Štirje prijatelji ustvarili platformo za športne užitke

Bstoked je platforma, katere ustanovitelja sta Nemec Aaron Lindner in Slovenec Martin Marzidovšek (Vir slike: bstoked).

Štirje prijatelji ustvarili platformo za športne užitke

Bstoked je slovensko-nemška platforma, ki ljubiteljem kajtanja ponuja športne užitke na znanih in manj znanih kajterskih destinacijah po celem svetu. Lahko bi ji rekli Airbnb za športne užitke, saj ima podoben poslovni model kot ta svetovno znana platforma za posredovanje in najem nepremičnin.
Štirje prijatelji ustvarili platformo za športne užitke

Bstoked je platforma, katere ustanovitelja sta Nemec Aaron Lindner in Slovenec Martin Marzidovšek (Vir slike: bstoked).

Soustanovitelja, Nemec Aaron Lindner in Slovenec Martin Marzidovšek, sta se pred desetimi leti spoznala v nemškem Heidelbergu, kjer sta skupaj posnela kratek film. Že takrat ju je poleg filmskega ustvarjanja družila ljubezen do potovanj in športa kot tudi digitalne tehnologije. Tako sta 2013 ustvarila nemški blog, namenjen kajterskim potovanjem, ki pa je nato prerasel v spletno tržnico za športna potovanja, imenovano bstoked.

Z nabranimi izkušnjami in željo po skupnem poslu sta se odločila, da poskusita v tem sektorju ustvariti nekaj novega. Tudi zato, ker sta sama naletela na precej težav med organizacijo lastnih športnih potovanj. Ugotovila sta, da je zaradi nepoznavanja lokalne športne ponudbe kot tudi možnosti za najem opreme in nepoznavanja športnih razmer ter tveganj v tujini težko na lastno pest organizirati športno potovanje. Med testiranjem prototipne spletne strani bstoked, ki sta jo razvila skupaj s še dvema članoma ekipe, so ugotovili, da je lahko njihova konkurenčna prednost v edinstvenih in bolj avtentičnih ponudbam od lokalnih ponudnikov.

Bstoked kot Airbnb, a bolj specializiran

Bstoked je namreč platforma, specializirana na posamezen šport – trenutno je to kajtsurfanje, soustanovitelj Martin pa napoveduje, da se bodo v bodoče osredotočili tudi na druge športe. Prilagojen vmesnik za kajtsurfanje omogoča, da uporabnik izbere destinacijo in obdobje, v katerem bi odpotoval ter svoja znanja in preference za šport. Medtem ko Airbnb ponuja nastanitev najširši možni skupini ljudi, se oni osredotočajo na skupnost ljubiteljev določenih športov, ki imajo specifične potrebe. To jih dela edinstvene, pravi Martin.

Kajtanje je šport, ki doživlja razcvet. Po besedah Martina je trenutno na svetu že okoli 6 milijonov kajterjev. Izredno priljubljen postaja tudi med tehnološkimi poslovneži. Nad kajtanjem so se že navdušili Larry Page, Sergey Brin in Richard Branson. Postaja nekakšen novi golf, kjer se srečujejo podjetniki in investitorji.

Platforma ponuja športne užitke tako na znanih kot tudi še neodkritih športnih destinacijah (Vir slike: bstoked)

Na bstoked je možno najti ponudbe tako na znanih kot tudi manj znanih kajterskih destinacij: Egipt, Brazilija, Zelenortski otoki, Karibi, Maroko, Madagarskar, Vietnam, Filipini, Papua Nova Gvineja, našteva Martin. Uporabnik lahko poleg izbire želene destinacije, tudi sam naloži ponudbo na platformo, ki jo nato ekipa pregleda in odobri.

Platforma z dragimi storitvami, a brez sezonskih nihanj

Do zdaj so prek njihove prototipne strani, ki živi od prodanih ponudb, izvedli več kot 80 rezervacij. »Upoštevati pa je tudi treba, da gre pri nas za dokaj drage storitve, saj povprečna rezervacija znaša 1.600 evrov,« dodaja Martin. Kupci prihajajo iz različnih koncev sveta, največ jih je iz Nemčije, ZDA, Kanade, Švice, Danske in Nizozemske. »Sezonska gibanja so manj opazna, saj z našimi ponudbami pokrivamo cel svet in tako se v vsakem obdobju najdejo ponudbe z vrhunskimi pogoji za kajtanje.«

V iskanju investicije in primernega pospeševalnika

»Testirali smo naš poslovni pristop, organsko rasli in ves čas ustvarjali prihodke. Sedaj iščemo semensko investicijo v višini 200 tisoč evrov, zato da lahko s polnim zagonom razvijamo posel in tehnologijo, predvsem pa hitreje osvajamo globalni trg, kjer smo prisotni od samega začetka,« pojasnjuje sogovornik, ki je z ekipo član univerzitetnega inkubatorja Tovarne podjemov in aktivni član programa Start:up Maribor. Nameravajo se prijaviti tudi na vidnejše pospeševalnike v ZDA in Evropi, od katerih pričakujejo zlasti »finančni vložek in mrežo kontaktov«, ki jim bo pomagal pri poslovnem razvoju.

Kako je nastalo ime bstoked? Stoked je angleška beseda, v dobesednem prevodu pomeni vzhičenost. »Ko se imaš resnično dobro med športom si ´stoked´,« opisuje sogovornik. Platforma želi svojim uporabnikom omogočiti ravno to: vzhičenost med športom na najboljših lokacijah po vsem svetu.

Ekipa, ki je v iskanju investicije, bo tudi širila svojo ekipo. Med pogoji je tudi ljubezen do športa in poznavanje posameznega športnega trga (Vir slike: bstoked)

»Sodelovati želimo tudi z velikimi športnimi znamkami, s katerimi želimo ustvariti dodano vrednost za uporabnike naše platforme, vendar je to še v povojih,« spregovori o nadaljnjih načrtih. Za zdaj delajo še med Slovenijo in Nemčijo, a v primeru sprejetja v tuje pospeševalnike dopuščajo tudi selitev.

Iz klasične spletne tržnice v P2P platformo

Njihovo prototipno stran bstoked, ki deluje že eno leto, bo v marcu zamenjala nova P2P platforma, ki jo razvijajo sami. Z njo želijo spodbuditi tudi lokalne športnike, da tudi »sami postanejo gostitelji in zaslužijo s svojim športom, kar do sedaj niso mogli«. Potujoči športniki bodo tako dobili bolj unikatne športne užitke na manj znanih in neokrnjenih lokacijah po svetu. Po drugi strani pa si od nove platforme ekipa obeta večjo avtomatizacijo pridobivanja ponudb in rezervacij ter več ponudb s strani neprofesionalnih ponudnikov.

Bi postali del ekipe Bstoked?

Ekipo poleg omenjenih dveh sestavljata še Portugalec Guilherme Duarte, ki živi in dela v Nemčiji, in Slovenec Nejc Muršič, ki sta se startupu pridružila maja lani. Mednarodno obarvana ekipa bo v prihodnje iskala okrepitve, in sicer oblikovalce in poznavalce digitalnega marketinga ter družabnih omrežij, ki obenem gojijo tudi ljubezen do športa in so poznavalci posameznega športnega trga.

Novo leto začenjajo s tekmovanjem za najboljše kajt dogodivščine, ki so jih poslali lokalni kajterji, tekmovalci in tour operaterji s celega sveta. Kot sporoča Martin, lahko ljubitelji kajtanja glasujete za svojo najljubšo ponudbo in se potegujete za nagrade. Več o tekmovanju si lahko preberete na spletni strani bstoked.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki