»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Imate dobro poslovno idejo, a ne veste, kako in kje začeti? Vsi podjetniki se soočajo s podobno težavo. Zagon podjetja je več kot le upoštevanje popolnega poslovnega načrta. Že prvi korak v podjetniški svet vas lahko pelje na drugačno pot, kot ste si jo začrtali.
»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Skrbite za svoj denar in čas ter imejte fokus! (Vir slike: Startupstockphotos)

Barry Maher, avtor številnih knjig in člankov, ki so bili objavljeni v svetovno znanih medijih, kot so New York Times, The Wall Street Journal, London Times, Business Week in USA Today in voditelj, je sodeloval s številnimi podjetniki. Po njegovem izračunu z nekaj stotimi.

Ne mečite denarja tja, kjer ni potrebe

»Moji glavni trije napotki se začnejo z besedo, česa ne smete početi,« je jasen Maher. Ne smete plačevati preveč za svoje delovne prostore in sestanke, ki nimajo pravega učinka na vaše stranke. »Opazoval sem podjetnike, katerih stranke niso nikoli videle njihovih prostorov, kako mečejo na stotine in tisoče dolarjev za nakup najnovejšega in najbolj modernega pohištva, njihove pisarne pa se nahajajo na najbolj luksuznih lokacijah. Morali pa bi se osredotočiti na razvoj svojega posla v delovnih prostorih, lahko tudi garaži.«

Rezerva in vložek nazaj

»Letošnji dobiček ni v celoti dobiček. Precejšen delež bi moral romati nazaj v podjetje. Zagotovite si denarno rezervo, ko bodo znova nastopili težki časi.«

Ne preplačajte profesionalcev, ki vam bodo pomagali na nalogah, ki jih ne uspete izvesti sami. Ko se odločite, da potrebujete pomoč v podjetju, naj vas ne premami prvi občutek. Osebo preverite in poskrbite, da je oseba resnično kvalificirana za tisto, kar pravi, da je. Če je, kako vam bo njena pomoč pripomogla?

V podjetništvu se čas hitreje vrti

Mat Winegarden, ki dela v agenciji ConnectFive, kjer razvijajo platformo za razgovore Handrail, ima mnogo stikov s podjetniki. Po njegovem mnenju se mora podjetnik osredotočiti na to, kar je resnično pomembno. Čas se hitreje vrti, ko je človek podjetnik, je prepričan, zato ga mora dobro izkoristiti. Podjetnik mora razmisliti predvsem, kaj bo prineslo pravo vrednost uporabnikom in ali so dodatne funkcije produkta nujne ali zgolj zanimive.

Čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki

Če podjetnik ne zna odgovoriti na glavna vprašanja preden se loti razvoja, težko ve, kako naj modro razporedi čas. Hitro se lahko najde v zanki, ko preveč časa in denarja namenja nečemu, kar ne zanima nikogar. Zato svetuje, da opravite čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki in skupaj z njimi oblikujete produkt, ki jim bo koristil.

Poudarja tudi pomen “person”, in sicer v obliki točnih opisov tipičnega uporabnika in njegovega obnašanja. Razmislite tudi, kako bo uporabnik uporabljal vaš produkt, kakšen je njegov cilj in namen uporabe. Izpostavlja še pot potrošnika, katere cilj je doseg cilja, ki ga vi zastavite. Bolj, kot razumete za koga ustvarjate produkt in zakaj, lažje boste pridobili stranke, trdi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


V podjetništvo s prijatelji – je to dobra odločitev?

V podjetništvo s prijatelji – je to dobra odločitev?

Prijatelji so tisti, s katerimi med drugim delimo tudi svoje želje in načrte. Hitro se lahko zgodi, da se nam utrne ideja o ustanovitvi skupnega podjetja. Pa se je v podjetništvo res pametno podati skupaj s prijatelji? Preberite več >>

6 učinkovitih tehnik učenja

6 učinkovitih tehnik učenja

Da bi bilo vaše podjetje konkurenčno na zasičenem in hitro spreminjajočem trgu, se morate stalno učiti in pridobivati nove informacije. To vam bo pomagalo pri izboljšanju poslovanja in uvajanju novosti. Preberite več >>

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Oznake: