Matej Žagar: »Če je človek delaven in se rad uči, mu lahko uspe marsikaj.«

Pri podjetju Mimateam so razvili nov produkt, Vitta Smile. Gre za pametni nastavek za zobno ščetko, ki uporabniku pomaga do boljših navad pri ščetkanju zob.
Produkt Vitta Smile je še posebej primeren za mlade družine (Vir: Vitta Smile)

Produkt Vitta Smile je še posebej primeren za mlade družine (Vir: Vitta Smile)

Matej Žagar je direktor podjetja Mimateam, ki na trgu deluje že od leta 2009. V njem so zaposleni Matej kot programer in sodelavca, ki delujeta na področju telekomunikacij in elektrotehnike. Dejavnost podjetja se nanaša na razvoj programske in strojne opreme ter poslovnih in mobilnih aplikacij. V zadnjem času pa se je ekipa podala še na področje razvoja lastnih elektronskih produktov. Njihov najnovejši produkt je pametni nastavek za zobno ščetko Vitta Smile.

Produkt se je lansko leto uvrstil na drugo mesto izmed top 10 MOS-ovih podjetniških talentov!

logo Slovenski podjetniški sklad

Če iščete vire financiranja za vaše produkte, se obrnite na Slovenski podjetniški Sklad in preverite njihove odprte razpise in pozive, namenjene prav temu področju!

V razvitem svetu ima kar četrtina otrok težave z zobmi

Živimo v zelo hitrem tempu življenja in pogosto si vzamemo premalo časa za izvajanje vsakodnevnih aktivnosti, kot je ščetkanje zob. Poleg tega je v hrani, ki jo vsakodnevno uživamo, čedalje več sladkorja.

Po podatkih Svetovne zdravstvene organizacije kar 92 % ljudi umivanju zob posveti premalo časa; manj kot 40 sekund, kar je odločno premalo. Ščetkanje zob naj bi trajalo približno 2 minuti. V razvitem svetu ima kar četrtina otrok težave z zobmi, v nerazvitem svetu pa več kot polovica.

Ideja za razvoj produkta

Produkti, ki uporabnika opozarjajo na to, ali je ustni higieni namenil dovolj časa in pozornosti, sicer že obstajajo, vendar pa so precej dragi oziroma zahtevajo uporabo posebnih ščetk.

»Ideja se je razvila iz lastnih potreb. Tudi sami imamo otroke. Spraševali smo se, na kakšen način bi jih lahko motivirali, da bi si dlje časa ščetkali zobe. Medtem ko smo razvijali nek drug produkt, smo ugotovili, da obstaja pomanjkanje na tem področju; da za klasično ščetko ni dopolnitve, ki bi omogočila takšno pomoč. Če si to želiš, moraš zamenjati obstoječo ščetko z električno ali sonično z debelejšim držalom. Pri tem lahko nastane kup težav, saj se je treba navaditi na nove ščetine, produkt enkrat na teden priključiti na ustrezen napajalnik ter kupovati posebne nastavke. V primeru uporabe produkta Vitta Smile pa dejansko ohraniš svojo zobno ščetko, na katero si že navajen in ki ti najbolj ustreza ter jo z nastavkom spremeniš v pametno.«

Držalo za zobno ščetko Vitta Smile

Vitta Smile je pametni nastavek za navadno zobno ščetko, ki se samodejno aktivira ob zaznavi gibov. Senzor, ki je vgrajen vanj, meri in beleži gibe pri ščetkanju zob. Ko se prižge zelena lučka, je to znak, da so zobje dovolj dobro očiščeni. Rdeča lučka oznanja, da je bilo za ščetkanje porabljenega premalo časa ali da je bilo gibanje ščetke pomanjkljivo. Produkt ima tudi opcijo starševskega nadzora, pri čemer lahko starši v roku ene ure od zaključka ščetkanja preverijo, če je otrok umivanju zob posvetil dovolj časa.

Držala za ščetke v štirih različnih barvah (Vir: Vitta Smile)

Držala za ščetke v štirih različnih barvah (Vir: Vitta Smile)

»Na vsakem posamezniku je, da si zobe ščetka pravilno, po za to določenih smernicah. Ta produkt pa pomaga pri izboljšanju teh navad

Pametna držala za ščetko Vitta Smile je trenutno možno kupiti zgolj prek spleta. Držalo je na voljo v štirih različnih barvah; v rdeči, zeleni, modri in rumeni. Na držalu so odtisnjeni tudi različni motivi, ki so zanimivi predvsem za otroke. V primeru nakupa produkta za namene poslovnih daril pa je držalo možno opremiti s poljubnim logotipom podjetja. Prednost produkta je v tem, da se ga kupi samo enkrat, potem pa se na vsakih nekaj mesecev zamenja zgolj baterije.

Nakup lahko izvedete na naslednji povezavi >>

Razvoj produkta Vitta Smile

Pri razvoju produkta je bilo uporabljeno izključno interno znanje znotraj podjetniške ekipe. Sami so sestavili tudi algoritem, zasnovali programerski del in oblikovali ohišje. Vse komponente produkta so dobavljene s strani slovenskih proizvajalcev. Razvoj produkta je trajal skoraj dve leti. Je pa ekipa v stalnem stiku s stroko, ki jim podaja nasvete, kako bi lahko produkt še izboljšali.

Razvoj produkta je zahteval visoke začetne vložke, ki jih je ekipa zagotovila iz osnovnih dejavnosti podjetja.

Kaj pa morebitne težave pri samem razvoju produkta?

»Pri samem razvoju produkta je bilo kar nekaj težav. Z največjo težavo smo se srečali pri izdelavi prototipa. Model smo razvijali po principu 3D plastičnega printa. Naredili smo načrt, kako naj bi dejansko izgledal. Pomembno je bilo, da je izdelek vodotesen. Razvijali smo orodje za brizganje plastike, potem pa ugotovili, da produkt ni zagotavljal zadostne vodotesnosti in smo ga morali spremeniti. Morali smo spremeniti design in sam koncept, pri čemer so nastali novi stroški. Končni produkt je tako popolnoma drugačen, kot je bil na začetku.«

Ciljna publika so predvsem mlade družine

»Ciljna publika so tudi odrasli, ampak se osredotočamo predvsem na mlade družine z otroki, starimi od 3 do 10 let.«

Gre namreč za obdobje, v katerem se razvijejo navade ščetkanja zob, ki posamezniku pridejo zelo prav tudi kasneje v življenju. Pri negi zob je ključnega pomena poskrbeti za preventivo, da do kasnejših težav sploh ne bi prišlo. Sicer pa je Vitta Smile odličen pripomoček tudi za odrasle, da imajo v hitrem tempu življenja učinkovit opomnik za temeljito čiščenje zob.

Produkt Vitta Smile (Vir: Vitta Smile)

Produkt Vitta Smile (Vir: Vitta Smile)

Nastop na tuje trge

Ker je slovenski trg relativno majhen, nameravajo izdelek čim prej predstaviti tudi na tujih trgih.

»Trenutno je največji izziv uspešno predstaviti izdelek širši publiki in v tujini, ker ciljamo na globalni trg. Le tako lahko dovolj zrastemo in dosežemo želen uspeh.«

Nasveti mladim podjetnikom

Matej Žagar se je za samostojno pot odločil ob zaključku študija leta 2009, ko je bilo tudi obdobje gospodarske krize. V podjetništvu tako uspešno deluje že 10 let.

Kaj bi na podlagi bogatih izkušenj svetoval mladim podjetnikom?

»V podjetništvu je pomembno biti vztrajen in prilagodljiv. Treba je spremljati trg in se povezovati z ostalimi podjetniki. Ne se bati prositi za pomoč. Nasveti in informacije ti lahko pri poslovanju zelo koristijo. Sam rad sprašujem ljudi, saj le tako dobiš »feedback«. Če se nekdo loti podjetništva, mora imeti pravi produkt in seveda znanje. Ko sem se podal v podjetništvo, je bil vrhunec krize. Prišel sem direktno s fakultete. To je bil kar izziv, ampak vztrajnost se na dolgi rok izplača.«

Katere osebnostne lastnosti naj bi odlikovale podjetnika?

»Definitivno mora biti delaven. Treba je delati več kot 8 ur na dan; včasih tudi 12, 14 ali 16. Če je človek deloven in če se rad uči oziroma je dojemljiv za učenje, mislim, da mu lahko uspe marsikaj. Pomembno je imeti tudi pozitiven pogled in jasno usmerjenost k nekemu cilju. Tudi če hočeš doseči nekaj večjega, si je treba najprej zadati majhne cilje, ki jih lahko odkljukaš na tedenski bazi. Pri tem začutiš zadovoljstvo, da si nekaj naredil. Večji problem moraš razdeliti na več manjših, da imaš motivacijo za vnaprej.«

Vsebino omogočajo:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje