»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Skrbite za svoj denar in čas ter imejte fokus! (Vir slike: Startupstockphotos)

»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Imate dobro poslovno idejo, a ne veste, kako in kje začeti? Vsi podjetniki se soočajo s podobno težavo. Zagon podjetja je več kot le upoštevanje popolnega poslovnega načrta. Že prvi korak v podjetniški svet vas lahko pelje na drugačno pot, kot ste si jo začrtali.
»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Skrbite za svoj denar in čas ter imejte fokus! (Vir slike: Startupstockphotos)

Barry Maher, avtor številnih knjig in člankov, ki so bili objavljeni v svetovno znanih medijih, kot so New York Times, The Wall Street Journal, London Times, Business Week in USA Today in voditelj, je sodeloval s številnimi podjetniki. Po njegovem izračunu z nekaj stotimi.

Ne mečite denarja tja, kjer ni potrebe

»Moji glavni trije napotki se začnejo z besedo, česa ne smete početi,« je jasen Maher. Ne smete plačevati preveč za svoje delovne prostore in sestanke, ki nimajo pravega učinka na vaše stranke. »Opazoval sem podjetnike, katerih stranke niso nikoli videle njihovih prostorov, kako mečejo na stotine in tisoče dolarjev za nakup najnovejšega in najbolj modernega pohištva, njihove pisarne pa se nahajajo na najbolj luksuznih lokacijah. Morali pa bi se osredotočiti na razvoj svojega posla v delovnih prostorih, lahko tudi garaži.«

Rezerva in vložek nazaj

»Letošnji dobiček ni v celoti dobiček. Precejšen delež bi moral romati nazaj v podjetje. Zagotovite si denarno rezervo, ko bodo znova nastopili težki časi.«

Ne preplačajte profesionalcev, ki vam bodo pomagali na nalogah, ki jih ne uspete izvesti sami. Ko se odločite, da potrebujete pomoč v podjetju, naj vas ne premami prvi občutek. Osebo preverite in poskrbite, da je oseba resnično kvalificirana za tisto, kar pravi, da je. Če je, kako vam bo njena pomoč pripomogla?

V podjetništvu se čas hitreje vrti

Mat Winegarden, ki dela v agenciji ConnectFive, kjer razvijajo platformo za razgovore Handrail, ima mnogo stikov s podjetniki. Po njegovem mnenju se mora podjetnik osredotočiti na to, kar je resnično pomembno. Čas se hitreje vrti, ko je človek podjetnik, je prepričan, zato ga mora dobro izkoristiti. Podjetnik mora razmisliti predvsem, kaj bo prineslo pravo vrednost uporabnikom in ali so dodatne funkcije produkta nujne ali zgolj zanimive.

Čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki

Če podjetnik ne zna odgovoriti na glavna vprašanja preden se loti razvoja, težko ve, kako naj modro razporedi čas. Hitro se lahko najde v zanki, ko preveč časa in denarja namenja nečemu, kar ne zanima nikogar. Zato svetuje, da opravite čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki in skupaj z njimi oblikujete produkt, ki jim bo koristil.

Poudarja tudi pomen “person”, in sicer v obliki točnih opisov tipičnega uporabnika in njegovega obnašanja. Razmislite tudi, kako bo uporabnik uporabljal vaš produkt, kakšen je njegov cilj in namen uporabe. Izpostavlja še pot potrošnika, katere cilj je doseg cilja, ki ga vi zastavite. Bolj, kot razumete za koga ustvarjate produkt in zakaj, lažje boste pridobili stranke, trdi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki