Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev.
equa smart steklenicka

Čeprav je za nekatere strokovnjake Kickstarter preživeta zgodba, je mogoče za zanimiv produkt še vedno zbrati lep kupček denarja. To dokazuje tudi EQUA pametna steklenička, ki je do zastavljenega zneska 50 tisoč dolarjev prišla v enem dnevu.

Po besedah kreatorjev gre za popolno kombinacijo visokotehnoloških funkcij in elegantne oblike, ki omogoča pitje vode na enostaven in moderen način. EQUA je kombinacija pametne tehnologije in elegantne oblike. Izdelana je iz kombinacije trajnega in lahkega nerjavčega jekla, kovinskega ročaja in opremljena s pokrovčkom iz jekla ter unikatnim kosom pravega marmorja.

Osem let raziskav za kakovosten produkt

”Nova EQUA steklenička nudi uporabniku personaliziran načrt rednega pitja vode. Obenem uporabniku pomaga razviti zdrave življenjske navade na njemu najbolj prijazen način,” je pojasnil Anže Miklavec, ustanovitelj EQUE, ki se lahko pohvali z dvema uspešnima projektoma na Kickstarterju – GOAT STORY in GINA. V razvoj produkta je skupaj s sodelavci vložil kar osem let raziskav, na trg pa lansiral steklenico, v kateri voda ostane mrzla do 24 ur in po potrebi topla do 12 ur.

EQUA

”Nova EQUA steklenička nudi uporabniku personaliziran načrt rednega pitja vode,” je pojasnil Anže Miklavec, ustanovitelj EQUE (foto: EQUA)

Mobilna aplikacija meri količino popite vode

Ena izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču s svetlobnimi signali opozarja uporabnika na pitje vode. Namenjena je vsem, ki se sicer zavedajo pomena zadostne hidracije, a pogosto pozabijo na redno pitje. V povezavi z mobilno aplikacijo meri dnevno količino popite vode. Ob vnosu lastnosti, kot so spol, teža, višina in stopnja dnevne aktivnosti bo steklenička preko mobilne aplikacije vsakemu uporabniku izračunala dnevno potrebo po količini vode.

Stekleničko EQUA je mogoče kupiti v treh različnih barvah (foto: EQUA)

Steklenička EQUA v velikosti 680ml je v predprodaji na voljo že od 30 evrov dalje v treh različnih barvnih kombinacijah:

  • beli z zlatim pokrovčkom in belim marmorjem,
  • svetlo roza z rose gold pokrovčkom in roza marmorjem,
  • temno sivi s kovinskim pokrovčkom in črnim marmorjem.

Več informacij o steklenički in morebitni podpori najdete na platformi Kickstarter.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje