Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica.
flashqua-kim-urbas

Mlada podjetnica Kim Urbas je zelo ponosna na svojo Flashquo (foto: Simon Maljevac)

Ljubljančanka Kim Urbas, ki se z grafičnim oblikovanjem ukvarja že dlje časa, se je pred tremi leti odločila za samostojno podjetniško pot. Z delom v agencijah si je nabrala dovolj znanja in izkušenj za naslednji korak, s katerim se je osvobodila spon in dala svojim idejam prosto pot.

Zdelo se mi je, da sem začela stagnirati. Imam svojo vizijo, ki jo lahko udejanim z lastnim podjetjem. Ko sem začela sebe “živeti”, so tudi projekti zaživeli v povsem novi luči. Spoznala sem, da je to pravi način. Grafika zame ni samo oblikovanje nekega logotipa. Z vključevanjem vseh čutil želim dati ljudem posebno uporabniško izkušnjo. Grafično oblikovanje je samo majhen delček procesa, ki ga ustvarjam,” se je o ideji svoje podjetniške poti, ki jo utemeljuje s sloganom “Grafično oblikovanje z drugačno uporabniško izkušnjo”, razgovorila ambiciozna Kim Urbas.

flashqua

Trenutno je na trgu osem standardnih dizajnov Flashque v dveh velikostih (foto: FB Flashqua)

Po številnih projektih za naročnike, je po spletu naključij prišla do ideje za svoj prvi samostojen produkt. Enemu izmed prijateljev so po operaciji zdravniki naročili, da mora konzumirati precej več vode. K temu ga je želela spodbuditi s posebno flaško. Ker je na trgu ni našla, se je odločila, da jo kreira sama in nastala je Flashqua.

Steklenička s personaliziranim dizajnom

Gre za stekleničko iz borosilikatnega stekla, ki je obstojnejši od navadnega, zdravju prijazen in ne vsrka vonja in barve. Prav zaradi tega stekla je primerna tako za vrele kot ledene napitke. Po besedah kreatorke je Flashqua nastala v želji po drugačni uporabniški izkušnji pitja vode iz popolnoma ročno izdelane stekleničke, s personaliziranim dizajnom s peskanjem.

flashqua-rocno-delo

“Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno,” opozarja Kim Urbas (foto: FB Flashqua)

Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno. Na stekleničko iz pihanega stekla zrišem dizajn, jo ročno speskam, sperem, posušim in zapakiram. Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika,” je pojasnila Kim Urbas. Za prvo stekleničko je potrebovala zgolj dober mesec dni. “Ko se lotim neke zadeve, se ji popolnoma posvetim. V tistem obdobju so bili vsi drugi projekti na stranskem tiru.”

S Flashquo reklamirati čisto vodo

Flashqua je na trgu že dva meseca. Prvi odzivi so bili pozitivni, kar je dalo projektu dodaten zagon. Trenutno obstaja osem standardnih dizajnov v dveh velikostih, ki se jim po želji kupcev lahko dodaja ime, napis, grafika,… Primerna je za vsakogar, Kim Urbas pa v glavnem cilja na darilni program in poslovna darila ter prodajo turistom, saj meni, da v Sloveniji primanjkuje kakovostnih suvenirjev. S prodajo Flashque želi opozoriti, da imamo v Sloveniji čisto vodo, ki si jo lahko tako domačini kot turisti praktično na vsakem korako natočijo v njeno flaško.

flashqua-dodatki

Flashqua je lahlo tudi modni dodatek (foto: Simon Maljevac)

Nova spletna stran in spletna trgovina

Prodaja je dosedaj v glavnem potekala preko Facebook trgovine, ravno v teh dneh pa na socialnih omrežjih poteka promocija nove spletne strani in odprtja spletne trgovine, kar bo še dodatno olajšalo naročila potencialnim kupcem. Potekajo tudi pogovori o prodaji v fizičnih trgovinah v centru Ljubljane, kjer bi do nje lahko prišli tudi turisti.

“Šele z uporabo bodo kupci spoznali, da ne gre zgolj za navadno stekleničko za vodo. Lahko je tudi modni dodatek tako za ženske kot za moške, za kar lahko poskrbim s posebnimi okrasnimi rokavčki, ki se podajo k najljubši torbici ali čevljem. Vsak dan se pojavi kakšna nova ideja, za kaj bi lahko Flashquo uporabila. Eden izmed kupcev mi je sporočil, da jo uporablja za shranjevanje šampona, saj se je lepo zlila z dizajnom njegove kopalnice. Obenem je naročil dodatno flaško za shranjevanje zelišč v kuhinji,” dodaja Kim Urbas.

Bo Flashqua našla investitorje?

Financiranje projekta zaenkrat popolnoma sloni na njenem finančnem vložku. Sedaj je napočil čas za pogovore z morebitnimi investitorji. Nadeja se, da bi njeno idejo podprla lokalna turistična skupnost v Ljubljani in na Bledu, kjer bi s Flashquo popestrili turistično ponudbo. Odprta je za sodelovanje s privatnimi investitorji. Razmišljala je tudi o Kickstarter kampanji, ki pa trenutno ni realna opcija.

flashqua-oblike

Bo Flashqua našla svojo pot tudi do turistov? (foto: Simon Maljevac)

Zaveda se, da bo v primeru večjega “booma” potrebovala dodatno pomoč. Pripravljena je tudi na ta korak in se ga veseli. “Starša sta samostojna podjetnika in že od malih nog sem bila na nek način vpletena v svet podjetništva. Ko sem se tega lotila sama, sem spoznala, da me to osrečuje in uresničuje. Energije imam več kot dovolj in dobro krmarim med številnimi projekti, saj grafičnega oblikovanja ne smem zanemariti.”

Pri podjetniških razpisih preveč omejitev

Mlada podjetnica pogreša aktivnejšo vlogo države pri razvoju podjetniškega okolja. “Na voljo je kar nekaj delavnic, predavanj ter takšnih in drugačnih orodij, kjer lahko dobiš informacije za učinkovitejše poslovanje. V zadnjem obdobju pa na žalost ugotavljam, da smo mladi podjetniki precej omejeni pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Že res, da so na voljo številni razpisi, a je pri teh preveč omejitev, tako da je težko priti do finančne podpore.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Konec oktobra je skupina prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev predstavila prevajalsko platformo TAIA. Z uporabo umetne inteligence bo trajanje prevajanja prepolovljeno. Preberite več >>

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

Knjigi V elementu in Začni z zakaj ponujata izredno učinkovit preplet strokovnih znanj in osebnih izkušenj znanih in manj znanih avtorjev in osebnosti. Urednik Matej Horzelenberg je vodil pripravo prevoda svetovnih uspešnic, ki sta vsaka s svojo rdečo nitjo zelo zanimivi tudi za slovenske podjetnike. Preberite več >>

Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Izdelovalci igrač se v Sloveniji soočajo s številnimi preglavicami - od komplicirane zakonodaje, do visokih stroškov promocije in težavnega povezovanja s tujimi partnerji. Pri Inštitutu za razvoj igrač se trudijo, da bi z inovativnimi in visokokakovostnimi storitvami pripomogli pri reševanju težav. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje