Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike.
mali junaki

Mali junaki uspešno osvajajo mednarodne trge (vir: FB stran Mali junaki)

Za razliko od večine zrelih podjetnikov, pa tudi tistih, ki so se že ali še zbirajo pogum za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018, se pri podjetju Hurra Studios podjetništva lotevajo na bolj sproščen račun.

“Mali junaki smo se od udeležbe na izboru Mladi podjetnik konkretno namnožili. Ekipa podjetja se je pošesterila. Ta ekipa je razveselila že več kot 100 tisoč malčkov, ki so prejeli svojo personalizirano knjigo. Luštno je!” je razkril eden od glavnih kreatorjev uspešne zgodbe Rado Daradan.

Starši navdušeni, otroci nasmejani

Glede na to, da ideja personaliziranih knjig tako v Sloveniji kot v tujini še ni razširjena, je način reklamiranja Malih junakov specifičen. “Naša naloga je, da javnosti povemo, da nekaj tako noro simpatičnega in naprednega obstaja. Mame, tete, botri in družinski prijatelji se navdušijo in nato skupaj razveseljujemo malčke ter rišemo nasmehe na otroške obraze,” je uspešno formulo predstavil Daradan.

Preveri pogoje in se poteguj za naslov Mlada podjetnica ali podjetnik leta 2018 >>

Takšne in drugačne preglavice

Vsako podjetje se pri svojem razvoju spopada s težavami, čemur se ne morejo izogniti niti pri Hurra Studios. Kljub takšnim in drugačnim oviram njihova kreativnost ne pozna meja: “Podjetje se seveda ves čas spopada s težavami, izzivi in zapleti. V tem trenutku iščemo dodatne okrepitve v svetu IT-ja in marketinga. Obenem skušamo prepričati ameriške banke, da smo najbolj zanesljiva bitja na svetu. Ubadamo se s prostorsko stisko in se nikakor ne znamo dogovoriti, kdo bo ta teden zasedel igrišče za badminton.”

Mali junaki otroci

Tako otroci kot starši so navdušeni nad Malimi junaki (vir: FB stran Mali junaki)

Kaj je bilo prej, kura ali jajce?

“Verjetno teh izzivov takrat, ko bodo obiskovalci vaše spletne strani prebirali te vrstice, ne bo več, bodo pa novi. Brez njih rast ne bi bila mogoča. No, ali pa mi rastemo in ustvarjamo nove izzive. Težko je vedeti kaj je prej, kura ali jajce,” razmišlja Daradan, ki ga skupaj s sodelavci konkurenca navdihuje.

“Porast konkurence je opazen in mi smo tega izjemno veseli! Več kot nas je, več otrok bomo lahko skupaj razveselili. Včasih smo morda malce mulasti, ko vidimo, da se nekatera podjetja odločijo za to pot le zaradi občutka, da je to trend in v svoje delo vložijo malce manj ljubezni in znanja. Ma ne bom ovinkaril, grde knjige delajo, no. Ups.”

Verjamejo v svoj produkt

Kreatorji Malih junakov so zelo zadovoljni z odzivom kupcev, ki jih je iz meseca v mesec več. Poudarjajo, da verjamejo v produkt, ki ga ustvarjajo. V ospredju so tako kot vedno otroci: “Ti so resnično ponosni, ker so glavni junaki v knjigi in te razstavijo na najbolj pomembni polici v sobi. Njihove mamice dobesedno jokajo ob besedilih. Fotografije, ki nam jih pošiljajo stranke, dokazujejo, da se tudi najbolj robati očki spremenijo v velike mehke medvedke, ki vsak večer berejo svojim malčkom. Toplo nam je pri srcu, ko prejmemo takšne povratne informacije. S ponosom jih objavljamo tako na spletni strani kot tudi na socialnih omrežjih.”

Mali junaki personalizirana knjiga

Personalizirane knjige za otroke v Sloveniji in tujini (vir: FB stran Mali junaki)

Naslednja postaja ZDA

V drugi polovici leta 2016 so se Mali junaki prebili na nemško govoreči trg, v katerega so investirali okrog 20 tisoč evrov. Pred tem so bili neuspešni pri preboju v severni del Evrope, a jim to ni vzelo zagona. Sledil je preboj v Italijo, ravno v tem trenutku se zgodba širi na drugo stran Atlantika, spogledujejo se tudi s Francijo. Pred nekaj več kot letom dni so ob posredovanju Poslovnih angelov Slovenije sklenili partnerstvo s švicarskim podjetjem in za namen utrditve blagovne znamke na že zastavljenih trgih ter hkratno širitev na ostala tržišča pridobili investicijo v višini 350 tisoč evrov.

Štiri petine sredstev, ki jih namenjajo za preboj na ameriški trg, bodo vložili v marketinške aktivnosti. Že od prvega dne dalje se nadejajo uspešni prodaji. Začetni vložek znaša med 100 in 200 tisoč evri. Skupno naj bi v letu 2018 vložili več kot milijon evrov.

“Ker je na tujih tržiščih več otrok kot pri nas v Sloveniji, smo seveda tam razveselili več malčkov. Vendar še vedno dajemo vse od sebe, da je z vsakim dnem vse več iskric v očeh tudi na domačem dvorišču,” je pojasnil Daradan.

Zmagovalni recept – previdnost in pogum

Pred vrati je nov izbor za Mladega podjetnika leta, ki se ga Mali junaki zelo veselijo. “Vsako leto pridemo malce poškiliti na predstavitve novih idej na izboru Mladi podjetnik. Inspiracjio bolj kot iz idej črpamo iz oseb, ki s svojim zagonom premikajo meje in na novo definirajo obstoječe koncepte. Vedno pa je tam tudi hotdog. Hmm, a letos bo hotdog?” je zanimalo Daradana, ki letošnjim prijavljenim svetuje sproščen pristop.

Izbor Mladi podjetnik leta 2018

“Glede na to, da nismo zmagali na izboru, najbrž nismo najbolj primerni za dajanje nasvetov (smeh). Z Micom Melanškom imava preprosto vodilo – bodi previden, a hkrati nenormalno pogumen. Zabavaj se. Poslovni svet ni tako resen, stresen in zadrgnjen, kot ti ga skuša predstaviti večina. Spij eno pivo.”

Kot pravi Rado: Prijavi se na MP leta in se zabavaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Le še 10 dni časa za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018!

Le še 10 dni časa za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018!

V četrtek, 31. maja 2018, ob 23:59 uri, se izteče rok za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018, ki ga letos v Zavodu mladi podjetnik organiziramo že osmič zapovrstjo. Preberite več >>

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Zgodba sežanskega podjetja TNG Oprema in njihove blagovne znamke KingsBox je nedvomno zgodba o uspehu. Glede na vnemo Luke Železnika in Dejana Kobala je pred podjetjem novo uspešno obdobje. Preberite več >>

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

S sodobnimi metodami poučevanja Jezikovna akademija skrbi za kakovostno učenje tujih jezikov za celoten spekter prebivalstva - od otrok do najzahtevnejših poslovnežev. Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2016 želijo postati vodilni ponudnik jezikovnih tečajev in prevajalskih storitev na slovenskem trgu. Preberite več >>

Konferenca PODIM z rekordnimi številkami

Konferenca PODIM z rekordnimi številkami

Letošnja konferenca PODIM se lahko pohvali z rekordnimi številkami. V Maribor je prispelo več kot 1000 udeležencev iz 25 držav, med katerimi so številni ugledneži. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje