Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja.
Viberate cover

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev. (Vir slike: Viberate)

Kot smo že poročali, je podjetje Viberate, ki želi spremeniti glasbeno industrijo, v začetku septembra zagnalo prvo javno ponudbo svojih kriptožetonov vib. S prodajo žetonov so v manj kot petih minutah zbrali skoraj 11 milijonov dolarjev. Podjetje pa se zdaj razvija naprej.

Podjetje Viberate so ustanovili Matej Gregorčič, Vasja Veber in znani glasbenik Uroš Umek. Med svetovalci podjetja sta tudi ustanovitelj in direktor ljubljanskega ABC pospeševalnika Dejan Roljić ter ustanovitelj in direktor visokotehnološkega podjetja Cosylab Mark Pleško.

Kot je na srečanju z mediji po poročanju Slovenske tiskovne agencije povedal direktor in soustanovitelj podjetja Viberate Matej Gregorčič, »želijo spremeniti glasbeno industrijo ter postati neke vrste tržnica za glasbenike, kjer bodo glasbeni profesionalci sklepali posle in kjer bo obstajala možnost plačevanja v kripto valutah«.

Inovativna platforma, ki bo sprožila revolucijo v svetu glasbe

Platforma Viberate že danes omogoča iskanje po izčrpni bazi glasbenikov, prizorišč in dogodkov, v katero se je vpisalo že več kot 150 tisoč glasbenikov, med katerimi je svoj profil v upravljanje prevzel tudi Robbie Williams. Glasbeniki lahko s pomočjo platforme predstavijo svoje skladbe tako oboževalcem kot organizatorjem koncertov, ki lahko stopijo v kontakt z njimi kar prek platforme. Na podoben način lahko poiščejo tudi menedžerja.

Lastnikom koncertnih prizorišč in organizatorjem koncertov platforma omogoča ustvarjanje in promocijo koncertov in drugih prireditev. Na podlagi različnih analiz in lestvic se lahko odločijo, katere izvajalce bodo povabili na svoje dogodke. Prek platforme lahko stopijo tudi v stik z njimi.

Glasbenim profesionalcem, organizatorjem dogodkov in menedžerjem platforma tako omogoča povezovanje z glasbeniki, sklepanje pogodb in plačevanje v kripto in drugih valutah ter sklepanje pogodb s pomočjo tehnologije blockchain. Tehnologija veriženja blokov lahko namreč po mnenju Gregorčiča spremeni način poslovanja.

Pri sklepanju pogodb na ta način ne more priti do prevar, kar se pogosto dogaja pri klasičnih bančnih nakazilih glasbenikom. Denar je namreč zagotovljen, je dodal eden najuspešnejših slovenskih DJ-jev in soustanovitelj podjetja Uroš Umek.

Seveda platforma ni namenjena samo profesionalcem – tudi oboževalci različnih izvajalcev s celega sveta lahko brskajo po podatkih, iščejo druge podobne izvajalce, se seznanijo z različnimi prizorišči, poiščejo zanimive dogodke v svoji bližini … Poleg tega lahko tudi kupijo vstopnice za predstavljene prireditve, platforma pa omogoča tudi njihovo prodajo na sekundarnem trgu.

Od uspešne prodaje kriptožetonov do več kot podvojene ekipe

Kot rečeno, je bila prva javna ponudba kriptožetonov, ki so jo pripravili v podjetju Viberate, izjemno uspešna. Zastavljeni cilj 12 milijonov dolarjev so dosegli v manj kot petih minutah, prodali pa so 120 milijonov žetonov vib.

V preteklih treh mesecih so tako člani ekipe trdo delali, svoj napredek in načrte pa so predstavili pred kratkim.

Od septembra do danes so ekipo več kot podvojili: v ekipi je trenutno 50 ljudi. 10 jih dela v Tuzli, 40 pa v novih prostorih v Ljubljani – najeli so namreč kar tisoč kvadratnih metrov pisarn. Pričakujejo, da bo v podjetju do konca prihodnjega leta zaposlenih vsaj 80 posameznikov.

»Prvič imamo priložnost, da si lahko privoščimo delovno okolje in zaposlimo vse dobre ljudi, ki jih najdemo na trgu,« je po poročanju Slovenske tiskovne agencije dejal Matej Gregorčič.

Viberate ekipa

Ekipa podjetja Viberate se iz dneva v dan povečuje. (Vir slike: Viberate)

V podjetju se trenutno ukvarjajo predvsem z oblikovanjem skupnosti ter pridobivanjem novih uporabnikov, ki pomagajo graditi produkt in širiti platformo. Implementacija poslovnih modelov bo sledila šele pozneje. »Gremo po najdaljši poti, ki si jo lahko privoščimo in pri kateri obstaja največja verjetnost, da nam bo uspelo,« je dodal Gregorčič.

Pred kratkim so se dogovorili tudi za promocijsko sodelovanje z dvakratno dobitnico nagrade grammy, katere ime bodo izdali januarja.

S pomočjo sistema za nagrajevanje do milijona uporabnikov?

Pred kratkim so predstavili sistem za nagrajevanje uporabnikov, ki jim pomagajo graditi največjo bazo glasbenikov, prireditvenih prostorov in dogodkov na svetu. Uporabniki so nagrajeni za vsak profil, ki ga na novo vnesejo v njihovo bazo. V roku dveh let bodo med njih razdelili za približno 1,2 milijona dolarjev svojih kripto kovancev VIB.

Sistem se je izkazal za izjemno uspešnega, saj se je takoj po vzpostavitvi sistema število vnesenih profilov povišalo za petindvajsetkrat. Platforma ima tako že približno 50.000 uporabnikov, na dan se jim pridruži približno 500 do 1000 novih iz približno 70 držav. Gregorčič dodaja, da v podjetju pričakujejo, da jih bo v naslednjem letu vsaj milijon.

Kovanec vib na kar petih borzah!

S kovancem vib se danes trguje na petih svetovnih borzah; dnevni trgovalni volumen dosega tudi sedem milijonov dolarjev. V Viberatu so se pred kratkim povezali tudi s storitvijo Changelly, ki omogoča, da njihove kovance kupijo tudi uporabniki, ki šele spoznavajo kripto sceno. Prek omenjene storitve lahko svoj nakup opravijo kar s kreditno kartico.

Za bolj izkušene pa je podjetje pripravilo še eno dobro novico. Konec meseca bo kovanec, ki se prodaja pod kratico VIB, integriran v denarnico Jaxx. Pred kratkim pa je žeton v svoj asortiment kovancev umestil tudi eno0 najuspešnejših slovenskih kripto zagonskih podjetij ICONOMI.

Gregorčič je poudaril, da prihodkov v podjetju še nimajo, saj v tej fazi to ni njihov namen. Sredstva, s katerimi razpolagajo trenutno, bodo zadostovala za prihodnja štiri leta. V roku dveh let načrtujejo prve prihodke, v roku štirih let pa tudi dobiček.

»Načrti so za nas kot vklesani v kamen«

»Načrti, ki smo jih predstavili javnosti tekom kampanje zbiranja sredstev, so za nas kot vklesani v kamen. Izjemno pomembno je, da se držimo zastavljenih rokov, saj tako kažemo odgovornost do tistih, ki so nam zaupali denar,« je dejal Matej Gregorčič.

Eden od omenjenih rokov poteče konec meseca. Takrat bodo javnosti predstavili profile glasbenih agencij: »V tem kontekstu smo ravnokar tudi sklenili partnerstvo z eno največjih svetovnih agencij za talente Paradigm. Skupaj z njimi bomo Viberate promovirali na glasbenih konferencah in dogodkih po vsem svetu.«

Prvi uradni dogodek Viberate pa bodo organizirali kar v lastni režiji, in sicer 22. decembra 2017. Takrat bo v okviru projekta Kurzschluss na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani nastopil soustanovitelj podjetja UMEK. »Seveda lahko vstopnice z VIB kovanci kupite tudi pri nas,« je ob predpraznični delovni mrzlici še dodal Gregorčič.

Viri: Viberate, Slovenska tiskovna agencija

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje