Hopin na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov

Slovaški startup Hopin, ki se je sredi avgusta razširil tudi v Ljubljano, na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov. Zanimanje za aplikacijo, ki so jo slovenski mediji označili za slovaški Uber, je precejšnje.

Spomnimo, Hopin je v Ljubljani zaživel sredi avgusta. Precejšnje zanimanje javnosti je aplikaciji prineslo vodilna mesta na spletnih tržnicah, kot sta App Store in Google Play. Storitev smo preizkusili tudi na Zavodu mladi podjetnik, med vožnjo pa nam je Jaka Oman, vodja Hopina v Sloveniji, zaupal kar nekaj zanimivosti slovaške aplikacije. Več v članku Kako me je zapeljal Hopin taxi.

V 10 dneh več kot 5 tisoč uporabnikov

Nato pa so nastopili dnevi, ko na zemljevidu aplikacije ni bilo možno najti prav nobenega taksista. A Ljubljančani so očitno vendarle težko čakali, da si svoj taksi naročijo prek aplikacije, meni Jaka Oman. »V prvih treh dneh si je aplikacijo namestilo več kot 2500 uporabnikov. V aplikaciji je bilo ob lansiranju več kot 1500 aktivnih uporabnikov dnevno,« nam zaupa Oman. V zgolj 10 dneh pa si je aplikacijo namestilo več kot 5 tisoč uporabnikov.

»Tako ekstremnega primera namernih poškodb še nismo imeli.«

Hopin je ob lansiranju aplikacije zagotovil nekaj voznikov, a so se kmalu umaknili. S strani dispečerjev so bili postavljeni pogoji, da hkrati ne smejo delati za Hopin. »Pod takimi pogoji so se zaradi finančne varnosti odločili za delo pri dispečerjih, zato je bilo v aplikaciji večino časa premalo voznikov,« pravi sogovornik, ki dodaja, da so na terenu opazili kar precej raztrganih reklamnih plakatov Hopina. »Pri TAM-TAM-u, kjer so nameščali plakate, so povedali, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli.«

Danes 15 voznikov, čez eno leto že 300

Voznikom, ki so se oziroma se še bodo pridružili, ponujajo finančne garancije in obljubljajo nagrajevanje za bolj aktivno udeležbo. Oman poudarja, da Hopin ne želi izriniti dispečerjev s slovenskega prostora, temveč želijo z njimi sodelovati. »Zaradi nas ne bodo ugasnili, saj bo še vedno veliko ljudi klicalo taksi. Želimo pa del trga tudi za nas, saj verjamemo, da so Ljubljančani pripravljeni prek aplikacije naročati taksi.« V roku enega leta želi v sistemu vsaj 300 taksistov v Ljubljani ter več kot 50 tisoč mesečnih naročil.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Mlado podjetje Evegreen iz Mislinje želi nadomestiti plastiko z biorazgradljivimi materiali, izdelanimi iz odpadne hrane. Za svoje delo so prejeli veliko pohval in številne nagrade, vse bolj prepoznavni pa so tudi v tujini. Preberite več >>

Slovenski podjetniki med najboljšimi inovatorji v Evropi

Slovenski podjetniki med najboljšimi inovatorji v Evropi

V okviru Dneva inovativnosti je Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) že 16. podelila nacionalna priznanja, ki so jih prejela najbolj inovativna podjetja, inovatorji in javno raziskovalni zavodi. Preberite več >>

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani je 26. septembra gostila konferenco: AI4GOOD – powered by Huawei. Več kot 200 udeležencem so strokovnjaki predstavili trenutne trende na področju umetne inteligence. Preberite več >>

Kako oblikovati popolno sporočilo, s katerim boste pritegnili pozornost?

Kako oblikovati popolno sporočilo, s katerim boste pritegnili pozornost?

Ko novo storitev ali izdelek ponudite trgu, morate v povezavi s tem ustvariti tudi sporočilo, ki jo boste povedali javnosti. Učinkovito sporočilo mora biti hkrati preprosto in privlačno.   Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje