Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je Bsmart ustanovil pred tremi leti. Zdaj so se iz Kristalne palače preselili v vilo v Dravlje (Vir slike: Bsmart).

Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je pred leti vstopil na lastno podjetniško pot. Njegovo podjetje Bsmart se danes posveča predvsem spletnemu performance marketingu, saj pravi, da lahko tako lažje prigarajo konkretne rezultate za naročnike. »Fokus je samo na prodajnih izplenih, za branding kampanje nismo pravi naslov.«
Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je Bsmart ustanovil pred tremi leti. Zdaj so se iz Kristalne palače preselili v vilo v Dravlje (Vir slike: Bsmart).

Ekipa Bsmart se je ravnokar preselila iz Kristalne palače v večje prostore, kjer si lahko privoščijo tudi stvari, ki si jih prej niso mogli. »Med drugim imamo zdaj številne ločene prostore, od na primer foto studia, ´green screen´ snamalnega studia in vse do vinske kleti, žara na vrtu, prostora za namizni tenis in wellnessa,« opiše nove prostore, ki se nahajajo v eni od draveljskih vil.

Do tujih strank prek priporočil

Bsmart ima tudi tuje naročnike, do katerih se zdi, da so prišli zlahka: »Zanimivo je, kako se v svetu marketinga ljudje poznajo med seboj. Tako so tudi tuje stranke prišle do nas preko priporočila in nas vedno pogosteje kontaktirajo. Razlog so ponavadi prav naši dosedanji rezultati in zadovoljstvo klientov.« Zanimivo, njegova ekipa generira kar okoli 80 odstotkov naročil in povpraševanj prek pametnih telefonov.

Ekipa je razvila svojo rešitev, s katero je ena njihova stranka uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov (Vir slike: Bsmart).

Namesto 3 dni le 3 minute

Morda jih prepriča tudi lastna rešitev, ki so ji nadeli ime Booster3000. Ime je nastalo zaradi uspeha ene od njihovih strank, ki jo je uporabila: uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov.

Do razvoja te rešitve so prišli zaradi lastnih potreb, saj imajo fokus zgolj na rezultatih, zato je ogromno testiranj in analiziranja več vrst pristopov, ki bi jim prinesli večje oglasne izplene. »Opazili smo, da nam nekateri elementi na spletni strani precej dvignejo konverzije, težavo pa smo imeli z njihovim ustvarjanjem. Potrebno je bilo namreč vključiti tekstopisca, oblikovalca, programerja, kar pa je bilo precej zamudno,« zato so razvili rešitev, ki je ta postopek skrajšala iz približno 3 dni na 3 minute. »Najprej smo ga uporabljali le sami, saj smo pri vsakem projektu na tak način dvignili uspeh. Nato pa smo se odločili to rešitev ponuditi javnosti,« pripoveduje Bagarič.

Preveč poudarka na všečke

Opaža, da podjetja dajejo precej fokusa na všečke in »se jih trudijo pridobiti čim več, kar pa po naših izkušnjah že dolgo ni več pomemben dejavnik«. Tudi zaradi spremenjenega Facebookovega algoritma, ki je podjetjem zmanjšal doseg objav. »Tako investiranje v grajenje baze ni več najbolj smiselno, zato fokus raje dajemo direktno na spletno prodajo ali generiranje povpraševanj, hkrati pa oglasi še vedno prinašajo kakovostne sledilce,« izpostavi drugačen pristop Bsmarta.

Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose, pravi Žan Bagarič (Vir slike: Bsmart).

V zadnjih letih, kar je vpet v digitalni marketing, so se po njegovi oceni družabna omrežja spremenila na bolje. »Kljub vedno večjemu številu oglaševalcev vsak mesec dosegamo boljše rezultate. Dnevno namreč prihajajo številne oglasne novosti, ki jih družabna omrežja razvijajo in s pravim pristopom lahko naredijo ogromno. Njihov interes je proizvajati učinkovite oglasne rešitve z namenom povečanja števila naročil, povpraševanj in zajetih emailov na naši strani. Posledično so naši naročniki zelo zadovoljni in so pripravljeni vedno več investirati v oglase. Rezultat tega pa je seveda povečanje mesečnih proračunov na strani družabnih omrežij,« ocenjuje trenutno stanje.

 »Vedno je možno iti stopničko višje!«

Bagarič  ima, kljub temu da ima le 27 let, precej izkušenj. Tudi sam je izkusil nekaj neuspehov, a pravi, da ne bi spreminjal ničesar. Je mnenja, da se iz izkušenj največ naučimo. »Izkušenj in znanja ni nikoli dovolj, tako da se neprestano izobražujemo in vso teorijo neposredno testiramo in preverimo, kaj to pomeni v praksi. Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose. Poleg tega pa naj ne stagnirajo, vedno je možno iti stopničko višje, če si to le želijo.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki