Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel.
LuckyOne cover

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel. (Vir slike: LuckyOne)

Otroštvo je razvojno obdobje, ki je danes zaradi splošne potrošnje obdano s prekomerno porabo. Starši se pri nakupovanju za svoje otroke pogosto ne zavedajo, da porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače.

Mlada ekipa podjetja LuckyOne je tako na podlagi dolgoletnih izkušenj dela z otroki razvila igračo Lucky 3in1. Igrača združuje skiro, poganjalec in tricikel. Tako lahko starši otrok zmanjšujejo kopičenje odvečnih igrač in prihranijo denar. Hkrati je zagotovljena tudi dolgoročnejša uporaba ene igrače.

Lucky 3in1 poskrbi za zdrav razvoj otrok

Mlada ekipa podjetja LuckyOne je tako razvila inovacijo Lucky3in1, ki na zanimiv in zabaven način prispeva k zdravemu razvoju otrok. Ustvarili so leseno večnamensko igračo, ki se lahko z enostavnim tehničnim sestavljanjem prelevi v poganjalec, skiro ali tricikel. Kombinacija treh najpopularnejših otroških vozil pomaga otroku do boljšega fizičnega in socialnega razvoja.

Lucky3in1 je igrača, ki raste in se razvija skupaj z otrokom. Uporabljajo jo lahko otroci od 18 mesecev pa vse do petega leta starosti. Zaradi možnosti spreminjanja iz ene oblike v drugo in nastavljivih gibalnih delov je prilagodljiva različnim starostim in višinam otrok.

Podjetje LuckyOne želi, da imajo otroci že v predšolskem obdobju možnost razvoja tako finih kot grobih motoričnih sposobnosti. Z eno samo igračo tako skrbijo za celovit razvoj otrokovih sposobnosti.

LuckyOne razvoj

Igrača Lucky 3in1 poskrbi za celovit razvoj otroka. (Vir slike: LuckyOne)

Dolgoročno uporabna igrača iz kakovostnega lesa

Predanost podjetja trajnostnemu razvoju je pripomogla k razvoju igrače Lucky3in1, ki je narejena iz kakovostnega lesa. Zato Lucky3in1 vzdrži vse otrokove vragolije. Kakovost te dolgoročno uporabne igrače dokazujeta tudi skladnost s standardi SIST EN in CE certifikat kakovosti.

O visoki kakovosti izdelka in njegovem potencialu priča tudi dejstvo, da je Lucky3in1 zmagal v kategoriji posameznikov na 10. Forumu slovenskih inovacij 2015. Poleg tega je podjetje v letu 2017 pridobilo tudi investicijo SK75 Slovenskega podjetniškega sklada.

Otroci so naše bogastvo

Igrača Lucky3in1 ni namenjena samo otrokom. Ker jo lahko sestavljajo in razstavljajo vsi družinski člani, poskrbi tudi za kakovostno in ustvarjalno preživljanje skupnega časa.

»Otroci so naše resnično bogastvo in biti v stiku z njimi, jih učiti in spremljati skozi njihovo rast nam daje veliko veselja,« pravijo v nadebudni ekipi podjetja LuckyOne, ki jo vodita Matjaž Loc in Anja Žmuc.

Mlada ekipa v podjetju gradi na pristnih odnosih. Z navdušenjem pa si želijo predstaviti svojo enkratno igračo širnemu svetu, saj verjamejo, da je Lucky3in1 »najboljši pripomoček za otroke« in da se bodo kupci strinjali z njimi.

LuckyOne ekipa

Ekipa podjetja LuckyOne. (Vir slike: Goodbiz)

Kako naprej?

Podjetje si želi razširiti ekipo z dodatnima članoma, ki bi skrbela za promocijo podjetja in pomagala pri širitvi na tuje trge. Poskrbeti želijo tudi za partnerstvo z marketinškimi agencijami, ki bi prevzele področje stikov z javnostjo.

V podjetju želijo poleg tega tudi zmanjšati proizvodne stroške, za kar potrebujejo večjo zalogo igrač.

Kako lahko starši osrečijo svoje otroke?

Podjetje LuckyOne je s svojo igračo Lucky 3in1 vključeno v program Goodbiz, namenjen izboljšanju pripravljenosti na investicije ter povezovanju s ponudniki financ. Program je del širše skupnosti, ki s povezovanjem, znanjem in investiranjem v ljudi podpira trajnostno rast in razvoj podjetij, ki spreminjajo svet na boljše. Program je prejel podporo Programa Evropske unije za zaposlovanje in socialne inovacije (»EaSI«) za obdobje 2014–2020.

Če vas zanima, kako lahko starši osrečijo svoje otroke in s katero supermočjo se lahko pohvali podjetje LuckyOne, si oglejte predstavitveni posnetek.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje