Komu se splača vključiti v sistem pavšalne obdavčitve?

S 1. januarjem 2013 so v veljavo stopile spremembe pavšalnih obdavčitev podjetnikov in družb. V računovodstvu Pro Fin, ki je tudi član MP računovodstva, so za naše bralce pojasnili, kateremu zavezancu se pravzaprav splača vključiti v sistem pavšalne obdavčitve.

Če se osredotočimo zgolj na ekonomske vidike sistema pavšalne obdavčitve, je odločitev za vstop navidezno lahka. Vključitev v sistem pavšalne obdavčitve se splača tistim zavezancem, pri katerih dejanski odhodki ne presegajo 70 odstotkov obdavčljivih prihodkov posameznega davčnega leta.

Dober primer takšnega zavezanca je denimo (samozaposlena) oseba, ki ustvarja na intelektualnem področju (priprava avtorskih del, poučevanje, različno svetovanje ipd.) in ki ima zelo malo oziroma nič odhodkov.

Računovodski servis Pro Fin d.o.o. je član projekta MP računovodstvo!

Odvisno od konkretnih okoliščin se lahko vstop v sistem pavšalne obdavčitve splača tudi zavezancem, katerih dejanski odhodki presegajo 70 odstotkov obdavčljivih prihodkov. Gre za primere, kjer prihranki pri stroških računovodstva in administracije presegajo izgube iz naslova višje davčne osnove oziroma za primere, kjer odsotnost davčnega rizika pretehta izgube iz naslova višje davčne obveznosti.

Odgovarjala je Edita Golob iz Pro Fin, računovodstvo, trgovina, posredništvo in storitve d.o.o.

Preberite tudi: Pavšalna obdavčitev neprimerna za večino

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje