Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Domen in Neda sta podjetje Vodene Vadbe zasnovala kar na daljavo (Vir slike: Tom Burnell/osebni arhiv).

Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Pogovori med Nedo, 29-letno ljubiteljico aerobike in Domnom, ki že več let živi v tujini, so prinesli idejo za podjetje in vnos ameriškega koncepta startupa Classpass na slovenska tla.
Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Domen in Neda sta podjetje Vodene Vadbe zasnovala kar na daljavo (Vir slike: Tom Burnell/osebni arhiv).

Neda Vičič, po izobrazbi socialna delavka, ki se je že med študijem preizkušala kot vaditeljica aerobike, je pred meseci Domnu Gluharju, ki ima številne mednarodne izkušnje (trenutno pa ima v Londonu svoje podjetje, prek katerega ponuja osebno trenerstvo prek spletne kamere kjerkoli in kadarkoli po svetu), potožila o upadu obiska na vodenih vadbah.

»Domen je predlagal koncept podjetja Classpass (danes je ovrednoten na 400 milijonov dolarjev, op.a.), ki se je zelo dobro prijel v ZDA in je pred dvema letoma prišel še na londonski trg. Prepričan je bil, da bi se tak poslovni model lepo prijel tudi v Sloveniji,« pravi Vičičeva, ki z Domnom zaradi razdalje komunicira zgolj prek Skypa.

Drugačen trg, a primeren za takšne poslovne modele

»Drži, London je drugačen trg kot Ljubljana, vendar, kot smo videli že na različnih poslovnih modelih, kot so recimo Groupon in njene slovenske različice, so se zelo dobro prijeli. Ljudje si želijo svobodo izbiranja in ne želijo biti vezani na letne naročnine. Tak pristop imamo tudi mi,« pravi sogovornica, ki je z Domnom ustanovila podjetje Vodene Vadbe.

Vsakemu posebej je treba dokazati dodano vrednost storitve

Koncept neomejenih vadb v izbranih fitnes centrih, studiih in osebnih trenerjih sta prilagodila slovenskemu prostoru. Pri tem pa je bila pritegnitev fitnes centrov, osebnih trenerjev in športnih društev eden največjih izzivov. »Potrebno je opraviti veliko sestankov s partnerji, katerim smo dokazali dodano vrednost naše storitve,« med njimi tudi zapolnitev prostih mest na vadbah, »pri katerih dvorane ne pokajo po šivih«, ponudnikom pa prinašajo tudi možnost novih, rednih strank. Trenutno sodelujejo z dvanajstimi aktivnimi partnerji, stranke pa lahko izbirajo med več kot 60 vadbami na več kot 25 lokacijah po celotni Ljubljani.

»Naš poslovni model temelji na plačevanju fiksne cene ponudniku vadbe za vsako izvedeno vadbo. Kalkulacije smo naredili na bazi povprečja porabe vsakega povprečnega uporabnika, kar nam zadošča dovolj visoke marže za uspešno delovanje,« pojasnjuje sogovornica, ki je lani postala mamica. Koncept je namenjen predvsem ženskam, pravi Vičičeva (Vir slike: osebni arhiv).

Prihodnje leto načrtujeta že 60 tisoč evrov prihodkov

»Trenutno vse stroške pokrivava iz lastnih prihrankov. V prvem letu pričakujeva 25 tisoč evrov prihodkov, v drugem pa že okoli 60 tisoč,« s konceptom pa se osredotočata zgolj na Ljubljano. V prvem planu je bila sicer celotna Slovenija, a sta ocenila, da je v manjših mestih ponudba fitnes centrov, športnih društev in osebnih trenerjev toliko manjša, da koncept Vodenih vadb sploh ne bi prišel do izraza. »Naša vizija in želje so širitev v tujino, na večja mesta z veliko ponudniki različnih oblik vadb. Naslednja mesta za širitev so Zagreb, Budimpešta in upamo, pozneje, tudi Milano

Odpravljajo plačilo članstva pri ponudnikih

Vodene Vadbe, ki jo začnemo uporabljati z brezplačno registracijo, brez članstva pri njihovih ponudnikih, nudijo avtomatiziran postopek ter neomejene vodene vadbe in zgolj eno ceno, saj želijo, da »stranke nimajo omejitev pri izbiri vadb«. Registracija jim odpre dostop do urnika vadb vseh partnerjev, imetniki mesečne karte pa imajo neomejen dostop do skupinskih vadb vseh partnerjev. Vse rezervacije se opravijo prek spleta.

Namenjene so zlasti ženski populaciji, ciljajo pa, pravi Vičičeva, na ženske, stare med 20 in 45 let. »Stranka prek svojega profila vidi celoten razpored vadb, njihov opis, profil posameznega studija oziroma fitnes centra in tako samo z enim klikom rezervira svoje mesto, tako da komunikacija s ponudnikom vadbe sploh ni potrebna,« dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki