
Skrbite za svoj denar in čas ter imejte fokus! (Vir slike: Startupstockphotos)
Barry Maher, avtor številnih knjig in člankov, ki so bili objavljeni v svetovno znanih medijih, kot so New York Times, The Wall Street Journal, London Times, Business Week in USA Today in voditelj, je sodeloval s številnimi podjetniki. Po njegovem izračunu z nekaj stotimi.
Ne mečite denarja tja, kjer ni potrebe
»Moji glavni trije napotki se začnejo z besedo, česa ne smete početi,« je jasen Maher. Ne smete plačevati preveč za svoje delovne prostore in sestanke, ki nimajo pravega učinka na vaše stranke. »Opazoval sem podjetnike, katerih stranke niso nikoli videle njihovih prostorov, kako mečejo na stotine in tisoče dolarjev za nakup najnovejšega in najbolj modernega pohištva, njihove pisarne pa se nahajajo na najbolj luksuznih lokacijah. Morali pa bi se osredotočiti na razvoj svojega posla v delovnih prostorih, lahko tudi garaži.«
Rezerva in vložek nazaj
»Letošnji dobiček ni v celoti dobiček. Precejšen delež bi moral romati nazaj v podjetje. Zagotovite si denarno rezervo, ko bodo znova nastopili težki časi.«
Ne preplačajte profesionalcev, ki vam bodo pomagali na nalogah, ki jih ne uspete izvesti sami. Ko se odločite, da potrebujete pomoč v podjetju, naj vas ne premami prvi občutek. Osebo preverite in poskrbite, da je oseba resnično kvalificirana za tisto, kar pravi, da je. Če je, kako vam bo njena pomoč pripomogla?
V podjetništvu se čas hitreje vrti
Mat Winegarden, ki dela v agenciji ConnectFive, kjer razvijajo platformo za razgovore Handrail, ima mnogo stikov s podjetniki. Po njegovem mnenju se mora podjetnik osredotočiti na to, kar je resnično pomembno. Čas se hitreje vrti, ko je človek podjetnik, je prepričan, zato ga mora dobro izkoristiti. Podjetnik mora razmisliti predvsem, kaj bo prineslo pravo vrednost uporabnikom in ali so dodatne funkcije produkta nujne ali zgolj zanimive.
Čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki
Če podjetnik ne zna odgovoriti na glavna vprašanja preden se loti razvoja, težko ve, kako naj modro razporedi čas. Hitro se lahko najde v zanki, ko preveč časa in denarja namenja nečemu, kar ne zanima nikogar. Zato svetuje, da opravite čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki in skupaj z njimi oblikujete produkt, ki jim bo koristil.
Poudarja tudi pomen “person”, in sicer v obliki točnih opisov tipičnega uporabnika in njegovega obnašanja. Razmislite tudi, kako bo uporabnik uporabljal vaš produkt, kakšen je njegov cilj in namen uporabe. Izpostavlja še pot potrošnika, katere cilj je doseg cilja, ki ga vi zastavite. Bolj, kot razumete za koga ustvarjate produkt in zakaj, lažje boste pridobili stranke, trdi.