Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Sestanki so pomemben del podjetniškega sveta, zato je pomembno, da tako podjetnik kot tudi njegovi zaposleni od njih odnesejo kar največ koristnih informacij v najkrajšem možnem času. Richard Branson zato svetuje, da sestanke nekoliko začinite in vanje vnesete svežino.
Richar Branson o sestankovanju.

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti.

1. Prekinite rutino na sestankih

Velika podjetja se pogosto poslužujejo organiziranja tedenskih sestankov, na katerih zaposleni poročajo o napredkih ter z nadrejenimi razglabljajo o morebitnih izboljšavah že uveljavljenih delovnih procesov. Toda v kolikor zares želite najti inovativne ideje, s katerimi bi pospešili rast svojega podjetja, morate na sestanke vnesti kanček svežine, bodisi s spremembo tematike pogovora, bodisi tako, da na mesto vodje sestanka tokrat postavite enega iz zaposlenih, namesto da bi to počeli sami.

2. Pripeljite nove ljudi z novimi idejami

Da bi dobili kar največ novih uporabnih idej, lahko na sestanek povabite zanimive posameznike iz različnih področij, to so lahko investitorji, bankirji, izkušeni podjetniki, svetovalci ipd. Ti bodo prekinili dosedanji vzorec razmišljanja vaše podjetniške ekipe in odprli nove možnosti za napredek.

3. Na sestanek povabite znane govorce

Sestanke lahko popestrite tudi tako, da od časa do časa nanje povabite znane govorce, ki znajo navduševati in navdihovati poslušalce. Tako bodo vaši zaposleni pridobili zagon za delo, hkrati pa bodo na stvari začeli gledati drugače.

4. Spremenite lokacijo sestanka

Tudi uvedba dela v coworking pisarnah je lahko odličen način pridobivanja novih poslovnih idej!

Bodite inovativni glede izbire prostora sestankov. Ni nujno, da ti vedno potekajo v sivih pisarnah, lokacije so lahko veliko bolj zanimive! Svojo podjetniško ekipo lahko povabite v park, ob bazen ali pa jih povabite na kosilo. Pri tem pa seveda pozabite na kravate, saj se bodo tako vsi veliko bolj sprostili.

5. Prepovejte power point prezentacije

Že dlje časa je jasno, da uporaba power point prezentacij zgolj poslabša zbranost poslušalcev, zato je priporočljivo, da se jih uporablja čim manj. V kolikor jih govorec uporablja zgolj za to, da ne pozabi omeniti kakšnega pomembnega podatka, naj si oporne točke raje zapiše na list papirja, na zaslon pa naj raje prikaže kakšen videoposnetek ali sliko, ki bo povečal zainteresiranost poslušalcev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Ljudje trdo delo velikokrat enačijo s produktivnostjo, toda več ur, preživetih na delovnem mestu, še ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov. Treba je delati pametneje, pa tudi pogumneje: šele tedaj se pokažejo resnično dobri rezultati. Preberite več >>

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Večina podjetnikov se vsakodnevno sooča z resnično zahtevnimi nalogami in le v primeru, da svojo osredotočenost ohranijo na visokem nivoju, naloge tudi uspešno dokončajo. Mobilni telefoni, elektronska pošta in stranke pri tem predstavljajo nepotrebne moteče dejavnike, ki jih je dobro izločiti. Preberite več >>

Richard Branson dan začne ob 5. uri zjutraj

Richard Branson dan začne ob 5. uri zjutraj

Richard Branson, milijarder in soustanovitelj skupine Virgin, se vsak dan zbudi ob 5. uri zjutraj, da svoj dan začne na pravi način – s športom. Je strasten tekač in kolesar ter je že pretekel maraton, organizira pa tudi dobrodelni triatlon. Šport je dejansko izjemno koristen. Preberite več >>

5 navad, ki vam pomagajo povečati vašo produktivnost

5 navad, ki vam pomagajo povečati vašo produktivnost

Večina ljudi svoje vikende namenja sproščanju, družini in zabavi. Sujan Patel, izkušen in zelo uspešen podjetnik, se zaveda, da je takšno preživljanje prostega časa pomembno, a sam je k svojim vikendom dodal še nekaj navad, s katerimi vpliva tudi na svojo produktivnost. Preberite več >>

Video: Kako upravljati z največjim tatom našega časa?

Video: Kako upravljati z največjim tatom našega časa?

Čeprav bi se ravno podjetniki morali zavedati, kako odlašanje negativno vpliva na posel, tudi oni podležejo moči stavka "Ah, saj to lahko opravim jutri." Preberite več >>

Upočasnite se in dosegali boste boljše rezultate!

Upočasnite se in dosegali boste boljše rezultate!

Mogoče se sliši kontradiktorno, da naj bi s tem, ko bomo upočasnili svoj delovni tempo, dosegali boljše poslovne rezultate. Vendar je res. Zakaj je temu tako, vam pojasnjujemo v tem prispevku. Preberite več >>

Google je raziskal 10 navad najuspešnejših managerjev

Google je raziskal 10 navad najuspešnejših managerjev

Google si ves čas prizadeva kar najbolj optimizirati poslovanje. Ker managerji pomembno vplivajo na delovanje posameznih ekip in posledično na celotno podjetje, je želel ugotoviti, katere lastnosti so skupne najbolj uspešnim managerjem. Preberite več >>

S poznavanjem delovanja možganov do večje učinkovitosti pri delu

S poznavanjem delovanja možganov do večje učinkovitosti pri delu

Če veste, na kakšen način delujejo možgani, boste lahko optimalno izkoristili njihove zmožnosti. Kako torej načrtovati delovni proces, da boste povečali svojo učinkovitost? Preberite več >>

Oznake: , , , ,