Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja.
InsurePal cover

Od ideje do globalne platforme. (Vir slike: InsurePal)

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja prvo platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in na globalni platformi uvaja s patentom zaščiteno inovacijo po metodi socialnega vplivanja.

Ekipa v mednarodni sestavi pod vodstvom Matjaža Petermana in Tomaža Volka šteje več kot 30 priznanih strokovnjakov. Podjetje bo zagonska sredstva od 16. januarja 2018 naprej zbiralo z javno ponudbo kriptožetonov (angl. initial coin offering, ICO). Projekt je že pritegnil podporo številnih strokovnjakov in investitorjev.

InsurePal ekipa

Ekipa podjetja InsurePal. (Vir slike: InsurePal)

S tehnologijo veriženja blokov nad okorelo zavarovalniško industrijo

V zadnjih letih smo v Sloveniji priča razcvetu podjetij, ki so svojo poslovno pot pričela z vstopom v kripto svet in z zbiranjem zagonskih sredstev s prodajo kriptožetonov. Vsa imajo skupno točko – globalno najbolj zakoreninjene industrije napadajo z inovativnimi poslovnimi modeli, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov (angl. blockchain). Kot pravi dr. Peter Merc, se dejanski potencial blockchaina šele nakazuje.

Soustanovitelj in izvršni direktor podjetja InsurePal Matjaž Peterman ob tem dodaja: »Zavarovalništvo je ena izmed najbolj reguliranih in okorelih industrij, ki se je desetletja uspešno upirala spremembam. Konkurence praktično ni ali pa se pojavlja zgolj v obliki visokotehnoloških nišnih produktov, ki zavarovancem ne nudijo celostnega kritja, predvsem pa nimajo niti ustreznih pravnih dovoljenj niti kapitala, ki bi jim omogočila dovolj hitro širitev.«

Da bi si zagotovile rast in dovolj kritja, so zavarovalnice tako dolga leta v svojo shemo sprejemale čisto vse stranke. To se danes pozna v slabi segmentaciji in visoki stopnji goljufij. Posledično so cene premij za zavarovance z neoporečnim vedenjem previsoke.

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Rešitev v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja

Po več kot desetletju opravljanja vodilnih funkcij v zavarovalništvu sta idejna očeta projekta Matjaž Peterman in Tomaž Volk rešitev za trenutno stanje prepoznala v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja. O slednjem govorimo, kadar delovanje ene osebe usmerja delovanje druge osebe. Njuna zavarovalna platforma prihodnosti zato kot predpogoj za sklenitev zavarovanja postavlja finančno jamstvo med posamezniki.

Kako bo delovala platforma, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu.

Poslovni model sta podprla s kalibracijskimi izračuni in za inovacijo vložila patent v ZDA in globalno.

»Na platformi InsurePal objektivno oceno zavarovančevega vedenja pridobimo s finančnim jamstvom njegovega poroka; s tehnologijo veriženja blokov pa omogočimo razbremenitev poslovnih procesov in popolno transparentnost. Posledično naša zavarovalnica v shemo pridobi najmanj riskanten segment zavarovancev, ki jim lahko ponudimo številne ugodnosti, bolj prilagojene storitve, predvsem pa cenovno ugodnejše zavarovanje,« dodaja Tomaž Volk.

S prodajo kriptožetonov želijo zbrati 18 milijonov dolarjev

Ekipa InsurePal bo s prodajo kriptožetonov, ki se bo začela 16. januarja 2018, zbirala do 18 milijonov dolarjev.

Sredstva potrebujejo za razvoj tehnološke platforme in zavarovalniških modulov po metodi socialnega vplivanja. Poleg tega želijo pridobiti regulativna dovoljenja in skleniti mednarodna partnerstva, preko katerih načrtujejo globalno rast v predvidenem časovnem obdobju. Kot pojasnjujejo, projekt že beleži izredno dobre odzive in zanimanje stroke. Temu pritrjuje podpora številnih mednarodnih strokovnjakov in svetovalcev.

Da so na pravi poti, je dokazala tudi nedavna zmaga na tekmovalnem delu vodilne mednarodne konference o decentralizaciji d10e z nagradnim fondom 100.000 dolarjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

VIDEO: Tehnologija veriženja blokov bo vplivala tudi na vaše področje

VIDEO: Tehnologija veriženja blokov bo vplivala tudi na vaše področje

Tehnologija veriženja blokov je po mnenju številnih strokovnjakov prelomna. V naslednjih letih se bo njen vpliv še nadalje širil. Ali bo blockchain spremenil tudi vaše področje delovanja? Preberite več >>

Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov

Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov

Podjetje Google je pred nekaj dnevi objavilo novico, da prek njihovih oglaševalskih platform kmalu ne bo več mogoče oglaševati podjetij oziroma storitev, povezanih s kriptovalutami. Preberite več >>

92 odstotkov blockchain projektov ni več aktivnih

92 odstotkov blockchain projektov ni več aktivnih

Podjetje Deloitte je pred kratkim objavilo poročilo obsežne analize 26.000 projektov, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Le 8 odstotkov analiziranih projektov je dočakalo začetek letošnjega leta. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje