
Latinskoameriški trg
Podjetje, ki želi vstopiti na ta trg, ima mnogo različnih možnosti poslovanja, vendar se mora soočiti tudi z ovirami in predvideti tveganja. Vstop na latinskoameriški trg je zahteven in si ga lahko privoščijo le razvita podjetja, ki so sposobna izdelati dobro strategijo vstopa.
Preden se podjetje loti strategije vstopa, se mora odločiti, na kakšen način bo vstopilo na tuji trg. Latinskoameriški trg se sicer razlikuje od drugih oddaljenih trgov, zato mora strategija vstopa upoštevati kulturne, ekonomske in politične posebnosti tega trga. Podobno kot na drugih oddaljenih trgih pa je pomemben način vstopa, ki se mora ravnati glede na zmožnosti podjetja in lastnosti ciljnega trga.
Oblika vstopa na tuji trg je ena od ključnih odločitev podjetja
Oblike vstopa se med seboj razlikujejo predvsem glede svetovnih tržnih razmer in razmer na ciljnem trgu, potrebnih vlaganj za razvoj tržne pozicije, dovoljenih stopenj nadzora z vidika regulativnih razmer v državi, poznavanja tveganj in sprejemanja kulturnih razlik.
Glavne oblike vstopa na tuje trge so vstop z izvozom izdelkov, pogodbene oblike vstopa in vstop z neposrednimi naložbami. Najbolj učinkovito pravilo pri izboru oblike vstopa je strateško pravilo, ki zahteva, da so vse možne oblike in načini vstopa sistematično primerjani in ovrednoteni, šele nato pa je oblikovana odločitev o vstopu. Pri izbiri oblike vstopa na tuji trg je izredno pomembna analiza vseh dejavnikov, ki vplivajo na obliko vstopa, najpomembnejši kriterij analize pa je pričakovani dobiček.
Izvozno obliko vstopa na tuji trg običajno izberejo manjša podjetja, ki se želijo izogniti večjim tveganjem, vendar lahko pričakujejo nižji dobiček. Posredni izvoz je varnejši, ne zahteva posebnih izkušenj, stopnja internacionalizacije pa je večja. Kooperativna oblika izvoza ponuja celovitost nastopa, delitev izkušenj in stroškov, največja slabost pa je najpogosteje različnost poslovnih interesov sodelujočih. Za naložbene oblike vstopa se odločajo močna podjetja, ki imajo dovolj lastnih zmožnosti in sposobnosti za investicijska vlaganja v tujini.