
Pri načrtovanju strategij za leto 2017 sledite najpomembnejšim trendom! (Vir slike: Pixabay)
Gotovo ste že slišali za t. i. milenijsko generacijo, ki jo sestavljajo posamezniki, rojeni po letu 1980. Njeni pripadniki so že največja demografska skupina na svetu, kar pomeni, da se poslovanje podjetij vedno bolj prilagaja njihovim navadam, potrebam in željam.
Z ozirom na omenjeno generacijo se spreminjajo tudi poslovni trendi. V nadaljevanju predstavljamo tiste, ki bodo prevladovali v prihajajočem letu.
1. Orodja za izdelavo tehnoloških produktov
Na internetu je ogromno ljudi, ki nimajo posebnih tehničnih znanj, hkrati pa narašča potreba po uporabi raznorazne tehnologije. Zato je tehnologija izrednega pomena za vsako podjetje – če želite biti enakovreden tekmec na trgu, boste morali v letu 2017 slediti temu trendu.
Platforme, kot je WordPress, omogočajo enostavno vzdrževanje in oblikovanje spletnih strani tudi posameznikom, ki niso tehnološko podkovani.
2. Orodja za oblikovanje osebne blagovne znamke
Oblikovanje osebne blagovne znamke je med zvezde izstrelilo posameznike, kot je Oprah Winfrey. Svetovni splet je priložnost za oblikovanje osebne blagovne znamke in posledično svetovno prepoznavnost omogočil tudi povprečnim posameznikom.
Ker veliko podjetij in posameznikov prodaja podobne izdelke ali ponuja podobne storitve, se tekmovalnost na trgu iz dneva v dan stopnjuje. Z uporabo različnih orodij za oblikovanje osebne blagovne znamke boste lahko v letu 2017 zagotovili individualnost in prepoznavnost sebi in svojemu podjetju, s čimer boste zmanjšali število neposrednih tekmecev.
Tehnologija prinaša nove priložnosti za delovanje podjetij. (Vir slike: Picjumbo)
3. Osredotočenost na usposabljanje zaposlenih na daljavo
Pred desetimi leti večina podjetnikov še ni slišala za delo na daljavo. Danes pa tehnološka in zagonska podjetja večino svojih zaposlitev opravijo na daljavo. Začetnik tega trenda je podjetje IBM, ki mu sledi veliko število organizacij.
Sestanke lahko opravite na daljavo prek Skypa ali kake druge platforme za video konference, zato posamezniki za zaposlitev na področjih družabnih omrežij ali programiranja potrebujejo le dostop do računalnika in interneta. Tako lahko najbolj sposobne predstavnike milenijske generacije zaposlite ne glede na to, kje se nahajajo.
4. Prilagajanje milenijski generaciji
Veliko podjetnikov meni, da so predstavniki milenijske generacije sebični, osredotočeni le na materialne dobrine in ozkogledi. To ne drži. Od pripadnikov prejšnjih generacij jih loči le njihov način dela, saj si prizadevajo za kreativne načine opravljanja nalog in stalno iščejo nove načine izboljšanja procesov v podjetju. Na ta način spodbujajo inovativnost in prilagodljivost znotraj velikih organizacij.
Strokovnjaki menijo, da se bo v letu 2017 začel kazati trend prilagajanja pripadnikom milenijske generacije ter izpolnjevanja njihovih želja in potreb. Trend bo še posebej očiten na področjih, kjer milenijci predstavljajo vedno večji delež delovne sile.
Svoje delovanje morate prilagoditi milenijski generaciji. (Vir slike: HubSpot)
5. Povečana prodaja podjetij
Predstavniki t. i. baby boom generacije so vzpostavili večino že uveljavljenih podjetij. Vendar pa se podjetniško okolje hitro spreminja. Tehnologija postaja vedno boj dostopna in enostavna za uporabo; izdelki, ki so jih včasih izdelovala ali prodajala le specializirana podjetja, so strankam na voljo na internetu; predstavniki omenjene generacije pa se približujejo upokojitveni starosti.
Omenjeni premiki so skupaj s ponovnim zagonom gospodarstva v zadnjih letih pospešili prodajo podjetij. Lastniki, ki se bodo kmalu upokojili, bodo svoja podjetja prodali milenijcem, ki bodo svoje nove pridobitve posodobili in prilagodili današnjemu času. Nekateri starejši lastniki bodo tako v letu 2017 poskusili prehiteti svoje tekmece in prodati svoja podjetja, preden bo trg postal preveč zasičen.
Vir: Inc.