TminWin – novost na področju oglaševanja

TminWin je slovenski spletni portal, ki z novo obliko oglaševanja ponuja predvsem malim in mladim podjetjem priložnost za pridobivanje prepoznavnosti na slovenskem trgu. Na portalu so objavljene nagradne igre, v okviru katerih ponudnik enemu od obiskovalcev nameni nagrado.

TminWin je spletni portal, na katerem lahko podjetja brezplačno objavljajo svoje oglase v obliki nagradnih iger, v okviru katerih ponudijo enemu od obiskovalcev nagrado v določeni vrednosti. Potrošniki si lahko tako prek portala TminWin popolnoma neobvezujoče ogledajo ponudbe, ki jih pritegnejo in zanimajo. Ko je doseženo določeno število klikov na nek oglas, se sproži žreb dobitnika nagrade. Obiskovalec portala je tako lahko za svoj klik na oglas celo nagrajen.

O projektu TminWin, ki predstavlja novo obliko oglaševanja na slovenskem trgu, smo se pogovarjali s Tomažem Brešanom, ki je skupaj s Simonom Kragljem ustanovil portal.

Nekaj novega na slovenskem trgu

Spletni portal TminWin je rezultat izvirne ideje ustanoviteljev: »Pred zagonom strani sva na spletu iskala podobna spletna mesta, vendar brez večjega uspeha. Zato sva se odločila slovenskemu trgu ponuditi nekaj novega.«

Njun cilj je tako »uporabnikom ponuditi portal, kjer bodo lahko svojo idejo predstavili enostavno in učinkovito«.

Koncept portala je zelo preprost: »Oglaševalec za ogled svoje ponudbe ponudi nagrado, glede na njeno vrednost pa se dodeli potrebno število ogledov oglasa do izvedbe nagradnega žreba. Ko se število klikov zapolni, je izžreban eden izmed ogledovalcev oglaševalčeve ponudbe, ki prejme omenjeno nagrado.« Začetna vrednost je 15 ogledov oziroma klikov na vsak evro vrednosti nagrade; za lažjo predstavo, to pomeni, da se žreb za nagrado v vrednosti 100 € izvede ob doseženih 1500 ogledih.

Če oglaševalec zastavi več nagrad, je seveda izžrebanih več nagrajencev, vsak uporabnik pa lahko v posamezni nagradni igri sodeluje le enkrat.

Pozitiven odziv podjetnikov

Po Brešanovih besedah je ideja za portal stara približno eno leto, portal pa je na spletu prisoten šele kakšen mesec. Ustanovitelja že prejemata veliko pohval s strani podjetnikov, ki se zanimajo za izvedbo nagradnih iger – nekatere potekajo na portalu, nekaj pa jih je bilo že uspešno zaključenih.

Po drugi strani pa je odziv javnosti, torej potencialnih uporabnikov portala in udeležencev nagradnih iger, nekoliko drugačen od pričakovanj, pravi Brešan: »Predvidevali smo, da bo težje pridobiti oglaševalce kot pa uporabnike, ki bi želeli sodelovati v nagradnih igrah. Izkazalo se je, da je ravno pridobivanje uporabnikov precej trši oreh. Deloma morda zato, ker je osnovno načelo spletnega mesta TminWin neagresivna predstavitev ponudbe javnosti.«

Portal TminWin se sicer oglašuje prek družabnih omrežij, vendar je po Brešanovem mnenju zaupanje v spletno oglaševanje v Sloveniji precej nizko. »Zato bo očitno potrebno še nekaj časa in uspešno izpeljanih nagradnih iger, da bo TminWin postal eden izmed bolj prepoznavnih slovenskih oglaševalskih portalov,« dodaja.

TminWin ustanovitelja

Ustanovitelja spletnega mesta TminWin Simon Kragelj (levo) in Tomaž Brešan. (Vir slike: osebni arhiv)

Pogled v prihodnost

Mlada podjetnika sredstva za delovanje spletnega mesta trenutno črpata iz lastnih žepov. Oglaševanje na portalu je namreč brezplačno, kar je posebej privlačno za oglaševalce, še posebej mala in mlada podjetja, ki nimajo veliko sredstev za oglaševanje.

Prav tako je brezplačno tudi sodelovanje v nagradnih igrah, zato je morebitnih virov prihodkov trenutno le malo. »V prihodnosti načrtujeva rast in širjenje ponudbe, obenem pa želiva ustvariti nekaj dodatnih prihodkov. Ciljava tudi na morebitna zagonska sredstva, ki bi omogočila nadaljnji razvoj spletnega portala,« ob tem pravi Brešan.

Če bo portal uspešen, bosta morala ustanovitelja razmisliti o povečanju ekipe, obstaja pa tudi »možnost, da bi se Tminwin pridružil kakšni ekipi s podobnimi aktivnostmi«. Mlada podjetnika upata tudi na pridobitev zagonskih in investitorskih sredstev, s katerimi bi lahko uspešno zagnala in upravljala samostojno podjetje.

Za konec nam je sogovornik razkril še naslednje cilje: »Skozi razvoj in širitev ponudbe si bomo prizadevali ohraniti spletno stran prijazno do uporabnikov in obdržati njihovo zaupanje. Seveda pa je naš cilj tudi osvojiti naziv ‘mladi podjetnik leta 2018’. :)«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki