Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas?
infografika, umetna inteligenca

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence. (Vir slike: Pixabay)

Posledice nadgrajevanja strojev z določenim nivojem superinteligentnosti niso jasne. Predvidevanja strokovnjakov se gibajo od Kurzweilove teorije tehnološke singularnosti do zloveščih opozoril Elona Muska.

Kljub širokemu prepadu med zagovorniki različnih potencialnih izidov se mnenje večine strokovnjakov in mislecev stika v eni točki. Umetna inteligenca bo korenito spremenila tako človeško družbo kot tudi naša življenja.

Po podatkih študije podjetja PwC, ki je bila predstavljena pred kratkim, bo vpliv umetne inteligence izjemen. Do leta 2030 naj bi umetna inteligenca povečala svetovni bruto družbeni proizvod za kar 15,7 bilijona dolarjev.

Geografska razčlenitev

Kje bo torej vpliv umetne inteligence najbolj izrazit? Po poročanju podjetja PwC bo največje ekonomske koristi vključevanja umetne inteligence v različne industrije požela Kitajska – in sicer kar 0,7 bilijona dolarjev.

Kako bo umetna inteligenca vplivala na druge svetovne regije, si lahko ogledate v razpredelnici.

Regija Ekonomski vpliv umetne inteligence (2030) %
Kitajska 7,0 bilijona dolarjev 44,6 %
Severna Amerika 3,7 bilijona dolarjev 23,6 %
Severna Evropa 1,8 bilijona dolarjev 11,5 %
Razvita Azija 0,9 bilijona dolarjev 5,7 %
Južna Evropa 0,7 bilijona dolarjev 4,5 %
Južna Amerika 0,5 bilijona dolarjev 3,2 %
Ostali deli sveta 1,2 bilijona dolarjev 7,6 %
Skupaj 15,7 bilijona dolarjev 100,0 %

Omenjena študija deli svetovno rast, ki jo bo povzročila umetna inteligenca, na dve veliki področji: izboljšave delovne produktivnosti (6,6 bilijona dolarjev) in povečano povpraševanje potrošnikov (9,1 bilijona dolarjev).

Na katere industrije bo umetna inteligenca najbolj vplivala?

Kako pa bo umetna inteligenca vplivala na posamezne industrije? Poročilo podjetja Accenture natančno opredeli bruto dodano vrednost, ki jo bo umetna inteligenca do leta 2035 prinesla posameznim industrijam. Po predvidevanjih tega podjetja bo umetna inteligenca do tega leta v svetovno blagajno sicer skupno prispevala 14 bilijonov dolarjev.

Glede na podatke iz omenjenega poročila bo področje proizvodnje na podlagi umetne inteligence pridobilo skoraj 4 bilijone dolarjev. Tudi na druge industrije bo umetna inteligenca pomembno vplivala, kot kaže naslednja razpredelnica.

Industrija Bruto dodana vrednost – leto 2035 (izhodišče) Bruto dodana vrednost – leto 2035 (z dodano vrednostjo umetne inteligence)
Proizvodnja 8,4 bilijona dolarjev 12,2 bilijona dolarjev
Profesionalne storitve 7,5 bilijona dolarjev 9,3 bilijona dolarjev
Veleprodaja in prodaja 6,2 bilijona dolarjev 8,4 bilijona dolarjev
Javne storitve 4,0 bilijona dolarjev 4,9 bilijona dolarjev
Informacijsko-komunikacijska tehnologija 3,7 bilijona dolarjev 4,7 bilijona dolarjev
Finančne storitve 3,4 bilijona dolarjev 4,6 bilijona dolarjev
Gradnja 2,8 bilijona dolarjev 3,3 bilijona dolarjev
Logistika in skladiščenje 2,1 bilijona dolarjev 2,9 bilijona dolarjev

Ekonomski vpliv umetne inteligence

Zgornje ugotovitve in druga pomembna predvidevanja v povezavi z umetno inteligenco so zbrane v spodnji infografiki, ki je bila pripravljena v okviru konference Extraordinary Future 2017.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kako na najbolj primeren način prodati podjetje?

Kako na najbolj primeren način prodati podjetje?

Imate v lasti podjetje, ki ga nameravate prodati? Kako se lotiti prodaje ter pogajanja s potencialnimi kupci in pri tem iztržiti primerno ceno za podjetje ter zadovoljiti potrebe vseh zaposlenih? Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

Podjetje Ceneje, pod okriljem katerega deluje tudi blagovna znamka Shopper's Mind, se je prek kratkim uvrstilo med finaliste za nagrado marketinška odličnost leta 2018, ki so jih podelili na Slovenski marketinški konferenci. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z mag. Darkom Dujičem, direktorjem podjetja Ceneje d.o.o. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Bučen aplavz ob zaključku jubilejnega, 50. Startup cafe, je razkril, da so zanimivi gostje obiskovalce navdušili z debato o slovenskem startu-up ekosistemu. Preberite več >>

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Podjetje Tiko Pro iz Maribora že vrsto let pomaga podjetjem pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Obenem je vključeno v mednarodni projekt ABS Network, ki plete mrežo znanja med slovenskimi in avstrijskimi strokovnjaki na področju učinkovitega koriščenja sončne energije. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje