Hopin na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov

Slovaški startup Hopin, ki se je sredi avgusta razširil tudi v Ljubljano, na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov. Zanimanje za aplikacijo, ki so jo slovenski mediji označili za slovaški Uber, je precejšnje.

Spomnimo, Hopin je v Ljubljani zaživel sredi avgusta. Precejšnje zanimanje javnosti je aplikaciji prineslo vodilna mesta na spletnih tržnicah, kot sta App Store in Google Play. Storitev smo preizkusili tudi na Zavodu mladi podjetnik, med vožnjo pa nam je Jaka Oman, vodja Hopina v Sloveniji, zaupal kar nekaj zanimivosti slovaške aplikacije. Več v članku Kako me je zapeljal Hopin taxi.

V 10 dneh več kot 5 tisoč uporabnikov

Nato pa so nastopili dnevi, ko na zemljevidu aplikacije ni bilo možno najti prav nobenega taksista. A Ljubljančani so očitno vendarle težko čakali, da si svoj taksi naročijo prek aplikacije, meni Jaka Oman. »V prvih treh dneh si je aplikacijo namestilo več kot 2500 uporabnikov. V aplikaciji je bilo ob lansiranju več kot 1500 aktivnih uporabnikov dnevno,« nam zaupa Oman. V zgolj 10 dneh pa si je aplikacijo namestilo več kot 5 tisoč uporabnikov.

»Tako ekstremnega primera namernih poškodb še nismo imeli.«

Hopin je ob lansiranju aplikacije zagotovil nekaj voznikov, a so se kmalu umaknili. S strani dispečerjev so bili postavljeni pogoji, da hkrati ne smejo delati za Hopin. »Pod takimi pogoji so se zaradi finančne varnosti odločili za delo pri dispečerjih, zato je bilo v aplikaciji večino časa premalo voznikov,« pravi sogovornik, ki dodaja, da so na terenu opazili kar precej raztrganih reklamnih plakatov Hopina. »Pri TAM-TAM-u, kjer so nameščali plakate, so povedali, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli.«

Danes 15 voznikov, čez eno leto že 300

Voznikom, ki so se oziroma se še bodo pridružili, ponujajo finančne garancije in obljubljajo nagrajevanje za bolj aktivno udeležbo. Oman poudarja, da Hopin ne želi izriniti dispečerjev s slovenskega prostora, temveč želijo z njimi sodelovati. »Zaradi nas ne bodo ugasnili, saj bo še vedno veliko ljudi klicalo taksi. Želimo pa del trga tudi za nas, saj verjamemo, da so Ljubljančani pripravljeni prek aplikacije naročati taksi.« V roku enega leta želi v sistemu vsaj 300 taksistov v Ljubljani ter več kot 50 tisoč mesečnih naročil.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Koncept, ki prinaša korist kupcem in prodajalcem

Koncept, ki prinaša korist kupcem in prodajalcem

Projekt Nakupujmo skupaj v organizaciji Društva Eko tim deluje kot vmesni člen med slovenskimi pridelovalci hrane in kupci, ki si želijo na svoji mizi sveže in lokalno pridelane izdelke. S skupnim nakupom živil člani projekta pri prodajalcih za nakup v večini primerov plačajo manj. Preberite več >>

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

Čarobna dolina reke Soče ponuja podjetnikom obilo priložnosti, a tudi takšnih in drugačnih omejitev. Tudi mladi slovensko - ameriški zakonski par Meinel se ob vodenju hostla in pivovarne Thirsty River sooča s pozitivnimi in negativnimi učinki poslovanja v turističnem biseru. Preberite več >>

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Bitnik – od bitcoin bankomatov do lokalne menjave kriptovalut

Bitnik – od bitcoin bankomatov do lokalne menjave kriptovalut

Podjetje Bitnik že od leta 2014 deluje na področju kriptovalut in tehnologije veriženja blokov. Njihova osnovna dejavnost je povezana z menjavo in nakupovanjem kriptovalut, obenem pa želijo širši javnosti čim bolje predstaviti svet kriptovalut in povezanih tehnologij. Preberite več >>

Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Predstavljamo vam 7 podjetij, začetki poslovanja katerih so bili obetavni, potem pa se je zaradi napačne odločitve vodstva oziroma neprimernega poslovnega modela zgodba končala s propadom. Česa se lahko naučimo iz zgodb teh podjetij? Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Po uspešni pevski in bančniški karieri se je Hajdi Korošec Jazbinšek odločila, da se preizkusi še v svetu podjetništva. Z odprtjem otroške trgovine Hajdi.si je nadaljevala svojo uspešno kariero. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje