Kanarski otoki z jahto sredi zime?

Najem jaht je predvsem zanimiv za premožnejše posameznike (Vir slike: proizvajalec).

Kanarski otoki z jahto sredi zime?

Če vas mika malce bolj luksuzno preživljanje dopustnih dni, potem ste verjetno že pomislili na najem jahte. Simon Kratnar, idejni oče projekta Najel.bi, se po aplikaciji SailSome, ki olajša najem jadrnic, usmerja še na najeme jaht.
Kanarski otoki z jahto sredi zime?

Najem jaht je predvsem zanimiv za premožnejše posameznike (Vir slike: proizvajalec).

Medtem ko je jadranje pri Slovencih izredno priljubljeno, večinoma gre za najem jadrnic z do petimi kabinami s strani družbe, ki si želi občutiti morske valove prek koncev tedna, pa je najem jaht večinoma rezervirano za višji razred. »Cene se gibljejo od 50 tisoč evrov naprej, tudi do pol milijona evrov na teden,« pravi Kratnar, ki je soustvarjal tudi aplikacijo Diet Point. Kratnar za primerjavo pove, da je potrebno za največjo jadrnico, ki jo oddaja, gre za malteški sokol, odšteti 350 tisoč evrov na teden.

Kontaktirajo ga osebni asistentje

Ravno visoke cene najema jaht so razlog, zakaj meri z novim projektom Yachtler predvsem na tujce: »Spletna stran Yachtler je namenjena najemu jaht. Zanimiva je predvsem za premožnejše posameznike, zato smo se tudi distancirali od znamke Sailsome, ki je namenjena najemu jadrnic. Veliko je povpraševanja s strani Rusov. Kontaktirajo nas predvsem njihovi osebni asistentje. Na primer za želje Rusa, ki živi na Dunaju, me je kontaktirala njegova asistentka, ki vodi pisarno v Londonu.«

(Vir slike: osebni arhiv)

Osebni asistentje ga kontaktirajo tudi v primeru, če karkoli ni v redu, ali pa da mu povejo, da so z izkušnjo zadovoljni. Imeli pa so tudi že nekaj zanimivih pripetljajev. Tako si je na primer Rus, ki je poleg najema jahte prek svoje osebne asistenke želel še kuharico. »Iz danes na jutri. Našli smo jo v nekaj dneh. Bila je Francozinja z ruskimi koreninami, a se je z njene strani zapletlo glede plačila in predstave o količini dela. Na koncu so nas klicali, da z njo niso zadovoljni, a da ji bodo vseeno plačali za opravljeno delo in prevoz. Poiskali smo novo. Ob koncu sodelovanja z novo kuharico so nas poklicali, da so zadovoljni z njo in storitvijo,« pripoveduje o zapletu s kuharico, ki jo je iskal tudi prek Facebooka.

Če si zaželite nekaj posebnega, vam Kratnar (poskusi) željo uresniči

Trenutno je v njegovi ponudbi več kot 100 jaht: »V kontakt pridemo preko različnih sistemov. Naša naloga je, da kontaktiramo lastnike. Stranka odda povpraševanje in različne želje, mi pa le-te poskusimo uresničiti.«

»Neki interesent si je na primer zaželel, da bi imel na Malagi zabavo, na kateri bi bilo 300 gostov. Jahto je potreboval le za en vikend. Želel je, da mu najdemo primerno. Spet drugi pa bi šli za dva tedna na križarjenje po Karibih,« opisuje različne želje strank.

Elektronski opomnik Ulla je nov produkt ekipe DietPoint >>

Na eni strani narava narava, na drugi razkošje

Kratnar, ki se je pred dvema letoma predstavil z aplikacijo SailSome, ki omogoča enostavnejše najeme jadrnic, pravi, da jadrnic in jaht ni za metati v isti koš. Prav zato sta nastali dve ločeni znamki: poleg SailSome še Yachtler. »Jadralci nočejo biti povezani s tistimi, ki najemajo jahte, njim je pred očmi narava, veter, drugi pa želijo izkusiti moč, luksuz. Obe znamki pa povezuje podoben logotip,« pojasni v smehu.

Jadrnice sezonski posel, povpraševanje po jahtah celo leto

Jadrnice so bolj sezonski posel, pravi, najemi se odvijajo od maja do septembra, poleti so najemi daljši, pri jahtah pa je stanje drugačno: najemi se odvijajo tudi pozimi, ko so zanimivi vroči Karibi, manj pa Mediteran. »Ena od meni zanimivih skupin, ki najemajo jadrnice pri nas, je ekipa študentov, ki vsako leto najame novo, najbolj luksuzno jadrnico. V povprečju jih stane 3.600 evrov na teden, a ker je na jadrnici 12 oseb, je strošek na osebo zelo ugoden. Vsako leto preizkusijo novo. To je tudi prednost pri najemu, vsakič znova lahko najameš najboljšo, če pa jo kupiš, bo že čez nekaj let ´stara´.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki