
Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti.
1. Prekinite rutino na sestankih
Velika podjetja se pogosto poslužujejo organiziranja tedenskih sestankov, na katerih zaposleni poročajo o napredkih ter z nadrejenimi razglabljajo o morebitnih izboljšavah že uveljavljenih delovnih procesov. Toda v kolikor zares želite najti inovativne ideje, s katerimi bi pospešili rast svojega podjetja, morate na sestanke vnesti kanček svežine, bodisi s spremembo tematike pogovora, bodisi tako, da na mesto vodje sestanka tokrat postavite enega iz zaposlenih, namesto da bi to počeli sami.
2. Pripeljite nove ljudi z novimi idejami
Da bi dobili kar največ novih uporabnih idej, lahko na sestanek povabite zanimive posameznike iz različnih področij, to so lahko investitorji, bankirji, izkušeni podjetniki, svetovalci ipd. Ti bodo prekinili dosedanji vzorec razmišljanja vaše podjetniške ekipe in odprli nove možnosti za napredek.
3. Na sestanek povabite znane govorce
Sestanke lahko popestrite tudi tako, da od časa do časa nanje povabite znane govorce, ki znajo navduševati in navdihovati poslušalce. Tako bodo vaši zaposleni pridobili zagon za delo, hkrati pa bodo na stvari začeli gledati drugače.
4. Spremenite lokacijo sestanka
Tudi uvedba dela v coworking pisarnah je lahko odličen način pridobivanja novih poslovnih idej!
Bodite inovativni glede izbire prostora sestankov. Ni nujno, da ti vedno potekajo v sivih pisarnah, lokacije so lahko veliko bolj zanimive! Svojo podjetniško ekipo lahko povabite v park, ob bazen ali pa jih povabite na kosilo. Pri tem pa seveda pozabite na kravate, saj se bodo tako vsi veliko bolj sprostili.
5. Prepovejte power point prezentacije
Že dlje časa je jasno, da uporaba power point prezentacij zgolj poslabša zbranost poslušalcev, zato je priporočljivo, da se jih uporablja čim manj. V kolikor jih govorec uporablja zgolj za to, da ne pozabi omeniti kakšnega pomembnega podatka, naj si oporne točke raje zapiše na list papirja, na zaslon pa naj raje prikaže kakšen videoposnetek ali sliko, ki bo povečal zainteresiranost poslušalcev.