
Domen in Neda sta podjetje Vodene Vadbe zasnovala kar na daljavo (Vir slike: Tom Burnell/osebni arhiv).
Neda Vičič, po izobrazbi socialna delavka, ki se je že med študijem preizkušala kot vaditeljica aerobike, je pred meseci Domnu Gluharju, ki ima številne mednarodne izkušnje (trenutno pa ima v Londonu svoje podjetje, prek katerega ponuja osebno trenerstvo prek spletne kamere kjerkoli in kadarkoli po svetu), potožila o upadu obiska na vodenih vadbah.
»Domen je predlagal koncept podjetja Classpass (danes je ovrednoten na 400 milijonov dolarjev, op.a.), ki se je zelo dobro prijel v ZDA in je pred dvema letoma prišel še na londonski trg. Prepričan je bil, da bi se tak poslovni model lepo prijel tudi v Sloveniji,« pravi Vičičeva, ki z Domnom zaradi razdalje komunicira zgolj prek Skypa.
Drugačen trg, a primeren za takšne poslovne modele
»Drži, London je drugačen trg kot Ljubljana, vendar, kot smo videli že na različnih poslovnih modelih, kot so recimo Groupon in njene slovenske različice, so se zelo dobro prijeli. Ljudje si želijo svobodo izbiranja in ne želijo biti vezani na letne naročnine. Tak pristop imamo tudi mi,« pravi sogovornica, ki je z Domnom ustanovila podjetje Vodene Vadbe.
Vsakemu posebej je treba dokazati dodano vrednost storitve
Koncept neomejenih vadb v izbranih fitnes centrih, studiih in osebnih trenerjih sta prilagodila slovenskemu prostoru. Pri tem pa je bila pritegnitev fitnes centrov, osebnih trenerjev in športnih društev eden največjih izzivov. »Potrebno je opraviti veliko sestankov s partnerji, katerim smo dokazali dodano vrednost naše storitve,« med njimi tudi zapolnitev prostih mest na vadbah, »pri katerih dvorane ne pokajo po šivih«, ponudnikom pa prinašajo tudi možnost novih, rednih strank. Trenutno sodelujejo z dvanajstimi aktivnimi partnerji, stranke pa lahko izbirajo med več kot 60 vadbami na več kot 25 lokacijah po celotni Ljubljani.
»Naš poslovni model temelji na plačevanju fiksne cene ponudniku vadbe za vsako izvedeno vadbo. Kalkulacije smo naredili na bazi povprečja porabe vsakega povprečnega uporabnika, kar nam zadošča dovolj visoke marže za uspešno delovanje,« pojasnjuje sogovornica, ki je lani postala mamica. Koncept je namenjen predvsem ženskam, pravi Vičičeva (Vir slike: osebni arhiv).
Prihodnje leto načrtujeta že 60 tisoč evrov prihodkov
»Trenutno vse stroške pokrivava iz lastnih prihrankov. V prvem letu pričakujeva 25 tisoč evrov prihodkov, v drugem pa že okoli 60 tisoč,« s konceptom pa se osredotočata zgolj na Ljubljano. V prvem planu je bila sicer celotna Slovenija, a sta ocenila, da je v manjših mestih ponudba fitnes centrov, športnih društev in osebnih trenerjev toliko manjša, da koncept Vodenih vadb sploh ne bi prišel do izraza. »Naša vizija in želje so širitev v tujino, na večja mesta z veliko ponudniki različnih oblik vadb. Naslednja mesta za širitev so Zagreb, Budimpešta in upamo, pozneje, tudi Milano.«
Odpravljajo plačilo članstva pri ponudnikih
Vodene Vadbe, ki jo začnemo uporabljati z brezplačno registracijo, brez članstva pri njihovih ponudnikih, nudijo avtomatiziran postopek ter neomejene vodene vadbe in zgolj eno ceno, saj želijo, da »stranke nimajo omejitev pri izbiri vadb«. Registracija jim odpre dostop do urnika vadb vseh partnerjev, imetniki mesečne karte pa imajo neomejen dostop do skupinskih vadb vseh partnerjev. Vse rezervacije se opravijo prek spleta.
Namenjene so zlasti ženski populaciji, ciljajo pa, pravi Vičičeva, na ženske, stare med 20 in 45 let. »Stranka prek svojega profila vidi celoten razpored vadb, njihov opis, profil posameznega studija oziroma fitnes centra in tako samo z enim klikom rezervira svoje mesto, tako da komunikacija s ponudnikom vadbe sploh ni potrebna,« dodaja.