
Kako organizirati svoj dan? Kako organizirati delo sodelavcev? Tu je nekaj predlogov (Vir slike: Teamup).
Ena od novosti med spletnimi koledarji je Plan, ki je dostopen prek spleta in iOS aplikacije. Ideja Plana je omogočiti na enem mestu urejanje dnevnih opravkov. Vse od nalog, sestankov pa do prihajajočih projektov.
Rešitev ponuja malce drugačen videz, kot smo ga vajeni pri ostalih spletnih koledarjih. Naloge, ki si jih zastavimo, lahko s potegom miške prestavimo neposredno v koledar, kjer se pretvori v posebno obliko, s čimer dobimo boljši vpogled v naloge, ki so pred nami.
Orodje Plan je najnovejša rešitev. Njegov idejni oče pravi, da bo sistem spremenil našo produktivnost (Vir slike: Plan).
Kot pravi študent Princetona, Darshan Desai, ki je ustvaril Plan, je to nov pristop k reševanju težav s produktivnostjo. Sistem namreč med drugim spremlja tudi našo aktivnost, saj spremlja, koliko nalog smo opravili, čas dela, spanca, in podobno. Ker se njegova ekipa zaveda, da je preskok na nov koledar pogosto problematičen, je uporabnikom omogočila sinhronizacijo z Google koledarjem, v prihodnosti pa tudi z iCal in Exchangem.
Teamup je dobra rešitev, če morate organizirati delo skupine. Za uporabo ne potrebujemo dodatnih uporabniških računov, vanj pa lahko vključimo poljubno število uporabnikov, ki ji označimo z različnimi barvami. Koledar ponuja integracijo z drugimi koledarji, dostop pa je možen na 4 nivojih (administratorski, samo branje, brez dostopa in podobno).
Želite organizirati delo več skupin? Ena od dobrih rešitev je orodje Teamup (Vir slike: Teamup).
Z njim lahko organiziramo delo za svoje mobilne sodelavce, spremljamo regionalne marketinške dogodke po celem svetu ali pa koordiniramo prostovoljce za svojo neprofitno organizacijo. Za manjše ekipe oziroma projekta je rešitev brezplačna, ostali paketi pa so plačljivi. Za uporabo moramo izpolniti kratek vprašalnik, v katerega vnesemo časovni pas, ime koledarja, svoj elektronski naslov, izberemo paket in obliko koledarja.
Možnost oblikovanja več koledarjev, deljenje, pripenjanje, uvoz in izvoz vsebin, opomnike ponuja tudi Zohojev koledar. Za uporabo moramo ustvariti račun, nato pa lahko začnemo z delom.
Zoho omogoča dostop do zasebnega in javnega koledarja (Vir slike: Zoho).
Omogoča sinhronizacijo z Googlovim koledarjem, prilagoditev teme koledarja in ga tako personaliziramo, ustvarjanje dogodkov (v različnih časovnih pasovih), pošiljanje vabil udeležencem, pripravo zasebnih in skupnih koledarjev, do katerih nam Zoho nudi enoten dostop. Ekipa ni pozabila niti na poseben segment: vnos rojstnih dnevov prijateljev iz poslovnega in zasebnega življenja.
Nekateri spletni koledarji nas pri uporabi omejujejo. Z dolžino stavkov, možnostjo poimenovanja in podobnim. Keep&Share skuša narediti korak dlje: omogoča nam dodajanje več povezav, pripenjanje dokumentov, dodajanje slik, prilagajanja sloga pisave, deljenja povezav in veliko možnosti za prilagoditev lastni uporabi (vrstice so razdeljene na pol ure, a če so naše potrebe drugače, si lahko prilagodimo tudi intervale).
Ekipa, ki je razvila Keep&Share pravi, da vanj ne bo umestila oglasnih sporočil (Vir slike: Keep&Share).
Orodje je brezplačno, kot pa lahko vidimo na njihovi spletni strani, se je ekipa zaobljubila, da vanj ne bo vmestila promocijskih vsebin. Orodje je primerno za poljubno število uporabnikov.