Skrbno izbrano pisarniško pohištvo po meri
Načrtujete prenovo prostorov, opremljate pisarniške prostore na novo? Predno zavihate rokave si preberite naslednje napotke, ki jih je z nami delil izkušeni oblikovalec pisarniškega pohištva po meri, Jernej Markelj iz mizarstva Markelj.
Kakovostno in učinkovito delo se opravlja v zračnih in svetlih pisarnah
Če bi zaposlene vprašali, kakšno delovno okolje si želijo, bi med njimi zanesljivo dobili različne odgovore. Vseeno pa je naloga zaposlovalca, da zagotovi dovolj dnevne svetlobe, prijetno glasbo, v poslovnem prostoru uredi kotičke za sprostitev in skrbno izbrano pisarniško pohištvo.
»Pri načrtovanju svetujemo čim več svetlobe, če gre je najbolje uporabiti naravno z velikimi steklenimi površinami. Vse bolj pa so zaželene in iskane pisarniške mize z nastavljivo višino, telefonske govorilnice, sprostitveni kotički s kakšno družabno igro, kot je denimo Strelastika, gugalnico, ne manjkajo pa niti manjše kuhinje in mize za skupna kosila,« strne nekaj vidnejših trendov pri pisarniški opremi po meri Markelj.
Med pisarniškim pohištvom po meri ne pozabite na pisalno mizo z nastavljivo višino
Na delovnem mestu zaposleni preživijo 8 ur dnevno, zato je ključnega pomena tudi drža. Manj bolečin v hrbtu in več produktivnosti pri zaposlenih boste dosegli z dvižno pisalno mizo, ki omogoča delo sede ali stoje. Posebno priporočilo pri uporabi mize velja za višje osebe, ki pri navadnih višinah ne sedijo pravilno.
»Pri vseh naših naročnikih, kjer smo vgradili nastavljivo pisalno mizo, jo zaposleni pridoma uporabljajo. Glede na naravo dela v podjetju, pa smo prilagodili tudi delovno površino in upoštevali priporočeno razdaljo glede na velikost računalniškega zaslona,« pojasni prednosti izbire pohištva po meri Markelj.
Rešitev za mirne in učinkovite telefonske sestanke – telefonska govorilnica
Dolgi pogovori s strankami motijo ostale zaposlene v prostoru? Imate dogovorjen telefonski sestanek z večjimi akterji v projektu in se bojite, da bo ravno takrat sejna soba zasedena z drugim sestankom? Odlična rešitev v poslovnih objektih in »one space« pisarnah z več zaposlenimi v enem prostoru je telefonska kabina.
»Moteče in dolge pogovore selimo v telefonske kabine, ki jih zvočno izoliramo, v njih uredimo udobno sedišče, predvidimo elektriko, brezžični internet in manjšo delovno površino za prenosni računalnik, telefon in blok,« pojasni Markelj, ki v mizarstvu z dvajsetletnimi izkušnjami ustvarjajo navdihujoče prostore v Sloveniji in na tujem. Poleg govorilnic tudi ostale kotičke glede na namen zvočno izolirajo in poskrbijo, da besede ne odmevajo po prostoru in motijo ostalih.
Les na delovnem mestu zvišuje produktivnost zaposlenih
Vključitev naravnih materialov v celotno pisarniško okolje vidno izboljša uspešnost in delovno vnemo zaposlenih. »Les je sam po sebi topel in udoben element, ki delovno okolje s svojo prisotnostjo postavi stopnico višje. Ima izredno estetsko moč, s katero pisarniški prostori dobijo svoje dimenzije. In tako kot so ladje in barke zgrajene iz lesa, tako je za uspešno plovbo podjetja na trgu premišljeno izbrati lesene elemente in detajle,« strne zaključno misel Markelj.
Za več navdihujočih projektov obiščite njihovo spletno stran Markelj.com, v primeru vprašanj pa vam bodo z veseljem prisluhnili in svetovali.