Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine.
Projekt Burger (Vir: osebni arhiv)

Projekt Burger (Vir: osebni arhiv)

Enega najboljših burgerjev si lahko privoščite v Kranju, v neposredni bližini Kavarne Bazen. O Projektu Burger, ki deluje že štiri leta, sva se pogovarjala z Žigom Antolinom, soustanoviteljem in vodjo podjetja.

Ideja se je utrnila na Pivo in burger festu 2014

Pred zagonom podjetja se je Žiga preizkušal v različnih službah. Vedno pa je v njem tlela želja po tem, da bi se podal na podjetniško pot. S kolegom Klemnom sta v prostem času večkrat pripravljala burgerje. Na idejo, da bi svoj hobi pretvorila v posel, sta prišla na Pivo in burger festu.

»S Klemnom sva na Pivo in burger festu 2014 poskusila vse burgerje. Od obiskovalcev sva slišala, da so bili zadovoljni in presenečeni nad ponudbo. Prepričana sva bila, da lahko midva narediva še boljše.«

Enega najboljših burgerjev v Evropi si lahko privoščite v Kranju (Vir: osebni arhiv)

Enega najboljših burgerjev v Evropi si lahko privoščite v Kranju (Vir: osebni arhiv)

Prvi koraki v podjetništvu

Klemen in Žiga sta začela hoditi v MP šolo, podjetniško delavnico Zavoda mladi podjetnik, kjer sta razvijala svojo poslovno idejo. Žiga pravi, da so bili podjetniški začetki precej lahkotni. Ker še ni imel otrok, se je lahko v celoti posvetil projektu. Neprestano je delal. Podjetje je iz meseca v mesec rastlo.

Izbira lokacije ob Kavarni Bazen

Klemen in Žiga sta Kranjčana. Tako je bila odločitev, da sta prvo stojnico postavila v tem mestu, logična. Ob zaključku MP šole sta iskala lokacijo, kjer bi testirala trg. Žiga je takrat izvedel, da bo sošolec iz osnovne šole aprila 2015 odprl Kavarno Bazen. Dogovorila sta se, da se bo Projekt Burger priključil zraven. V začetku je v bližini kavarne stala stojnica, od septembra dalje pa je na istem mestu postavljena prikolica.

Projekt Burger se nahaja pri Kavarni Bazen Kranj (Vir: osebni arhiv)

Projekt Burger se nahaja pri Kavarni Bazen Kranj (Vir: osebni arhiv)

Projekt Burger je bil uvrščen na lestvico najboljših v Evropi in na svetu

Na portalu bigseventravel.com je pred kratkim potekal izbor za 50 najboljših burgerjev v Evropi in na svetu. Pri izbiri najboljših burgerjev v Evropi je svoje mnenje podalo kar 1,5 milijonov ljudi. Projekt Burger se je na lestvici najboljših burgerjev v Evropi uvrstil na 12. mesto, v svetovnem merilu pa na 34. mesto.

Kaj je po Žigovem mnenju razlog za tako visoko uvrstitev?

»Naš burger je res zelo dobrega okusa. Zelo pazimo, da za njegovo pripravo uporabimo le najboljše, lokalno pridelane in sveže sestavine. Meso nam dnevno pripravljajo v lokalni mesnici, bombete nam po naši recepturi dnevno pečejo v bližnji pekarni. Uporabljamo najboljši slovenski paradižnik znamke Lušt.«

Najbolje se obnese marketing prek socialnih omrežij

Ekipa se oglaševanja v največji meri loteva prek socialnih omrežij; predvsem prek Facebooka, v zadnjem času pa uporablja tudi Instagram.

»Socialna omrežja so super, ker so zastonj in ker prek njih lahko dosežeš veliko ljudi. Za našo ciljno skupino imamo najboljši doseg. Nekaj reklam smo imeli tudi prek radia in jumbo plakatov, ampak se tovrstnih metod ne poslužujemo pogosto.«

Za pripravo burgerja so vedno uporabljene najboljše sestavine (Vir: osebni arhiv)

Za pripravo burgerja so vedno uporabljene najboljše sestavine (Vir: osebni arhiv)

Največji izziv je vodenje sodelavcev

Žiga pravi, da večjih problemov na poslovni poti niti ni bilo. Nikoli niso imeli problemov z državo. Stranke so s ponudbo zadovoljne.

»Največji izziv mi predstavlja vodenje sodelavcev. Občasno je treba med njimi reševati določene nesporazume. Včasih komu pade motivacija. Ker imamo prikolico na prostem, smo v veliki meri vezani na vreme. Poletna sezona je tako še enkrat boljša kot zimska. Poleti je res veliko dela, po drugi strani pa si takrat vsi želijo iti na dopust. Zaradi tega smo morali za kakšen dan prodajo tudi ustaviti.«

Širitev podjetja

Trenutno je edino prodajno mesto prikolica poleg Kavarne Bazen v Kranju. Ekipa pa si želi odpreti novo poslovalnico, samostojen objekt, kjer bi lahko razširili svojo ponudbo. O tujini zaenkrat še ne razmišljajo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer, ustanoviteljica vrtca Dobra teta, je leta 2014 za dobro poslovno idejo in uspešno poslovanje prejela naziv Mladi podjetnik leta. Kaj se je z vrtcem dogajalo v dosedanjem času in kakšni so načrti za v prihodnje? Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Iz prve roke: manager za srečo

Iz prve roke: manager za srečo

V podjetju Optiweb dajejo zadovoljstvu zaposlenih in njihovi motiviranosti za delo velik poudarek. Pomembno funkcijo na tem področju opravlja Urška Stanovnik, ki se poleg kadrovskih nalog ukvarja tudi z zadovoljstvom zaposlenih. Preberite več >>

EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

Pametna steklenička EQUA, za katero je podjetje pred enim letom uspešno zbralo sredstva na Kickstarterju, je zdaj tudi v redni prodaji. Kupite jo lahko prek njihove spletne strani. Preberite več >>

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Slovenska mikropivovarna Pelicon, ki deluje v Ajdovščini, je leta 2017 osvojila naziv Mladi podjetnik leta. Njena soustanovitelja sta Anita Lozar in Matej Pelicon. Zanimalo nas je, kako podjetje posluje v zdajšnjem stanju ter kakšne so novosti in načrti za v prihodnje. Preberite več >>

Oznake: ,