Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške.
pelicon-pivo

V Pivovarni Pelicon ponujajo poslastice za pivoljube (foto: FB Pivovarna Pelicon)

Leta 2013 sta Anita Lozar in Matej Pelicon iz Pivovarne Pelicon ljubiteljem piva prvič ponudila lastne kraft zvarke. Pivovarja iz Vipavske doline sta hitro navdušila pivoljubce in pridobivala na prepoznavnosti. Uspešno zgodbo sta nadgradila z zmago na izboru Mladi podjetnik leta 2017, v letošnjem letu pa sta začela še aktivneje širiti svoje poslanstvo preko državnih meja.

Ajdovščino obiskujejo svetovno znani pivovarji

“Gre za sodelovanje med prijatelji. Nelateri radi lovijo ribe in gredo za vikend na skupni ribolov, mi smo pač pivovarji in včasih “zašpilamo” skupaj na varilnici,” je zgodbo o povezovanju s tujimi pivovarji pokomentirala Anita Lozar in dodala, da je Ajdovščina postala zelo prepoznavna v pivovarskem svetu: “V teh petih letih se je v Ajdovščini oglasil marsikateri svetovni pivovar in spletla so se mnoga prijateljstva. Z vsemi partnerji smo se spoznali ravno v Ajdovščini.”

Od Bavarske do Poljske

V zimskih mesecih je Pivovarna Pelicon sklenila sodelovanje z bavarsko pivovarno Munich Brew Mafia ter zagrebško pivovarno Varionica. S tem pa povezovanj še zdaleč ni bilo konec, saj so se začeli dogovori s številnimi evropskimi in svetovnimi pivovarnami.

V pivu tudi slovenska sol

Na festivalu v Mariboru so se srečali z lastniki priljubljene poljske pivovarne Szpunt, ki je znana po inovativnih zvarkih. Zaželeli so si, da bi za skupno pivo Pivovarna Pelicon prispevala delček Slovenije, ki jo Poljaki obožujejo. Anita in Matej sta povabila k sodelovanju Davorja Podbevška iz mešalnice aromatičnih soli Barba. Za to priložnost je namešal unikatno varianto Barba soli, ki je skupaj s slovenskim hmeljem poletela v Varšavo, kjer je nato nastalo pivo Gosedalin.

pelicon-ponudba

Pivovarna Pelicon širi ponudbo svojih izdelkov (foto: FB Pivovarna Pelicon)

“Mednarodna sodelovanja so super. Ne samo zato, ker se družimo vsi, ki delamo pivo, temveč se pri tem širi znanje, kultura, testirajo lokalne surovine ter oprema. Za lansiranje Gosedalina smo bili povabljeni na Varšavski festival in tako postali prva pivovarna iz naše regije, ki je bila tam predstavljena,” je pojasnila Lozarjeva.

Gosedalin prava uspešnica na Poljskem

Pivo Gosedalin je uradno pokušino doživelo na Varšavskem festivalu piva, ki velja za največjega v tem delu Evrope, konec junija pa se je predstavilo tudi slovenskim pivoljubcem. Prvi odzivi so zelo pozitivni, saj so ga poznavalci uvrstili med najbolje ocenjena piva na Poljskem, kjer producirajo več kot tisoč novih piv letno. Poleg Pivovarne Pelicon lahko Gosedalina poskusite na številnih lokacijah v Ajdovščini, Vipavskem Križu, Ljubljani, Pungertu in Zagrebu.

Lepotec med poletnimi zvarki

Peliconova kolaboracija s Szpuntom je prinesla dvojni gose z limeto. Sladkokisla kombinacija uravnotežena s slanostjo Barba soli se odlično poveže s štajerskim hmeljem Wolf. Kar dobimo, je poletno, sadno osvežitev, daleč od klasičnih pivskih okusov, vendar v taki harmoniji, da se je povzpela na vrh lestvice med poljskimi pivovarji. Lepotec med poletnimi zvarki – gizdalin Gosedalin.

Sledi skupna zgodba z Norvežani

Pivovarna Pelicon bo v kratkem predstavila nov izdelek v sodelovanju z norveško pivovarno Sleeping Village iz Osla, tako da ima ajdovska uspešnica odličen vpogled v pivovarsko dogajanje po svetu.

pelicon-sodelovanje

Pivovarna Pelicon se povezuje s pivovarji iz tujine (foto: FB Pivovarna Pelicon)

“Velikosti in zmogljivosti pivovarn so različne. Se pa tudi države iz katerih prihajajo med sabo zelo razlikujejo. Poljska je ogromna, na leto proizvedejo preko 1000 novih receptov kraft piva. Bavarska je zaščitniška do tradicije in ima strog pivovarski zakon. Norveška je izjemno puritanska in je pivo tam skoraj preganjano,” je razkrila Anita Lozar.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Konec oktobra je skupina prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev predstavila prevajalsko platformo TAIA. Z uporabo umetne inteligence bo trajanje prevajanja prepolovljeno. Preberite več >>

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica. Preberite več >>

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

Knjigi V elementu in Začni z zakaj ponujata izredno učinkovit preplet strokovnih znanj in osebnih izkušenj znanih in manj znanih avtorjev in osebnosti. Urednik Matej Horzelenberg je vodil pripravo prevoda svetovnih uspešnic, ki sta vsaka s svojo rdečo nitjo zelo zanimivi tudi za slovenske podjetnike. Preberite več >>

Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Izdelovalci igrač se v Sloveniji soočajo s številnimi preglavicami - od komplicirane zakonodaje, do visokih stroškov promocije in težavnega povezovanja s tujimi partnerji. Pri Inštitutu za razvoj igrač se trudijo, da bi z inovativnimi in visokokakovostnimi storitvami pripomogli pri reševanju težav. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje