
Ob uvedbi davčnih blagajn poskrbite tudi za interni akt (Vir slike: Pixabay.com)
S sprejetjem Zakona o davčnem potrjevanju računov je postalo jasno, da bo od 2. januarja 2016 dalje s pomočjo davčne blagajne treba potrjevati vse izdane gotovinske račune.
A marsikateri podjetnik še ne ve, da bo moral hkrati z uvedbo davčnih blagajn v podjetju sprejeti tudi interni akt, v katerem bo urejeno področje davčnega potrjevanja. Sprejetega internega akta sicer ne bo potrebno pošiljati na Finančno upravo Republike Slovenije, a bo ob morebitnem obisku inšpektorja predložitev le-tega obvezna.
Interni akt bo moral vsebovati naslednje podatke:
- osnovne podatke o podjetju;
- oznake poslovnih prostorov;
- oznake e-naprav, uporabljenih v postopkih izdajanja računov in davčnega potrjevanja;
- podatke o nepremičninah in premičninah, kjer bo izdajanje in davčno potrjevanje računov potekalo;
- izbrani način dodeljevanja številk računov;
- številko, s katero se bo številčenje računov začenjalo.
Da bi bilo na področju izdelave internega akta za davčno potrjevanje čim manj zmede, so pri podjetju SAOP d.o.o. pripravili brezplačen priročnik s štirimi primeri internih aktov, s katerimi si lahko pomagate pri izdelavi svojih dokumentov.
Interni akti bodo namreč različni glede na to, ali gre za:
- en poslovni prostor in eno napravo;
- več poslovnih prostorov in več naprav ter številčenje po napravi;
- več poslovnih prostorov in več naprav ter številčenje po prostoru;
- več poslovnih prostorov in več naprav ter številčenje po strežniku.
Brezplačni priročnik si lahko na svoj računalnik prenesete na povezavi: 4 primeri internega akta >>