Forrest of life – naravna kozmetika s pridihom gozda

Brigita Oblak je samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izdelavo naravne kozmetike s pridihom gozda Forrest of life. Na podjetniško pot se je podala pred le nekaj meseci in tako svoj hobi pretvorila v poslovno idejo.
Brigita Oblak, ustanoviteljica podjetja Forrest of life (Vir: osebni arhiv)

Brigita Oblak, ustanoviteljica podjetja Forrest of life (Vir: osebni arhiv)

Brigita Oblak, magistra gozdarstva, je svojo ljubezen do narave izrazila prek izdelave negovalne naravne kozmetike s pridihom gozda, ki se na trgu pojavlja pod blagovno znamko Forrest of life. Besedna zveza ima dva pomena: “forest” in “for the rest of your life“, s čimer ljudi nagovarja, da je naravna kozmetika najboljša izbira za dolgoročno rabo.

Brigita je svoje znanje iz izdelave naravne kozmetike sprva pridobivala ljubiteljsko, potem pa se je odločila, da hobi prenese v posel. Zaupala nam je, kako so potekali prvi koraki v podjetništvo, s katerimi izzivi se srečuje na samostojni poti in kako se je lotila marketinga.

Glede na to, da si sicer po izobrazbi magistra gozdarstva, kako si prišla na idejo, da se podaš na podjetniško pot na področju izdelave naravne kozmetike?

Brigita: Vedno sem si želela delati nekaj v povezavi z gozdom. Prvotni načrti so bili sicer drugačni, vendar nisem dobila službe na svojem področju. Zelo rada se ukvarjam z različnimi stvarmi. Izdelovanje kozmetike je bil sprva moj hobi. Kar nekaj časa sem se poglabljala v to.

Naredila sem tudi 70-urni tečaj. Prebrala sem kar nekaj literature in formulirala številne recepte. Izdelki, ki sem jih naredila, so bili všeč meni in mojim prijateljem. Zato sem se odločila, da se bom s tem začela bolj resno ukvarjati. Se pravi; z izdelavo naravne kozmetike s pridihom gozda.

Kakšnih izobraževanj s tega področja si se udeležila?

Brigita: Tečaja formuliranja naravne kozmetike. Pri tem nismo dobili napisanih receptur, kako se izdela določen produkt. Šli smo od začetka; se spoznali z anatomijo kože, se naučili vsega, kar je treba vedeti, preden se sploh lotiš izdelave kozmetike. Spoznali smo se z rastlinskimi olji, masli in kemijsko sestavo posameznih sestavin. Spoznali smo zakonitosti formuliranja izdelkov; katere sestavine se lahko kombinira med sabo, za kateri tip kože kaj uporabiti, za kakšne težave je kaj. Katera eterična olja ja, katera ne in kakšni so njihovi učinki.

Moja naravna kozmetika namreč ni le negovalna, ampak tudi sprostitvena. To dosežem z eteričnimi olji iz gozda, ki so precej skrbno izbrana glede na vonj in njihov vpliv.

Eden izmed izdelkov v sklopu blagovne znamke kozmetike Forrest of life (Vir: osebni arhiv)

Eden izmed izdelkov v sklopu blagovne znamke kozmetike Forrest of life (Vir: osebni arhiv)

V čem je posebnost kozmetike, ki jo ti izdeluješ, pred tisto od drugih ponudnikov na trgu?

Brigita: Pri drugih kozmetičnih izdelkih je poudarek na negi; za kateri tip kože se uporablja katero kremo. Tudi pri izdelavi moje kozmetike upoštevam ta vidik. Je pa posebnost v tem, da je zraven še sprostitveni učinek, kar se mi zdi v današnjih časih zelo pomembno, saj je veliko ljudi pod stresom. Da vsaj malo omilimo njegove negativne učinke.

Če že nimamo časa iti v gozd, da s temi izdelki vsaj za nekaj minut prikličemo gozd v našo kopalnico.

Kakšna mora biti po tvojem mnenju kozmetika, da zanjo lahko rečemo, da je kakovostna?

Brigita: Najbolj pomembno je, da so naravne sestavine prisotne v čim večjem deležu. Tudi če je le nekaj sestavin – le da so te naravne in da ni nobenih dodatkov. Naravna masla in olja se na koži najbolje obnašajo. Koža vzame tisto, kar potrebuje.

Konvencionalna kozmetika je precej agresivna, pri naravni kozmetiki pa se sestavine zelo prilagajajo koži in to se mi zdi ključnega pomena.

Na samostojno podjetniško pot si se podala pred nekaj meseci. Kakšne so tvoje dosedanje izkušnje s podjetništvom?

Brigita: Pred odprtjem podjetja sem se udeležila predavanj v sklopu programa Mladi podjetnik, od katerih sem veliko odnesla in so mi bila zelo všeč.

Točno tako je, kot so nam povedali; Na začetku si 100-odstotno prepričan, da imaš najboljšo idejo na svetu in da bodo stranke takoj pokupile tvoje izdelke. Potem te postavijo na realna tla, da to ne gre tako. Začetki so bili težji, kot sem mislila. Se pa s tem sreča vsak, ki se prvič znajde v podjetništvu.

Lahko imaš najboljši produkt na svetu, vendar te morajo ljudje najprej spoznati. Izdelke moraš znati predstaviti na pravilen način, povedati tiste stvari, ki so res pomembne. Meni osebno marketing predstavlja največjo oviro. Začetki so zato težki, ampak z vsakim dnem je lažje.

Na začetku stranke dobivaš postopoma. Vsaka nova stranka ti da zagon. Dobiš bolj realno sliko. Začneš si postavljati bolj realne cilje, kaj bi vsak mesec rad dosegel, kaj bi spremenil. Vedno si moraš postavljati cilje in jih tudi dosegati. Ne smeš čakati, da se bodo stvari zgodile same od sebe.

Serum za bujnejšo rats trepalnic (Vir: osebni arhiv)

Serum za bujnejšo rast trepalnic (Vir: osebni arhiv)

Si se, če odštejemo marketing, srečala še s kakšnimi preprekami pred začetkom poslovanja in kasneje?

Brigita: Preden začneš, moraš pridobiti veliko informacij. Na začetku vsi ti papirji, računovodkinja, poslovni prostor, davčna blagajna, spletna stran, spletna prodaja in tisoč drugih stvari. Za kozmetične izdelke potrebuješ ogromno certifikatov, dovoljenj in specifikacijskih listin. Vse to je bil zame precejšen izziv.

Ko začneš s poslovanjem, pa se pojavijo težave, ki jih nisi pričakoval. Sprva sem mislila, da je prodaja nekaj najlažjega. Sem hčerka trgovke, celo otroštvo sem bila v trgovini. Rekla sem si: to bo meni šlo. Ampak ni tako enostavno.

Stalno se moraš učiti. Na tistih področjih, kjer si šibkejši, moraš delati več. Se pa vse da. Sicer ti določene stvari nikoli ne bodo v veselje, ampak se sčasoma izboljšaš v tem in je lažje.

Če bi lahko ves čas izdelovala kozmetiko, bi bil to zame sanjski poklic. Vendar je to po mojih izkušnjah le 10 % vsega delovnega časa.

Kako si se lotila marketinga v dosedanjem času? Katera metoda se je izkazala kot najboljša?

Brigita: Poskusila sem marsikaj. Najprej prek družabnih omrežij Facebook in Instagram. Izdelke sem predstavljala tudi na stojnicah. Bila sem na sejmu Narava zdravje. To je bil moj prvi javni nastop. Svojo stojnico sem imela tudi v Qlandiah Nova Gorica, Novo mesto, Kranj in Krško. Zelo dobra izkušnja je bila tudi udeležba na božičnemu sejmu.

Najti moraš način, da pritegneš ljudi. Opazovala sem mimoidoče, na kakšen način se odzivajo. Ugotovila sem, kaj moram drugič popraviti. Pri takih stvareh se sproti učiš, kakšen pristop je najbolj učinkovit.

Finančna sredstva za zagon si torej dobila prek programa Mladi podjetnik?

Brigita: Ja, vendar je bil to le del investicije. Treba je bilo vložiti še enkrat toliko. Je bila pa ta finančna podpora zelo dobrodošla. S tem zneskom sem lahko kupila sestavine za izdelavo kozmetike in postavila spletno stran.

Veliko pa so mi pomenila tudi predavanja. Zanimiva so bila predvsem nam, ki smo čisti začetniki v podjetništvu. Dobila sem super mentorico, ki me še zdaj kdaj pokliče, čeprav ji ne bi bilo več treba. Svetuje mi in mi pošlje kakšne informacije, ki bi bile lahko uporabne zame.

Brigita Oblak, ustanoviteljica podjetja Forrest of life (Vir: osebni arhiv)

Brigita Oblak, ustanoviteljica podjetja Forrest of life (Vir: osebni arhiv)

Kakšni so bili odzivi tistih ljudi, ki so poskusili tvoje izdelke?

Brigita: Tisti, ki so poskusili, so bili vsi zelo zadovoljni. Na naših koncih imam že nekaj stalnih strank. Največ povpraševanja je po balzamu za ustnice in po kremi za noge.

Neka gospa, stara dobrih 60 let, ima probleme z ekstremno suho kožo na rokah. Celo življenje je iskala kremo za roke, ki bi rešila to težavo. Poskusila je tudi že vsaj 10 krem iz lekarne. Rekla je, da tako dobre kreme, kot je ta, še ni imela. Vsebuje čebelji vosek, ki naredi film čez roke. Ni občutka masti, ampak roke niso več suhe.

Dobivam samo pozitivne povratne informacije, kar mi da dober občutek in nov zagon za delo.

Glede na to, da si mami 2-letnega fantka – kako materinstvo usklajuješ s podjetništvom? Misliš, da je ženskam iz tega vidika v podjetništvu težje?

Brigita: Na splošno je ženskam na poslovnem področju nekoliko težje kot moškim. Ženska je tista, ki gre na porodniško, ki rodi. Kljub temu da moški lahko pomaga, so stvari, ki jih v zvezi z otrokom lahko naredi samo ženska. Nismo ravno v prednosti, kar se tega tiče.

Se pa da vse usklajevati. Včasih me dan ali več dni ni. Po drugi strani pa si lahko med tednom  vzamem kakšen prosti dan. Veliko naredim, ko gre otrok spat in zjutraj, preden vstane. Ko je lepo vreme, greva ven. Tako lahko v največji meri izkoristim čas z njim, kar se mi zdi prednost podjetništva; da si vsaj do določene mere lahko sam prilagajaš urnik.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen je podjetje, ki si prizadeva za reševanje čedalje bolj perečega okoljskega problema – kopičenje plastične embalaže v okolju. Ukvarja se z izdelavo bioplastike, ki predstavlja alternativo klasični plastiki. Njena prednost je v tem, da je narejena iz naravi prijaznih snovi, ki se v okolju hitro razgradijo. Preberite več >>

Be Life: Prva uradna proizvodnja kambuče v Sloveniji je zaživela

Be Life: Prva uradna proizvodnja kambuče v Sloveniji je zaživela

Mirza Ljubijankić dokazuje, da mladost ni ovira za vstop v podjetništvo. Na samostojno pot se je podal že pri rosnih 20 letih. Kambuča ga je navdušila v trenutku, ko jo je prvič poskusil. Kmalu je prišel na idejo, da bi odprl prvo pravo proizvodnjo te pijače v Sloveniji – in uspelo mu je. Preberite več >>

Miha Dolinšek: “Z reševanjem problemov napreduješ kot oseba, s tem se razvija tudi podjetje.”

Miha Dolinšek: “Z reševanjem problemov napreduješ kot oseba, s tem se razvija tudi podjetje.”

Spletna trgovina moje-lece.si na trgu obstaja že 8 let in ima široko bazo strank, ki pa se povečuje iz dneva v dan. Glavni vir prihodkov predstavljajo kontaktne leče. Čedalje večje povpraševanje pa je tudi po sončnih in dioptrijskih očalih, ki so se v ponudbi pojavila kasneje. Preberite več >>

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Minilo je devet mesecev, odkar je Rok Starič z blagovno znamko »Rok's nut butter« zmagal na izboru Mladi podjetnik leta 2018. Kaj mu je prinesla zmaga? Katere tuje trge že osvaja maslo iz oreščkov? S kakšnimi pristopi podjetje poskrbi za veselje svojih strank? Preberite več >>

Personalizirane knjige za otroke, ki so osvojile tudi ameriški trg

Personalizirane knjige za otroke, ki so osvojile tudi ameriški trg

Podjetje Mali junaki se ukvarja z izdelavo in spletno prodajo personaliziranih otroških knjig. Glavni junak izbrane knjige dobi ime in videz otroka, ki mu je ta knjiga namenjena. V podjetju je trenutno okoli 100 zaposlenih, delujejo na šestih trgih, nezadovoljnih strank praktično ni. Preberite več >>

Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Tradicionalni načini promocije izdelkov že dolgo niso več tako učinkoviti kot včasih. V tujini že dolgo časa uspešno deluje princip najema promocijskih koles. Po kavo se vam tako ni treba odpraviti v lokal, ker se le-ta kar pripelje pred vaše delovno mesto. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje