DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica.
flashqua-kim-urbas

Mlada podjetnica Kim Urbas je zelo ponosna na svojo Flashquo (foto: Simon Maljevac)

Ljubljančanka Kim Urbas, ki se z grafičnim oblikovanjem ukvarja že dlje časa, se je pred tremi leti odločila za samostojno podjetniško pot. Z delom v agencijah si je nabrala dovolj znanja in izkušenj za naslednji korak, s katerim se je osvobodila spon in dala svojim idejam prosto pot.

Zdelo se mi je, da sem začela stagnirati. Imam svojo vizijo, ki jo lahko udejanim z lastnim podjetjem. Ko sem začela sebe “živeti”, so tudi projekti zaživeli v povsem novi luči. Spoznala sem, da je to pravi način. Grafika zame ni samo oblikovanje nekega logotipa. Z vključevanjem vseh čutil želim dati ljudem posebno uporabniško izkušnjo. Grafično oblikovanje je samo majhen delček procesa, ki ga ustvarjam,” se je o ideji svoje podjetniške poti, ki jo utemeljuje s sloganom “Grafično oblikovanje z drugačno uporabniško izkušnjo”, razgovorila ambiciozna Kim Urbas.

flashqua

Trenutno je na trgu osem standardnih dizajnov Flashque v dveh velikostih (foto: FB Flashqua)

Po številnih projektih za naročnike, je po spletu naključij prišla do ideje za svoj prvi samostojen produkt. Enemu izmed prijateljev so po operaciji zdravniki naročili, da mora konzumirati precej več vode. K temu ga je želela spodbuditi s posebno flaško. Ker je na trgu ni našla, se je odločila, da jo kreira sama in nastala je Flashqua.

Steklenička s personaliziranim dizajnom

Gre za stekleničko iz borosilikatnega stekla, ki je obstojnejši od navadnega, zdravju prijazen in ne vsrka vonja in barve. Prav zaradi tega stekla je primerna tako za vrele kot ledene napitke. Po besedah kreatorke je Flashqua nastala v želji po drugačni uporabniški izkušnji pitja vode iz popolnoma ročno izdelane stekleničke, s personaliziranim dizajnom s peskanjem.

flashqua-rocno-delo

“Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno,” opozarja Kim Urbas (foto: FB Flashqua)

Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno. Na stekleničko iz pihanega stekla zrišem dizajn, jo ročno speskam, sperem, posušim in zapakiram. Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika,” je pojasnila Kim Urbas. Za prvo stekleničko je potrebovala zgolj dober mesec dni. “Ko se lotim neke zadeve, se ji popolnoma posvetim. V tistem obdobju so bili vsi drugi projekti na stranskem tiru.”

S Flashquo reklamirati čisto vodo

Flashqua je na trgu že dva meseca. Prvi odzivi so bili pozitivni, kar je dalo projektu dodaten zagon. Trenutno obstaja osem standardnih dizajnov v dveh velikostih, ki se jim po želji kupcev lahko dodaja ime, napis, grafika,… Primerna je za vsakogar, Kim Urbas pa v glavnem cilja na darilni program in poslovna darila ter prodajo turistom, saj meni, da v Sloveniji primanjkuje kakovostnih suvenirjev. S prodajo Flashque želi opozoriti, da imamo v Sloveniji čisto vodo, ki si jo lahko tako domačini kot turisti praktično na vsakem korako natočijo v njeno flaško.

flashqua-dodatki

Flashqua je lahlo tudi modni dodatek (foto: Simon Maljevac)

Nova spletna stran in spletna trgovina

Prodaja je dosedaj v glavnem potekala preko Facebook trgovine, ravno v teh dneh pa na socialnih omrežjih poteka promocija nove spletne strani in odprtja spletne trgovine, kar bo še dodatno olajšalo naročila potencialnim kupcem. Potekajo tudi pogovori o prodaji v fizičnih trgovinah v centru Ljubljane, kjer bi do nje lahko prišli tudi turisti.

“Šele z uporabo bodo kupci spoznali, da ne gre zgolj za navadno stekleničko za vodo. Lahko je tudi modni dodatek tako za ženske kot za moške, za kar lahko poskrbim s posebnimi okrasnimi rokavčki, ki se podajo k najljubši torbici ali čevljem. Vsak dan se pojavi kakšna nova ideja, za kaj bi lahko Flashquo uporabila. Eden izmed kupcev mi je sporočil, da jo uporablja za shranjevanje šampona, saj se je lepo zlila z dizajnom njegove kopalnice. Obenem je naročil dodatno flaško za shranjevanje zelišč v kuhinji,” dodaja Kim Urbas.

Bo Flashqua našla investitorje?

Financiranje projekta zaenkrat popolnoma sloni na njenem finančnem vložku. Sedaj je napočil čas za pogovore z morebitnimi investitorji. Nadeja se, da bi njeno idejo podprla lokalna turistična skupnost v Ljubljani in na Bledu, kjer bi s Flashquo popestrili turistično ponudbo. Odprta je za sodelovanje s privatnimi investitorji. Razmišljala je tudi o Kickstarter kampanji, ki pa trenutno ni realna opcija.

flashqua-oblike

Bo Flashqua našla svojo pot tudi do turistov? (foto: Simon Maljevac)

Zaveda se, da bo v primeru večjega “booma” potrebovala dodatno pomoč. Pripravljena je tudi na ta korak in se ga veseli. “Starša sta samostojna podjetnika in že od malih nog sem bila na nek način vpletena v svet podjetništva. Ko sem se tega lotila sama, sem spoznala, da me to osrečuje in uresničuje. Energije imam več kot dovolj in dobro krmarim med številnimi projekti, saj grafičnega oblikovanja ne smem zanemariti.”

Pri podjetniških razpisih preveč omejitev

Mlada podjetnica pogreša aktivnejšo vlogo države pri razvoju podjetniškega okolja. “Na voljo je kar nekaj delavnic, predavanj ter takšnih in drugačnih orodij, kjer lahko dobiš informacije za učinkovitejše poslovanje. V zadnjem obdobju pa na žalost ugotavljam, da smo mladi podjetniki precej omejeni pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Že res, da so na voljo številni razpisi, a je pri teh preveč omejitev, tako da je težko priti do finančne podpore.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Personalizirane knjige za otroke, ki so osvojile tudi ameriški trg

Personalizirane knjige za otroke, ki so osvojile tudi ameriški trg

Podjetje Mali junaki se ukvarja z izdelavo in spletno prodajo personaliziranih otroških knjig. Glavni junak izbrane knjige dobi ime in videz otroka, ki mu je ta knjiga namenjena. V podjetju je trenutno okoli 100 zaposlenih, delujejo na šestih trgih, nezadovoljnih strank praktično ni. Preberite več >>

Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Tradicionalni načini promocije izdelkov že dolgo niso več tako učinkoviti kot včasih. V tujini že dolgo časa uspešno deluje princip najema promocijskih koles. Po kavo se vam tako ni treba odpraviti v lokal, ker se le-ta kar pripelje pred vaše delovno mesto. Preberite več >>

Tvoj Butler poskrbi za brezhibno urejenost Airbnb stanovanj

Tvoj Butler poskrbi za brezhibno urejenost Airbnb stanovanj

Za vse, ki prek Airbnb oddajajo stanovanja in želijo gostom zagotoviti brezhibno čistočo ter domač pridih stanovanja, je na voljo Tvoj Butler. Ustanoviteljica podjetja Tara Ahačič nam je zaupala zgodbo o ustanovitvi čistilnega servisa s tem poslanstvom. Preberite več >>

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje