Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja.
InsurePal cover

Od ideje do globalne platforme. (Vir slike: InsurePal)

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja prvo platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in na globalni platformi uvaja s patentom zaščiteno inovacijo po metodi socialnega vplivanja.

Ekipa v mednarodni sestavi pod vodstvom Matjaža Petermana in Tomaža Volka šteje več kot 30 priznanih strokovnjakov. Podjetje bo zagonska sredstva od 16. januarja 2018 naprej zbiralo z javno ponudbo kriptožetonov (angl. initial coin offering, ICO). Projekt je že pritegnil podporo številnih strokovnjakov in investitorjev.

InsurePal ekipa

Ekipa podjetja InsurePal. (Vir slike: InsurePal)

S tehnologijo veriženja blokov nad okorelo zavarovalniško industrijo

V zadnjih letih smo v Sloveniji priča razcvetu podjetij, ki so svojo poslovno pot pričela z vstopom v kripto svet in z zbiranjem zagonskih sredstev s prodajo kriptožetonov. Vsa imajo skupno točko – globalno najbolj zakoreninjene industrije napadajo z inovativnimi poslovnimi modeli, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov (angl. blockchain). Kot pravi dr. Peter Merc, se dejanski potencial blockchaina šele nakazuje.

Soustanovitelj in izvršni direktor podjetja InsurePal Matjaž Peterman ob tem dodaja: »Zavarovalništvo je ena izmed najbolj reguliranih in okorelih industrij, ki se je desetletja uspešno upirala spremembam. Konkurence praktično ni ali pa se pojavlja zgolj v obliki visokotehnoloških nišnih produktov, ki zavarovancem ne nudijo celostnega kritja, predvsem pa nimajo niti ustreznih pravnih dovoljenj niti kapitala, ki bi jim omogočila dovolj hitro širitev.«

Da bi si zagotovile rast in dovolj kritja, so zavarovalnice tako dolga leta v svojo shemo sprejemale čisto vse stranke. To se danes pozna v slabi segmentaciji in visoki stopnji goljufij. Posledično so cene premij za zavarovance z neoporečnim vedenjem previsoke.

Rešitev v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja

Po več kot desetletju opravljanja vodilnih funkcij v zavarovalništvu sta idejna očeta projekta Matjaž Peterman in Tomaž Volk rešitev za trenutno stanje prepoznala v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja. O slednjem govorimo, kadar delovanje ene osebe usmerja delovanje druge osebe. Njuna zavarovalna platforma prihodnosti zato kot predpogoj za sklenitev zavarovanja postavlja finančno jamstvo med posamezniki.

Kako bo delovala platforma, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu.

Poslovni model sta podprla s kalibracijskimi izračuni in za inovacijo vložila patent v ZDA in globalno.

»Na platformi InsurePal objektivno oceno zavarovančevega vedenja pridobimo s finančnim jamstvom njegovega poroka; s tehnologijo veriženja blokov pa omogočimo razbremenitev poslovnih procesov in popolno transparentnost. Posledično naša zavarovalnica v shemo pridobi najmanj riskanten segment zavarovancev, ki jim lahko ponudimo številne ugodnosti, bolj prilagojene storitve, predvsem pa cenovno ugodnejše zavarovanje,« dodaja Tomaž Volk.

S prodajo kriptožetonov želijo zbrati 18 milijonov dolarjev

Ekipa InsurePal bo s prodajo kriptožetonov, ki se bo začela 16. januarja 2018, zbirala do 18 milijonov dolarjev.

Sredstva potrebujejo za razvoj tehnološke platforme in zavarovalniških modulov po metodi socialnega vplivanja. Poleg tega želijo pridobiti regulativna dovoljenja in skleniti mednarodna partnerstva, preko katerih načrtujejo globalno rast v predvidenem časovnem obdobju. Kot pojasnjujejo, projekt že beleži izredno dobre odzive in zanimanje stroke. Temu pritrjuje podpora številnih mednarodnih strokovnjakov in svetovalcev.

Da so na pravi poti, je dokazala tudi nedavna zmaga na tekmovalnem delu vodilne mednarodne konference o decentralizaciji d10e z nagradnim fondom 100.000 dolarjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
ICT akademija: Blokovne verige in bitcoin

ICT akademija: Blokovne verige in bitcoin

Zanimanje za kriptovalute, predvsem bitcoin, se v zadnjih letih povečuje. Na ICT akademiji boste spoznali tehnične in druge vidike priljubljenosti kriptovalut. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Najbogatejši Slovenci leta 2017

Najbogatejši Slovenci leta 2017

Časopis Finance ponovno objavlja lestvico 100 najbogatejših Slovencev. Na vrhu letos ni sprememb, za največji skok pa sta poskrbela ustanovitelja kriptoborze Bitstamp. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje