NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.
Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!« (Vir slike: Osebni arhiv)

Nik Vene je svoje podjetje in blagovno znamko NV Holders predstavil v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo je prepričal strokovno komisijo in se uvrstil v finale izbora.

Začetki in razvoj

Ideja za držalec za srajce izvira iz Nikovega vsakdana: »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil. Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi.«

Sredstva za nadaljnji razvoj izdelka, ki ga je poimenoval T-Holder, je želel zbirati s pomočjo množičnega financiranja. Na Kickstarterju so njegov izdelek sprva zavrnili, vendar Nik ni obupal, saj je verjel v svojo idejo, ki ima izjemen tržni potencial.

Leta 2016 je tako z novo kampanjo na isti platformi na podlagi skrbno pripravljene marketinške strategije zbral skoraj 60 tisoč dolarjev, ki jih je prispevalo več kot 1500 podpornikov. Zbrana sredstva je vložil v zagon proizvodnje in spletne trgovine ter distribucijo. V dobrem letu je tako prodal več kot 8 tisoč izdelkov, njegove stranke pa prihajajo s celega sveta.

Nik bo svojo zgodbo predstavil na brezplačnem dogodku. Preverite podrobnosti >>

Ker Nika motivira zadovoljstvo njegovih strank, veliko energije vlaga v službo za stranke. Na podlagi zbranih povratnih informacij je tako začel razvijati izboljšano verzijo T-Holderja, ki jo je poimenoval S-Holder. S-Holder se lahko pohvali s prilagodljivimi stranskimi jermeni, novimi zaponkami in novimi barvami.

Tudi S-Holder je ekipa, ki so se ji v vmesnem času pridružili grafični oblikovalci, šivilje, računovodja in tiskar, predstavila na platformi Kickstarter. Zastavljeni cilj so dosegli že v osmih urah, skupaj pa so zbrali več kot 100 tisoč dolarjev.

V štirih mesecih, odkar je izboljšana različica držalca za srajce na voljo na trgu, je bilo prodanih že več kot 4500 S-Holderjev. Tudi ta izdelek se prodaja večinoma v tujini, Nik pa uspešno sodeluje tudi z ljubljansko izpostavo podjetja Naracamicie.

Izzivi in pogled v prihodnost

Že kmalu po lansiranju držalcev za srajce blagovne znamke NV Holders so se začeli na trgu pojavljati tudi kitajski ponaredki. Ker so Nikovi izdelki narejeni ročno in iz kvalitetnih materialov ter so kupcem na voljo v veliko različnih velikostih, so njegovi držalci dražji od ponaredkov.

Nizkocenovne konkurence se Nik ne boji, saj se pri poslovanju drži vrednot kvalitete in zadovoljstva strank. Svojega poslovanja zaenkrat ne želi seliti iz Slovenije in avtomatizirati – v primeru večjih naročil bo preprosto zaposlil več šivilj.

Ekipo bo kmalu razširil še s strokovnjakom za odnose z javnostmi, saj je sam izjemno zaposlen z drugimi opravili, med katere sodijo načrtovanje in nadzorovanje proizvodnje, skrb za stranke ter načrtovanje rasti podjetja in razvoja novih izdelkov.

Ciljni publiki, ki jo poleg poslovnežev in pravnikov sestavljajo tudi stevardese, natakarji in drugi posamezniki, ki pri svojem delu nosijo srajce ali pa se le radi lepo oblačijo, bo podjetnik v naslednjih mesecih predstavil nov izdelek. V začetku leta 2018 pa načrtujejo lansiranje četrtega izdelka, s katerim bodo v poslovanje vključili nov tržni segment – ženske.

Vizija direktorja Nika Veneta je oblikovati svetovno prepoznavno blagovno znamko, ki bo znana po visokokvalitetnih izdelkih, namenjenim predvsem posameznikom, ki jim ni vseeno, kakšna oblačila nosijo in kako so videti.

Mladi podjetnik leta

S predstavitvijo svoje zgodbe, od začetka, ko je »kot študent prvega letnika Ekonomske fakultete šel v trgovino, kupil elastike in ustvaril svoj prvi produkt«, do danes, ko za njim stoji že desetčlanska ekipa in se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in prepoznavnostjo na svetovnem trgu, je Nik Vene prepričal komisijo in se uvrstil v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017.

Mladi podjetnik pravi, da se je na izbor prijavil predvsem zaradi lastnega izziva: »Zanimalo me je, ali s svojo podjetniško potjo lahko prepričam člane žirije, ki so uveljavljeni podjetniki.« Poleg tega ga privlačijo tudi nagrade: »Po drugi strani pa bi bil izjemno vesel, če bi se lahko pridružil dr. Juretu Knezu na intenzivnem podjetniškem vikendu in opazoval ter se učil, kako delujejo velika podjetja, kakršnega imam tudi sam vizijo ustvariti.«

Svoj uspeh pripisuje svetovni prepoznavnosti, dvema uspešnima kampanjama na platformah za množično financiranje, nižanju brezposelnosti v Sloveniji in dejstvu, da je njegovi ekipi »inovaciji, kot sta T-Holder in S-Holder, ki se jima je večina ljudi na začetku posmehovala«, uspelo pripeljati na tak nivo, da so o njih pisali vsi svetovni mediji ter da so pridobili distributerje že v petih državah.

Nik bo svojo zgodbo predstavil na brezplačnem dogodku. Preverite podrobnosti >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev. Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Oznake: , , ,