Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške.
pelicon-pivo

V Pivovarni Pelicon ponujajo poslastice za pivoljube (foto: FB Pivovarna Pelicon)

Leta 2013 sta Anita Lozar in Matej Pelicon iz Pivovarne Pelicon ljubiteljem piva prvič ponudila lastne kraft zvarke. Pivovarja iz Vipavske doline sta hitro navdušila pivoljubce in pridobivala na prepoznavnosti. Uspešno zgodbo sta nadgradila z zmago na izboru Mladi podjetnik leta 2017, v letošnjem letu pa sta začela še aktivneje širiti svoje poslanstvo preko državnih meja.

Ajdovščino obiskujejo svetovno znani pivovarji

“Gre za sodelovanje med prijatelji. Nelateri radi lovijo ribe in gredo za vikend na skupni ribolov, mi smo pač pivovarji in včasih “zašpilamo” skupaj na varilnici,” je zgodbo o povezovanju s tujimi pivovarji pokomentirala Anita Lozar in dodala, da je Ajdovščina postala zelo prepoznavna v pivovarskem svetu: “V teh petih letih se je v Ajdovščini oglasil marsikateri svetovni pivovar in spletla so se mnoga prijateljstva. Z vsemi partnerji smo se spoznali ravno v Ajdovščini.”

Od Bavarske do Poljske

V zimskih mesecih je Pivovarna Pelicon sklenila sodelovanje z bavarsko pivovarno Munich Brew Mafia ter zagrebško pivovarno Varionica. S tem pa povezovanj še zdaleč ni bilo konec, saj so se začeli dogovori s številnimi evropskimi in svetovnimi pivovarnami.

V pivu tudi slovenska sol

Na festivalu v Mariboru so se srečali z lastniki priljubljene poljske pivovarne Szpunt, ki je znana po inovativnih zvarkih. Zaželeli so si, da bi za skupno pivo Pivovarna Pelicon prispevala delček Slovenije, ki jo Poljaki obožujejo. Anita in Matej sta povabila k sodelovanju Davorja Podbevška iz mešalnice aromatičnih soli Barba. Za to priložnost je namešal unikatno varianto Barba soli, ki je skupaj s slovenskim hmeljem poletela v Varšavo, kjer je nato nastalo pivo Gosedalin.

pelicon-ponudba

Pivovarna Pelicon širi ponudbo svojih izdelkov (foto: FB Pivovarna Pelicon)

“Mednarodna sodelovanja so super. Ne samo zato, ker se družimo vsi, ki delamo pivo, temveč se pri tem širi znanje, kultura, testirajo lokalne surovine ter oprema. Za lansiranje Gosedalina smo bili povabljeni na Varšavski festival in tako postali prva pivovarna iz naše regije, ki je bila tam predstavljena,” je pojasnila Lozarjeva.

Gosedalin prava uspešnica na Poljskem

Pivo Gosedalin je uradno pokušino doživelo na Varšavskem festivalu piva, ki velja za največjega v tem delu Evrope, konec junija pa se je predstavilo tudi slovenskim pivoljubcem. Prvi odzivi so zelo pozitivni, saj so ga poznavalci uvrstili med najbolje ocenjena piva na Poljskem, kjer producirajo več kot tisoč novih piv letno. Poleg Pivovarne Pelicon lahko Gosedalina poskusite na številnih lokacijah v Ajdovščini, Vipavskem Križu, Ljubljani, Pungertu in Zagrebu.

Lepotec med poletnimi zvarki

Peliconova kolaboracija s Szpuntom je prinesla dvojni gose z limeto. Sladkokisla kombinacija uravnotežena s slanostjo Barba soli se odlično poveže s štajerskim hmeljem Wolf. Kar dobimo, je poletno, sadno osvežitev, daleč od klasičnih pivskih okusov, vendar v taki harmoniji, da se je povzpela na vrh lestvice med poljskimi pivovarji. Lepotec med poletnimi zvarki – gizdalin Gosedalin.

Sledi skupna zgodba z Norvežani

Pivovarna Pelicon bo v kratkem predstavila nov izdelek v sodelovanju z norveško pivovarno Sleeping Village iz Osla, tako da ima ajdovska uspešnica odličen vpogled v pivovarsko dogajanje po svetu.

pelicon-sodelovanje

Pivovarna Pelicon se povezuje s pivovarji iz tujine (foto: FB Pivovarna Pelicon)

“Velikosti in zmogljivosti pivovarn so različne. Se pa tudi države iz katerih prihajajo med sabo zelo razlikujejo. Poljska je ogromna, na leto proizvedejo preko 1000 novih receptov kraft piva. Bavarska je zaščitniška do tradicije in ima strog pivovarski zakon. Norveška je izjemno puritanska in je pivo tam skoraj preganjano,” je razkrila Anita Lozar.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Slovenska mikropivovarna Pelicon, ki deluje v Ajdovščini, je leta 2017 osvojila naziv Mladi podjetnik leta. Njena soustanovitelja sta Anita Lozar in Matej Pelicon. Zanimalo nas je, kako podjetje posluje v zdajšnjem stanju ter kakšne so novosti in načrti za v prihodnje. Preberite več >>

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Slovenija se v svetovnem merilu uvršča na 6. mesto glede na število iger pobega na površinsko enoto. Slovenci tako z odprtimi rokami sprejemamo tovrstni koncept igre. Pripravili smo intervju z vodilnim ponudnikom v »escape room« industriji. Preberite več >>

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik je pred leti pustila redno službo in se podala na samostojno pot. Prevzela je ekološko kmetijo, ki je bila prej namenjena le vzreji živali, in na njej vzpostavila turizem. Po 5 letih je odprla še svojo slaščičarno. Tako se je podala novim izzivom naproti in si dokazala, da zmore marsikaj. Preberite več >>

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo povprašali nekatere slovenske podjetnike, kaj bi moral po njihovem mnenju vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo. Katere lastnosti odlikujejo uspešnega podjetnika in kakšna mora biti poslovna ideja, da ima potencial za uspeh? Preberite več >>

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Za to, da je kulinarični projekt Odprta kuhna, ki ga danes pozna že skoraj vsak, prerasel v zgodbo o uspehu, sta zaslužena Alma in Lior Kochavy. Že pred sedmimi leti, ko se je vse skupaj šele dobro začelo, sta imela jasno vizijo: ustvariti največji kulinarični dogodek v državi. Preberite več >>

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Oznake: , ,