Uredite svoj delovni prostor!
Uredite svoje delovno okolje! (Vir slike: Pixabay)
1. Svoje sezname opravil naložite v aplikacijo za povečanje učinkovitosti, kot je na primer Wunderlist. Aplikacija vam omogoča tudi dodajanje rokov za dokončanje in opomnikov ter dodeljevanje nalog. Dodatna prednost: vaši seznami opravil so sinhronizirani na vseh napravah, ki jih uporabljate – tako jih nikoli več ne boste pozabili v službi.
2. Izberite osvetljavo, ki ustreza vašemu delu. Modrikasta svetloba je po besedah okoljske psihologinje Sally Augustin primerna za analitično reševanje problemov, medtem ko je toplejša svetloba odlična izbira za sproščujoče in pomirjujoče okolje.
3. S. Augustin pravi tudi, da naj bodo umetniška dela v pisarnah »preprosto osupljiva«. »To so stvari, ki vas pritegnejo in vašim možganom, ki so stalno osredotočeni, ponudijo kratek oddih.« Izberite realistične naravne fotografije ali slike zmernih podnebij, na primer pot v gozdu.
4. »Stene pobarvajte s svetlo zeleno barvo, ki naj ne bo preživa,« pravi psihologinja. Raziskave kažejo, da zelena barva spodbuja ustvarjalno razmišljanje, svetli odtenki pa so primerni za strokovno delo.
5. Pijača, ki jo zaužijete zjutraj, naj bi vas prebudila in poživila, ne dodatno obtežila – različne sladkane pijače pa lahko vsebujejo kar do 500 kalorij. Dietetičarka LeeAnn Weintraub priporoča, da namesto kave spijete skodelico čaja chai. »Tako ne boste ostali brez pekočega okusa, hkrati pa ne boste zaužili preveč maščob,« pravi.
Prisluhnite strokovnjaku za produktivnost na delavnici Maksimalna produktivnost.
6. Če si sredi delovnega dne zaželite nekaj slanega, se namesto za vrečko čipsa odločite za pest pistacij, pravi L. Weintraub: »Vlaknine in beljakovine, ki jih vsebujejo pistacije, vas bodo nasitile za daljši čas.«
Ilustracija: Nathalie Kirsheh. Vir slike: Entrepreneur.
Vir: Entrepreneur