
Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati (Vir slike: Pixabay.com)
Zadnja raziskava, ki so jo opravili v podjetju Yodle, je prinesla zanimive rezultate, ki bodo v pomoč predvsem mladim podjetnikom in startupovcem, ki s poslovanjem šele začenjajo. Več kot 6 tisoč potrošnikov iz Združenih držav Amerike je v raziskavi namreč razkrilo svoje potrošniške navade in rezultati kažejo, da se jih večina pri svojih nakupih raje odloči za manjše podjetje iz bližnje okolice.
Paul Bascobert, eden izmed vodilnih v podjetju Yodle, nad rezultati ni bil presenečen, saj dobro ve, da potrošniki namenoma iščejo lokalne ponudnike produktov in storitev. “Ljudje želijo kvalitetne odnose s ponudniki storitev ali produktov, ki jih potrebujejo, in se zato raje odločijo za lokalna podjetja, čeprav se zavedajo, da ta velikokrat ne morejo ponuditi najugodnejše cene. Odlikuje pa jih kvalitetnejša izvedba storitev ter dejstvo, da posamezni stranki namenijo veliko več časa, zato se raje odločijo zanje,“ je pojasnil.
Poznavanje potrošniških navad je seveda nujno za vsakega podjetnika, saj lahko le tako prilagaja svojo poslovno taktiko. “Razumeti morate, česa si potrošniki želijo od produkta ali storitve, prav tako pa morate poznati tudi njihove želje glede dostave naročenih izdelkov, izvedbe želenih storitev ter podobnega,” svetuje Bascobert, ki sam deluje prav na področju skrbi za lokalne potrošnike. Družbena omrežja, orodja za spletno komunikacijo, spletni forumi… možnosti za poizvedovanje o željah potrošnikov je dandanes ogromno in na podjetnikih je, ali se bodo lotili tega zahtevnega opravila, ali pa bodo zgolj prepustili naključju, da odloči o usodi njihovega podjetja. V veliki večini se izkaže, da sta prav bližina in personalizirana storitev oz. produkt tista, ki odločata o tem, za katero podjetje se bo kupec na koncu odločil.
Bascobert je tudi izpostavil eno izmed najpogostejših napak, ki jih podjetniki počnejo: to je pomanjkanje kvalitetne predstavitve svojega podjetja. “Izbrati je treba več različnih kanalov, preko katerih boste obveščali potrošnike o svojem obstoju. To še posebej velja za mlada, neuveljavljena podjetja.” V letu 2015 pri tem seveda ne smete pozabiti tako na spletno kot tudi mobilno predstavitev. Predvsem slednja pridobiva na čedalje večji pomembnosti, saj ima dandanes že skoraj vsak posameznik pri roki pametni mobilni telefon z dostopom do interneta.
Vir: Entrepreneur.com