Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Izdelovalci igrač se v Sloveniji soočajo s številnimi preglavicami - od komplicirane zakonodaje, do visokih stroškov promocije in težavnega povezovanja s tujimi partnerji. Pri Inštitutu za razvoj igrač se trudijo, da bi z inovativnimi in visokokakovostnimi storitvami pripomogli pri reševanju težav.
institut-igrac-naslovna

Slovenske igrače so pri nas in v tujini premalo prepoznavne (foto: Inštitut za razvoj igrač)

“Ideja o ustanovitvi Inštituta za razvoj igrač temelji na lastnem znanju in razvoju. Pri razvijanju ideje so mi s podatki in nasveti pomagali slovenski oblikovalci, razvijalci, proizvajalci igrač in drugi. Temelj nastanka in razvoja Inštituta so dolgoletna povezovanja in sodelovanja z različnimi podjetji in drugimi organizacijami, strokovnjaki ter posamezniki,” je pojasnila direktorica Inštituta za razvoj igrač Klavdija Höfler.

Kateri so bili glavni motivi za ustanovitev Inštituta za razvoj igrač?

  • Inštitucija za nudenje celostne pomoči slovenskim proizvajalcem igrač,
  • skupni mrežni in promocijski kanal za oblikovalce, razvijalce in proizvajalce igrač,
  • na enem mestu zbrane informacije o storitvah, ki jih ponuja slovenski trg z igračami,
  • neizkoriščeni potenciali za nadaljnji razvoj,
  • ozaveščanje glede varne uporabe igrač, uporabe škodljivih materialov v igračah,
  • model razvoja igrač v Sloveniji.

Življenje brez igrač si težko predstavljamo

Otroško igranje in igrače so nekaj najstarejšega in najlepšega na svetu. Od prvega zavedanja smo navajeni na igro in igračo. Otroku je igra potrebna za socializacijo in normalen razvoj. Osnovo otrokove igre pa predstavlja igrača, ki daje igri idejo in vsebino (Tomažič, Igrače, Zbirka Slovenskega etnografskega muzeja, 1999). Igrače predstavljajo presenečenje, veselje, razvijajo domišljijo, spretnosti,… Življenje brez igrač si težko predstavljamo.

Kaj potrebujemo za izdelavo igrače?

Ob izdelavi in prodaji igrač, je potrebno upoštevati zakonodajo. Večina izdelovalcev igrač se najprej vpraša, kaj potrebuje za izdelavo igrače in nato začne z raziskovanjem. Informacije lahko najde na različnih inštitucijah, ki pa medsebojno v večini primerov niso povezane. To proizvajalcu igrač jemlje dragoceni čas in povzroča stroške. Ob razvoju igrače se v večini primerov pojavijo težave z razumevanjem zakonodaje. Vsak proizvajalec si prizadeva narediti ustrezno in varno igračo za otroke.

Proizvajalci igrač se težko povezujejo z ostalimi. Povezovanje je izredno pomembno, saj omogoča medsebojno pomoč, pridobitev praktičnih nasvetov in koristnih informacij, sodelovanje, razširitev poslov, možnost skupnega nastopa na trgu, razvijanje skupnih projektov, pregled obstoječe ponudbe in ostale ugodnosti.

Zakaj so slovenske igrače premalo prepoznavne?

“Slovenske igrače so pri nas premalo promovirane. Predvsem startupi si težko privoščijo kakovostno promocijo, ki je povezana z visokimi stroški. Poleg tega zelo težko najdejo mesto za prodajo v trgovinah z igračami v Sloveniji. Do tega prihaja predvsem zaradi prodajnih pogojev trgovcev. Zaradi tega so slovenske igrače premalo cenjene in niso tako prepoznavne, kar posledično prineše slabšo prodajo. Težave se pojavljajo tudi pri iskanju kanalov za prodajo igrač v tujini,” opozarja Höflerjeva.

Inšitut za razvoj igrač skrbi za promocijo slovenskih igrač (foto: Inštitut za razvoj igrač)

Omenjene težave skuša rešiti na podoben način, kot v nekaterih državah, ki so ustanovile nevladno organizacijo. Inštitut za razvoj igrač predstavlja novost na slovenskem trgu, saj se ubada s težavami, ki jih druge inštitucije v Sloveniji in tujini ne obravnavajo.

Inštitut za razvoj igrač ustanovljen leta 2014

Höflerjeva se je kot izdelovalka igrač več kot desetletje spopadala s birokratskimi in ostalimi zahtevami ter ugotovila, da v Sloveniji ni ustrezne ustanove, ki bi podjetnikom pomagala pri razvoju in prodaji igrač. Konec leta 2014 je na temelju povezav z nekaterimi podjetniki in podjetniki, ki se ukvarjajo s tovrstno dejavnostjo, ustanovila nevladno organizacijo Inštitut za razvoj igrač.

klaudija-hofler-institut-igrac

Direktorica Inštituta za razvoj igrač Klavdija Höfler (v sredini) v družbi s slovenskimi izdelovalci igrač (foto: Inštitut za razvoj igrač)

“S podatki in nasveti so mi pomagali slovenski oblikovalci, razvijalci in proizvajalci igrač. Po svetu že obstajajo številna nevladna in neprofitna združenja za področje igrač. Kot primer dobre prakse smo izbrali British Toy & Hobby Association. Seveda smo delovanje našega Inštituta prilagodili potrebam trga v Sloveniji. Namen in poslanstvo zavoda je strokovno in znanstveno raziskovanje ter razvijanje inovativnih rešitev na področju igrač. Osnovni cilj zavoda je raziskovanje stanja na trgu igrač v Sloveniji in tujini ter zagotavljanje stalnega spremljanja,” razkriva Höflerjeva in dodaja, da veliko pozornosti namenjajo tudi povezovanju in promociji slovenskih proizvajalcev igrač.

Posebna pozornost razvoju in raziskavam

Inštitut za razvoj igrač želi ponuditi inovativne rešitve, ki bodo prinesle nova delovna mesta, vzpodbudile kreativnost in zagotovile vse potrebne informacije. “Posebno pozornost bomo namenili razvoju in raziskavam, ki bodo pripomogle k izboljšanju proizvodnje igrač v Sloveniji. Ob vsem tem bomo upoštevali psihološki vidik otroka in njegov celostni razvoj. Postati želimo vodilno središče znanja na področju razvoja igrač v Sloveniji, ki deluje v tesni povezanosti s svojimi partnerji iz področja prodaje in nabave igrač, z oblikovalci ter s sorodnimi inštitucijami znanja doma in v tujini,” dodaja Höflerjeva.

Kakšna je prihodnosti Inšituta za razvoj igrač?

Razvojna vizija Inštituta za razvoj igrač je povezovanje slovenskih proizvajalcev igrač v mrežo odličnosti, ki bo vodilna v Sloveniji na področju proizvodnje igrač. Zainteresiranim organizacijam in posameznikom bo Inštitut skušal nuditi ustrezno podporo pri vzpostavitvi stikov, sodelovanju in pripravi skupnih projektov ter programov. Posredoval bo informacije iz področja igrač in omogočal izobraževanja za zainteresirano javnost. Spodbujal bo gospodarsko sodelovanje s promocijo slovenskih igrač v Sloveniji in tujini in tako pripomogel k razvoju trga igrač.

institut-za-razvoj-igrac-slovenske-igrace

V spletni trgovini slovenske-igrace.eu bodo zainteresirani kupci lahko našli igrače in druge izdelke za otroke in družine (foto: Inštitut za razvoj igrač)

V bližnji prihodnosti naj bi zaživel projekt spletne trgovine slovenske-igrace.eu. V spletni trgovini bodo zainteresirani kupci lahko našli igrače in druge izdelke za otroke in družine. Vsi izdelki so oblikovani in narejeni v Sloveniji. Vsak izdelek spremlja svojevrstna domišljijska zasnova in lastna zgodba, ki jo oblikovalec želi skozi igro predstaviti staršem in otrokom. Nekateri izdelki so moderno oblikovani, ostali se zgledujejo po zgodovinski dediščini in jo nadgradijo s času primerno obliko.

Sodelovanje z mladimi podjetniki

V Inštitutu za razvoj igrač sodelujejo tudi z mladimi podjetniki, ki se lahko k njim obrnejo po dragocen nasvet. “Nekateri so na začetku svoje poslovne poti in potrebujejo našo pomoč pri razvoju igrače. Del storitev izvajamo v sodelovanju z drugimi organizacijami in strokovnjaki. Tudi v tem delu se povezujemo z mladimi podjetniki. Prizadevamo si sodelovati z različnimi organizacijami in smo vedno odprti za sodelovanje,” je zaključila Höflerjeva.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Konec oktobra je skupina prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev predstavila prevajalsko platformo TAIA. Z uporabo umetne inteligence bo trajanje prevajanja prepolovljeno. Preberite več >>

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica. Preberite več >>

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

Knjigi V elementu in Začni z zakaj ponujata izredno učinkovit preplet strokovnih znanj in osebnih izkušenj znanih in manj znanih avtorjev in osebnosti. Urednik Matej Horzelenberg je vodil pripravo prevoda svetovnih uspešnic, ki sta vsaka s svojo rdečo nitjo zelo zanimivi tudi za slovenske podjetnike. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje