DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Finančna Uprava Republike Slovenije (FURS) je nedavno objavila sporočilo za javnost, namenjeno vsem pravnim osebam. Od novembra dalje se bodo sklepi o izvršbi pravnim osebam vročali le še elektronsko preko portala eDavki, zato morajo podjetja čim prej urediti vse potrebno za eVročanje.
Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki (Vir slike: Hubspot)

Od 1. novembra dalje bo veljal le še elektronski način vročanja sklepov o davčni izvršbi, s katerimi bo FURS izterjal neporavnane davčne obveznosti. Elektronsko vročanje sklepov o izvršbi se ne nanaša na sklepe o izvršbi, ki jih v sklopu civilnega ali katerega drugega postopka izda sodišče. 

Z namenom poenostavitve vročanja in sodelovanja med FURS in zavezanci, je FURS v zadnjem času uvedel izčrpen seznam dokumentov, ki se lahko vročajo le še elektronsko. Pravna podlaga za eVročanje je določena v 85.a členu Zakona o davčnem postopku. Dokumente, za katere Finančna uprava RS še nima vzpostavljenega sistema eVročanja, bodo zavezanci še nadalje prejemali preko pošte v papirnati obliki. 

Prav zato FURS poziva vse zavezane pravne osebe, da si čim prej uredijo vse potrebno za sistem eVročanje. Tiste pravne osebe, ki ne uporabljajo sistema eDavki FURS poziva, naj si priskrbijo pooblaščenca za vročanje. To velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, in le za tiste fizične osebe, ki so se ali se še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanje z vložitvijo pristopnice za elektronsko prejemanje dokumentov (obrazec eVročanje-POS).

Pooblaščenec za vročanje je storitev, ki davčno zavezanim pravnim osebam, ki ne uporabljajo sistema eDavki, pomaga pri vročanju sklepov o izvršbi, ki bi jih zavezanec sicer prejel elektronsko. Zavezanci si lahko določijo pooblaščenca za vročanje s pomočjo obrazca Vročanje-PE, ki je na voljo na spletni strani FURS. Obrazec se lahko odda tudi prek portala eDavki. Zavezanci, ki bodo določili pooblaščenca za vročanje, bodo s tem dosegli, da se bodo vsi dokumenti namesto njim vročali njihovim pooblaščencem za vročanje. Pooblaščenec za vročanje ne bo prejel le omenjenih sklepov o izvršbi v davčnih zadevah, a tudi vse druge elektronske in papirnate dokumente, ki bi jih sicer prejela pravna oseba. 

Pravne osebe morajo vseeno posebej preveriti, ali imajo njihovi pooblaščenci za vročanje vso potrebno programsko in strojno opremo za vstop v portal eDavki. V nasprotnem primeru sami nosijo posledice slabe opreme, v kolikor dokumenta ne prejmejo pa bo vseeno nastopila fikcija vročitve. To pomeni, da ne glede na dejansko ravnanje pravne osebe ali pooblaščenca, če pravna oseba ne prejme dokumentov, se bo vročitev štela za opravljeno z dnem preteka tega roka, torej bodo vseeno pričeli teči roki, obresti in druge obveznosti, ki so vezane na datum vročitve.

Sicer se vročitev šteje za opralvjeno z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom. Dokument mora prevzeti v 15 dneh, sicer nastopi fikcija vročitve. 

FURS poziva vsa podjetja, da za dodatno obveščanje posredujejo svoj e-poštni naslov, sistem eDavki pa jih bo avtomatično opozoril o vsakem sporočilu v portalu. To ne velja za podjetnike, ki so registrirano kot fizične osebe. Slednjim se vroča po pravilih, ki veljajo za fizične osebe. 

Vir:

FURS

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>


Kakšen je postopek ustanovitve društva?

Kakšen je postopek ustanovitve društva?

Društvo je prostovoljno, samostojno in nepridobitno združenje, ki ga ustanovitelji ali ustanoviteljice, v skladu z Zakonom o društvih, ustanovijo zaradi uresničevanja skupnih interesov. V članku tokrat predstavljamo okviren postopek ustanovitve in osnovne dokumente, ki so potrebni za uspešno izvedbo postopka. Preberite več >>

Kršitev GDPR zakonodaje: Googlu naložena 50 milijonska kazen

Kršitev GDPR zakonodaje: Googlu naložena 50 milijonska kazen

Francoski informacijski pooblaščenec (CNIL), ki skrbi za spoštovanje zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov, je pri poslovanju spletnega giganta Google ugotovil kršitev določb uredbe GDPR. Podjetju je bilo naloženo plačilo kazni v višini 50 milijonov evrov, kar je do sedaj najvišja izrečena kazen na tem področju. Preberite več >>

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

Uspešnica Netflixa sprožilec 28 milijonske tožbe

Uspešnica Netflixa sprožilec 28 milijonske tožbe

Netflix je pred kratkim svojim gledalcem predstavil novo video doživetje, film Black Mirror: Bandersnatch. Ta predstavlja novo generacijo gledanja televizije in nudi povsem drugačen način doživljanja video vsebin. S precej manj navdušenja so uspešnico sprejeli pri ameriški založbi Chooseco, kjer so proti Netflixu zaradi domnevne kršitve njihove blagovne znamke že vložili tožbo. Preberite več >>

Igor Verstovšek je prejel naziv Mladi manager 2018

Igor Verstovšek je prejel naziv Mladi manager 2018

Združenje Manager je za Mladega managerja 2018 razglasilo Igorja Verstovška iz podjetja Cosylab. Bogomir Strašek je prejel priznanje za življenjsko delo na področju managementa, priznanji Artemida pa pripadata Anki Brus in Sonji Šmuc. Preberite več >>

Brexit: trn v peti evropskega podjetništva

Brexit: trn v peti evropskega podjetništva

Brexit je tematika, ki v zadnjem času redno kraljuje na naslovnicah evropskih, pa tudi svetovnih medijev. Velika Britanija, ki z 29. marcem 2019 izstopa iz Evropske unije, bo od takrat naprej obravnavana kot tretja država, kar bo vplivalo na gospodarske razmere po celotni Evropi in širše. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje