Povezovanje gospodarstva in izobraževanja je ključ za razvoj države

Pred začetkom novega študijskega leta je SAOP sporočil, da z Ekonomsko fakulteto, ki deluje v sklopu Univerze v Ljubljani, nadgrajuje že več let trajajoče uspešno sodelovanje.
Petra Šinigoj, direktorica podjetja Saop (Vir: saop.si)

Petra Šinigoj, direktorica podjetja Saop (Vir: saop.si)

Poleg dosedanje udeležbe na posameznih gostujočih predavanjih in izobraževanjih na študijski smeri Poslovna informatika, bo zdaj SAOP sodeloval tudi pri izvajanju praktičnih delavnic z naslovom “Razvoj poslovnih spretnosti za magistrske študente”. Podjetje SAOP bo prevzelo vodenje delavnice “Uporaba poslovnega programa Minimax”, ki jo organizira Katedra za poslovno informatiko in logistiko. Delavnice bodo predstavljale del rednega študija, saj se je v izobraževalnem procesu pokazala potreba po večji usmerjenosti v praktično delo.

Praktične delavnice ponujajo konkretna znanja, ki so študentom v pomoč pri kasnejšem iskanju zaposlitve

Podjetja potrebujejo kadre, ki jih lahko hitro in učinkovito vključijo v delovni proces. Tega se na Ekonomski fakulteti dobro zavedajo, zato študentom omogočajo tudi izobraževanja in delavnice, ki so usmerjene v prakso in ponujajo konkretna znanja. Izkušnje preteklih let so potrdile, da se s strukturiranimi in z vodenimi izobraževanji s pomočjo zunanjih strokovnjakov nudi študentom še dodatna uporabna praktična znanja.

Cilj izobraževalnega sistema je oblikovati učeče in vedoželjne posameznike, ki pridobijo dovolj znanja in praktičnih izkušenj, s katerimi se lahko učinkovito vključijo neposredno v delovni proces. Podjetja namreč vse bolj potrebujejo iznajdljive in samozavestne posameznike. V SAOP spodbujajo radovednost posameznikov, zato s svojim sodelovanjem podpirajo tovrstne pobude.

Zanimanje za študij poslovne informatike je v porastu

»Podjetja v današnjem času iščejo zaposlene, ki so se sposobni prilagajati trendom, sodelovati pri razvoju podjetja ter imajo dovolj širine in kritičnega razmišljanja, hkrati pa se lahko hitro vključijo v obstoječe delovne procese. Na smeri Poslovna informatika smo zaznali potrebo po še večji interaktivnosti študentov z uspešnimi gospodarstveniki in po še pogostejšem vključevanju praktičnih vsebin v učni proces. Zato smo k sodelovanju pri izvedbi praktičnih delavnic povabili več uspešnih podjetij. Med drugim tudi družbo Saop, s katero že več let uspešno sodelujemo,« je dejal doc. dr. Anton Manfreda s Katedre za poslovno informatiko in logistiko Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. »Na ta način naši študentje pridobijo dodatna znanja o konkretnih razmerah na trgu, usvojijo podjetniško miselnost, prenesejo pridobljeno znanje na praktične primere ter so tako navsezadnje tudi hitreje zaposljivi.«

doc. dr. Anton Manfreda s Katedre za poslovno informatiko in logistiko Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani (Vir: ef.uni-lj.si)

doc. dr. Anton Manfreda s Katedre za poslovno informatiko in logistiko Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani (Vir: ef.uni-lj.si)

Kot je povedala vodja magistrskega študijskega programa Poslovna informatika, prof. dr. Mojca Indihar Štemberger, je zanimanje za študij poslovne informatike na Ekonomski fakulteti veliko. Interes je izražen tako med domačimi kot med tujimi študenti. V okviru navedenega študija študenti pridobijo uporabna in sodobna znanja s področja digitalizacije in napredne uporabe informacijske tehnologije v poslovanju.

Medsebojno sodelovanje prinaša številne prednosti tudi podjetju SAOP

»Sodelovanje z Ekonomsko fakulteto nam prinaša številne prednosti – od vzpostavitve stika s potencialnimi zaposlenimi do spoznavanja razmišljanja, potreb in zahtev mlade generacije, ki začenja svojo karierno pot. V SAOP smo vedno odprti za študente, ki želijo pri nas izvajati prakso. Tiste, ki so izkazali dovolj radovednosti, želje po učenju in znanja, smo kasneje tudi zaposlili. V Saopu ne poznamo neskončnega podaljševanja pogodb in odlaganja, temveč po dogovorjenem poskusnem obdobju sodelavce zaposlimo za nedoločen čas,« je povedala Petra Šinigoj, direktorica podjetja SAOP.

O podjetju Saop

SAOP je matično podjetje v Sloveniji skupaj s podružnicama na Hrvaškem in v Srbiji. Zaposluje več kot 120 visoko izobraženih strokovnjakov. Je vodilni ponudnik poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove. Podjetje je lani zabeležilo 30. obletnico delovanja.

Podjetje, ustanovljeno leta 1987, je med prvimi na slovenskem trgu ponudilo lasten poslovno-informacijski sistem ERP iCenter, ki ga danes uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Leta 2004 so začeli z razvojem rešitve v oblaku Minimax, ki je danes najbolj priljubljen računovodski program pri nas. SAOPovi rešitvi iCenter in Minimax uporablja približno 6.500 organizacij in ustanov, kar predstavlja več kot 30.000 uporabnikov. Med uporabniki njihovih rešitev je vsak četrti računovodski servis in vsaka tretja šola v Sloveniji.

SAOP je od marca 2016 del češke skupine Solitea, ki jo sestavlja osem IT-podjetij iz sedmih držav. Skupina zaposluje več kot 600 ljudi, njihove IT-rešitve pa uporablja več kot 250.000 uporabnikov v 11 državah.

Dodatne informacije

Peter Krkoč, vodja marketinga in odnosov z javnostjo
SAOP d. o. o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
S: www.saop.si

Obiščite tudi SAOPovo Novinarsko središče.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Kateri poklici bodo najbolj iskani v letu 2019?

Kateri poklici bodo najbolj iskani v letu 2019?

Zavod RS za zaposlovanje je v letošnjem septembru izvedel pilotno raziskavo Poklicni barometer. Tako je ugotovil, kakšno bo v letu 2019 razmerje med ponudbo in povpraševanjem kadra glede na posamezne poklicne skupine. Preberite več >>

Lidlova lojtr’ca domačih k sodelovanju vabi lokalne ponudnike

Lidlova lojtr’ca domačih k sodelovanju vabi lokalne ponudnike

Lidl Slovenija že tretje leto zapored izvaja projekt Lidlova Lojtr'ca domačih. K sodelovanju tudi tokrat vabi manjše slovenske lokalne proizvajalce, ki si želijo svoj posel razširiti in svoje izdelke postaviti na njihove prodajne police. Preberite več >>

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

Knjigi V elementu in Začni z zakaj ponujata izredno učinkovit preplet strokovnih znanj in osebnih izkušenj znanih in manj znanih avtorjev in osebnosti. Urednik Matej Horzelenberg je vodil pripravo prevoda svetovnih uspešnic, ki sta vsaka s svojo rdečo nitjo zelo zanimivi tudi za slovenske podjetnike. Preberite več >>

Delo od doma je vse bolj pogosta praksa – kako ga optimalno načrtovati?

Delo od doma je vse bolj pogosta praksa – kako ga optimalno načrtovati?

Delo od doma je zelo priljubljen način opravljanja dela. Vseeno pa ni pisano na kožo vsem. Na tem področju obstaja veliko pasti, ki pa se jim lahko izognemo z učinkovito organizacijo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje