Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Prvi mož oglasnika Živalnik.si, Boštjan Gabrič, je velik ljubitelj živali. Želja po ustvarjanju nečesa svojega in novega ga je pripeljala do razvoja sistema, ki ponuja dodano vrednost potrošnikom in oglaševalcem (Vir slike: Matic Kremžar).

Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Ko ljubitelja živali vleče v podjetništvo, bo zagotovo nastal projekt, ki bo poskušal olajšati življenje lastnikom in njihovim domačim ljubljenčkom. Boštjan Gabrič je pred tedni zagnal svoj prvi samostojni projekt, ki ga je poimenoval Živalnik.
Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Prvi mož oglasnika Živalnik.si, Boštjan Gabrič, je velik ljubitelj živali. Želja po ustvarjanju nečesa svojega in novega ga je pripeljala do razvoja sistema, ki ponuja dodano vrednost potrošnikom in oglaševalcem (Vir slike: Matic Kremžar).

Če združimo živali in oglasnik, dobimo – živalnik, Boštjan Gabrič, študent na Fakulteti za podjetništvo, Gea College, razloži nastanek imena sistema Živalnik. Prvotna ideja je bila sicer nekoliko drugačna, v mislih je imel spletno stran oziroma ustanovitev spletne trgovine z opremo za pse in mačke, a je ta nato s pomočjo Branka Gabriča, Marka Tavčarja, Jožeta Peternelja in Urške Žontar prerasla v večji projekt. Podobnih različic, predvsem v tiskani verziji, je kar nekaj, spletnih nekoliko manj, predvsem pa so bolj ozko usmerjene in ne nudijo dodane vrednosti obema stranema – potrošnikom in oglaševalcem.

Mesto so dobila tudi zavetišča

Danes lahko najdemo ponudbo za pse, mačke, ptice, glodalce, avkaristiko in teraristiko. Živalnik, spletni oglasnik, kjer lahko uporabniki najdejo »vse na enem mestu«, ima svoj sistem za iskanje in oddajanje oglasov, in sicer za prodajo, nakup ali oddajo vseh vrst hišnih ljubljenčkov, opreme in prehrane za male živali. Posebno mesto imajo tudi zavetišča in društva, prek katerih lahko posamezniki posvojijo psa in mu tako omogočijo boljše življenje.

Trenutno 13 preverjenih ponudnikov

»Stran je prijazna uporabniku, omogoča mu, da kljub nepoznavanju živali, opreme in hrane z uporabo prilagojenih brskalnikov oziroma filtrov najde pravo žival zase in za svoj življenjski slog,« pojasnjuje Ljubljančan. Uporabnik lahko pri oddaji oglasa ali iskanju izbira med 12 kategorijami, vse od pasme, starosti, spola, pa do rodovnika in vrste ponudbe. V slednjem sklopu si lahko ogleda ponudbo, lastnik psa si ogleda različne ovratnice za pse pri več ponudnikih, ter primerja njihove dizajne oziroma cene in tako izbere najbolj optimalno rešitev za sebe in štirinožnega prijatelja. Trenutno se je projektu pridružilo 13 »preverjenih ponudnikov«, v prihodnje si jih želi privabiti še več.

24-letnik, ki je razvoj sistema financiral sam, želi v prihodnje sistem ponuditi tudi ljubiteljem živali v sosednjih državah (na sliki prikaz sistema Živalnik Vir slike: Živalnik.si).

Gabrič: oglasnik, ki omogoča krepitev blagovne znamke

Spletni oglasnik nastopa le kot posrednik med prodajalci in kupci oziroma drugimi uporabniki. »Provizije, članarine ali kakšne druge denarne storitve uporabnikom ne zaračunavamo, je pa ta tema za enkrat še odprta. Gre za testno obdobje, zato so vsem uporabnikom omogočene vse funkcionalnosti spletnega oglasnika povsem brezplačno. Tudi stroškov za oglaševanje ni,« dodaja 24-letnik.

Zdaj je možno oglaševanje s spletnimi pasicami, v prihodnje pa bo z ekipo omogočil in predstavil širšo paleto oglaševalske ponudbe. Pravi, da je za spletni oglasnik potreben čas, da ga ljudje spoznajo in se poistovetijo z njim. Vse poznejše odločitve bodo odvisne od povpraševanja oziroma odzivov ljudi ter prepoznavnosti blagovne znamke. »Registrirana pravna oseba ima v posebno dodeljenem mestu Trgovci na spletni strani svoje polje, na katerem s svojim logotipom ali nazivom podjetja krepi in oglašuje svojo blagovno znamko oziroma izdelke ter gradi svojo prepoznavnost,« dodaja.

Zdaj le za Slovenijo, v prihodnje tudi za trge sosednjih držav

Želja po ustvarjalnosti in podjetništvu ga je spremljala kar nekaj časa, spodbudil pa jo je tudi študij. Živalnik.si je tako njegov prvi samostojni projekt. »Razvoj je trajal približno dobro leto, financiral sem ga iz lastnih sredstev.« Zdaj je omejen in namenjen zgolj Slovencem, »pozneje pa bo uporaba in koriščenje spletne strani oziroma funkcionalnosti omogočena tudi za naše sosednje države«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki