Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj do okolja prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu (Vir slike: YouTube).

Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

V luči poročil dveh laboratorijev, ki so Honest Company (glavni obraz je igralka Jessica Alba) postavili na laž, se podjetje poskuša braniti na vse pretege. To je že drugi večji udarec za Albino podjetje v manj kot enem letu.
Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj do okolja prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu (Vir slike: YouTube).

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj okolju prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu. Honest Company, ki je zaživelo leta 2012, se je sprva predstavljalo s 17 izdelki, v zgolj treh letih pa je svojo ponudbo razširilo na več kot 120 izdelkov. Na svoji spletni strani pišejo, da so njihovi podatki o sestavinah jasni, kredibilni in transparentni. Brez zmešnjav.

Težava pa je, ker najnovejši laboratorijski izsledki podjetje postavljajo na laž. The Wall Street Journal se je pred kratkim dokopal do podatkov, ki kažejo, da detergent, eden od več kot sto izdelkov, ki jih prodaja podjetje, vsebuje natrijev lavril sulfat (SLS). To je namreč kemikalija, za katero je podjetje trdilo, da je ne uporablja v svojih izdelkih. To trdijo tudi v opisu na svoji spletni strani.

Kaj je SLS? To je strupena kemikalija, ki deluje kot umetni penilec in detergent v kozmetičnih ter pralnih sredstvih. SLS, ki je v celoti sintetično narejen iz nafte, je za naše telo izredno strupen. Nekaj dni po razkritju je Journal poročal, da proizvajalec detergenta več ne trdi, da so njegovi produkti brez vsebnosti SLS-ja. Tega sedaj ne more več trditi niti Honest Company.

Glavni argument, ki ga je podjetje izreklo, je, da njihovi detergenti pravzaprav vsebujejo natrijev kokos sulfat (SCS), ki se predstavlja kot »bolj prijazna alternativa« SLS-ju in SLES-u (natrijev lavril sulfat). V odzivu so dodali še, da je Journal testiral njihov produkt za SLS in ne SCS. Janet Blaschke, ena od svetovalk podjetja, je poudarila, da sta sestavini različni, in da je pravzaprav SLS prečiščen na drugačen način kot SCS ter dodala, da sta si sestavini povsem različni tudi z vidika varnosti.

Kaj je torej resnica? Ducat znanstvenikov je za Journal potrdilo, da je SCS mešanica sestavin, ki jih lahko v določeni meri najdemo tudi v SLS. Josh Bloom, vodja neprofitnega ameriškega sveta za znanost in zdravstvo, je v svoji analizi kontroverznosti podjetja zapisal, da je produkt poln SLS-ja. Poudarja, da v SLS-ju, SCS-ju in drugih detergentih iz sulfatov ni prav nič naravnega ne glede na način proizvodnje.

Honest Company se je sicer s kritikami soočil že v preteklosti. Med lanskim poletjem je podjetje zajel val pritožb o učinkovitosti njihove naravne kreme za zaščito pred soncem. Odziv podjetja je bil, da so njihove kreme prestale vse teste, medtem ko zmote niso priznali. Vsaj dve uporabnici iz Kalifornije sta se odločili za tožbo. Več o lanskem dogajanju si lahko preberete v članku Je podjetje Jessice Alba v škripcih? V tožbi sta navedli, da produkti podjetja niso tako naravni, kot jih oglašuje. Nedavno je podjetje prejelo še eno vabilo na sodišče, tokrat na newyorškega. Obtožbe se tokrat vrtijo okoli produktov, ki po mnenju tožnika vsebujejo nevarne in sintetične sestavine, ter da je oglaševanje podjetja zavajajoče. Honest je nove obtožbe označil za brezpredmetne.

Tri leta staro podjetje je v letu 2014 imelo 150 milijonov dolarjev prihodkov, letos pa naj bi ustvarilo 250 milijonov dolarjev, po poročanju nekaterih ameriških medijev pa naj bi celo razmišljalo o pohodu na borzo. Vrednost podjetja je po zadnjih podatkih ocenjena na 1,7 milijarde dolarjev. Produkte Honesta je možno kupiti tako prek njihove spletne strani kot tudi v več kot 4 tisoč fizičnih trgovinah, med katerimi je tudi trgovska veriga Target.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Slovensko podjetje Chipolo, ki je znano po pametnih rešitvah za iskanje ključev, denarnice in telefona, predstavlja svoj najnovejši izdelek – Chipolo POP. S svežim, igrivim imenom in sodobno tehnologijo POP združuje vse najboljše lastnosti preteklih iskalnikov predmetov ter ponuja še več – v šestih živahnih barvah, z globalnim dosegom in izjemno enostavno uporabo. Gre za prvi barvit iskalnik, ki je združljiv z aplikacijama Apple Najdi ali Google Poišči mojo napravo. Več >

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

V svetu umetne inteligence (UI) se pojavlja vse več orodij, ki omogočajo avtomatizacijo različnih spletnih nalog. Eden izmed najvidnejših projektov na tem področju je Browser Use, ki sta ga leta 2024 ustanovila Magnus Müller in Slovenec Gregor Žunič v okviru pospeševalnika Student Project House na ETH Zürich. Več >

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Inovacije se ne dogajajo le za zasloni pametnih telefonov in v algoritmih umetne inteligence. FRESH 32 je zgodba, ki dokazuje, da lahko tudi vsakdanje navade – kot je umivanje zob – postanejo pametnejše, trajnostne in bolj učinkovite. Več >

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Slovenski startup forum 2025 je v torek na Bledu združil več kot sto predstavnikov startupov, vlade in mednarodnih strokovnjakov. Cilj je bil jasen - okrepiti povezave v ekosistemu in spodbuditi rast startupov. Ti so ključni za tehnološki razvoj in globalno konkurenčnost Slovenije. Več >

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Danes v Kristalni palači v Ljubljani poteka konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2024. Pridružite se nam ob spremljanju podjetniškega panela z zanimivimi gosti in govora lanskega zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta. Osrednji dogodek pa so predstavitve letošnjih kandidatov in razglasitev zmagovalca. Več >

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Na Tovarni podjemov v Mariboru se je zgodil Demo dan Start:up Slovenija, kjer je deset najbolj obetavnih slovenskih startupov predstavilo svoje inovativne ideje in tehnologije pred investicijsko komisijo in obiskovalci. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

MagicRooty je okusen naravni napitek, nadomestek kave in prehransko dopolnilo za krepitev možganov. Razvito je bilo, da dvigne raven energije, izboljša fokus in podpre delovanje vaših možganov. Grega Gostinčar, eden izmed soustanoviteljev, nam je omogočil kratek vpogled v zakulisje znamke FeelRooty. Več >

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Več >

18 inovativnih podjetniških idej dokazuje, da smo Slovenci podjeten narod

18 inovativnih podjetniških idej dokazuje, da smo Slovenci podjeten narod

Jesenski Startup vikend Maribor, na katerem je razvijalo svoje podjetniške ideje več kot 40 udeležencev, je presegel vsa pričakovanja, tako po zrelosti idej, kot tudi zagnanosti podjetnikov, ki so v samo 3 dneh naredili izjemen napredek in tako stopili korak naprej k realizaciji in vstopu produktov na trg. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki