Kdo je uspešen podjetnik in investitor Marc Andreessen?

Marc Andreessen je verjetno najbolje znan kot soustanovitelj enega izmed prvih spletnih brskalnikov Netscape, a njegovo ime igra tudi veliko vlogo pri investiranju v najuspešnejša podjetja. Med drugimi je investiral v Facebook, Twitter in Airbnb. Spoznajte njegovo življenje.
Kdo je uspešen podjetnik in investitor Marc Andreessen?

Kdo je uspešen podjetnik in investitor Marc Andreessen?

Andreessen je za zanimanje za podjetništvo in tehnologijo odgovoren predvsem sam. Njegova starša nista bila podjetnika, družinski odnosi pa po besedah Andreessena niso bili najboljši. O družini zato ne govori rad.

Svet računalniškega programiranja je s pomočjo knjig iz knjižnic začel spoznavati že pri devetih letih. Računalniško znanje je kasneje nadgrajeval na univerzi v Illinoisu, kjer je s svojimi kolegi razvil spletni brskalnik Mosaic.

Brskalnik Mosaic – vstopnica proti uspehu

Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes pa prejema milijone dolarjev

Mosaic je vzbudil pozornost pri podjetniku Jamesu Clarku, ki je z Andreessenom leta 1994 ustanovil podjetje Netscape. Brskalnik Netscape je luč sveta ugledal leta 1995, štiri leta kasneje pa ga je kupil AOL, kjer se je Andreessen tudi zaposlil, a ne za dolgo.

Ko je zapustil AOL je z Benom Horowitzom in še nekaj partnerji ustanovil podjetje za spletno gostovanje Loudcloud, ki se je preimenovalo v Opsware in bilo leta 2007 prodano HP-ju za 1,6 milijarde evrov.

Ustanovitev sklada tveganega kapitala

Andreessen je nadaljeval sodelovanje s Horowitzem. Videla sta priložnost v investicijah, zato sta leta 2009 ustanovila sklad tveganega kapitala, imenovan Andreessen Horowitz. Investirala sta v najbolj znana podjetja, kot so Facebook, Airbnb, GitHub in Twitter. Odločitve o investicijah so se izkazale za prave. Sklad je začel s 300 milijoni dolarjev, čez tri leta pa je imel v upravljanju že 2,7 milijard dolarjev. Danes ima Andreessen Horowitz v upravljanju 4,2 milijarde dolarjev.

Tako kot marsikateri milijonarski podjetniki, se je tudi Andreessen zavezal k dobrodelnosti. Obljubil je, da bo polovico svojega dobička iz investicij namenil dobrodelnim ustanovam. Leta 2012 naj bi imel v lasti 600 milijonov dolarjev premoženja, ta vrednost pa se je v zadnjih letih najverjetneje še precej povečala.

Vir: businessinsider.com

Kateri podjetniki v tehnološki panogi največ darujejo v dobrodelne namene?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje