Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki ju začimbe na prodajnih policah trgovin niso prepričale, sta začela zgodbo začimb Serious Blends (Vir slike: Serious Blends).

Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki se pogosto sukata v kuhinji, sta med pripravo obrokov pogrešala pestrost okusov in kakovost začimb, ki dajo piko na i sleherni hrani. »Preveč je bilo monotonih okusov s soljo, ojačevalcev okusov in sredstev za strjevanje,« pravita mladeniča.
Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki ju začimbe na prodajnih policah trgovin niso prepričale, sta začela zgodbo začimb Serious Blends (Vir slike: Serious Blends).

»Želela sva združiti naravne okuse začimb in pridobiti unikatne izdelke, ter jih predstaviti na zanimiv in drugačen način,« pravita 24-letnika, ki sta s prodajo začimb začela v začetku letošnjega marca. Najdete ju pod blagovno znamko Serious Blends.

Prvo vprašanje, ki si ga povprečen kuhar zastavi, je, kaj je torej narobe z mojimi začimbami? Kot mi razložita sogovornika, so začimbe na prodajnih policah trgovin nižje kakovosti. »Ustvarila sva mešanice, ki so premium kakovosti. Uporabimo jih lahko na vseh vrstah hrane, zato ne potrebujemo več cele omare začimb. Pomemben vidik nama predstavlja tudi zdravje in počutje ljudi, ki pa je – vemo – v veliki meri pogojeno tudi s hrano. Namen teh začimb je tudi vzbuditi strast do kuhanja, eksperimentiranje z okusi, olajšati delo in skrajšati čas priprave naših dnevnih jedi,« pojasnjujeta mladeniča, ki prihaja iz okolice Celja.

Brez pesticidov, herbicidov in ostalih kemikalij

Večina začimb je opremljenih z bio ali eko certifikati. Imajo naravni in prijeten vonj, saj rastejo na zemlji zunaj. Pri njihovi rasti se ne uporablja pesticidov, herbicidov ali ostalih kemijskih agentov, pripovedujeta. »Ne, sama jih ne gojiva, saj sva ugotovila, da nama to vzame preveč časa,« zato sta se zatekla k ekološkim kmetov iz Slovenije in tujine, saj se nekaterih začimb ne da pridelovati v Sloveniji. Tako se biotehnolog in nutricionist, ki ju je podjetništvo od nekdaj privlačilo, lahko čas povsem posvetita marketingu in prodaji.

Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah, pravi mlada podjetnika (Vir slike: Serious Blends).

»Tudi midva nisva ´master chefa´«

Pravita, da so pri začimbah pomembni vonj, okus in barva. Njune na primer nimajo vonja po ojačevalcih okusa, zato »dejansko dišijo« tako, kot morajo. So »zelo žive in svetle barve«, dodajata pa, da teh ni problem preizkusiti same brez dodatka na hrano. »To razliko lahko opazi vsakdo, še tisti, ki mu je kuhinja popolna tuja. Tudi midva nisva ´master chefa´,« povesta v smehu. Njun najbolj prodajan artikel je Serious paket, ki vsebuje tri mešanice, in sicer sladko in pekoče, original ter limono in česen.

Celotno delo je ročno

»Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah,« temveč so ob naročilu sveže pripravljene in napolnjene za vsako stranko posebej. Tako celotno delo poteka ročno, in sicer pri Žanu doma, kjer sta si v pritličnem delu uredila posebno urejene prostore za delo, »v skladu z zahtevami za živilske obrate«. Začimbe Serious Blends zdržijo eno leto, a ker si želita, da začimbe ohranijo svežino in vonj, sta se odločila določiti rok uporabe na šest mesecev, s čimer zagotavljata tudi za varnost, zdravje in zadovoljstvo potrošnikov.

Najprej Slovenija, nato Evropa in preostali svet

V tujino sta se usmerila že na samem začetku, saj sta spletno stran postavila tudi v angleščini. Dejanski vstop na tuji trg pa načrtujeta izvesti v roku dveh let. »Najprej morava osvojiti slovenski trg. Nato Evropo, potem pa še ostali svet,« pravita podjetnika, ki bosta ravno v teh odprla še spletno trgovino, ne izključujeta pa niti možnosti, da bomo njune začimbe lahko že kmalu kupili tudi v fizičnih trgovinah. »Želiva si tudi, da bi najino ponudbo sprejeli tudi gostinci in s tem ustvarili dodano vrednost svoji ponudbi.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki