Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Na spletnem portalu BoostBox si lahko sestavite zdravo in kakovostno malico iz vrhunskih sestavin. Izbirate lahko med izbranimi oreščki in suhim sadjem, ki so odličen vir energije za naporne podjetniške dni.
Boostbox

BoostBox škatla je polna zdravih in visoko kvalitetnih dobrot (vir: FB BoostBox.org)

Da tudi Bela Krajina premore velik podjetniški potencial dokazuje ekipa iz Črnomlja, ki se je na trgu predstavilo s projektom BoostBox. Vodja projekta, Simon Kramarič, želi strankam v škatli dobrot ponuditi visokokakovostne izdelke, ki jih sicer težko najdemo v navadnih trgovinah.

BoostBox trenutno ponuja indijske oreščke, mandlje, arašide, lešnike, suhe breskve, suhe hruške, suh kivi, suhe banane, brusnice, goji jagode, indijske oreščke v beli čokoladi in brazilske oreščke v mlečni čokoladi, ponudbo pa nameravajo v prihodnje še povečati.

“Zadnjih nekaj let sem delal v tujini. V Oslu, Bruslju in Luksemburgu sem se srečeval s konceptom redne dostave določenih izdelkov na podjetje direktno v pisarno ali v nek skupen prostor za zaposlene. V vseh teh državah je bila ponudba nekoliko drugačna. Odločil sem se, da v Sloveniji ponudim produkt z vsebino, ki je vedno prva pošla,” je idejo za razvoj projekta BoostBox predstavil Kramarič.

Zakaj ravno oreščki in suho sadje?

Prepričani smo, da imajo ljudje, ki nimajo težav z alergijami, zelo radi oreščke ter suho sadje. Hkrati se vse bolj zavedajo pomena zdrave malice. V BoostBoxu se najde nekaj tudi za najbolj sladkosnede in sicer oreščke oblite s čokolado. Ti so po prvih odzivih prava senzacija in so odlična hrana za dušo. Trenutno je približno polovica izdelkov v BoostBoxu dobro znana in dostopna v Sloveniji. Po drugi strani so suh kivi ali suhe hruške ter oreščki obliti s čokolado precejšnja novost. Želimo si, da BoostBox ne bi bil le škatla, ki jo postavimo na mizo.

Nameravate ekipo v prihodnje povečati?

Z naraščanjem prodaje ter povečanjem asortimana izdelkov ter storitev, ki jih ponujamo, bomo število zaposlenih zagotovo povečali. Idej imamo ogromno. S kančkom sreče ter obilico dobre volje jih bomo v prihodnje skušali realizirati. Na ta način nameravamo BoostBox približati tudi najbolj zahtevnim naročnikom.

Ste imeli že pred zagonom projekta BoostBox izkušnje s podjetništvom?

Podjetniško miselnost imam že od nekdaj. Čeprav gre pri BoostBoxu za moj prvi uraden projekt, jih imam že kar nekaj za seboj. Že v gimnaziji smo s prijatelji vedno nekaj ustvarjali in razvijali. Vendar je prevladovala miselnost, da je naprej potrebno nabrati izkušnje, se preizkusiti na trgu dela in spoznati kako poslovni svet dejansko deluje.

simon-kramaric-boostbox

Simon Kramarič je navdih za BoostBox dobil v tujini (foto: BoostBox.org)

Koliko finančnih sredstev ste doslej vložili v projekt BoostBox?

Do tega trenutka smo v projekt vložili približno 50 tisoč evrov. Vložek še vedno raste, saj smo v bistvu še vedno na začetku. Trženje BoostBox je sicer še v začetni fazi, vendar že delamo na novih produktih in partnerstvih. Priložnosti za sodelovanje je ogromno. Želimo, da tudi ostala podjetja, ki imajo potrebo po oreščkih kot surovini izkoristijo trud in čas, ki smo ga vložili v vzpostavitev trdnega partnerstva z našimi dobavitelji.

Kakovosten dobavitelj je pri vašem produktu verjetno ključni faktor…

Največja težava v začetni fazi je bila najti dobre in zanesljive dobavitelje. Čeprav lahko s pomočjo interneta v hipu pridobiš vse potrebne podatke, pa včasih ni ravno enostavno najti pravo izbiro. Lahko potrdim, da smo zelo zadovoljni z dobavitelji. Poseben izziv je bilo tudi iskanje primernega poslovnega prostora in skladišča. Na koncu smo sami preuredili prostor, da ustreza zahtevam dobaviteljev ter zakonodaji. Kaj hitro se lahko zgodi, da bomo prerasli trenutno lokacijo in se bomo ponovno soočili z iskanjem primernih prostorov. A to bodo sladke skrbi…

Na kakšen način ste se lotili marketinških aktivnosti?

Pošteno povedano je BoostBox še vedno neznanka na slovenskem trgu. Preko različnih kanalov kot so Facebook, Instagram in direktna komunikacija s potencialnimi strankami predstavljamo naš koncept. Opravili smo veliko telefonskih klicev na podjetja. Potencialne stranke morajo najprej izvedeti za naš produkt, nato pa jih lahko s kakovostjo in ugodno ceno prepričamo v nakup. Najbolj nas razveseli, ko kupci naše produkte priporočijo svojim znancem. Po mojem mnjenju je to eden izmed najbolj učinkovitih marketinških medijev.

boostbox

BoostBox si lahko sestavite po vašem okusu (vir: FB BoostBox.org)

Koliko Slovencev je že preizkusilo BoostBox?

Aktivno prodajo smo zagnali šele po prvomajskih praznikih. V dveh tednih smo prejeli več kot 40 naročil iz različnih podjetij. Večinoma gre za testna naročila. Verjamemo, da bomo kmalu dobili redne naročnike, saj so odzivi odlični. Podjetja so zainteresirana za nakup, saj se zavedajo, da BoostBox prispeva k zadovoljstvu zaposlenih ter povečanju njihove energije in s tem tudi produktivnosti. Predvsem gre za neko vrsto nefinančne nagrade oziroma obliko pozornosti, kar danes veliko pomeni.

Ima BoostBox po vašem mnenju potencial postati resen igralec tudi v širši regiji?

Trenutno želimo predstaviti BoostBox čim večjemu številu podjetij in doseči minimalni cilj prodaje, ki nam bo omogočila, da projekt zastavimo dolgoročno. Hkrati želimo vzpostaviti tudi določena partnerstva s slovenskimi podjetji, ki uporabljajo oreščke in suho sadje za lastne proizvode. Že sedaj se trudimo, da bi še razširili asortiman izdelkov in zgradili prepoznavno blagovno znamko. Seveda bi se želeli razširiti tudi izven meja Slovenije. Morda nekega dne celo vzpostaviti lastne sadovnjake ter nasade oreščkov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje