Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Finančna Uprava Republike Slovenije (FURS) je nedavno objavila sporočilo za javnost, namenjeno vsem pravnim osebam. Od novembra dalje se bodo sklepi o izvršbi pravnim osebam vročali le še elektronsko preko portala eDavki, zato morajo podjetja čim prej urediti vse potrebno za eVročanje.
Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki (Vir slike: Hubspot)

Od 1. novembra dalje bo veljal le še elektronski način vročanja sklepov o davčni izvršbi, s katerimi bo FURS izterjal neporavnane davčne obveznosti. Elektronsko vročanje sklepov o izvršbi se ne nanaša na sklepe o izvršbi, ki jih v sklopu civilnega ali katerega drugega postopka izda sodišče. 

Z namenom poenostavitve vročanja in sodelovanja med FURS in zavezanci, je FURS v zadnjem času uvedel izčrpen seznam dokumentov, ki se lahko vročajo le še elektronsko. Pravna podlaga za eVročanje je določena v 85.a členu Zakona o davčnem postopku. Dokumente, za katere Finančna uprava RS še nima vzpostavljenega sistema eVročanja, bodo zavezanci še nadalje prejemali preko pošte v papirnati obliki. 

Prav zato FURS poziva vse zavezane pravne osebe, da si čim prej uredijo vse potrebno za sistem eVročanje. Tiste pravne osebe, ki ne uporabljajo sistema eDavki FURS poziva, naj si priskrbijo pooblaščenca za vročanje. To velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, in le za tiste fizične osebe, ki so se ali se še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanje z vložitvijo pristopnice za elektronsko prejemanje dokumentov (obrazec eVročanje-POS).

Pooblaščenec za vročanje je storitev, ki davčno zavezanim pravnim osebam, ki ne uporabljajo sistema eDavki, pomaga pri vročanju sklepov o izvršbi, ki bi jih zavezanec sicer prejel elektronsko. Zavezanci si lahko določijo pooblaščenca za vročanje s pomočjo obrazca Vročanje-PE, ki je na voljo na spletni strani FURS. Obrazec se lahko odda tudi prek portala eDavki. Zavezanci, ki bodo določili pooblaščenca za vročanje, bodo s tem dosegli, da se bodo vsi dokumenti namesto njim vročali njihovim pooblaščencem za vročanje. Pooblaščenec za vročanje ne bo prejel le omenjenih sklepov o izvršbi v davčnih zadevah, a tudi vse druge elektronske in papirnate dokumente, ki bi jih sicer prejela pravna oseba. 

Pravne osebe morajo vseeno posebej preveriti, ali imajo njihovi pooblaščenci za vročanje vso potrebno programsko in strojno opremo za vstop v portal eDavki. V nasprotnem primeru sami nosijo posledice slabe opreme, v kolikor dokumenta ne prejmejo pa bo vseeno nastopila fikcija vročitve. To pomeni, da ne glede na dejansko ravnanje pravne osebe ali pooblaščenca, če pravna oseba ne prejme dokumentov, se bo vročitev štela za opravljeno z dnem preteka tega roka, torej bodo vseeno pričeli teči roki, obresti in druge obveznosti, ki so vezane na datum vročitve.

Sicer se vročitev šteje za opralvjeno z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom. Dokument mora prevzeti v 15 dneh, sicer nastopi fikcija vročitve. 

FURS poziva vsa podjetja, da za dodatno obveščanje posredujejo svoj e-poštni naslov, sistem eDavki pa jih bo avtomatično opozoril o vsakem sporočilu v portalu. To ne velja za podjetnike, ki so registrirano kot fizične osebe. Slednjim se vroča po pravilih, ki veljajo za fizične osebe. 

Vir:

FURS

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako se zavarovati pred finančno nedisciplino dolžnikov?

Kako se zavarovati pred finančno nedisciplino dolžnikov?

Veliko plačil v trgovinskih poslih med gospodarskimi subjekti se opravi pozneje, kot je dogovorjeno v pogodbi ali določeno v splošnih trgovinskih pogojih. Preberite več >>

Maribor – evropska prestolnica socialne ekonomije

Maribor – evropska prestolnica socialne ekonomije

Lani je Slovenija prevzela predsedovanje skupini držav EU na področju socialne ekonomije in Mariboru podelila naziv evropske prestolnice socialne ekonomije. Preberite več >>

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje