je naročil dodatno flaško za shranjevanje zelišč v kuhinji,” dodaja Kim Urbas.

Bo Flashqua našla investitorje?

Financiranje projekta zaenkrat popolnoma sloni na njenem finančnem vložku. Sedaj je napočil čas za pogovore z morebitnimi investitorji. Nadeja se, da bi njeno idejo podprla lokalna turistična skupnost v Ljubljani in na Bledu, kjer bi s Flashquo popestrili turistično ponudbo. Odprta je za sodelovanje s privatnimi investitorji. Razmišljala je tudi o Kickstarter kampanji, ki pa trenutno ni realna opcija.

flashqua-oblike

Bo Flashqua našla svojo pot tudi do turistov? (foto: Simon Maljevac)

Zaveda se, da bo v primeru večjega “booma” potrebovala dodatno pomoč. Pripravljena je tudi na ta korak in se ga veseli. “Starša sta samostojna podjetnika in že od malih nog sem bila na nek način vpletena v svet podjetništva. Ko sem se tega lotila sama, sem spoznala, da me to osrečuje in uresničuje. Energije imam več kot dovolj in dobro krmarim med številnimi projekti, saj grafičnega oblikovanja ne smem zanemariti.”

Pri podjetniških razpisih preveč omejitev

Mlada podjetnica pogreša aktivnejšo vlogo države pri razvoju podjetniškega okolja. “Na voljo je kar nekaj delavnic, predavanj ter takšnih in drugačnih orodij, kjer lahko dobiš informacije za učinkovitejše poslovanje. V zadnjem obdobju pa na žalost ugotavljam, da smo mladi podjetniki precej omejeni pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Že res, da so na voljo številni razpisi, a je pri teh preveč omejitev, tako da je težko priti do finančne podpore.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki