Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg
Mali junaki uspešno osvajajo mednarodne trge (vir: FB stran Mali junaki)
Za razliko od večine zrelih podjetnikov, pa tudi tistih, ki so se že ali še zbirajo pogum za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018, se pri podjetju Hurra Studios podjetništva lotevajo na bolj sproščen račun.
“Mali junaki smo se od udeležbe na izboru Mladi podjetnik konkretno namnožili. Ekipa podjetja se je pošesterila. Ta ekipa je razveselila že več kot 100 tisoč malčkov, ki so prejeli svojo personalizirano knjigo. Luštno je!” je razkril eden od glavnih kreatorjev uspešne zgodbe Rado Daradan.
Starši navdušeni, otroci nasmejani
Glede na to, da ideja personaliziranih knjig tako v Sloveniji kot v tujini še ni razširjena, je način reklamiranja Malih junakov specifičen. “Naša naloga je, da javnosti povemo, da nekaj tako noro simpatičnega in naprednega obstaja. Mame, tete, botri in družinski prijatelji se navdušijo in nato skupaj razveseljujemo malčke ter rišemo nasmehe na otroške obraze,” je uspešno formulo predstavil Daradan.
Preveri pogoje in se poteguj za naslov Mlada podjetnica ali podjetnik leta 2018 >>
Takšne in drugačne preglavice
Vsako podjetje se pri svojem razvoju spopada s težavami, čemur se ne morejo izogniti niti pri Hurra Studios. Kljub takšnim in drugačnim oviram njihova kreativnost ne pozna meja: “Podjetje se seveda ves čas spopada s težavami, izzivi in zapleti. V tem trenutku iščemo dodatne okrepitve v svetu IT-ja in marketinga. Obenem skušamo prepričati ameriške banke, da smo najbolj zanesljiva bitja na svetu. Ubadamo se s prostorsko stisko in se nikakor ne znamo dogovoriti, kdo bo ta teden zasedel igrišče za badminton.”
Kaj je bilo prej, kura ali jajce?
“Verjetno teh izzivov takrat, ko bodo obiskovalci vaše spletne strani prebirali te vrstice, ne bo več, bodo pa novi. Brez njih rast ne bi bila mogoča. No, ali pa mi rastemo in ustvarjamo nove izzive. Težko je vedeti kaj je prej, kura ali jajce,” razmišlja Daradan, ki ga skupaj s sodelavci konkurenca navdihuje.
“Porast konkurence je opazen in mi smo tega izjemno veseli! Več kot nas je, več otrok bomo lahko skupaj razveselili. Včasih smo morda malce mulasti, ko vidimo, da se nekatera podjetja odločijo za to pot le zaradi občutka, da je to trend in v svoje delo vložijo malce manj ljubezni in znanja. Ma ne bom ovinkaril, grde knjige delajo, no. Ups.”
Verjamejo v svoj produkt
Kreatorji Malih junakov so zelo zadovoljni z odzivom kupcev, ki jih je iz meseca v mesec več. Poudarjajo, da verjamejo v produkt, ki ga ustvarjajo. V ospredju so tako kot vedno otroci: “Ti so resnično ponosni, ker so glavni junaki v knjigi in te razstavijo na najbolj pomembni polici v sobi. Njihove mamice dobesedno jokajo ob besedilih. Fotografije, ki nam jih pošiljajo stranke, dokazujejo, da se tudi najbolj robati očki spremenijo v velike mehke medvedke, ki vsak večer berejo svojim malčkom. Toplo nam je pri srcu, ko prejmemo takšne povratne informacije. S ponosom jih objavljamo tako na spletni strani kot tudi na socialnih omrežjih.”
Naslednja postaja ZDA
V drugi polovici leta 2016 so se Mali junaki prebili na nemško govoreči trg, v katerega so investirali okrog 20 tisoč evrov. Pred tem so bili neuspešni pri preboju v severni del Evrope, a jim to ni vzelo zagona. Sledil je preboj v Italijo, ravno v tem trenutku se zgodba širi na drugo stran Atlantika, spogledujejo se tudi s Francijo. Pred nekaj več kot letom dni so ob posredovanju Poslovnih angelov Slovenije sklenili partnerstvo s švicarskim podjetjem in za namen utrditve blagovne znamke na že zastavljenih trgih ter hkratno širitev na ostala tržišča pridobili investicijo v višini 350 tisoč evrov.
Štiri petine sredstev, ki jih namenjajo za preboj na ameriški trg, bodo vložili v marketinške aktivnosti. Že od prvega dne dalje se nadejajo uspešni prodaji. Začetni vložek znaša med 100 in 200 tisoč evri. Skupno naj bi v letu 2018 vložili več kot milijon evrov.
“Ker je na tujih tržiščih več otrok kot pri nas v Sloveniji, smo seveda tam razveselili več malčkov. Vendar še vedno dajemo vse od sebe, da je z vsakim dnem vse več iskric v očeh tudi na domačem dvorišču,” je pojasnil Daradan.
Zmagovalni recept – previdnost in pogum
Pred vrati je nov izbor za Mladega podjetnika leta, ki se ga Mali junaki zelo veselijo. “Vsako leto pridemo malce poškiliti na predstavitve novih idej na izboru Mladi podjetnik. Inspiracjio bolj kot iz idej črpamo iz oseb, ki s svojim zagonom premikajo meje in na novo definirajo obstoječe koncepte. Vedno pa je tam tudi hotdog. Hmm, a letos bo hotdog?” je zanimalo Daradana, ki letošnjim prijavljenim svetuje sproščen pristop.
“Glede na to, da nismo zmagali na izboru, najbrž nismo najbolj primerni za dajanje nasvetov (smeh). Z Micom Melanškom imava preprosto vodilo – bodi previden, a hkrati nenormalno pogumen. Zabavaj se. Poslovni svet ni tako resen, stresen in zadrgnjen, kot ti ga skuša predstaviti večina. Spij eno pivo.”