Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas?
infografika, umetna inteligenca

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence. (Vir slike: Pixabay)

Posledice nadgrajevanja strojev z določenim nivojem superinteligentnosti niso jasne. Predvidevanja strokovnjakov se gibajo od Kurzweilove teorije tehnološke singularnosti do zloveščih opozoril Elona Muska.

Kljub širokemu prepadu med zagovorniki različnih potencialnih izidov se mnenje večine strokovnjakov in mislecev stika v eni točki. Umetna inteligenca bo korenito spremenila tako človeško družbo kot tudi naša življenja.

Po podatkih študije podjetja PwC, ki je bila predstavljena pred kratkim, bo vpliv umetne inteligence izjemen. Do leta 2030 naj bi umetna inteligenca povečala svetovni bruto družbeni proizvod za kar 15,7 bilijona dolarjev.

Geografska razčlenitev

Kje bo torej vpliv umetne inteligence najbolj izrazit? Po poročanju podjetja PwC bo največje ekonomske koristi vključevanja umetne inteligence v različne industrije požela Kitajska – in sicer kar 0,7 bilijona dolarjev.

Kako bo umetna inteligenca vplivala na druge svetovne regije, si lahko ogledate v razpredelnici.

Regija Ekonomski vpliv umetne inteligence (2030) %
Kitajska 7,0 bilijona dolarjev 44,6 %
Severna Amerika 3,7 bilijona dolarjev 23,6 %
Severna Evropa 1,8 bilijona dolarjev 11,5 %
Razvita Azija 0,9 bilijona dolarjev 5,7 %
Južna Evropa 0,7 bilijona dolarjev 4,5 %
Južna Amerika 0,5 bilijona dolarjev 3,2 %
Ostali deli sveta 1,2 bilijona dolarjev 7,6 %
Skupaj 15,7 bilijona dolarjev 100,0 %

Omenjena študija deli svetovno rast, ki jo bo povzročila umetna inteligenca, na dve veliki področji: izboljšave delovne produktivnosti (6,6 bilijona dolarjev) in povečano povpraševanje potrošnikov (9,1 bilijona dolarjev).

Na katere industrije bo umetna inteligenca najbolj vplivala?

Kako pa bo umetna inteligenca vplivala na posamezne industrije? Poročilo podjetja Accenture natančno opredeli bruto dodano vrednost, ki jo bo umetna inteligenca do leta 2035 prinesla posameznim industrijam. Po predvidevanjih tega podjetja bo umetna inteligenca do tega leta v svetovno blagajno sicer skupno prispevala 14 bilijonov dolarjev.

Glede na podatke iz omenjenega poročila bo področje proizvodnje na podlagi umetne inteligence pridobilo skoraj 4 bilijone dolarjev. Tudi na druge industrije bo umetna inteligenca pomembno vplivala, kot kaže naslednja razpredelnica.

Industrija Bruto dodana vrednost – leto 2035 (izhodišče) Bruto dodana vrednost – leto 2035 (z dodano vrednostjo umetne inteligence)
Proizvodnja 8,4 bilijona dolarjev 12,2 bilijona dolarjev
Profesionalne storitve 7,5 bilijona dolarjev 9,3 bilijona dolarjev
Veleprodaja in prodaja 6,2 bilijona dolarjev 8,4 bilijona dolarjev
Javne storitve 4,0 bilijona dolarjev 4,9 bilijona dolarjev
Informacijsko-komunikacijska tehnologija 3,7 bilijona dolarjev 4,7 bilijona dolarjev
Finančne storitve 3,4 bilijona dolarjev 4,6 bilijona dolarjev
Gradnja 2,8 bilijona dolarjev 3,3 bilijona dolarjev
Logistika in skladiščenje 2,1 bilijona dolarjev 2,9 bilijona dolarjev

Ekonomski vpliv umetne inteligence

Zgornje ugotovitve in druga pomembna predvidevanja v povezavi z umetno inteligenco so zbrane v spodnji infografiki, ki je bila pripravljena v okviru konference Extraordinary Future 2017.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje