Ljubljančan vzhajajoči ameriški trend pripeljal v Slovenijo

Boštjan Kofol je na idejo o foto stojnicah prišel pred dvema letoma. Naprava omogoča takojšnjo deljenje na družbenih omrežjih, naročniku pa zbiranje adrem, foto marketing in navdušene goste (Vir slike: Fotozabava.si).

Ljubljančan vzhajajoči ameriški trend pripeljal v Slovenijo

Foto stojnice (ang. Photobooth) so onstran luže že nekaj let pravi hit. Vanjo vstopimo, se postavimo pred ozadje, opremimo z zabavnimi pripomočki, na napravi sprožimo odštevanje in se postavimo v izbrano držo. Naprava, ki nas fotografira, fotografijo tudi natisne.
Ljubljančan vzhajajoči ameriški trend pripeljal v Slovenijo

Boštjan Kofol je na idejo o foto stojnicah prišel pred dvema letoma. Naprava omogoča takojšnjo deljenje na družbenih omrežjih, naročniku pa zbiranje adrem, foto marketing in navdušene goste (Vir slike: Fotozabava.si).

Trend je dosegel tudi Slovenijo, eden od ponudnikov foto stojnic je tudi Ljubljančan Boštjan Kofol, ki ga morda poznate po projektu Karaoke.si. »Do ideje sem prišel pred približno dvema letoma, ko sem iskal nove zabavne storitve, ki bi bile primerne za naš trg. V ZDA se trg foto stojnic nenehno razvija,« o začetkih projekta Fotozabava spregovori Kofol, ki se nikoli ni navduševal nad foto kabinami, nekakšnimi predhodnicami foto stojnic. »Pretesne so in premalo ponujajo,« meni 39-letni sogovornik.

Prvi lasten projekt zagnal pred desetimi leti

Kofol, ki je v preteklosti delal v trženju in prodaji, je podjetniška znanja pridobival in razvijal s svojim prvim projektom, ki pa je bil bolj glasbeno obarvan. S projektom karaoke.si, ki živi že deset let, nudi glasbeno in karaoke animacijo za poslovne in zasebne zabave. Fotozabava je tako nekakšno nadaljevanje te glasbene zgodbe. Zdaj se preživlja z obema, občasno tudi z vrtenjem glasbe.

Selfiji v porastu

»Fotkanje in selfiji so in,« navdušeno pove in doda, da počasi, a vztrajno osvaja tržišče. Njegova Fotozabava, pravi, nudi več – fotografiranje pred zelenim ozadjem (t.i. Chroma Key), »ki omogoča, da si lahko gostje sami izbirajo ozadja«. Naprava omogoča takojšnjo deljenje na družabnih omrežjih, uporabniki pa si lahko fotografije tudi natisnejo. Koristi ima tudi naročnik, ki mu omogoča zbiranje adrem uporabnikov in navdušene goste, pravi.

Ozadje, ki se nenehno spreminja

Naročnike prepriča tudi napihljiva foto stojnica, velika približno štiri kvadratne metre, v kateri se lahko hkrati fotografira do 8 gostov hkrati. Opremljena je z led lučmi, ki nenehno samodejno spreminjajo barvo ozadja. Ta na večjih dogodkih doda učinek navdušenja. »Priskrbimo tudi primerne zabavne pripomočke, omogočimo prikaz fotografij, takojšnjo interakcijo na družabnih omrežjih ter po želji tiskanje fotografij.«

Za tovrstne foto storitve se odločajo predvsem podjetja, ki želijo ponuditi nekaj novega, rada pa sledijo novim trendom (Vir slike: Fotozabava.si).

Priložnost za foto marketing

Kofol pravi, da Fotozabava ni zgolj zabava za goste, temveč tudi promocija za podjetje. Kot dobro rešitev za širjenje marketinškega sporočila omenja tudi foto marketing, ki lahko s pomočjo uporabnikov in drugih uporabnikov družabnih omrežij postane viralen.

Za vsakega ponudnika ponudba po meri

Storitev nudi izključno naročnikom, tako poslovnim kot tudi zasebnim. Cena, pravi, je odvisna od želja naročnika, saj se vsakemu posebaj prilagodijo. Za tovrstne foto storitve se odločajo predvsem podjetja, ki želijo ponuditi nekaj novega, rada sledijo trendom in so pripravljena plačati nekaj več. Med podjetji, s katerimi sodeluje, so poleg slovenskih tudi hrvaška.

Na projektu trenutno dela s pomočjo še enega člana. Na večini dogodkov dela en sam, po potrebi s hosteso. Ekipo sestavlja še oblikovalec, ki skrbi za oblikovanje ozadij, urejanje fotografij in sorodnih del.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki