
Žan Bagarič je Bsmart ustanovil pred tremi leti. Zdaj so se iz Kristalne palače preselili v vilo v Dravlje (Vir slike: Bsmart).
Ekipa Bsmart se je ravnokar preselila iz Kristalne palače v večje prostore, kjer si lahko privoščijo tudi stvari, ki si jih prej niso mogli. »Med drugim imamo zdaj številne ločene prostore, od na primer foto studia, ´green screen´ snamalnega studia in vse do vinske kleti, žara na vrtu, prostora za namizni tenis in wellnessa,« opiše nove prostore, ki se nahajajo v eni od draveljskih vil.
Do tujih strank prek priporočil
Bsmart ima tudi tuje naročnike, do katerih se zdi, da so prišli zlahka: »Zanimivo je, kako se v svetu marketinga ljudje poznajo med seboj. Tako so tudi tuje stranke prišle do nas preko priporočila in nas vedno pogosteje kontaktirajo. Razlog so ponavadi prav naši dosedanji rezultati in zadovoljstvo klientov.« Zanimivo, njegova ekipa generira kar okoli 80 odstotkov naročil in povpraševanj prek pametnih telefonov.
Ekipa je razvila svojo rešitev, s katero je ena njihova stranka uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov (Vir slike: Bsmart).
Namesto 3 dni le 3 minute
Morda jih prepriča tudi lastna rešitev, ki so ji nadeli ime Booster3000. Ime je nastalo zaradi uspeha ene od njihovih strank, ki jo je uporabila: uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov.
Do razvoja te rešitve so prišli zaradi lastnih potreb, saj imajo fokus zgolj na rezultatih, zato je ogromno testiranj in analiziranja več vrst pristopov, ki bi jim prinesli večje oglasne izplene. »Opazili smo, da nam nekateri elementi na spletni strani precej dvignejo konverzije, težavo pa smo imeli z njihovim ustvarjanjem. Potrebno je bilo namreč vključiti tekstopisca, oblikovalca, programerja, kar pa je bilo precej zamudno,« zato so razvili rešitev, ki je ta postopek skrajšala iz približno 3 dni na 3 minute. »Najprej smo ga uporabljali le sami, saj smo pri vsakem projektu na tak način dvignili uspeh. Nato pa smo se odločili to rešitev ponuditi javnosti,« pripoveduje Bagarič.
Preveč poudarka na všečke
Opaža, da podjetja dajejo precej fokusa na všečke in »se jih trudijo pridobiti čim več, kar pa po naših izkušnjah že dolgo ni več pomemben dejavnik«. Tudi zaradi spremenjenega Facebookovega algoritma, ki je podjetjem zmanjšal doseg objav. »Tako investiranje v grajenje baze ni več najbolj smiselno, zato fokus raje dajemo direktno na spletno prodajo ali generiranje povpraševanj, hkrati pa oglasi še vedno prinašajo kakovostne sledilce,« izpostavi drugačen pristop Bsmarta.
Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose, pravi Žan Bagarič (Vir slike: Bsmart).
V zadnjih letih, kar je vpet v digitalni marketing, so se po njegovi oceni družabna omrežja spremenila na bolje. »Kljub vedno večjemu številu oglaševalcev vsak mesec dosegamo boljše rezultate. Dnevno namreč prihajajo številne oglasne novosti, ki jih družabna omrežja razvijajo in s pravim pristopom lahko naredijo ogromno. Njihov interes je proizvajati učinkovite oglasne rešitve z namenom povečanja števila naročil, povpraševanj in zajetih emailov na naši strani. Posledično so naši naročniki zelo zadovoljni in so pripravljeni vedno več investirati v oglase. Rezultat tega pa je seveda povečanje mesečnih proračunov na strani družabnih omrežij,« ocenjuje trenutno stanje.
»Vedno je možno iti stopničko višje!«
Bagarič ima, kljub temu da ima le 27 let, precej izkušenj. Tudi sam je izkusil nekaj neuspehov, a pravi, da ne bi spreminjal ničesar. Je mnenja, da se iz izkušenj največ naučimo. »Izkušenj in znanja ni nikoli dovolj, tako da se neprestano izobražujemo in vso teorijo neposredno testiramo in preverimo, kaj to pomeni v praksi. Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose. Poleg tega pa naj ne stagnirajo, vedno je možno iti stopničko višje, če si to le želijo.«