KingsBox – stranke so na prvem mestu
Luka Železnik in Dejan Kobal sta podjetje Tng oprema in blagovno znamko KingsBox predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo sta prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili tudi v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.
Začetki in razvoj
Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta podjetje Tng oprema ustanovila v času študija. Začela sta leta 2015 kar v domači garaži, v podjetje vložila 7500 evrov, ki sta jih zaslužila s študentskim delom, in se popolnoma posvetila svojim nalogam. V prvem letu sta zaslužila 10 tisoč evrov, nato pa se je njuna pot strmo vzpela.
Z željo, da bi funkcionalno vadbo razširila med širšo populacijo in v funkcionalne centre privabila več ljudi ter da bi hkrati tako posameznikom kot tudi funkcionalnim centrom ponudila opremo vrhunske kakovosti po odličnih in dostopnih cenah, sta oblikovala blagovno znamko KingsBox. Oprema blagovne znamke KingsBox je primerna tako za rekreativce kot za najsodobnejše funkcionalne centre. Vsa oprema je prepoznavna pod oznako Oblikovano v Evropi, ki predstavlja simbol kakovosti in garancijo, s katero hočejo v podjetju izkazati prepričanje v kakovost svojih izdelkov.
Ponudbo opreme v spletni trgovini sta Luka in Dejan v kratkem času povečala z dveh na 200 izdelkov, v letošnjem letu pa se ta številka približuje 300 izdelkom. Vsi izdelki so oblikovani v Evropi, glede na natančne načrte pa so nato izdelani na Kitajskem ali v Sloveniji. V Sloveniji je izdelanih že 30 odstotkov ponujenih produktov.
Podjetnika organizirata tudi posebne dogodke, povezane s funkcionalno vadbo, v okviru katerih na njuni opremi vadi tudi po tisoč ljudi. Tako širita glas o svoji blagovni znamki med zainteresirane posameznike, ki potrebujejo posamezne kose opreme za domačo rabo ali pa želijo opremiti lastno telovadnico. Slednjim podjetje Tng Oprema ponuja tudi pomoč pri promociji in včlanitev v klub Royal Family.
S celostno ponudbo opreme za funkcionalno vadbo, kakršne ne premore noben konkurenčni prodajalec v Evropi, konkurenčno ceno, službo za podporo uporabnikom, kvaliteto, prilagodljivostjo in iznajdljivostjo sta Luka in Dejan v letu 2016 prepričala ogromno število kupcev v Sloveniji in Italiji – s prodajo sta skupaj zaslužila več kot 400 tisoč evrov. V prvi polovici letošnjega leta pa sta že presegla lanskoletne prihodke, kar je za podjetje, ki se financira izključno iz lastnih sredstev, izjemen dosežek.
Seveda vsega tega nista dosegla sama in iz garaže. Luka v podjetju skrbi za račune, podporo uporabnikom in spletno stran, Dejan pa za družabna omrežja, marketing in razvoj. Njuna ekipa danes šteje 6 članov, pred kratkim pa sta svoje zaloge preselila v skladišče, ki se razprostira na kar 400 m2. Posebno pozornost namenjata stalnemu izobraževanju: »Spodbujava zaposlene, da se učijo. Če vidiva, da bi neko izobraževanje ali kaj drugega pripomoglo k poslovanju podjetja, pokrijeva stroške udeležbe za zaposlene. Pri tem ne pozabiva niti na kakšno stvar za njihovo dušo.«
Pogled v prihodnost
Vizija podjetja Tng oprema je združitev ljubiteljev funkcionalne vadbe iz celotne Evrope v klub Royal Family in tako spodbujanje medsebojnega sodelovanja in povezovanja. Spletna trgovina KingsBox obratuje v Sloveniji in Italiji, Luko in Dejana pa sedaj čaka tudi širitev na Hrvaško in dolgoročno tudi na druge evropske trge.
Ker povpraševanje po določenih izdelkih presega hitrost proizvodnje, je eden od njunih ciljev tudi povečevanje zaloge. V ta namen želita tudi povečati proizvodne kapacitete v Sloveniji – do konca letošnjega leta naj bi bilo kar 50 odstotkov vseh izdelkov proizvedenih v Sloveniji. Čeprav so kitajske tovarne morda cenovno ugodnejše, pa so krajši dostavni roki neprecenljivega pomena.
Mladi podjetnik leta
Luka in Dejan sta se v polfinale izbora Mladi podjetnik leta uvrstila že lansko leto. Prav na dan lanskega polfinala pa je v Slovenijo prispel zabojnik njunih izdelkov, ki sta jih želela v roku 24 ur dostaviti do končnih strank, zato se pitchanja nista mogla udeležiti in tako izpadla iz boja. S tem sta dokazala, da so stranke v njunem poslovanju res vedno na prvem mestu.
Letos se jima kaj takšnega ne bi moglo zgoditi, saj se je v vmesnem času njuna ekipa povečala. V enem letu sta pridobila tudi veliko novih znanj in izkušenj; ena od njih je tudi prijava na izbor: »Izkušnja je zlata vredna.«
»Taki dogodki navdušujejo mlade za podjetništvo, hkrati pa jim predstavitve sporočajo, da morajo imeti veliko motivacije in biti vztrajni, če želijo uspeti,« opisujeta svoje vtise z dogodka. Ker večinoma delata iz pisarne in se podjetniških dogodkov ne udeležujeta pogosto, sta kot pozitivno stran izbora izpostavila tudi poznanstva, ki sta jih sklenila v okviru polfinalnega dogodka.
S svojo zgodbo in predstavitvijo sta mlada podjetnika tako tudi letos prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Prepričana sta, da sta komisijo prepričala zaradi svoje vztrajnosti in vsega, kar sta dosegla v zadnjih dveh letih – od širitve na tuje trge in širitve ekipe do vzpostavitve in povečevanja proizvodnje v Sloveniji, s čimer prispevata tudi k zmanjševanju brezposelnosti.
Ali bosta Luka in Dejan postala mlada podjetnika leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>