NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.
Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!« (Vir slike: Osebni arhiv)

Nik Vene je svoje podjetje in blagovno znamko NV Holders predstavil v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo je prepričal strokovno komisijo in se uvrstil v finale izbora.

Začetki in razvoj

Ideja za držalec za srajce izvira iz Nikovega vsakdana: »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil. Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi.«

Sredstva za nadaljnji razvoj izdelka, ki ga je poimenoval T-Holder, je želel zbirati s pomočjo množičnega financiranja. Na Kickstarterju so njegov izdelek sprva zavrnili, vendar Nik ni obupal, saj je verjel v svojo idejo, ki ima izjemen tržni potencial.

Leta 2016 je tako z novo kampanjo na isti platformi na podlagi skrbno pripravljene marketinške strategije zbral skoraj 60 tisoč dolarjev, ki jih je prispevalo več kot 1500 podpornikov. Zbrana sredstva je vložil v zagon proizvodnje in spletne trgovine ter distribucijo. V dobrem letu je tako prodal več kot 8 tisoč izdelkov, njegove stranke pa prihajajo s celega sveta.

Nik bo svojo zgodbo predstavil na brezplačnem dogodku. Preverite podrobnosti >>

Ker Nika motivira zadovoljstvo njegovih strank, veliko energije vlaga v službo za stranke. Na podlagi zbranih povratnih informacij je tako začel razvijati izboljšano verzijo T-Holderja, ki jo je poimenoval S-Holder. S-Holder se lahko pohvali s prilagodljivimi stranskimi jermeni, novimi zaponkami in novimi barvami.

Tudi S-Holder je ekipa, ki so se ji v vmesnem času pridružili grafični oblikovalci, šivilje, računovodja in tiskar, predstavila na platformi Kickstarter. Zastavljeni cilj so dosegli že v osmih urah, skupaj pa so zbrali več kot 100 tisoč dolarjev.

V štirih mesecih, odkar je izboljšana različica držalca za srajce na voljo na trgu, je bilo prodanih že več kot 4500 S-Holderjev. Tudi ta izdelek se prodaja večinoma v tujini, Nik pa uspešno sodeluje tudi z ljubljansko izpostavo podjetja Naracamicie.

Izzivi in pogled v prihodnost

Že kmalu po lansiranju držalcev za srajce blagovne znamke NV Holders so se začeli na trgu pojavljati tudi kitajski ponaredki. Ker so Nikovi izdelki narejeni ročno in iz kvalitetnih materialov ter so kupcem na voljo v veliko različnih velikostih, so njegovi držalci dražji od ponaredkov.

Nizkocenovne konkurence se Nik ne boji, saj se pri poslovanju drži vrednot kvalitete in zadovoljstva strank. Svojega poslovanja zaenkrat ne želi seliti iz Slovenije in avtomatizirati – v primeru večjih naročil bo preprosto zaposlil več šivilj.

Ekipo bo kmalu razširil še s strokovnjakom za odnose z javnostmi, saj je sam izjemno zaposlen z drugimi opravili, med katere sodijo načrtovanje in nadzorovanje proizvodnje, skrb za stranke ter načrtovanje rasti podjetja in razvoja novih izdelkov.

Ciljni publiki, ki jo poleg poslovnežev in pravnikov sestavljajo tudi stevardese, natakarji in drugi posamezniki, ki pri svojem delu nosijo srajce ali pa se le radi lepo oblačijo, bo podjetnik v naslednjih mesecih predstavil nov izdelek. V začetku leta 2018 pa načrtujejo lansiranje četrtega izdelka, s katerim bodo v poslovanje vključili nov tržni segment – ženske.

Vizija direktorja Nika Veneta je oblikovati svetovno prepoznavno blagovno znamko, ki bo znana po visokokvalitetnih izdelkih, namenjenim predvsem posameznikom, ki jim ni vseeno, kakšna oblačila nosijo in kako so videti.

Mladi podjetnik leta

S predstavitvijo svoje zgodbe, od začetka, ko je »kot študent prvega letnika Ekonomske fakultete šel v trgovino, kupil elastike in ustvaril svoj prvi produkt«, do danes, ko za njim stoji že desetčlanska ekipa in se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in prepoznavnostjo na svetovnem trgu, je Nik Vene prepričal komisijo in se uvrstil v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017.

Mladi podjetnik pravi, da se je na izbor prijavil predvsem zaradi lastnega izziva: »Zanimalo me je, ali s svojo podjetniško potjo lahko prepričam člane žirije, ki so uveljavljeni podjetniki.« Poleg tega ga privlačijo tudi nagrade: »Po drugi strani pa bi bil izjemno vesel, če bi se lahko pridružil dr. Juretu Knezu na intenzivnem podjetniškem vikendu in opazoval ter se učil, kako delujejo velika podjetja, kakršnega imam tudi sam vizijo ustvariti.«

Svoj uspeh pripisuje svetovni prepoznavnosti, dvema uspešnima kampanjama na platformah za množično financiranje, nižanju brezposelnosti v Sloveniji in dejstvu, da je njegovi ekipi »inovaciji, kot sta T-Holder in S-Holder, ki se jima je večina ljudi na začetku posmehovala«, uspelo pripeljati na tak nivo, da so o njih pisali vsi svetovni mediji ter da so pridobili distributerje že v petih državah.

Nik bo svojo zgodbo predstavil na brezplačnem dogodku. Preverite podrobnosti >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje