Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je pred leti vstopil na lastno podjetniško pot. Njegovo podjetje Bsmart se danes posveča predvsem spletnemu performance marketingu, saj pravi, da lahko tako lažje prigarajo konkretne rezultate za naročnike. »Fokus je samo na prodajnih izplenih, za branding kampanje nismo pravi naslov.«
Njihova stranka je za 3000 odstotkov izboljšala uspeh na spletni strani

Žan Bagarič je Bsmart ustanovil pred tremi leti. Zdaj so se iz Kristalne palače preselili v vilo v Dravlje (Vir slike: Bsmart).

Ekipa Bsmart se je ravnokar preselila iz Kristalne palače v večje prostore, kjer si lahko privoščijo tudi stvari, ki si jih prej niso mogli. »Med drugim imamo zdaj številne ločene prostore, od na primer foto studia, ´green screen´ snamalnega studia in vse do vinske kleti, žara na vrtu, prostora za namizni tenis in wellnessa,« opiše nove prostore, ki se nahajajo v eni od draveljskih vil.

Do tujih strank prek priporočil

Bsmart ima tudi tuje naročnike, do katerih se zdi, da so prišli zlahka: »Zanimivo je, kako se v svetu marketinga ljudje poznajo med seboj. Tako so tudi tuje stranke prišle do nas preko priporočila in nas vedno pogosteje kontaktirajo. Razlog so ponavadi prav naši dosedanji rezultati in zadovoljstvo klientov.« Zanimivo, njegova ekipa generira kar okoli 80 odstotkov naročil in povpraševanj prek pametnih telefonov.

Ekipa je razvila svojo rešitev, s katero je ena njihova stranka uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov (Vir slike: Bsmart).

Namesto 3 dni le 3 minute

Morda jih prepriča tudi lastna rešitev, ki so ji nadeli ime Booster3000. Ime je nastalo zaradi uspeha ene od njihovih strank, ki jo je uporabila: uspeh na obstoječi spletni strani je izboljšala kar za 3000 odstotkov.

Do razvoja te rešitve so prišli zaradi lastnih potreb, saj imajo fokus zgolj na rezultatih, zato je ogromno testiranj in analiziranja več vrst pristopov, ki bi jim prinesli večje oglasne izplene. »Opazili smo, da nam nekateri elementi na spletni strani precej dvignejo konverzije, težavo pa smo imeli z njihovim ustvarjanjem. Potrebno je bilo namreč vključiti tekstopisca, oblikovalca, programerja, kar pa je bilo precej zamudno,« zato so razvili rešitev, ki je ta postopek skrajšala iz približno 3 dni na 3 minute. »Najprej smo ga uporabljali le sami, saj smo pri vsakem projektu na tak način dvignili uspeh. Nato pa smo se odločili to rešitev ponuditi javnosti,« pripoveduje Bagarič.

Preveč poudarka na všečke

Opaža, da podjetja dajejo precej fokusa na všečke in »se jih trudijo pridobiti čim več, kar pa po naših izkušnjah že dolgo ni več pomemben dejavnik«. Tudi zaradi spremenjenega Facebookovega algoritma, ki je podjetjem zmanjšal doseg objav. »Tako investiranje v grajenje baze ni več najbolj smiselno, zato fokus raje dajemo direktno na spletno prodajo ali generiranje povpraševanj, hkrati pa oglasi še vedno prinašajo kakovostne sledilce,« izpostavi drugačen pristop Bsmarta.

Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose, pravi Žan Bagarič (Vir slike: Bsmart).

V zadnjih letih, kar je vpet v digitalni marketing, so se po njegovi oceni družabna omrežja spremenila na bolje. »Kljub vedno večjemu številu oglaševalcev vsak mesec dosegamo boljše rezultate. Dnevno namreč prihajajo številne oglasne novosti, ki jih družabna omrežja razvijajo in s pravim pristopom lahko naredijo ogromno. Njihov interes je proizvajati učinkovite oglasne rešitve z namenom povečanja števila naročil, povpraševanj in zajetih emailov na naši strani. Posledično so naši naročniki zelo zadovoljni in so pripravljeni vedno več investirati v oglase. Rezultat tega pa je seveda povečanje mesečnih proračunov na strani družabnih omrežij,« ocenjuje trenutno stanje.

 »Vedno je možno iti stopničko višje!«

Bagarič  ima, kljub temu da ima le 27 let, precej izkušenj. Tudi sam je izkusil nekaj neuspehov, a pravi, da ne bi spreminjal ničesar. Je mnenja, da se iz izkušenj največ naučimo. »Izkušenj in znanja ni nikoli dovolj, tako da se neprestano izobražujemo in vso teorijo neposredno testiramo in preverimo, kaj to pomeni v praksi. Bralcem Mladega podjetnika svetujem, naj jih ne bo strah kakšno novo stvar preizkusiti, saj le tako lahko spoznajo njene doprinose. Poleg tega pa naj ne stagnirajo, vedno je možno iti stopničko višje, če si to le želijo.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer, ustanoviteljica vrtca Dobra teta, je leta 2014 za dobro poslovno idejo in uspešno poslovanje prejela naziv Mladi podjetnik leta. Kaj se je z vrtcem dogajalo v dosedanjem času in kakšni so načrti za v prihodnje? Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Iz prve roke: manager za srečo

Iz prve roke: manager za srečo

V podjetju Optiweb dajejo zadovoljstvu zaposlenih in njihovi motiviranosti za delo velik poudarek. Pomembno funkcijo na tem področju opravlja Urška Stanovnik, ki se poleg kadrovskih nalog ukvarja tudi z zadovoljstvom zaposlenih. Preberite več >>

EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

Pametna steklenička EQUA, za katero je podjetje pred enim letom uspešno zbralo sredstva na Kickstarterju, je zdaj tudi v redni prodaji. Kupite jo lahko prek njihove spletne strani. Preberite več >>

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Slovenska mikropivovarna Pelicon, ki deluje v Ajdovščini, je leta 2017 osvojila naziv Mladi podjetnik leta. Njena soustanovitelja sta Anita Lozar in Matej Pelicon. Zanimalo nas je, kako podjetje posluje v zdajšnjem stanju ter kakšne so novosti in načrti za v prihodnje. Preberite več >>

Oznake: ,