Še pet kandidatov za Slovenski start-up leta

Na konferenci PODIM bo predstavljen dobitnik prestižne nagrade Slovenski start-up leta. V igri za zmago je med 13 nominiranimi ostalo še pet mladih tehnoloških podjetij.
slovenski-start-up-leta

Dobitnik nagrade Slovenski start-up leta bo znan 15. maja na konferenci PODIM v Mariboru (foto: Jure Bauman)

Iniciativa Start:up Slovenija skupaj s Slovenskim podjetniškim skladom ter Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo že enajsto leto zapored podeljuje ugledno nagrado Slovenski start-up leta. V skladu s tradicijo bo zmagovalec natečaja znan na slavnostni podelitvi ob zaključku prvega dne konference PODIM, 15. maja, v kongresnem centru hotela Habakuk v Mariboru.

V finalni izbor je uvrščenih pet tehnološkij podjetij. Izbrana so bila na podlagi posebnega pred-ocenjevalnega postopka izmed trinajstih nominiranih start-upov. Strokovno komisijo sestavljajo najvidnejši slovenski start-up podjetniki, mentorji in investitorji Aljoša Domjan, Gregor Rebolj, Matjaž Slak, Darko Butina, Matej Zalar, Gregor Pipan, Tatjana Zabasu, Niko Slavnič in Tilen Travnik, ki se jim je pri ocenjevanju pridružila tudi direktorica Slovenskega podjetniškega sklada Maja Tomanič Vidovič.

Zmagovalec izbora mora strokovno komisijo prepričati z odlično in predano ekipo, inovativnim produktom, dosedanjimi investicijskimi dosežki in potencialom za hitro rast ter uspešno globalno poslovanje. Strokovna komisija se nagiba k temu, da gre nagrada v roke ekipi, ki s svojimi razvojnimi dosežki, dejanji in ugledom predstavlja novo generacijo slovenskih inovativnih podjetnikov.

Kdo so letošnji finalisti?

Event registry

Event Registry je produkt, ki odločevalcem (borznim posrednikom, poslovnim analitikom, napovedovalcem trendov, investitorjem,…) omogoča dober in celovit pregled nad dogajanjem po svetu glede stvari in tematik, ki so pomembne za njihovo delo. Produkt s pomočjo najsodobnejših rešitev na področju umetne inteligence in strojnega učenja v realnem času zbira in analizira novice, ki so bile objavljene globalno, v več kot 30 jezikih. Z uporabo tehnologij za analiziranje besedil se iz novic avtomatično izlušči ključne informacije, kot so osebe, lokacije, organizacije in obravnavane vsebine. Skozi analizo vseh novic Event Registry identificira tudi same dogodke, ki so se zgodili, kot npr. razne nesreče, pomembni sestanki, najave produktov, tožbe ipd., ter za vsak posamezen dogodek iz novic izlušči ključne informacije – kaj se je zgodilo, kje, kdaj, kdo je bil vpleten v dogajanje,…

Uporabniki rešitve Event registry lahko s pomočjo bogatega nabora strukturiranih podatkov o dogodkih definirajo zelo specifične filtre in na ta način identificirajo samo podmnožico dogodkov, ki so za njih relevantni. Produkt ima izredno dodano vrednost za odločevalce v finančni in svetovalni industriji ter pri upravljanju s tveganji, saj se zaradi preobilice podatkov tega ne da početi ročno, hkrati pa ima lahko neinformiranost o pomembnih dogodkih za odločevalce velike finančne posledice. Vrednost in pomembnost produkta potrjuje dejstvo, da ga uporabljajo pomembna podjetja, kot so Bloomberg, Nasdaq, IBM ter Accenture.

kdo-bo-slovenski-start-up-leta

Kdo bo Slovenski start-up leta? (foto: Jure Bauman)

Gotoky

Gotoky združuje napredne hardverske in softverske rešitve v komunikacijsko omrežje, ki omogoča komunikacijo 100 % brez mobilne infrastrukture. Je neodvisno, decentralizirano, nizkocenovno, prenosljivo in dostopno vsakemu uporabniku, ki ne želi uporabljati standardnega mobilnega omrežja, ki je lahko neobstojno, nestabilno ali čezmerno drago. Rešitev omogoča normalno komunikacijo v odročnih območjih ali krajih, ki jih je prizadela naravna nesreča, na območjih z izpadi elektrike in slabo pokritostjo ali pa daljšimi okvarami mobilnih omrežij, zato je idealna izbira za aktivne ljudi, ki preživljajo čas na prostem, pa naj bo to med potovanjem, pohodništvom, udeležbo na nabito polnem dogodku ali med pripravami na izredne razmere. Prav tako je Gotoky prilagojen poslovnim potrebam strokovnjakov za varnost, velikim podjetjem in vojaški industriji oz. obrambi.

Naprava se lahko poveže s katerimkoli modernim pametnim telefonom z operacijskim sistemom Android ali iOS prek tehnologije Bluetooth Low Energy (BLE). Takšen par naprav ustvari komunikacijsko vozlišče. Mnogo takih vozlišč v razdalji do 15 km lahko ustvari brezplačno prenosno komunikacijsko omrežje na spektru RF, za katerega ni potrebna licenca. Patentirani protokoli omogočajo »mesh«, komunikacijsko verigo skozi mnoge naprave, prav tako pa dosežejo razdaljo do 45 km med vozlišči. Med številne ugledne mednarodne partnerje podjetja Gotoky sodijo tudi slovenski Iskratel, vodilni evropski ponudnik infokomunikacijskih rešitev, Institut Jožef Štefan in nizozemski elitni hardverski pospeševalnik HighTechXL. Interes zanj izkazujejo številne potencialne stranke, kot so nizozemski mobilni operater KPN, Vodafone, Telkom Indonezija, Nizozemska kraljeva vojska, Media Markt, Sharaf DG in drugi.

MAG-LEV Audio

MAG-LEV Audio je inovativno podjetje, ki na globalni trg uvaja lebdeči gramofon. Poslušalci vinilnih plošč so do sedaj lahko izbirali med podobnimi gramofoni, ki se le malenkostno razlikujejo po svojih osnovnih funkcijah. MAG-LEV Audio pa ponuja revolucijo vrhunskega zvoka in futurističnega dizajna, ki zaokroži izjemno uporabniško izkušnjo. S svojim inovativnim gramofonom je Mag-lev Audio uspešno nastopil na platformah za množično financiranje Kickstarter in Indiegogo te zbral skupaj prek 700.000 EUR sredstev za razvoj in lansiranje produkta.

slovenski-start-up-leta-maglev

Lebdeči gramofon Mag-lev Audio je uspešno nastopil na platformah za množično financiranje (foto: Jure Bauman)

V letih 2016 in 2017 so se posvečali predvsem razvoju izdelka in pridobivanju sredstev za razvoj in zagon proizvodnje. Oboje jim je uspelo v polni meri, poleg tega so izdelek in blagovno znamko ustrezno zaščitili in v Novi Gorici zagotovili primeren prostor za proizvodnjo in odpremo izdelkov.  Ko so potencialnim distributerjem po celem svetu poslali anketo, s katero so jih povabili k oddaji okvirnih naročil, so poželi izjemno pozitiven odziv in zanimanje od več kot 400 distributerjev. 52 od njih jih je že podalo okvirna naročila za prihodnje leto v skupni količini 11 tisoč kosov. Začetek serijske proizvodnje bo stekel do konca prve polovice leta 2018, ko bodo pričeli z dobavo 800 gramofonov podpornikom iz Kickstarter in Indiegogo iz 30 držav sveta ter z dobavo prvih demo produktov za distributerje.

Next

Na tisoče gospodinjstev v Evropi išče občasno ali redno pomoč za čiščenje domov oz. gospodinjska opravila. Legalnega, preglednega trga ponudnikov storitev čiščenja domov ni. Eno izmed rešitev predstavlja črni trg, ki pa je sam po sebi sporen in nepregleden, zato so v ekipi Beeping v tem zaznali izjemno poslovno priložnost. V manj kot dveh letih so uspeli z minimalnimi vlaganji zgraditi prepoznavno blagovno znamko Beeping, tako da danes več kot 16.000 registriranih uporabnikov v Sloveniji in na Hrvaškem hitro, enostavno in zanesljivo dostopa do 100 profesionalnih čistilcev, tako imenovanih ”beeperjev”.

Kar 75% vseh naročenih čiščenj prek platforme Beeping predstavljaj t.i. subscription model oz. letne naročnine. Na ta način uspevajo zagotavljati vzdržen poslovni model, ki generira visoko rast poslovanja iz meseca v mesec. Sklenili so tudi pomembna partnerstva z uglednimi mednarodnimi družbami, kot sta Generali Insurance in Henkel Group, kmalu pa bodo najavili še pomembno partnerstvo z veliko regionalno banko. V prihodnosti nameravajo postati prva pametna platforma za pomoč gospodinjstvom, ki na temelju umetne inteligence in strojnega učenja zagotavlja boljše ujemanje preferenc gospodinjstev oz. uporabnikov in čistilcev za personalizirano trženje ter zagotavljanje vrhunske uporabniške izkušnje.

Smart Optometry

Smart Optometry je globalno naravnano zagonsko podjetje, ki razvija digitalne rešitve za očesno industrijo in zagotavljanje zdravja oči in vida. Globalni trendi namreč nakazujejo, da bo zaradi sodobnega stila življenja leta 2050 kar polovica svetovnega prebivalstva slabovidna, kar 20% prebivalstva pa bo na meji slepote. S svojimi rešitvami vnašajo digitalne prijeme v očesno industrijo, širijo dostop do kakovostnih medicinskih rešitev ter zagotavljajo pravočasno oskrbo oz. zdravljenje.

smart-optometry

Podjetje Smart Optometry razvija digitalne rešitve za očesno industrijo in zagotavljanje zdravja oči in vida (foto: Jure Bauman)

Smart Optometry je od svoje ustanovitve avgusta 2015 na trg lansiralo dve rešitvi. Prva je profesionalna aplikacija Smart Optometry za očesne specialiste, ki omogoča hitro in preprosto osnovno diagnozo široke palete vidnih funkcij in ki jo po svetu še uporablja več kot 25.000 registriranih strokovnih uporabnikov. Druga je rešitev za trening vida za otroke AmblyoPlay. Ta pomaga otrokom do 14. leta odpravljati težave v vidnem sistemu, kakršne so leno oko, strabizem, nezadostna konvergenca in podobno, s čimer se srečuje kar do 15% otrok. Podjetje pri razvoju svojih rešitev sodeluje z vodilnimi slovenskimi in mednarodnimi strokovnjaki ter institucijami. Njihovo uspešno delo v tem nišnem segmentu z izjemnim potencialom so prepoznali tudi v pospeševalniku EyeFocus nemškega farmacevtskega giganta Bayer ter v skladu Kolektor Ventures, ki je podjetje tudi investicijsko podprl.

slovenski-start-up-leta-predstavitev

Predstavniki finalistov so se predstavili strokovni komisiji (foto: Jure Bauman)

Slovenski start-up leta čakata atraktivni nagradi

Glavni organizator projekta je Iniciativa Start:up Slovenija, ki se ji je v letu 2016 kot so-organizator pridružil ABC pospeševalnik. Že tradicionalno pa nagrado soorganizirata Slovenski podjetniški sklad in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Glavni nagradi, ki ju bo letos prejel Slovenski start-up leta, sta osebno svetovanje partnerja elitnega ameriškega pospeševalnika 500 startups Marvina Liao-a ter ‘all-inclusive’ paket Pioneers Festivala na Dunaju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje