Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati

Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati (Vir slike: Pixabay.com)

Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati

Potrošniki iz leta v leto postajajo zahtevnejši, saj je konkurenca ponudnikov na tržišču vse večja, produkti oz. storitve pa čedalje bolj kvalitetne. A dejstvo je, da večina potrošnikov še vedno pogosto posega prav po lokalnih ponudnikih.
Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati

Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati (Vir slike: Pixabay.com)

Zadnja raziskava, ki so jo opravili v podjetju Yodle, je prinesla zanimive rezultate, ki bodo v pomoč predvsem mladim podjetnikom in startupovcem, ki s poslovanjem šele začenjajo. Več kot 6 tisoč potrošnikov iz Združenih držav Amerike je v raziskavi namreč razkrilo svoje potrošniške navade in rezultati kažejo, da se jih večina pri svojih nakupih raje odloči za manjše podjetje iz bližnje okolice.

Paul Bascobert, eden izmed vodilnih v podjetju Yodle, nad rezultati ni bil presenečen, saj dobro ve, da potrošniki namenoma iščejo lokalne ponudnike produktov in storitev.Ljudje želijo kvalitetne odnose s ponudniki storitev ali produktov, ki jih potrebujejo, in se zato raje odločijo za lokalna podjetja, čeprav se zavedajo, da ta velikokrat ne morejo ponuditi najugodnejše cene. Odlikuje pa jih kvalitetnejša izvedba storitev ter dejstvo, da posamezni stranki namenijo veliko več časa, zato se raje odločijo zanje, je pojasnil.

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno >>

Poznavanje potrošniških navad je seveda nujno za vsakega podjetnika, saj lahko le tako prilagaja svojo poslovno taktiko. “Razumeti morate, česa si potrošniki želijo od produkta ali storitve, prav tako pa morate poznati tudi njihove želje glede dostave naročenih izdelkov, izvedbe želenih storitev ter podobnega,” svetuje Bascobert, ki sam deluje prav na področju skrbi za lokalne potrošnike. Družbena omrežja, orodja za spletno komunikacijo, spletni forumi… možnosti za poizvedovanje o željah potrošnikov je dandanes ogromno in na podjetnikih je, ali se bodo lotili tega zahtevnega opravila, ali pa bodo zgolj prepustili naključju, da odloči o usodi njihovega podjetja. V veliki večini se izkaže, da sta prav bližina in personalizirana storitev oz. produkt tista, ki odločata o tem, za katero podjetje se bo kupec na koncu odločil.

Bascobert je tudi izpostavil eno izmed najpogostejših napak, ki jih podjetniki počnejo: to je pomanjkanje kvalitetne predstavitve svojega podjetja. “Izbrati je treba več različnih kanalov, preko katerih boste obveščali potrošnike o svojem obstoju. To še posebej velja za mlada, neuveljavljena podjetja.” V letu 2015 pri tem seveda ne smete pozabiti tako na spletno kot tudi mobilno predstavitev. Predvsem slednja pridobiva na čedalje večji pomembnosti, saj ima dandanes že skoraj vsak posameznik pri roki pametni mobilni telefon z dostopom do interneta.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki