Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica.
flashqua-kim-urbas

Mlada podjetnica Kim Urbas je zelo ponosna na svojo Flashquo (foto: Simon Maljevac)

Ljubljančanka Kim Urbas, ki se z grafičnim oblikovanjem ukvarja že dlje časa, se je pred tremi leti odločila za samostojno podjetniško pot. Z delom v agencijah si je nabrala dovolj znanja in izkušenj za naslednji korak, s katerim se je osvobodila spon in dala svojim idejam prosto pot.

Zdelo se mi je, da sem začela stagnirati. Imam svojo vizijo, ki jo lahko udejanim z lastnim podjetjem. Ko sem začela sebe “živeti”, so tudi projekti zaživeli v povsem novi luči. Spoznala sem, da je to pravi način. Grafika zame ni samo oblikovanje nekega logotipa. Z vključevanjem vseh čutil želim dati ljudem posebno uporabniško izkušnjo. Grafično oblikovanje je samo majhen delček procesa, ki ga ustvarjam,” se je o ideji svoje podjetniške poti, ki jo utemeljuje s sloganom “Grafično oblikovanje z drugačno uporabniško izkušnjo”, razgovorila ambiciozna Kim Urbas.

flashqua

Trenutno je na trgu osem standardnih dizajnov Flashque v dveh velikostih (foto: FB Flashqua)

Po številnih projektih za naročnike, je po spletu naključij prišla do ideje za svoj prvi samostojen produkt. Enemu izmed prijateljev so po operaciji zdravniki naročili, da mora konzumirati precej več vode. K temu ga je želela spodbuditi s posebno flaško. Ker je na trgu ni našla, se je odločila, da jo kreira sama in nastala je Flashqua.

Steklenička s personaliziranim dizajnom

Gre za stekleničko iz borosilikatnega stekla, ki je obstojnejši od navadnega, zdravju prijazen in ne vsrka vonja in barve. Prav zaradi tega stekla je primerna tako za vrele kot ledene napitke. Po besedah kreatorke je Flashqua nastala v želji po drugačni uporabniški izkušnji pitja vode iz popolnoma ročno izdelane stekleničke, s personaliziranim dizajnom s peskanjem.

flashqua-rocno-delo

“Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno,” opozarja Kim Urbas (foto: FB Flashqua)

Vsaka Flashqua je unikat. Od začetka do konca je izdelana ročno. Na stekleničko iz pihanega stekla zrišem dizajn, jo ročno speskam, sperem, posušim in zapakiram. Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika,” je pojasnila Kim Urbas. Za prvo stekleničko je potrebovala zgolj dober mesec dni. “Ko se lotim neke zadeve, se ji popolnoma posvetim. V tistem obdobju so bili vsi drugi projekti na stranskem tiru.”

S Flashquo reklamirati čisto vodo

Flashqua je na trgu že dva meseca. Prvi odzivi so bili pozitivni, kar je dalo projektu dodaten zagon. Trenutno obstaja osem standardnih dizajnov v dveh velikostih, ki se jim po želji kupcev lahko dodaja ime, napis, grafika,… Primerna je za vsakogar, Kim Urbas pa v glavnem cilja na darilni program in poslovna darila ter prodajo turistom, saj meni, da v Sloveniji primanjkuje kakovostnih suvenirjev. S prodajo Flashque želi opozoriti, da imamo v Sloveniji čisto vodo, ki si jo lahko tako domačini kot turisti praktično na vsakem korako natočijo v njeno flaško.

flashqua-dodatki

Flashqua je lahlo tudi modni dodatek (foto: Simon Maljevac)

Nova spletna stran in spletna trgovina

Prodaja je dosedaj v glavnem potekala preko Facebook trgovine, ravno v teh dneh pa na socialnih omrežjih poteka promocija nove spletne strani in odprtja spletne trgovine, kar bo še dodatno olajšalo naročila potencialnim kupcem. Potekajo tudi pogovori o prodaji v fizičnih trgovinah v centru Ljubljane, kjer bi do nje lahko prišli tudi turisti.

“Šele z uporabo bodo kupci spoznali, da ne gre zgolj za navadno stekleničko za vodo. Lahko je tudi modni dodatek tako za ženske kot za moške, za kar lahko poskrbim s posebnimi okrasnimi rokavčki, ki se podajo k najljubši torbici ali čevljem. Vsak dan se pojavi kakšna nova ideja, za kaj bi lahko Flashquo uporabila. Eden izmed kupcev mi je sporočil, da jo uporablja za shranjevanje šampona, saj se je lepo zlila z dizajnom njegove kopalnice. Obenem je naročil dodatno flaško za shranjevanje zelišč v kuhinji,” dodaja Kim Urbas.

Bo Flashqua našla investitorje?

Financiranje projekta zaenkrat popolnoma sloni na njenem finančnem vložku. Sedaj je napočil čas za pogovore z morebitnimi investitorji. Nadeja se, da bi njeno idejo podprla lokalna turistična skupnost v Ljubljani in na Bledu, kjer bi s Flashquo popestrili turistično ponudbo. Odprta je za sodelovanje s privatnimi investitorji. Razmišljala je tudi o Kickstarter kampanji, ki pa trenutno ni realna opcija.

flashqua-oblike

Bo Flashqua našla svojo pot tudi do turistov? (foto: Simon Maljevac)

Zaveda se, da bo v primeru večjega “booma” potrebovala dodatno pomoč. Pripravljena je tudi na ta korak in se ga veseli. “Starša sta samostojna podjetnika in že od malih nog sem bila na nek način vpletena v svet podjetništva. Ko sem se tega lotila sama, sem spoznala, da me to osrečuje in uresničuje. Energije imam več kot dovolj in dobro krmarim med številnimi projekti, saj grafičnega oblikovanja ne smem zanemariti.”

Pri podjetniških razpisih preveč omejitev

Mlada podjetnica pogreša aktivnejšo vlogo države pri razvoju podjetniškega okolja. “Na voljo je kar nekaj delavnic, predavanj ter takšnih in drugačnih orodij, kjer lahko dobiš informacije za učinkovitejše poslovanje. V zadnjem obdobju pa na žalost ugotavljam, da smo mladi podjetniki precej omejeni pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Že res, da so na voljo številni razpisi, a je pri teh preveč omejitev, tako da je težko priti do finančne podpore.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje