Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Majhen gumb pod oglasi vam daje novo možnost za povezovanje s strankami (Vir slike: YouTube).

Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Google je približno mesec nazaj napovedal nov dodatek k svoji platformi Ads: t.i. razširitev Click-to-Message. Opravljena testiranja so dala zeleno luč in tako je nova možnost na voljo po celem svetu.
Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Majhen gumb pod oglasi vam daje novo možnost za povezovanje s strankami (Vir slike: YouTube).

Oglaševalci lahko po novem umestite majhen gumb pod svoje oglase. Ko oseba klikne nanj, bo prejela SMS-sporočilo na svojo telefonsko številko. Nova možnost je usklajena z naraščajočim trendom uporabe mobilnih naprav.

Potrošniki si želijo dodatnih stikov

Google je v svoji raziskavi ugotovil, da približno 6 od 10 potrošnikov razmišlja o povezovanju s podjetjem prek mobilnih sporočil. Prek teh bi prejeli dodatne informacije o storitvi in izdelku.

Letošnje poročilo Mobile Messaging je pokazalo, da si 63,9 odstotka potrošnikov želi kontakta s podjetji. Poročilo Facebook IQ pa kaže, da 67 odstotkov potrošnikov pričakuje tovrstno komunikacijo s strani podjetij v naslednjih dveh letih. Potrošniki postajajo vse bolj mobilni. Moč tega kanala z SMS-oglaševanjem ima zato velik smisel in pomen.

Oglasi v obliki sporočil so še posebej pomembni za podjetja in blagovne znamke, ki targetirajo milenijce. SMS sporočila so učinkovita, saj je stopnja odpiranja v prvih 3 minutah kar 97-odstotna.

Avtomatizacija SMS-kanala s chatboti in avtomatični odzivniki

Avtomatizacija pri sporočanju in chatboti so glavni fokus tehnologije zadnjih nekaj let. Googlova novost pomeni, da bodo podjetja lahko uporabila avtomatizacijo tudi pri sporočanju.

Potrošniki, ki bodo uporabili novo razširitev za oglase, bodo to storili, ker si bodo želeli takojšnjega odgovora na svoje vprašanje. Vsakršna zamuda s strani podjetja bo zato zmanjšala vrednost nove možnosti. Tudi Google omenja, da bo novost povečala povezanost s potrošniki, a le v okviru nekega časovnega mejnika.

Nova možnost bo prinesla nove prodajne priložnosti podjetjem, ne glede na njihovo velikost ali industrijo. Utrla jim bo pot za raziskovanje mobilnega sporočanja na delih, ki niso direktno povezani z oglaševanjem.

Ampak mobilno sporočanje upada?

Ima pa ta možnost tudi svoje omejitve. Največja prepreka tiči prav v dejstvu, da gre za mobilno sporočanje. Leta 2014 je medij Guardian pisal, da je tistega leta prvič v zgodovini prišlo do zmanjšanja števila poslanih SMS-sporočil. Na to so vplivale aplikacije, kot je WhatsApp. Prek nje je bilo leta 2015 poslanih več sporočil kot SMS-ov v celem letu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Več >

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Več >

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Več >

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Več >

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Več >

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Več >

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki