TminWin je spletni portal, na katerem lahko podjetja brezplačno objavljajo svoje oglase v obliki nagradnih iger, v okviru katerih ponudijo enemu od obiskovalcev nagrado v določeni vrednosti. Potrošniki si lahko tako prek portala TminWin popolnoma neobvezujoče ogledajo ponudbe, ki jih pritegnejo in zanimajo. Ko je doseženo določeno število klikov na nek oglas, se sproži žreb dobitnika nagrade. Obiskovalec portala je tako lahko za svoj klik na oglas celo nagrajen.
O projektu TminWin, ki predstavlja novo obliko oglaševanja na slovenskem trgu, smo se pogovarjali s Tomažem Brešanom, ki je skupaj s Simonom Kragljem ustanovil portal.
Nekaj novega na slovenskem trgu
Spletni portal TminWin je rezultat izvirne ideje ustanoviteljev: »Pred zagonom strani sva na spletu iskala podobna spletna mesta, vendar brez večjega uspeha. Zato sva se odločila slovenskemu trgu ponuditi nekaj novega.«
Njun cilj je tako »uporabnikom ponuditi portal, kjer bodo lahko svojo idejo predstavili enostavno in učinkovito«.
Koncept portala je zelo preprost: »Oglaševalec za ogled svoje ponudbe ponudi nagrado, glede na njeno vrednost pa se dodeli potrebno število ogledov oglasa do izvedbe nagradnega žreba. Ko se število klikov zapolni, je izžreban eden izmed ogledovalcev oglaševalčeve ponudbe, ki prejme omenjeno nagrado.« Začetna vrednost je 15 ogledov oziroma klikov na vsak evro vrednosti nagrade; za lažjo predstavo, to pomeni, da se žreb za nagrado v vrednosti 100 € izvede ob doseženih 1500 ogledih.
Če oglaševalec zastavi več nagrad, je seveda izžrebanih več nagrajencev, vsak uporabnik pa lahko v posamezni nagradni igri sodeluje le enkrat.
Pozitiven odziv podjetnikov
Po Brešanovih besedah je ideja za portal stara približno eno leto, portal pa je na spletu prisoten šele kakšen mesec. Ustanovitelja že prejemata veliko pohval s strani podjetnikov, ki se zanimajo za izvedbo nagradnih iger – nekatere potekajo na portalu, nekaj pa jih je bilo že uspešno zaključenih.
Po drugi strani pa je odziv javnosti, torej potencialnih uporabnikov portala in udeležencev nagradnih iger, nekoliko drugačen od pričakovanj, pravi Brešan: »Predvidevali smo, da bo težje pridobiti oglaševalce kot pa uporabnike, ki bi želeli sodelovati v nagradnih igrah. Izkazalo se je, da je ravno pridobivanje uporabnikov precej trši oreh. Deloma morda zato, ker je osnovno načelo spletnega mesta TminWin neagresivna predstavitev ponudbe javnosti.«
Portal TminWin se sicer oglašuje prek družabnih omrežij, vendar je po Brešanovem mnenju zaupanje v spletno oglaševanje v Sloveniji precej nizko. »Zato bo očitno potrebno še nekaj časa in uspešno izpeljanih nagradnih iger, da bo TminWin postal eden izmed bolj prepoznavnih slovenskih oglaševalskih portalov,« dodaja.

Ustanovitelja spletnega mesta TminWin Simon Kragelj (levo) in Tomaž Brešan. (Vir slike: osebni arhiv)
Pogled v prihodnost
Mlada podjetnika sredstva za delovanje spletnega mesta trenutno črpata iz lastnih žepov. Oglaševanje na portalu je namreč brezplačno, kar je posebej privlačno za oglaševalce, še posebej mala in mlada podjetja, ki nimajo veliko sredstev za oglaševanje.
Prav tako je brezplačno tudi sodelovanje v nagradnih igrah, zato je morebitnih virov prihodkov trenutno le malo. »V prihodnosti načrtujeva rast in širjenje ponudbe, obenem pa želiva ustvariti nekaj dodatnih prihodkov. Ciljava tudi na morebitna zagonska sredstva, ki bi omogočila nadaljnji razvoj spletnega portala,« ob tem pravi Brešan.
Če bo portal uspešen, bosta morala ustanovitelja razmisliti o povečanju ekipe, obstaja pa tudi »možnost, da bi se Tminwin pridružil kakšni ekipi s podobnimi aktivnostmi«. Mlada podjetnika upata tudi na pridobitev zagonskih in investitorskih sredstev, s katerimi bi lahko uspešno zagnala in upravljala samostojno podjetje.
Za konec nam je sogovornik razkril še naslednje cilje: »Skozi razvoj in širitev ponudbe si bomo prizadevali ohraniti spletno stran prijazno do uporabnikov in obdržati njihovo zaupanje. Seveda pa je naš cilj tudi osvojiti naziv ‘mladi podjetnik leta 2018’. :)«