
Prvi mož oglasnika Živalnik.si, Boštjan Gabrič, je velik ljubitelj živali. Želja po ustvarjanju nečesa svojega in novega ga je pripeljala do razvoja sistema, ki ponuja dodano vrednost potrošnikom in oglaševalcem (Vir slike: Matic Kremžar).
Če združimo živali in oglasnik, dobimo – živalnik, Boštjan Gabrič, študent na Fakulteti za podjetništvo, Gea College, razloži nastanek imena sistema Živalnik. Prvotna ideja je bila sicer nekoliko drugačna, v mislih je imel spletno stran oziroma ustanovitev spletne trgovine z opremo za pse in mačke, a je ta nato s pomočjo Branka Gabriča, Marka Tavčarja, Jožeta Peternelja in Urške Žontar prerasla v večji projekt. Podobnih različic, predvsem v tiskani verziji, je kar nekaj, spletnih nekoliko manj, predvsem pa so bolj ozko usmerjene in ne nudijo dodane vrednosti obema stranema – potrošnikom in oglaševalcem.
Mesto so dobila tudi zavetišča
Danes lahko najdemo ponudbo za pse, mačke, ptice, glodalce, avkaristiko in teraristiko. Živalnik, spletni oglasnik, kjer lahko uporabniki najdejo »vse na enem mestu«, ima svoj sistem za iskanje in oddajanje oglasov, in sicer za prodajo, nakup ali oddajo vseh vrst hišnih ljubljenčkov, opreme in prehrane za male živali. Posebno mesto imajo tudi zavetišča in društva, prek katerih lahko posamezniki posvojijo psa in mu tako omogočijo boljše življenje.
Trenutno 13 preverjenih ponudnikov
»Stran je prijazna uporabniku, omogoča mu, da kljub nepoznavanju živali, opreme in hrane z uporabo prilagojenih brskalnikov oziroma filtrov najde pravo žival zase in za svoj življenjski slog,« pojasnjuje Ljubljančan. Uporabnik lahko pri oddaji oglasa ali iskanju izbira med 12 kategorijami, vse od pasme, starosti, spola, pa do rodovnika in vrste ponudbe. V slednjem sklopu si lahko ogleda ponudbo, lastnik psa si ogleda različne ovratnice za pse pri več ponudnikih, ter primerja njihove dizajne oziroma cene in tako izbere najbolj optimalno rešitev za sebe in štirinožnega prijatelja. Trenutno se je projektu pridružilo 13 »preverjenih ponudnikov«, v prihodnje si jih želi privabiti še več.
24-letnik, ki je razvoj sistema financiral sam, želi v prihodnje sistem ponuditi tudi ljubiteljem živali v sosednjih državah (na sliki prikaz sistema Živalnik Vir slike: Živalnik.si).
Gabrič: oglasnik, ki omogoča krepitev blagovne znamke
Spletni oglasnik nastopa le kot posrednik med prodajalci in kupci oziroma drugimi uporabniki. »Provizije, članarine ali kakšne druge denarne storitve uporabnikom ne zaračunavamo, je pa ta tema za enkrat še odprta. Gre za testno obdobje, zato so vsem uporabnikom omogočene vse funkcionalnosti spletnega oglasnika povsem brezplačno. Tudi stroškov za oglaševanje ni,« dodaja 24-letnik.
Zdaj je možno oglaševanje s spletnimi pasicami, v prihodnje pa bo z ekipo omogočil in predstavil širšo paleto oglaševalske ponudbe. Pravi, da je za spletni oglasnik potreben čas, da ga ljudje spoznajo in se poistovetijo z njim. Vse poznejše odločitve bodo odvisne od povpraševanja oziroma odzivov ljudi ter prepoznavnosti blagovne znamke. »Registrirana pravna oseba ima v posebno dodeljenem mestu Trgovci na spletni strani svoje polje, na katerem s svojim logotipom ali nazivom podjetja krepi in oglašuje svojo blagovno znamko oziroma izdelke ter gradi svojo prepoznavnost,« dodaja.
Zdaj le za Slovenijo, v prihodnje tudi za trge sosednjih držav
Želja po ustvarjalnosti in podjetništvu ga je spremljala kar nekaj časa, spodbudil pa jo je tudi študij. Živalnik.si je tako njegov prvi samostojni projekt. »Razvoj je trajal približno dobro leto, financiral sem ga iz lastnih sredstev.« Zdaj je omejen in namenjen zgolj Slovencem, »pozneje pa bo uporaba in koriščenje spletne strani oziroma funkcionalnosti omogočena tudi za naše sosednje države«.