
Boštjan Kofol je na idejo o foto stojnicah prišel pred dvema letoma. Naprava omogoča takojšnjo deljenje na družbenih omrežjih, naročniku pa zbiranje adrem, foto marketing in navdušene goste (Vir slike: Fotozabava.si).
Trend je dosegel tudi Slovenijo, eden od ponudnikov foto stojnic je tudi Ljubljančan Boštjan Kofol, ki ga morda poznate po projektu Karaoke.si. »Do ideje sem prišel pred približno dvema letoma, ko sem iskal nove zabavne storitve, ki bi bile primerne za naš trg. V ZDA se trg foto stojnic nenehno razvija,« o začetkih projekta Fotozabava spregovori Kofol, ki se nikoli ni navduševal nad foto kabinami, nekakšnimi predhodnicami foto stojnic. »Pretesne so in premalo ponujajo,« meni 39-letni sogovornik.
Prvi lasten projekt zagnal pred desetimi leti
Kofol, ki je v preteklosti delal v trženju in prodaji, je podjetniška znanja pridobival in razvijal s svojim prvim projektom, ki pa je bil bolj glasbeno obarvan. S projektom karaoke.si, ki živi že deset let, nudi glasbeno in karaoke animacijo za poslovne in zasebne zabave. Fotozabava je tako nekakšno nadaljevanje te glasbene zgodbe. Zdaj se preživlja z obema, občasno tudi z vrtenjem glasbe.
Selfiji v porastu
»Fotkanje in selfiji so in,« navdušeno pove in doda, da počasi, a vztrajno osvaja tržišče. Njegova Fotozabava, pravi, nudi več – fotografiranje pred zelenim ozadjem (t.i. Chroma Key), »ki omogoča, da si lahko gostje sami izbirajo ozadja«. Naprava omogoča takojšnjo deljenje na družabnih omrežjih, uporabniki pa si lahko fotografije tudi natisnejo. Koristi ima tudi naročnik, ki mu omogoča zbiranje adrem uporabnikov in navdušene goste, pravi.
Ozadje, ki se nenehno spreminja
Naročnike prepriča tudi napihljiva foto stojnica, velika približno štiri kvadratne metre, v kateri se lahko hkrati fotografira do 8 gostov hkrati. Opremljena je z led lučmi, ki nenehno samodejno spreminjajo barvo ozadja. Ta na večjih dogodkih doda učinek navdušenja. »Priskrbimo tudi primerne zabavne pripomočke, omogočimo prikaz fotografij, takojšnjo interakcijo na družabnih omrežjih ter po želji tiskanje fotografij.«
Za tovrstne foto storitve se odločajo predvsem podjetja, ki želijo ponuditi nekaj novega, rada pa sledijo novim trendom (Vir slike: Fotozabava.si).
Priložnost za foto marketing
Kofol pravi, da Fotozabava ni zgolj zabava za goste, temveč tudi promocija za podjetje. Kot dobro rešitev za širjenje marketinškega sporočila omenja tudi foto marketing, ki lahko s pomočjo uporabnikov in drugih uporabnikov družabnih omrežij postane viralen.
Za vsakega ponudnika ponudba po meri
Storitev nudi izključno naročnikom, tako poslovnim kot tudi zasebnim. Cena, pravi, je odvisna od želja naročnika, saj se vsakemu posebaj prilagodijo. Za tovrstne foto storitve se odločajo predvsem podjetja, ki želijo ponuditi nekaj novega, rada sledijo trendom in so pripravljena plačati nekaj več. Med podjetji, s katerimi sodeluje, so poleg slovenskih tudi hrvaška.
Na projektu trenutno dela s pomočjo še enega člana. Na večini dogodkov dela en sam, po potrebi s hosteso. Ekipo sestavlja še oblikovalec, ki skrbi za oblikovanje ozadij, urejanje fotografij in sorodnih del.