Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je pred leti vstopil na lastno podjetniško pot. Njegovo podjetje Bsmart se danes posveča predvsem spletnemu performance marketingu, saj pravi, da lahko tako lažje prigarajo konkretne rezultate za naročnike. »Fokus je samo na prodajnih izplenih, za branding kampanje nismo pravi naslov.«
Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je Bsmart ustanovil pred tremi leti. Zdaj so se iz Kristalne palače preselili v vilo v Dravlje (Vir slike: Bsmart).

Ekipa Bsmart se je ravnokar preselila iz Kristalne palače v večje prostore, kjer si lahko privoščijo tudi stvari, ki si jih prej niso mogli. »Med drugim imamo zdaj številne ločene prostore, od na primer foto studia, ´green screen´ snamalnega studia in vse do vinske kleti, žara na vrtu, prostora za namizni tenis in wellnessa,« opiše nove prostore, ki se nahajajo v eni od draveljskih vil.

Do tujih strank prek priporočil

Bsmart ima tudi tuje naročnike, do katerih se zdi, da so prišli zlahka: »Zanimivo je, kako se v svetu marketinga ljudje poznajo med seboj. Tako so tudi tuje stranke prišle do nas preko priporočila in nas vedno pogosteje kontaktirajo. Razlog so ponavadi prav naši dosedanji rezultati in zadovoljstvo klientov.« Zanimivo, njegova ekipa generira kar okoli 80 odstotkov naročil in povpraševanj prek pametnih telefonov.

Ekipa je razvila svojo rešitev, s katero je ena njihova stranka uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov (Vir slike: Bsmart).

Namesto 3 dni le 3 minute

Morda jih prepriča tudi lastna rešitev, ki so ji nadeli ime Booster3000. Ime je nastalo zaradi uspeha ene od njihovih strank, ki jo je uporabila: uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov.

Do razvoja te rešitve so prišli zaradi lastnih potreb, saj imajo fokus zgolj na rezultatih, zato je ogromno testiranj in analiziranja več vrst pristopov, ki bi jim prinesli večje oglasne izplene. »Opazili smo, da nam nekateri elementi na spletni strani precej dvignejo konverzije, težavo pa smo imeli z njihovim ustvarjanjem. Potrebno je bilo namreč vključiti tekstopisca, oblikovalca, programerja, kar pa je bilo precej zamudno,« zato so razvili rešitev, ki je ta postopek skrajšala iz približno 3 dni na 3 minute. »Najprej smo ga uporabljali le sami, saj smo pri vsakem projektu na tak način dvignili uspeh. Nato pa smo se odločili to rešitev ponuditi javnosti,« pripoveduje Bagarič.

Preveč poudarka na všečke

Opaža, da podjetja dajejo precej fokusa na všečke in »se jih trudijo pridobiti čim več, kar pa po naših izkušnjah že dolgo ni več pomemben dejavnik«. Tudi zaradi spremenjenega Facebookovega algoritma, ki je podjetjem zmanjšal doseg objav. »Tako investiranje v grajenje baze ni več najbolj smiselno, zato fokus raje dajemo direktno na spletno prodajo ali generiranje povpraševanj, hkrati pa oglasi še vedno prinašajo kakovostne sledilce,« izpostavi drugačen pristop Bsmarta.

Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose, pravi Žan Bagarič (Vir slike: Bsmart).

V zadnjih letih, kar je vpet v digitalni marketing, so se po njegovi oceni družabna omrežja spremenila na bolje. »Kljub vedno večjemu številu oglaševalcev vsak mesec dosegamo boljše rezultate. Dnevno namreč prihajajo številne oglasne novosti, ki jih družabna omrežja razvijajo in s pravim pristopom lahko naredijo ogromno. Njihov interes je proizvajati učinkovite oglasne rešitve z namenom povečanja števila naročil, povpraševanj in zajetih emailov na naši strani. Posledično so naši naročniki zelo zadovoljni in so pripravljeni vedno več investirati v oglase. Rezultat tega pa je seveda povečanje mesečnih proračunov na strani družabnih omrežij,« ocenjuje trenutno stanje.

 »Vedno je možno iti stopničko višje!«

Bagarič  ima, kljub temu da ima le 27 let, precej izkušenj. Tudi sam je izkusil nekaj neuspehov, a pravi, da ne bi spreminjal ničesar. Je mnenja, da se iz izkušenj največ naučimo. »Izkušenj in znanja ni nikoli dovolj, tako da se neprestano izobražujemo in vso teorijo neposredno testiramo in preverimo, kaj to pomeni v praksi. Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose. Poleg tega pa naj ne stagnirajo, vedno je možno iti stopničko višje, če si to le želijo.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Visionect je slovensko visokotehnološko podjetje, ki zaposluje že več kot 70 ljudi. Gre za vodilnega razvijalca programske in strojne opreme za digitalne prikazovalnike z izjemno nizko porabo. Njihove rešitve uporabljajo tudi Disney, Tesla, Amazon in NASA. Preberite več >>

Oznake: ,