UtaUta – unikatno pohištvo za hišne ljubljenčke

Tri mlade arhitektke so ustanovile blagovno znamko UtaUta, ki ponuja unikatno pohištvo za hišne ljubljenčke, izdelano iz kakovostnih materialov in prilagojeno željam naročnika.
Unikatno pohištvo za hišne ljubljenčke UtaUta (Vir: UtaUta)

Unikatno pohištvo za hišne ljubljenčke UtaUta (Vir: UtaUta)

Ljudje dajemo čedalje več poudarka opremi in pripomočkom za naše hišne ljubljenčke, saj si zanje želimo le najboljše. Razna ležišča in hiške za mačke in pse tako postanejo del pohištva v našem stanovanju. Blagovna znamka UtaUta si želi ponuditi tako pohištvo za hišne ljubljenčke, ki se bo iz oblikovalskega vidika lepo prilegalo obstoječi dekoraciji prostora, hkrati pa je izdelano iz kakovostnih materialov, ki so pridobljeni iz lokalnega okolja.

UtaUta je tudi eno izmed 40 podjetij, ki so prejela podporo s strani Slovenskega podjetniškega sklada v okviru razpisa P2 – Spodbude za zagon inovativnih podjetij v letu 2018. Na sejmu Ambient je bila blagovna znamka v lanskem letu izbrana za Top idejo.

O poslovanju podjetja sva se pogovarjali z Vito Posinek.

Ideja o ustanovitvi podjetja

Ustanoviteljice podjetja, arhitektke in prijateljice Maša Kamplet, Monika Tominšek in Vita Posinek, so pri opremljanju stanovanj ugotovile, da je ponudba pohištva za hišne ljubljenčke zelo omejena. Na trgu sicer obstaja nekaj tovrstnih izdelkov, vendar gre za pohištvo nizke kakovosti kitajskega porekla. To je bil povod za odločitev, da se bodo izdelave kakovostnega pohištva za hišne ljubljenčke lotile same.

»Kar nekaj časa smo razmišljale o tem, da bi se podale v oblikovalske vode. Podjetniški inkubator je bil tisti, ki nam je priskočil na pomoč in nas potisnil naprej, da smo se s tem področjem začele bolj resno ukvarjati.«

Intervjuji z lastniki psov in mačk

Preden so se Maša, Monika in Vita podale v podjetniške vode, so se lotile raziskave trga. Obiskale so večje pohištvene sejme v Milanu in Parizu. Poizvedbe za tovrstnimi izdelki so se lotile tudi prek spleta.

Nato so z lastniki psov in mačk izvedle intervjuje, s čimer so preverile, kakšno bi bilo povpraševanje po tovrstnih izdelkih. Zanimale so jih tudi navade njihovih psov in mačk. Tako so dobile kar največ podatkov, ki so jim bili v pomoč pri oblikovanju pohištva.

Prednosti pohištva UtaUta

»Naši izdelki so iz trajnih materialov in so prijazni do živali. Izbiramo kakovostne surovine; predvsem les in kovino. Trudimo se zadovoljiti vse okuse, da bi vsak lahko našel nekaj zase. Pomemben poudarek je na designu. Pri delu združujemo oblikovalska in arhitekturna znanja.”

Vita je poudarila, da so vsi kosi pohištva v ponudbi ročno izdelani. Za njihovo izdelavo je uporabljen les iz lokalnega območja.

Stojalo za hrano (Vir: UtaUta)

Stojalo za hrano (Vir: UtaUta)

Individualno sodelovanje z naročnikom

Vita je povedala, da imajo v sklopu blagovne znamke dva segmenta ponudbe. V prvem primeru gre za njihovo znamko z različnimi linijami izdelkov, ki bi kasneje lahko prerasli v serijsko proizvodnjo.

»Drugi del oziroma koncept poslovanja, ki nas še bolj zanima, pa je sodelovanje z naročnikom na individualni ravni. Princip je podoben kot če arhitekt z naročnikom sodeluje pri gradnji hiše in se mu v celoti prilagodi glede njegovih želj. Da pridemo, pogledamo, kakšna je trenutna situacija v dnevni sobi in pohištvo prilagodimo specifičnemu okolju in hišnemu ljubljenčku.«

Največji izzivi pri delovanju v podjetništvu

Vita priznava, da so se na poslovni poti srečale s številnimi izzivi, saj so vse po izobrazbi arhitektke, ki so se v tej obliki s podjetništvom srečale prvič.

»Največji izziv je, kako narediti našo znamko prepoznavno tudi v svetovnem merilu in najti našo ciljno publiko

Kako se ekipa loteva širjenja prepoznavnosti blagovne znamke?

»Hodimo na pohištvene sejme. Skušamo se povezati z arhitekti in ustreznimi trgovinami. Povezujemo se tudi z veterinami.«

V kratkem bo spletna stran prevedena v angleški in nemški jezik, s čimer bo spletno nakupovanje njihovih izdelkov omogočeno tudi tujcem.

Počivalnik za hišne ljubljenčke (Vir: UtaUta)

Počivalnik za hišne ljubljenčke (Vir: UtaUta)

V načrtu je prodor na tuje trge

Ekipa se zaveda, da gre za izdelke s precej nišno ciljno publiko. Ker je slovenski trg iz tega vidika omejen, nameravajo prodreti v tujino.

»V tujini je trg precej večji in več ljudi si lahko privošči take designerske izdelke. Naši izdelki so v primerjavi s tujino cenovno še vedno precej ugodni. Naš cilj je širitev na obmejne trge, kasneje pa tudi v Skandinavijo, Ameriko in Azijo. Povpraševanja po oblikovalskih kosih je veliko in to področje prinaša dobre poslovne priložnosti.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje