
Miha Legin je lani prevzel spletno trgovino za nosečnice Mamin malček (Vir slike: osebni arhiv).
Ekipo, ki ustvarja trgovino Mamin Malček, poleg njega in programerja, ki prihaja iz Ljubljane in skrbi, da je njihova trgovinica vedno dostopna, sestavlja še žena Neža Legin, ki je polna tistih pravih idej. Je le ženska in ima zato tudi občutek za nove izdelke, pravi Miha. Neža mu pomaga pri pakiranju izdelkov, izdelavi računov, pripravi paketov in podobnih opravil, Miha pa skrbi za delovanje spletne trgovine, novosti, promocije.
Nosečnice bodo vedno, otroci tudi
Miha je imel, kot uvodoma omenjeno, spletne trgovine v preteklosti. Že kot otrok je sanjal, da bo pri 18. letih direktor. In želja se mu je uresničila. Sprva je imel spletno trgovino s tehničnimi izdelki, a je hitro ugotovil, da je trg prenasičen, pozneje še s spodnjim perilom, Mamin malček pa je tako njegova tretja spletna trgovina. Idejo o nosečniških izdelkih je dobil, ker »je to niša, ki bo vedno priljubljena, nosečnice bodo vedno, prav tako otroci«. A zaveda se, da je ključ do vsega, poleg kakovosti, tudi dostopna cena.
Miha Legin se je s svojo ekipo prijavil na letošnji izbor Mladi podjetnik leta. Želiš tudi ti postati Mladi podjetnik? Prijavi se na izbor! Prijave zaključujemo 31. maja, zato pohiti!
Veliko spletnih trgovin, a le malo res urejenih
Pogovor steče tudi o tem, kakšne ovire prežijo na tiste, ki se lotijo podobne poti, želje po lastni spletni trgovini. Kot največjo težavo izpostavlja marketing, saj je vezan na finančna sredstva. »V kolikor se začne z nič, tako kot sem začel sam, je projekt še toliko težji, saj je potrebno v marketing vlagati, da se trgovino opazi in pridobi stranke,« izpostavlja pa tudi vzdrževanje trgovine, ažurnost in podobno. »V Sloveniji in na sploh na spletu je ogromno spletnih trgovin, le malo pa je takšnih, ki so resnično ažurne in urejene.« Lani je imel v lasti tudi fizično trgovino.
Maržo na stran, pomembnejši so zadovoljni kupci
»Izdelke uvažamo iz Poljske, Avstrije in Danske,« pojasnjuje Miha, ki obenem doda, da ne želijo kitajskih izdelkov. Uvažajo zgolj priznane blagovne znamke iz EU, saj jim je pomembna kakovost in zadovoljstvo strank. »Rajši imamo malenkost manjšo maržo in zadovoljne kupce zaradi kakovostnih izdelkov, kot pa na primer 1000-odstotno maržo in slab izdelek, kar posledično pomeni tudi slab glas.«
Miha in Neža Legin (Vir slike: osebni arhiv).
V načrtu uspešno družinsko podjetje
Od konkurence se razlikujejo predvsem v viziji, saj ekipa Maminega malčka želi postati najbolj prepoznavna spletna trgovina v Sloveniji, pozneje tudi na Hrvaškem. »Postati podjetje s korektnim poslovanjem, dobro bilanco in uspešno družinsko podjetje z večjim številom zaposleni. Predvsem zadovoljnih zaposlenih z nadpovprečnimi plačami,« pravi Miha.
Ob prevzemu je imela trgovina 20 izdelkov v ponudbi, danes jih ima že okoli 100. »Vsak teden v ponudbo vključujemo nove izdelke. S tem želimo našo ponudbo še razširiti in se približati potrebam strank.«
Žena kot vir dobrih idej
Daleč najbolj iskan izdelek je nosečniška blazina, dodaja. Gre za letošnjo novost, veliki iskanosti pa Miha pripisuje dejstvu, da je blazina v njihovi ponudbi »izrazito« cenejša od tistih v konkurenčnih trgovinah. »Blazina je plod ideje moje žene in ženskega pogleda, kaj bi po ugodni ceni nosečnice potrebovale,« s ponosom pove Miha.
V naslednjih mesecih še na hrvaški trg
Trgovina, ki je imela lani 12.500 evrov prihodkov, letos pa je že presegla prihodke od lani in leta 2013, se bo v prihodnjih mesecih širila še na hrvaški trg. Spletna stran je že v fazi preverjanja. »O fizični trgovini še nismo razmišljali, saj sem bil lani lastnik ene, a z drugimi izdelki, vendar je bila ta naložba izredno draga, hkrati pa tudi nerentabilna.« V načrtu je tudi zaposlitev osebe za administracijo.