Mali junaki: iz coworkinga do showrooma

Mic Melanšek in Rado Daradan, ki sta pred tremi leti trgu ponudila personalizirane otroške knjige, sta dobro leto produkt razvijala v coworkingu. Ker je postal premajhen za njune potrebe, se selita v center Ljubljane, kjer bo stala knjigarna personaliziranih otroških knjig. Morda celo prva na svetu.
Mali junaki: iz coworkinga do showrooma

Ekipa Mali junaki se seli v središče Ljubljane (Vir slike: Mali junaki).

»Nujno morava sedeti v isti pisarni,« sta lani prišla do sklepa mlada podjetnika, ki sta se letos uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta. Melanšek je lani precej potoval po tujini, zato sta z Daradanom delala na daljavo. Stvari, ki jih danes lahko dorečeta v dveh urah, sta delala tudi en teden. »Odkar sediva v isti pisarni, nama gre bolje. Ne samo v smislu prometa. Hitreje delava, hitreje potekajo pogovori z avtorji in ilustratorji. V sejni sobi, ki sva jo kot coworkerja imela na uporabo, sva z našimi sodelavci po vzoru Pixarja imela kreativne sestanke,« pove Melanšek.

Prizna, da na začetku nista povsem vedela, kaj pomeni coworking oziroma kaj vse jima lahko ponudi. »Predavanja, ki jih organizirate (soustanovitelja Malih junakov sta najemala coworking prostor pri Zavodu mladi podjetnik), so nama precej pomagala na najini podjetniški poti. V veliko pomoč so nama bili tudi drugi coworkerji, z nekaterimi celo poslovno sodelujeva

»Odločitev za selitev je povsem naravna.«

V zadnjem letu sta močno razširila glas o Malih junakih. Vse pogosteje ljudje v spletne iskalnike vpisujejo iskalni izraz »mali junaki trgovina«. »Začeli so poizvedovati, kje bi si lahko na lastne oči ogledali personalizirana otroška dela. Veliko podobnih vprašanj smo dobivali tudi prek elektronske pošte, zato je bila odločitev povsem naravna. S studiem v središču Ljubljane vzpostavljamo tudi prevzemno mesto, kjer bo prevzem knjig brezplačen. Želimo si stikov s strankami, da bo še bolj osebno

V stari Ljubljani zdaj še ne bi povsem izkoristila potenciala lokacije

Preiskala sta več lokacij v Ljubljani. Želela sta prostor z izložbo, ki bi bil dostopen, a vseeno v centru. Cene najema se razlikujejo glede na območje, v okolici BTC-ja so bile zanju previsoke, poleg tega pa nepremičnine niso povsem ustrezale njunim željam. Mikalo ju je v staro Ljubljano, a ker še nimata programa za turiste, sta sklenila, da z lokacijo ne bi povsem izkoristila potenciala.

Cena na kvadratni meter od 8 do 12 evrov

Raziskovala sta sama in čeprav se jima s selitvijo ni mudilo, sta želela prostor najti pred nastopom njune sezone. Prostor, ki sta ga izbrala (nahaja se na Pražakovi ulici 8), je bil še surov, lastniki so ga nato sanirali, uredili pod in vtičnice. Opremo sta nakupila, zanjo odštela približno tisoč evrov, ostala dela pa opravila sama.

Ekipa se predstavlja s prenovljo spletno stranjo, vstopa na nemški trg in se pripravlja na predstavitev novih produktov (Vir slike: Mali junaki).

Cene najema se na kvadratni meter giblje od 8 do 12 evrov, ponekod so še višje, pojasni Melanšek. Opozori pa, da je pri najemnini potrebno upoštevati še akontacije dohodnine. »Če je najemnina v višini 500 evrov, prištejte še akontacijo dohodnine, ki je v višini slabih 25 odstotkov. Znesek bo malo višji

Prostor, v katerem se bo nahajal njun studio, bo poleg showrooma, v katerega bodo zahajali starši z otroci, ki se bodo kratkočasili v bralnem kotičku in bili obdani z zanimivi deli slovenskih avtorjev ter pobarvankami, tudi prostor za pisarne in sestanke. »Glede na to, da vse delamo sami, je pomembno, da nam lokacija omogoča tudi prostor za studio, kjer lahko pripravljamo material. Sicer smo morali v lokal oziroma v naravo in tam fotografirati knjige.«

Od novembra delali na prenovi spletne strani

Daradan in Melanšek, ki sta v vmesnem času še vzela kredit pri NLB, sta pred dnevi presenetila še s prenovljeno spletno stranjo, ki sta jo zaupala dvema programerjema iz Maribora. »Na prenovi smo delali od novembra. Res sta dobro delala, zadovoljna sva z rezultatom

V Nemčiji sodelujeta z nemškimi avtorji

Stran, ki je prenovljena in že v celoti deluje, je na voljo tudi nemškim uporabnikom. Tam nastopata pod imenom Hurra Helden. Uradni začetek prodaje v Nemčiji bo 19. septembra, zdaj pa prek zanimivih akcij širita glas o Malih junakih. Produkt sta lokalizirala v celoti. »Knjige bodo pisali nemški avtorji. Zdaj z nami ustvarjata dva nemška avtorja. To je pomembno, saj gre za drugo kulturo. Tudi ilustracije smo prilagodili. Lahko rečem, da so bolj moderne od klasične otroške literature. V Frankfurtu smo najeli virtualno pisarno, tako da imamo nemški naslov, uporabnikom pa ponujamo tudi posebno telefonsko številko, na katero lahko pokličejo. Nočemo zatajiti, da smo Slovenci, želimo pa, da se nemški uporabniki počutijo varno.« Bodo pa vendarle malce slovenske, saj se bodo knjige, namenjene nemškemu trgu, tiskale v Sloveniji.

Lokacija prinese tudi prilagoditev načinu plačila

Prilagodila sta tudi načine plačila. V Nemčiji, pravi sogovornik, je precej razširjena možnost plačila po računu. Priljubljena možnost uporabniku omogoča, da naroči produkt, ki ga prejme na dom, nato pa ima 14 dni časa, da poravna račun. V tem času ga lahko tudi vrne, če z njim ni zadovoljen. »Gre za sistem zaupanja na podlagi bonitetne ocene fizične osebe. Tamkajšnja podjetja so se povezala med seboj, med njimi so tudi zavarovalnice, ki fizični osebi glede na zadolženost in načina plačevanja računov izdelajo bonitetno oceno. Podjetje da zahtevek v sistem, ki mu sporoči bonitetno oceno osebe. Če je dovolj visoka, se naročilo prek tega sistema izvede. V nasprotnem primeru plača na druge načine,« pripoveduje Melanšek, ki za slovenski trg napoveduje številne nove knjige.

Žiga X. Gombač je pred dnevi izdal novo, Feri Lainšček piše otroško pesniško zbirko, Desa Muck pa piše 20 zabavnih zgodb. »Uporabnik bo sam izbral 7 zgodb, ki bodo postale del personalizirane knjižice. Preračunali smo, da bo nastalo okoli 5 milijard različic knjig.« Toliko, da bi skoraj vsak Zemljan lahko prejel svojo. Povsem unikatno.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo o franšizingu govorili s predstavnicama podjetja Optiprint, ki se takega načina širitve poslovanja poslužuje že od leta 2012. Zanimalo nas je, katere so prednosti in slabosti tovrstnega modela in na kakšen način sodelujejo s franšizojemalci. Preberite več >>

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

V prejšnji sezoni Štartaj Slovenija sta se širši javnosti med drugim predstavila tudi Tina Berlec in Mark Kališnik z žitnim obrokom Mul'c. Ko sta svojim otrokom želela ponuditi zdrav in okusen zajtrk, sta ugotovila, da na trgu ni takega, kot sta si ga želela. Preberite več >>

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Pod okriljem blagovne znamke Odori se nahaja širok nabor izdelkov naravne kozmetike in okolju prijaznih čistil. Podjetje je postalo bolj prepoznavno z udeležbo na projektu Štartaj Slovenija 2017, ko se je na Sparovih policah pojavil njihov biološko razgradljiv pralni prašek. Preberite več >>

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen je podjetje, ki si prizadeva za reševanje čedalje bolj perečega okoljskega problema – kopičenje plastične embalaže v okolju. Ukvarja se z izdelavo bioplastike, ki predstavlja alternativo klasični plastiki. Njena prednost je v tem, da je narejena iz naravi prijaznih snovi, ki se v okolju hitro razgradijo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP