Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Finančna Uprava Republike Slovenije (FURS) je nedavno objavila sporočilo za javnost, namenjeno vsem pravnim osebam. Od novembra dalje se bodo sklepi o izvršbi pravnim osebam vročali le še elektronsko preko portala eDavki, zato morajo podjetja čim prej urediti vse potrebno za eVročanje.
Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki (Vir slike: Hubspot)

Od 1. novembra dalje bo veljal le še elektronski način vročanja sklepov o davčni izvršbi, s katerimi bo FURS izterjal neporavnane davčne obveznosti. Elektronsko vročanje sklepov o izvršbi se ne nanaša na sklepe o izvršbi, ki jih v sklopu civilnega ali katerega drugega postopka izda sodišče. 

Z namenom poenostavitve vročanja in sodelovanja med FURS in zavezanci, je FURS v zadnjem času uvedel izčrpen seznam dokumentov, ki se lahko vročajo le še elektronsko. Pravna podlaga za eVročanje je določena v 85.a členu Zakona o davčnem postopku. Dokumente, za katere Finančna uprava RS še nima vzpostavljenega sistema eVročanja, bodo zavezanci še nadalje prejemali preko pošte v papirnati obliki. 

Prav zato FURS poziva vse zavezane pravne osebe, da si čim prej uredijo vse potrebno za sistem eVročanje. Tiste pravne osebe, ki ne uporabljajo sistema eDavki FURS poziva, naj si priskrbijo pooblaščenca za vročanje. To velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, in le za tiste fizične osebe, ki so se ali se še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanje z vložitvijo pristopnice za elektronsko prejemanje dokumentov (obrazec eVročanje-POS).

Pooblaščenec za vročanje je storitev, ki davčno zavezanim pravnim osebam, ki ne uporabljajo sistema eDavki, pomaga pri vročanju sklepov o izvršbi, ki bi jih zavezanec sicer prejel elektronsko. Zavezanci si lahko določijo pooblaščenca za vročanje s pomočjo obrazca Vročanje-PE, ki je na voljo na spletni strani FURS. Obrazec se lahko odda tudi prek portala eDavki. Zavezanci, ki bodo določili pooblaščenca za vročanje, bodo s tem dosegli, da se bodo vsi dokumenti namesto njim vročali njihovim pooblaščencem za vročanje. Pooblaščenec za vročanje ne bo prejel le omenjenih sklepov o izvršbi v davčnih zadevah, a tudi vse druge elektronske in papirnate dokumente, ki bi jih sicer prejela pravna oseba. 

Pravne osebe morajo vseeno posebej preveriti, ali imajo njihovi pooblaščenci za vročanje vso potrebno programsko in strojno opremo za vstop v portal eDavki. V nasprotnem primeru sami nosijo posledice slabe opreme, v kolikor dokumenta ne prejmejo pa bo vseeno nastopila fikcija vročitve. To pomeni, da ne glede na dejansko ravnanje pravne osebe ali pooblaščenca, če pravna oseba ne prejme dokumentov, se bo vročitev štela za opravljeno z dnem preteka tega roka, torej bodo vseeno pričeli teči roki, obresti in druge obveznosti, ki so vezane na datum vročitve.

Sicer se vročitev šteje za opralvjeno z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom. Dokument mora prevzeti v 15 dneh, sicer nastopi fikcija vročitve. 

FURS poziva vsa podjetja, da za dodatno obveščanje posredujejo svoj e-poštni naslov, sistem eDavki pa jih bo avtomatično opozoril o vsakem sporočilu v portalu. To ne velja za podjetnike, ki so registrirano kot fizične osebe. Slednjim se vroča po pravilih, ki veljajo za fizične osebe. 

Vir:

FURS

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Projekt, ki omogoča sveže in lokalne izdelke po nižji ceni

Projekt, ki omogoča sveže in lokalne izdelke po nižji ceni

Projekt Nakupujmo skupaj v organizaciji Društva Eko tim deluje kot vmesni člen med slovenskimi pridelovalci hrane in kupci, ki si želijo na svoji mizi sveže in lokalno pridelane izdelke. S skupnim nakupom živil člani projekta pri prodajalcih za nakup v večini primerov plačajo manj. Preberite več >>

Med mladimi obilo zadovoljstva in več zaposlenih moških

Med mladimi obilo zadovoljstva in več zaposlenih moških

Ob mednarodnem dnevu mladih, ki ga že vrsto let obeležujemo 12. avgusta, je Statistični urad Republike Slovenije predstavil podatke o delovni aktivnosti mladih. Stopnja njihove delovne aktivnosti je bila v letu 2017 51,1-odstotna. Preberite več >>

Novi Gradbeni zakon: lažja pridobitev gradbenega dovoljenja in legalizacija črnih gradenj

Novi Gradbeni zakon: lažja pridobitev gradbenega dovoljenja in legalizacija črnih gradenj

S 1.6.2018 so v veljavo stopili trije novi zakoni s področja urejanja prostora in gradenj. Gre za Zakon o urejanju prostora, Gradbeni zakon in Zakon o arhitekturni in inženirski dejavnosti. Največ pozornost javnosti je bil deležen prav Gradbeni zakon, ki ključno vpliva na vsakega graditelja. Preberite več >>

Bodo milenijci res delali do konca svojega življenja?

Bodo milenijci res delali do konca svojega življenja?

Raziskava o karierah milenijcev in viziji 2020 kaže, da velika večina milenijcev dela več kot 40 ur na teden. Več kot polovica jih pričakuje, da bodo delali tudi po 65. letu starosti. Preberite več >>

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

Čarobna dolina reke Soče ponuja podjetnikom obilo priložnosti, a tudi takšnih in drugačnih omejitev. Tudi mladi slovensko - ameriški zakonski par Meinel se ob vodenju hostla in pivovarne Thirsty River sooča s pozitivnimi in negativnimi učinki poslovanja v turističnem biseru. Preberite več >>

Do podjetniškega uspeha vodi le pozitivno razmišljanje

Do podjetniškega uspeha vodi le pozitivno razmišljanje

Pozitivna naravnanost vam bo olajšala pot do podjetniškega uspeha. Če se pri vašem delu, počutju, željah in razmišljanju izognete negativnostim, si lahko obetate hitrejši napredek. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje