Snapchat se pripravlja na prvo javno ponudbo delnic!

Snovalci aplikacije, ki omogoča deljenje fotografij in video posnetkov, ki izginejo v nekaj sekundah, se intenzivno pripravlja na prvo ponudbo delnic. Po trenutnih ocenah poznavalcev je startup Snap vreden vsaj 25 milijard dolarjev.
Snapchat se pripravlja na prvo javno ponudbo delnic!

Snapchat naj bi IPO izvedel marca prihodnje leto (Vir slike: YouTube).

Analitiki ocenjujejo, da bi lahko bila Snapchatova prva javno ponudba delnic (ang. IPO) daleč največja v zgodovini. Spomnimo, zdajšnji rekord drži kitajski spletni velikan Alibaba, ki se je s prvo javno ponudbo delnic na ameriških tleh predstavil pred dvema letoma. Prvotna cena delnic Alibabe je takrat znašala med 66 in 68 dolarji, konec dneva pa končala na 93,89 dolarjih.

IPO, vreden vsaj 25 milijard dolarjev, bo precej višji od zadnje uradne valuacije Snapchata. Po zadnjih podatkih je ocenjen na 17,81 milijard dolarjev, ocena pa temelji na 1,81-milijardni investicijski rundi iz letošnjega maja. Če so napovedi resnične, bo Snapchatov IPO največji po tem, ko se je leta 2014 na ameriški borzi predstavil kitajski Alibaba.

IPO že marca?

Startup, na čelu katerega je Evan Spiegel, govoric o IPO ne želi komentirati. Novica o Snapchatovi IPO sicer prihaja v času, ko podjetja, kot sta Square in Box, ki sta se predstavila na borzi pred dvema letoma, trgujeta pod tržno vrednostjo.

Njegova vrednost je precej narasla v zadnjih letih, v prihodnjem letu pa bo še okrepil rast prihodkov iz oglaševanja. Analitiki iz eMarketerja napovedujejo, da se bo oglaševalski izkupiček v naslednjem letu zavihtel do milijarde dolarjev.

Letos že 58 milijonov ameriških uporabnikov

Leta 2014 se je izkupiček od oglaševanja vrtel okoli 3,1 milijona dolarjev, kažejo finančni dokumenti Snapchata. Vzporedno z rastjo oglaševalskega izkupička bo rasla tudi njegova baza uporabnikov, se glasijo napovedi analitikov. Samo na tleh ZDA naj bi do konca letošnjega leta našteli kar 58,6 milijona uporabnikov, rast pa se bo nadaljevala tudi v prihodnjem letu. Po napovedih eMarketerja bo rast na ameriških tleh prihodnje leto 13,6-odstotna.

Snapchat so soustanovili Evan Spiegel, Reggie Brown in Bobby Murphy v študijskih letih, zaradi česar so ga tudi opustili. Snapchat s svojimi funkcijami izziva dejstvo, da vse, kar damo na splet, ostane tam. Uporabniki ga uporabljajo (tudi) za deljenje svojih nerodnih fotografij in posnetkov, za katere jim ni treba skrbeti, da bi imele dolgoročne posledice (obstajajo sicer izjeme, a to je vodilo Snapchata). Če njegov prijatelj naredi posnetek zaslona z njihovo fotografijo, je o tem uporabnik obveščen.

Snapchat poleg svoje glavne ideje mnoge privlači tudi zaradi nenehnega dodajanja novih filtrov. To je tudi razlog, zakaj se uporabniki vračajo, da preizkusijo nekaj novega. Julija letos je Snapchat za 131 milijonov dolarjev kupil startup Bitstrips in njegovo storitev Bitmoji, zato lahko uporabniki pričakujejo nove emoje.

Aplikacija je najbolj priljubljena med najstniki, ki so naveličani omrežij, kot je Facebook. Na slednjem so prisotni starši, učitelji in starejši bratje ter sestre. S Snapchatom pa se lahko izolirajo znotraj virtualnega sveta, ki si ga ustvarijo po lastnem izboru.

Leta 2012 je podoben korak naredil tudi Facebook. Takrat je njegova prva javna ponudba delnic ob izhodiščni ceni 38 dolarjev veljala za največjo prvo javno ponudbo v tehnološkem sektorju do tedaj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Nekster, inovativno naložbeno množično financiranje

Nekster, inovativno naložbeno množično financiranje

Pri zagotavljanju obstoja in nemotenega poslovanja mladih podjetij odigrajo ključno vlogo redni prilivi in zagotovljen denarni tok. Predvsem v prvih letih poslovanja pa to predstavlja precejšen izziv, ki ga podjetja rešujejo na klasičen ali sodoben način. Preberite več >>

Iz prve roke: poslovni angeli kot investitorji in delovanje kluba Poslovni angeli Slovenije

Iz prve roke: poslovni angeli kot investitorji in delovanje kluba Poslovni angeli Slovenije

Poslovni angeli so ena izmed možnosti, kako lahko inovativni startupi pridobijo finančna sredstva, ki jih potrebujejo za zagon ali širjenje poslovanja. V Sloveniji je glavni akter na tem področju klub Poslovni angeli Slovenije, katerega namen je v povezovanju poslovnih angelov z ustreznimi startupi. Preberite več >>

Kako pridobiti sredstva za financiranje startupa?

Kako pridobiti sredstva za financiranje startupa?

Da bi lahko vaša podjetniška ideja zaživela, morate vanjo praviloma vložiti določeno vsoto začetnih sredstev. Kateri so možni viri za pridobitev teh sredstev? Preberite več >>

Napaka v podjetništvu ni napaka, temveč priložnost za učenje

Napaka v podjetništvu ni napaka, temveč priložnost za učenje

V podjetništvu so napake dobrodošle, so nekaj naravnega, zato napaka pravzaprav ni napaka. So namreč priložnost za raziskovanje, spoznavanje ter učenje. A zapomnite si, da prostora za njihovo nenehno ponavljanje ni. Preberite več >>

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Chris Fralic je priznan tvegani kapitalist, ki si je pot do uspešne kariere skoval premišljeno in vztrajno. Sam zasluge za svoj uspeh pripisuje predvsem kvalitetni mreži poznanstev, ki jo je začel graditi že pred leti. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje