KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel.
LuckyOne cover

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel. (Vir slike: LuckyOne)

Otroštvo je razvojno obdobje, ki je danes zaradi splošne potrošnje obdano s prekomerno porabo. Starši se pri nakupovanju za svoje otroke pogosto ne zavedajo, da porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače.

Mlada ekipa podjetja LuckyOne je tako na podlagi dolgoletnih izkušenj dela z otroki razvila igračo Lucky 3in1. Igrača združuje skiro, poganjalec in tricikel. Tako lahko starši otrok zmanjšujejo kopičenje odvečnih igrač in prihranijo denar. Hkrati je zagotovljena tudi dolgoročnejša uporaba ene igrače.

Lucky 3in1 poskrbi za zdrav razvoj otrok

Mlada ekipa podjetja LuckyOne je tako razvila inovacijo Lucky3in1, ki na zanimiv in zabaven način prispeva k zdravemu razvoju otrok. Ustvarili so leseno večnamensko igračo, ki se lahko z enostavnim tehničnim sestavljanjem prelevi v poganjalec, skiro ali tricikel. Kombinacija treh najpopularnejših otroških vozil pomaga otroku do boljšega fizičnega in socialnega razvoja.

Lucky3in1 je igrača, ki raste in se razvija skupaj z otrokom. Uporabljajo jo lahko otroci od 18 mesecev pa vse do petega leta starosti. Zaradi možnosti spreminjanja iz ene oblike v drugo in nastavljivih gibalnih delov je prilagodljiva različnim starostim in višinam otrok.

Podjetje LuckyOne želi, da imajo otroci že v predšolskem obdobju možnost razvoja tako finih kot grobih motoričnih sposobnosti. Z eno samo igračo tako skrbijo za celovit razvoj otrokovih sposobnosti.

LuckyOne razvoj

Igrača Lucky 3in1 poskrbi za celovit razvoj otroka. (Vir slike: LuckyOne)

Dolgoročno uporabna igrača iz kakovostnega lesa

Predanost podjetja trajnostnemu razvoju je pripomogla k razvoju igrače Lucky3in1, ki je narejena iz kakovostnega lesa. Zato Lucky3in1 vzdrži vse otrokove vragolije. Kakovost te dolgoročno uporabne igrače dokazujeta tudi skladnost s standardi SIST EN in CE certifikat kakovosti.

O visoki kakovosti izdelka in njegovem potencialu priča tudi dejstvo, da je Lucky3in1 zmagal v kategoriji posameznikov na 10. Forumu slovenskih inovacij 2015. Poleg tega je podjetje v letu 2017 pridobilo tudi investicijo SK75 Slovenskega podjetniškega sklada.

Otroci so naše bogastvo

Igrača Lucky3in1 ni namenjena samo otrokom. Ker jo lahko sestavljajo in razstavljajo vsi družinski člani, poskrbi tudi za kakovostno in ustvarjalno preživljanje skupnega časa.

»Otroci so naše resnično bogastvo in biti v stiku z njimi, jih učiti in spremljati skozi njihovo rast nam daje veliko veselja,« pravijo v nadebudni ekipi podjetja LuckyOne, ki jo vodita Matjaž Loc in Anja Žmuc.

Mlada ekipa v podjetju gradi na pristnih odnosih. Z navdušenjem pa si želijo predstaviti svojo enkratno igračo širnemu svetu, saj verjamejo, da je Lucky3in1 »najboljši pripomoček za otroke« in da se bodo kupci strinjali z njimi.

LuckyOne ekipa

Ekipa podjetja LuckyOne. (Vir slike: Goodbiz)

Kako naprej?

Podjetje si želi razširiti ekipo z dodatnima članoma, ki bi skrbela za promocijo podjetja in pomagala pri širitvi na tuje trge. Poskrbeti želijo tudi za partnerstvo z marketinškimi agencijami, ki bi prevzele področje stikov z javnostjo.

V podjetju želijo poleg tega tudi zmanjšati proizvodne stroške, za kar potrebujejo večjo zalogo igrač.

Kako lahko starši osrečijo svoje otroke?

Podjetje LuckyOne je s svojo igračo Lucky 3in1 vključeno v program Goodbiz, namenjen izboljšanju pripravljenosti na investicije ter povezovanju s ponudniki financ. Program je del širše skupnosti, ki s povezovanjem, znanjem in investiranjem v ljudi podpira trajnostno rast in razvoj podjetij, ki spreminjajo svet na boljše. Program je prejel podporo Programa Evropske unije za zaposlovanje in socialne inovacije (»EaSI«) za obdobje 2014–2020.

Če vas zanima, kako lahko starši osrečijo svoje otroke in s katero supermočjo se lahko pohvali podjetje LuckyOne, si oglejte predstavitveni posnetek.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje