Strategije vstopa na trge latinske Amerike

Latinskoameriški trg

Strategije vstopa na trge latinske Amerike

Latinskoameriški trg obsega obširno geografsko območje, na katerem prebiva več kot 600 milijonov ljudi. Tržni potenciali tega trga so veliki, saj imajo države znotraj tega območja malo svoje lastne proizvodnje in so primorane velik delež blaga uvoziti.
Strategije vstopa na trge latinske Amerike

Latinskoameriški trg

Podjetje, ki želi vstopiti na ta trg, ima mnogo različnih možnosti poslovanja, vendar se mora soočiti tudi z ovirami in predvideti tveganja. Vstop na latinskoameriški trg je zahteven in si ga lahko privoščijo le razvita podjetja, ki so sposobna izdelati dobro strategijo vstopa.

Preden se podjetje loti strategije vstopa, se mora odločiti, na kakšen način bo vstopilo na tuji trg. Latinskoameriški trg se sicer razlikuje od drugih oddaljenih trgov, zato mora strategija vstopa upoštevati kulturne, ekonomske in politične posebnosti tega trga. Podobno kot na drugih oddaljenih trgih pa je pomemben način vstopa, ki se mora ravnati glede na zmožnosti podjetja in lastnosti ciljnega trga.

Oblika vstopa na tuji trg je ena od ključnih odločitev podjetja

Oblike vstopa se med seboj razlikujejo predvsem glede svetovnih tržnih razmer in razmer na ciljnem trgu, potrebnih vlaganj za razvoj tržne pozicije, dovoljenih stopenj nadzora z vidika regulativnih razmer v državi, poznavanja tveganj in sprejemanja kulturnih razlik.

Glavne oblike vstopa na tuje trge so vstop z izvozom izdelkov, pogodbene oblike vstopa in vstop z neposrednimi naložbami. Najbolj učinkovito pravilo pri izboru oblike vstopa je strateško pravilo, ki zahteva, da so vse možne oblike in načini vstopa sistematično primerjani in ovrednoteni, šele nato pa je oblikovana odločitev o vstopu. Pri izbiri oblike vstopa na tuji trg je izredno pomembna analiza vseh dejavnikov, ki vplivajo na obliko vstopa, najpomembnejši kriterij analize pa je pričakovani dobiček.

Izvozno obliko vstopa na tuji trg običajno izberejo manjša podjetja, ki se želijo izogniti večjim tveganjem, vendar lahko pričakujejo nižji dobiček. Posredni izvoz je varnejši, ne zahteva posebnih izkušenj, stopnja internacionalizacije pa je večja. Kooperativna oblika izvoza ponuja celovitost nastopa, delitev izkušenj in stroškov, največja slabost pa je najpogosteje različnost poslovnih interesov sodelujočih. Za naložbene oblike vstopa se odločajo močna podjetja, ki imajo dovolj lastnih zmožnosti in sposobnosti za investicijska vlaganja v tujini.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Več >


Chipolo širi proizvodnjo v Trbovljah: milijonska investicija za svetovno rast

Chipolo širi proizvodnjo v Trbovljah: milijonska investicija za svetovno rast

Chipolo širi svojo proizvodnjo v Trbovljah, kar bo omogočilo izdelavo dodatnega milijona izdelkov letno in do 10 mio evrov dodatnih prihodkov. Kljub globalni rasti podjetje ostaja zavezano lokalnemu okolju ter prispeva k razvoju skupnosti in zaposlovanju. Več >

PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025 je v Mariboru znova združil vrhunske startupe, vlagatelje in tehnološke vizionarje iz celega sveta. Tridnevni dogodek je s pestro vsebino, mreženjem in tekmovanjem Podim Pitching Competition navdušil več kot 1.000 udeležencev iz 23 držav. Več >

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

280 milijonov evrov za slovensko gospodarstvo: nova finančna spodbuda podjetjem in občinam

280 milijonov evrov za slovensko gospodarstvo: nova finančna spodbuda podjetjem in občinam

Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je s SID banko podpisalo sporazum o financiranju finančnih instrumentov v višini 190 milijonov evrov iz evropskih kohezijskih sredstev. Skupaj z lastnimi sredstvi finančnih posrednikov bo tako podjetjem in občinam na voljo skoraj 280 milijonov evrov posojil in nepovratnih sredstev. Več >

Ukinitev normiranstva za pravne subjekte

Ukinitev normiranstva za pravne subjekte

Z začetkom veljavnosti spremembe  Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb se s 1. januarjem 2025 ukinja možnost ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov za pravne osebe. Več >

Bomo leta 2030 ustvarili dvakrat več startupov kot danes?

Bomo leta 2030 ustvarili dvakrat več startupov kot danes?

Državni sektretar Matevž Frangež je ta teden na konferenci Podim predstavil izhodišča Slovenske startup strategije. Cilj strategije, ki je nastajala v sodelovanju z aktivnimi deležniki ekosistema, je do leta 2030 doseči preboj Slovenije med najbolj privlačna okolja za startup podjetja. Več >

Prijavite svoje dohodke iz tujine

Prijavite svoje dohodke iz tujine

V primeru da so nenapovedani dohodki, prejeti iz tujine, edini dohodki davčnega zavezanca, le-ta ne bo prejel Informativnega izračuna dohodnine in mora sam vložiti napoved za letno odmero dohodnine. Več >

Si predstavljate svet brez CV? Morda bomo kmalu tam

Si predstavljate svet brez CV? Morda bomo kmalu tam

Ko smo v iskanju zaposlitve, je prva stvar, ki nam pade na pamet življenjepis. Ta dokument, v katerem predstavimo izobrazbo, delovne izkušnje in spretnosti, je že dolgo nepogrešljiv del prijave za delo. Klasičen CV pa bi lahko kmalu postal zastarel, opozarjajo strokovnjaki, vsaj v takšni obliki, kot ga poznamo danes. Več >

Diplome pri zaposlovanju niso več tako iskane

Diplome pri zaposlovanju niso več tako iskane

Po nedavnih raziskavah se vedno več podjetij pri zaposlovanju obrača h kompetencam ter dokazano pridobljenim sposobnostim kandidata in ne več toliko k izobrazbi ali preteklim izkušnjam. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki